September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

:silenced: :silenced:

hihi ik wil ipv die 3 wel een 4 vindt ikleuker staan

en nu ben ik weg :lol: :lol:

tv kijken

ik ben en blijf toch eigenwijs jason mijn man dus zegt regelmatig tegen mij als weer eens niet wil luisteren je krijgt een domper ikke dan weer nee hoor ik weet zeker dat ik gelijk heb en ja hoor dan ben ik erachter gekomen dat ie weer gelijk heeft.

Jason zegt ook tegen mij je doet maar kan m’n eigen er niet meer druk om maken

Hihi Linda ik ben ook eigenwijs hoor en Ramon waarschuwt mij er ook altijd voor maar ja, we weten altijd alles beter hè? Mag ik trouwens vragen waar je vandaan komt (ook Brabant toevallig?)

ja heusden kom eigenlijk uit den bosch

kom jij ook uit brabant

Lindaa, ik snap je wel, het is idd moeilijk om te wachten met testen :wall:

Ik heb voor mezelf een dag vastgesteld wanneer ik ga testen, is m’n ventje niet zo blij mee, want dat duurt dan nog zolang( hoezo zijn alleen de vrouwen nieuwsgierig en zenuwpeesjes)

weer iemand uit ons" Lieve Brabant", ik kom uit Roosendaal.

ik verre weg van brabant,

kom uit de pr groningen

Lieke, balen dat je je zo beroerd voelde. Gelukkig voel je je inmiddels al weer wat beter.

En gefeliciteerd met de verjaardag van je broer :wink:

Welkom Linda!!

Spannende dagen voor jou. Ik duim dat de :evil: :evil: weg zullen blijven bij je :thumbup: :pray:

Lenie, voor jou begint het ook weer spannend te worden.

Natuurlijk duim ik ook voor jou :thumbup: :pray:

Suus, vervelend dat je zo’n pijn in je rug hebt :frowning: Ik hoop dat de paracetamolletjes toch nog een beetje werken en dat je snel wat minder last hebt.

Hier een zeeuws meisje 8)

Ikke ben ook een Bosschenaartje! Maar ben geëmigreerd naar de provincie Utrecht :cry: soms doe je wel eens iets stoms :wink: en het lag toevallig in het midden van Amsterdan en Den Bosch (mannie komt uit Amsterdam…)

Ik kom van de Kruiskamp… (West 2) vlak bij het kamp

Nog een braobander erbij :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik kom uit Oss…

zo, net ff huisje versierd en nu lekker kopje thee

hmmmm kopje thee… ben wat we vandaag niet gegeten hebben vast aan het maken voor morgen. Andijvie met gehaktballen hmmmmmmmm (vooral de gehaktballen… vind dat ik die erg goed kan maken). Dus morgen lekker snel klaar, al moeten we wel eerst boodschapjes doen. Vrijdag mag mijn man weer overwerken en zaterdag ga ik hier winkelen met mijn schoonmoeder en schoonzusje en haar kindje. Ze zitten altijd iedere zaterdag in AMsterdam op het winkelcentrum (is heel groot) maar ja dat gaat na een half jaar wel vervelen natuurlijk… Ik hoop wel dat mijn rugpijn dan helemaal over is… dat geslenter is niet bevorderlijk. Ik wil ook meteen vast kijken voor een positiebroek, dan heb ik die maar vast eentje in huis. Mijn eigen broeken zaten al wat strakker dus ik heb niet zo veel ruimt meer. Tis toch overal uitverkoop nu, dus dat is dan toch weer mooi meegenomen…

Nou dan kunne we nog een topicske oprichte waor alleen plat braobant gepraot wordt… is ok gezellig lekt me!

hebben jullie dat ook wel es hier op het forum als je een reactie geeft op iemand dat je niet precies weet hoe het te formuleren en dat je niet weet of het goed overkomt?

hoi trouwens

Jaaaa Bianca, maar dat wist je toch al van mij? Hebben we het toch ergens wel eens over gehad? Wat is er gebeurt dan?

ow hihi ja ach ik reageerde ergens vind dat soms zo moeilijk

( vlinderpraat op reactie van luna fay*)

ja wist ik al van jou ja hihi

zal effe lezen dan