September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Ja gaat wel hoor bianca, we moeten gewoon maar positief blijven denken, meer kan ik toch niet doen… nog een klein weekje geduld…

effe de vaatwasser uitruimen…

ik lees net bij jullie ( de maand mamas) over afscheiding?

Hihhi ms kan je me helpen, heb je het gelezen ,

kan het zijn dat je als je net zwanger bent dat jeook wat meer afscheiding/ vocht hebt gewoon helder??

Niet erg maar net dat je het af en toe voelt en dat je dan je slipje nat hebt sorry beetje schunnige vraag hihi

maar kan het?

als ik google vindt ik alleen op het laatst van een zwangerschap nl

trouwens stel dat ik zwanger ben he?

dan kom ik bij jullie toch? sept mamas?

ik ben evt dan rond de 17 e uitgerekend ( haha ja ja ik ben al wezen rekene dom he?)

Meiden ik ag kappen…hondje moet wandelen en ik zo slapen, ben moe,

Truste en tot morgen :-*

trusten tot morgen t was gezellie met je te kleppen

laters

Truste Lieke!

Bianca ik weet het eerlijk gezegd niet hoe dat aan het begin zit… volgens mij wel, ik heb nu wel wat meer hetzelfde als wat jij omschrijft… zou eigenijjk wel een mooi voorteken zijn dan…

ja idd

ik las van je onzekerheid , zo rot meid ik snap zo hoe het voelt,

bij deze een KNUF van mij , niet dat dat je gevoel wegneemt maar ms wel een beetje kracht er bij geeft!!!

:-*

Thanks Bianca! Het helpt vast wel een beetje! Morgen mag ik weer werken gaat de week lekker snel! Ik ga ook maar afsluiten en het konijn eten geven en naar bed!

Voor jou ook van hier een dikke knuf vol hormoontjes… Laat je het even weten al je hebt getest?

Knuffeltje!

haha jadan lezen jullie het zeker gelijk hihi

welterusten meid lekker slapen

en werkse en tot gauw

:-*

@bianca

ik :thumbup: voor je en ik :pray: voor je

dat je morgen een + uitslag hebt !!

Bianca ik duim voor je hoor…

ik ben wat stil maar ben er wel…

Ik voel af en toe wel wat steekjes in onderbuik…maar dat kan nog zoveel wezen…ik wacht af en anders gaan we er volgende maand weer voor…

Maja jij ook al hier? Twordt steeds leuker hier!! En het was al zo leuk! Kom erbij!

Lenie ook voor jou gaan we duimen! Dames ik ga nu echt slapen!

Welterusten en tot morgen! :hand:

Ik zie wel…ik weet niet hoe mijn cyclus deze maand is…vorige maand was hij 31 dagen en ik weet niet hoe die nu zal zijn dus het is echt afwachten…

Eergisteren gingen we naar bedden kijken en keken we even naar een waterbed. gaan we hem testen ga ik met opstaan door mijn bekken. Niet echt goed met die BI…dus een beetje pijn de laatste dagen…heb ik nu al een aantal weken niet gehad dus dat is balen :wall: :cry:

Dank je voor het duimen, ik hou jullie op de hoogte…

och ja, af en toe kom ik hier ook een kijken en meelezen !!

ben toch ook nog aan t klussen !!!

(klusperiode is nu wel voorbij, dus de spannende periode komt eraan !!)

:dance:

en ik zal ik de toekomst wel vaker hier posten, nu dat ik merkt dat t echt wel op prijs wordt gesteld :**:

Zo wat hebben jullie weer veel gekletst zeg.

Ben net even naar de Makro geweest, even wezen shoppen vind ik altijd wel leuk daar.

We hebben een home cinema set gekocht dus dat wordt binnekort weer leuk dvd/tjes kijken.

Vanaf 0.00 ga ik de wacht weer in, helaas daar heb ik zo´n hekel aan, lig dan weer heel de nacht wakker.

Ben mijn vakantie gevoel gelijk weer kwijt.

Drukke week voor de boeg, een paar intakegesprekken s´avonds en heel het weekend verjaardagen.

En dan overdag gewoon nog werken, dus de week zal weer omvliegen.

Grappig om te lezen dat iedereen een beetje hetzelfde mee maakt met de mannen die het niet zo vinden dat er op bepaalde dagen geklust moet worden.

Die zijn er toch op een andere manier mee bezig zie je maar

Ik ga even douchen en dan proberen te slapen en misschien vannacht nog werken

Tot morgen

Maja,

onwijs gezellig als je meekletst!!!

Hey meiden, heb wel meegelezen vanavond, maar was een beetje stil. Zat weer een beetje in een dipje, omdat ik het idee heb dat mijn lichaam me een beetje in de steek laat :frowning: Ik heb helemaal niet het gevoel dat mijn eisprong er binnenkort aan zit te komen en ben dus echt bang voor een veel te lange cyclus deze keer :? (nogmaals, ik weet dat ik eigenlijk nog niks te klagen heb, maar ik krijg dat gevoel niet uitgeschakeld)

Mijn ventje had avonddienst en is net thuis. Hij merkte gelijk al dat ik niet echt lekker in mijn vel zat en heeft me gelukkig wel weer een beetje op weten te beuren. De schat :inlove: Hij is er lang niet zoveel mee bezig als ik (of hij is er in elk geval een heel stuk nuchterder onder), maar hij ziet gelukkig wel heel goed wanneer ik weer even een hart onder de riem kan gebruiken.

Maya, tuurlijk wordt het op prijs gesteld als je ook mee komt kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch? :wink:

Balen Lenie, dat je weer door je bekken bent gegaan. Sterkte ermee, ik hoop dat je snel wat minder pijn hebt.

dank je wel…

@Cinjoan

jammer dat je een beetje in een dippie zit zeg !

maar gelukkig is je mannetje nu weer thuis en probeert hij jou weer op te beuren…

en qua hubbie, hij weet zelfs soms nog beter wanner de klusperiode is dan mijzelf

dus ik mag daar echt niet over klagen, hij wil net zo graag als mij een kleintje van ons samen dat we mogen vasthouden en mogen knuffelen en lief hebben…

nou ja over 2-3 weken we het !

net effe voordat we gaan trouwen overigens, en dat is op 02-02 :dance:

en als t deze keer niet zo is dan is onze volgende klus periode tijdens de huwelijksnacht :dance:

Ik weet zelf niet eens precies wanneer onze klusperiode is, dus laat staan dat mijn ventje het zou weten :wink: Ik merk wel dat hij zich er wel steeds iets meer mee bezig houdt, hoor. Van de week vroeg hij ook nog naar mijn temperatuur. Dat had hij in de eerdere maanden nog nooit gedaan. Hij hoorde het vanzelf wel van me als er iets veranderd was :wink:

Hij gaat er dus zo onderhand wel steeds wat meer naar uitkijken.

Dan komt jullie trouwdatum al aardig dichtbij, Maja. Dat is over goed drie weken al. Al helemaal klaar met alle voorbereidingen?