ja best wel …
alleen nog wat boodschapjes doen…
we houden t feest thuis en ik mag ook nog de bedankjes maken…
en zover ik kan bedenken is dan alles klaar en besteld :dance:
maar natuurlijk valt je altijd nog wat in op de laatste dag !
dus t blijft spannend…
Inderdaad spannend, maar wel hele leuke spanning
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.
Welterusten :-*
welterusten en slaap lekker…
en omdat ik vrij regelmatig ongi ben tussen de 28 en 30 dgn kan ik best goed de periode inschatten…
hier nog geen ongi dames,
@Moonfire wrote:
@bianca
ik :thumbup: voor je en ikvoor je
dat je morgen een + uitslag hebt !!
hihi ik test woensdag als ik nog niet ongi ben maar erg lief van je meid!!!
Zo het hele stuk gelezen 5 blz…dames pfff.
Bianca ik hoop dat ze weg blijven die :twisted:
We :thumbup: voor je
Oehoehoe Biancaaaaa spaaaannneeeendddd! Ik hoop het voor je meid, gezellig bij de septembermama’s als ik iemand kan bedenken die het verdient… (sorry andere meisjes ).
Antoinet de moed niet opgeven hoor! Misschien houd je lijf je wel gewoon voor de gek ik dacht ook dat ik geen eisprong had de laatste maand en ik ben toch maar mooi zwanger! Dus ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt als voor mij! En uhm misschien moet je anders gewoon maar stoppen met tempen en proberen er even niet zo mee bezig te zijn (ja makkelijk kletsen ik weet er alles van)… wel lief van je man dat hij er voor je is!
Lenie ik hoop dat je je gauw wat beter voelt !
Antoinet ook spannend voor jou! Zag al op je site dat je ging trouwen, maar zag toen nog niet wanneer… Dat is wel lekker snel, die laatste weken gaan zoooo snel en de dag zelf ook eigenlijk wel (jammer genoeg) ik hoop dat je een beetje een mooie heldere dag hebt (zoals het hier gisteren was, koud maar wel een zonnetje…)
Dames ik ga werken, tot vanavond!
cinjoan rottig van je dip zeg, lief van je mannie dat ie het aavoelt en erop in speelt, lievie dus hiih
ik ben een beetje hondsberoerd eigenlijksheb schoonmaak woede slaat nergens op maar hebheel wat gedan zopas ennu heb ik honger dus zo even eten
bedankt lieve meiden ,
Goedemorgen dames,
Antoinet: Balen van je dip, ik kan mer er iets bij voorstellen. Wel fijn dat je man je er doorheensleept.
Ik heb niks te klagen hoor, maar mijn hubbie snapt het soms niet.
Bianca: Ik :thumbup: voor je. Je bent al zo lang bezig, als ik het iemand gun dan ben jij het.
Moonfire: Leuk dat je hier meeklets en schrijft.
Spannend dat je bijna gaat trouwen …voor je het weet is het zover.
Lenie: kl#te ban je bekken, ik hoop dat het snel minder wordt de pijn.
Anomiempje: ik zie dat je avatar gelukt is, lijkt ie een beetje?
Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben
We krijgen vandaag te horen of het huis doorgaat, ik hoop het zoooo
Het is voor mij net zo spannend als een zwangersschapstest hahahahahaha
Ben lekker vrij vandaag en heb gister gesopt, dus een dagje voormezelf en het hondje…En de pc natuurlijk :mrgreen:
trouwen? ow wat leuk he ja als je er naar toe leeft duurt zo lang enals de dag dan daar isis ie zo voorbij je wordt geleeft op zon dag had ik wel tenminste hiiih
Dat had ik ook.Je bent et zolang meebezig en de dag vliegt echt voorbij, al moet ik zeggen dat ik wel echt genoten heb en alles nog wel weet.
hahah ik heb wel genoten, maar door ik ook ziek was en veel medicijnen had ook erg suf jammer,maar we konden het huwelijk ook niet meer afzeggen, omdat we niet gewoon in het gemeentehuis trouwden,
was wel een speciale dag, mooi geweest , alleen op de fotos kun je zien aan mijn handen en gezicht dat ze pofferig zijn hihi
nu ja maakt niet uit als je maar geniet en er met een fijn gevoel op terug kijkt en dat is wel zo bij ons
idd ik verheug me er erg op, dat eindelijk zover is…
alles is bijna klaar !
