Kende je dat nog niet???
Maar je weet wel wat ik bedoel he!!!
sjee zelf nooit geprobeerd of ik daar bij kan :oops: :mrgreen:
ja ik snap het maar ik vindt het een schatitg woord hihihi
hey man zullen we rubberen hihihi haha ik lach me slap
Ik eigenlijk ook niet, maar ik ga het zeker eens proberen. Het is toch je eigen lichaam.
hahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
nou ik deed het toen es omdat de gyn me vroeg nee de ha bedoel ik na mijn 2e miskraam
vanaf die tijd doe ik vaker , normaal is zacht ,maar nu voelt hard maar ja wat het zegt?>/ geen idee
ik hoop dat het een voorteken is Bianca.
haha ja ik ook ,
ja het is je eigen lichaam
klinkt wel gek maar toch heel normaal net als dat een arts me es vroeg hoe mijn afscheiding rook , tja ook iets wat ik niet elke dag snuif ofzo hiihhi
Nee, ik ook niet.
Zitten jullie in de MMM? Of gaat het nog op de “gewone” manier?
mwahaha wat stel je em leuk ow ik merk dat ik melig wordt em
nou nee in principe gaat het gewoon nog
maar omdat ik nu sinds 20 2 bezig ben en 2 mk verder en nadat ik lichamelijke klachten kreeg van een b12 tekort ( hartkloppingen uurstoftekort en tintelingen) en nu injecties krijg ben ik met een gyn in gesprek geweest om te zien in hoeverre het kwaad kan bij een evt zwangerschap,maar ze gaat nu in overleg met een internist
15 jan mag ik heen,
ze heeft me en andre ook aangeboden om onderzoeken te doen om evt na te gaan waar het probleem zit dat we niet zwanger blijven maar weet niet of we dat willen
iig wel een test om na te gaan of ik suikerziekte heb stollingsafwijking en waarom de b12 niet op orde isi
beetje lang verhaal :oops:
Nou ik hoop maar dat het snel raak is
haha ja dank je we zullen zien , voor jullie ook ,
eerste kindje altijd spannend he?
ik heb al wel vanaf vandaag ipv 1 maar 2 foliumzuur gepakt
van de gyn en de ha moet dat als ik zwanger ben omdat ik zo weinig zelf anamaak en opsla,
dus mocht ik zwanger zijn begin er het liefs nu mee hihih
Je hebt groot gelijk. Ik slik ze ook alweer een poos.
ja ik ook elke dag 1 maar nu dus dubbel,
neem ipv 1 nu 2 werd me gezegt dus doe ook al vast maar
baat het niet schaadt het niet
Bianca ik hoop zo voor je dat je lichaam je de juiste tekens geeft! Ik heb de laatste keer ook gevoeld maar kon geen verschil merken…
Teveel folium kan toch geen kwaad omdat je lichaam het dan op de natuurlijke manier weer afvoert (staat op het potje hihi)
hey soesa meid hoe is ie? voel je je goed?
ja klopt hoor wb het folium