September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Kan me best voorstellen hoor dat ook de mannen er soms genoeg van hebben, Wij schrijven het hier van ons af en vinden steun, maar hun vaak niet.

Mijn man vind het niet leuk dat ie nu op de juiste dagen moeten knuffelen, hij wil gewoon wanneer hij zin heeft.

haha ja zo is er hier nog een, en nu moet ik zeggen we zijn niet van sex.mensen, we deden het niet zo heel vaak maar ja om een grotere kans te maken doen we het wel es vaker, wel alleen als we willen maar toch, blijft ook een beetje een tussenweg zoeken en toch als de dagen er zijn dat je vruchtbaars bent met ene beetje andere gevoel voor mij dan iig

Waar ken ik dat van…wij deden het ook niet superveel.

En nu “moet” je in een keer om de dag vrijen, beetje raar he…

Vind het wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die niet heel veel sex heeft. knuffelen is net zo fijn …toch

ja wij houden ook heel erg van gewoon lekker knuffelen samen douchen enzo , gewoon niet altijd het klaarkomen op zich klinkt stommaar zo is het wel

Bianca,

Ik hoop voor je dat het raak is!!

:pray: :pray: Garfield

Ik snap 100% wat je bedoelt en vind het fijn om te horen dat ik niet de enige ben

haha lekker he die herkeening

Ja, wij hebben vorige maand ook overgeslagen gewoon omdat we ff niet zo’n zin hadden die dagen.

haha die lief vasn mij komt net beneden

je ging naar de wc je bent het toch niet he/?

ik : nee nog niet maar mijn bm staat laag, heb ik gevoeld :oops:

ow wat zegt dat?

ik: ja weet niet precies ik voel het nu wel anders

hij"kan het dan met de vorm te maken hebben?

ik" yja kan

hij zo , ik hoop het wel maar ook weer niet dat je zwanger bent ik zo wan?

nou zegt ie aan de ene kant wil ik zo graag aan de andere kant ms weer zon teleurstelling al smis gaat.

tja toen ging ie naar boven , merkte ik echt dat ie best in angst zit, ook wel sneu ,

Sneu hoor…maar wel lief dat hij zich zo om je bekommerd…

Sorry, maar wat is bm :?:

baarmoeder is bm

ohh, voel jij dat???

ik voel mijn ovulatie niet eens!!

Ik wou maar dat ik iets voelde

Ohh sorry, dat heb je gevoeld :oops: :oops: :oops:

Ik snap het weer :wink:

mijn ovu voel ik ok niet hoor

mijn bm voel ik als ik met 1 vinger naar binnen ga,

maar ik doe het niet standaard zeg maar maar goed omdat ik druk voelde en pijn in onderbuik even gedaan kan ik een hard randje voelen dus anders dan anders hihi

ben jij afgelopen sept okt voor eerst gestopt met de pil ? en heb je al kindjes? ben even aagje want ik ken allen soesa hier maar eig en ik klep op een plek waar ik eig niet hoor ben aug stopper

ohhh spannend :pray: Ik hoop het zo voor je…Maar dan moet het wel goed gaan, en niet eindigen in een mk :x :x

Wij zijn sinds sept bezig. De pil slik ik al heel lang niet meer omdat ik een allergische reactie had. Wij hebben dus heel lang gerubbert.

Ik heb nog geen kinderen.

Hey meiden,

Sjee wat hebben jullie weer veel geschreven :eh:

Bianca, ik :thumbup: ook voor je mee hoor! Enne klets gezellig mee hier zou ik zeggen, maar daar was je al mee bezig :mrgreen:

Hier gaat alles zijn gangetje, aan mijn tempcurve te zien kan ik vrijdag de :twisted: ongeveer verwachten. Voel me nu niet zo lekker dus ga zo lekker naar bed. Nog 4 daagjes werken en dan heb ik er weer 8 opzitten.

Dames die zwanger zijn (geweest) herkent iemand dit?

Ik heb sinds gisteravond af en toe een raar gevoel in mijn onderbuik (alleen s’avonds nadat ik gewerkt heb). En ook als ik dan met opgetrokken benen zit of voorover ga zitten dan is het net of er onderin mijn buik heel veel druk op staat :?: Ik herken het gevoel niet, doet geen pijn maar is wel een raar en soms vervelend gevoel.

In vergelijking met mijn laatste cyclus die 31 dagen was zou ik dus maandag ongesteld moeten worden. Ik denk dat deze cyclus weer korter is, maar probeer wel tot maandag te wachten of de :twisted: komen of niet :wink:

Groetjes Kes :-*

@lieke1 wrote:

gerubbert.

mwaaaahahah wat een gaaf woordt!!! :lol:

hoi kes, geen idee joh wat je gevoel kan zijn ik heb nu ook zon drukgevoel inmijn onderbuik maar ookpijnklachtjes ik heb geen idee

wel net gevoeld dat bm lager is en ik em iets voel

nu ja k zie wel