en nu ist gewoon genieten !
van t samen zijn…
:inlove:
Hoe is je jurk? of pak? Misschien wil je dat nog niet zeggen…sorry dan. :oops:
ow moonfire is maja , ik zat laats al te zoeken naar een maja maar konniet vinden :oops: :oops:
sorry :wall: hihi
ja k ben benieuwd hoor
ik had zelf een jurk altijd geroepn ik draagniooit een jurk lelijk die dingen verschrikkelijk tot ik ale winkels af gestruitn had enniks kon vinden en mijn vriendin me aanbood haar jurk te dragen ik mocht hem zelfs inkorten vernaaien ed, hihi
zo gezegt zo gedaaan ow je had dre zijn gezicht moeten zien, helemaal verrast hihi
Nou dames nog geen kleintje geboren hoor vannacht, ben nog niet aan het werk.
Lieke:
de avator is gelukt, ja of hij lijkt???
lijkt is een groot woord :lol: maar wel iets ja
Spannend hoor vandaag met het huis, succes.
Bianca:
Gezellig dat je hier mee kletst hoor, blijven doen en ook ij voor je dat je morgen kan gaan testen, ben benieuwd.
Moonfire:
Leuk dat je gaat trouwen, schiet al lekker op he!
Antoinet:
vervelend zeg dat je niet echt weet hoe je cyclus loopt, is lastig.
Kan me voorstellen dat je weleens in een dipje zit.
ik had het ook wel weer even hoor van weer niet volgens mij gaat het nooit lukken maar dan schaam ik me inderdaad ook gelijk weer omdat ik natuurlijk nog helemaal niet mag klagen.
Maar op dat moment valt het gewoon weer tegen.
Nu had ik zoiets van ik ga lekker van mijn vakantie genieten en we zien volgende maand wel weer, flink klussen maar he de komende tijd :oops: :lol:
Bianca, spannend!!! Ik ben keihard aan het duimen voor je. Ik hoop het zo voor je :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
Suus, als ik niet temp wordt ik volgens mij helemaal gek van mezelf. Ik vertel mezelf ook elke maand dat ik er nu eens minder mee bezig ga zijn. De eerste week gaat dat dan prima, maar als de (vermoedelijke) dag van de eisprong dan nadert, is er weer weinig over van dat goede voornemen :roll:
Maar vanochtend had ik een ietsiepietsie hogere temperatuur als gisteren. Nu maar hopen dat hij morgen weer iets hoger is
Oh enne Suus, voor zover ik weet, ga IK niet trouwen, hoor. Maar het kan natuurlijk zijn dat jij meer als mij weet? :mrgreen:
Over DE dag kan ik dan ook nog niet meepraten, want we zijn nog niet getrouwd
Lieke, voor jouw duim ik ook nog, hoor. Ik hoop echt dat je vandaag goed nieuws hebt over jullie huis :thumbup: :thumbup:
Anoniempje, af en toe schaam ik me er inderdaad voor dat ik me nu al zo rot voel. Maar dat is gewoon een gevoel, daar doe je helemaal niks tegen. We willen het allemaal zo graag en of je dan lang of kort bezig bent, het blijft een teleurstelling elke keer als het langer duurt als je zou willen.
Als ik dan naar Bianca haar situatie kijk, pffffff, petje af, hoor.
Haha, Suus heeft echt last van zwangerschapsdementie.
Gister zij ze ook al Leinie tegen Janineb, en ruilt ze Maja met Antoinet :lol: :lol:
En haar vloer was druk ipv droooohoooooog :mrgreen: geintje hè, Suus Je bent zwanger, dus je hebt een mooie reden voor deze ‘foutjes’ :-* ik hoop dat ik binnenkort ook veel van dat soort foutjes ga maken dan :lol:
ja inderdaad.
Maar goed net wat je zegt je gevoel hou je toch niet tegen want zodra je besluit dat je graag een kindje zou willen, duurt elke keer dat het niet lukt al te lang.
In mijn werk zie ik het natuurlijk ook regelmatig, dat mensen echt jaren bezig zijn en met ivf enzo, inderdaad wat je zegt petje af!