September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Bianca niks op aan te merken hoor! Heb er ook nog even iets bijgezet :wink:

ow even je reactie leze ze had zelf ookgereageerd al zie ik , en idd was wel goed pfjoeeeee was al bang :? maar is goed

Hihi, ik ben ook altijd wel trots op mijn gehaktballen, Suus.

Blijkbaar vind mijn ventje ze ook altijd erg lekker, want ik maak er wel eens wat extra, met het idee dat we die dan de volgende dag kunnen eten, maar als hij dat ziet, wil hij ze altijd dezelfde dag nog hebben :lol:

Bianca, ik denk dat iedereen dat wel heeft (ik in elk geval wel). Geschreven woorden kunnen heel anders over komen als gesproken woorden, omdat je niet kan zien, aan bijv. gezichtsuitdrukkingen, hoe iemand iets bedoelt.

Zeker bij zoiets moeilijks als vlinderpraat, is het vaak heel moeilijk om de juiste woorden te vinden, waarvan je zeker weet dat ze goed overkomen.

haha ja zo is het ook en weet ikook wel hihi

soasa bedankt hihi

haha de mannen zij wel dol op onze ballen he die man van mijook als ik extra maak om de zelfde reden als cinjoan dan zijn ze savonds toch echt op hoor onder tv kijken of zo ihihi

soesa leuke naam heb ik je net gegeven :lol:

Ik maak altijd een pond gehakt ongeveer 6 ballen meestal, uitje, beetje knoflook kruiden, die paneer ik en dan een beetje knapperig bakken… hmmmmmm en dan de volgende dag op brood eten hmmmmm mijn mannie vindt ze ook erg lekker gelukkig!

Tja en met schrijven loop je eerder het risico dat je woorden verkeerd begrepen worden nou ja daarna kan je het gelukkig op plaatsen zoals hier wel weer goed praten volgens mij… niemand komt hier echt om ruzie te maken (behalve op het discussieforum :wink: )

ik altijd gehakt ei kruiden(shoarma of chili) uitje mengen en dan panneermeelballenmaken en dan in de pan

Meiden, we zitten alweer bijna op pagina 31 :mrgreen:

Zal ik een nieuw deeltje aanmaken?

ja doe maar

Oke, kletsen jullie hier nog maar even verder. Ik geef wel een seintje als het nieuwe deeltje er staat :wink:

Ik ben al bezig meteen nieuw deel

Okee…maak jij hem maar anders zijn er 2 delen :mrgreen: :mrgreen:

Hihi, maakt mij niet uit, hoor lieke. Jij mag het ook doen. Ik was er nog net niet aan bezig. :lol: Zeg het maar :wink:

jij mag :mrgreen: :wink: :lol:

Wel mooier dan die van mij he :wink:

Oke dan, ik zal mijn best doen :lol: :lol:

Ik wacht in spanning…

Ik wacht vol spanning mee… :shifty:

Ha die Kes, alles goed met je?