September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

hoi hoi,

Wat een ontvangst zeg had het helemaal niet verwacht dat dat zo snel allemaal gaat wel heel erg leuk.

Heeft iemand van jullie al weleens het idee gehad dat het gelukt was???

gefeliciteerd met je broer lieke

dank je Linda :-*

@Moonfire wrote:

:oops: sorry Bianca ik wilde je niet kwetsen met mn vraagje :oops:

ik leef alleen erg met je mee…

hih gekkie je kwetst me niet gauw hoor , je mag me alles vragen ben daar erg makkelijk in dus vel jke niet schuldig meid nergens voor nodig !!!

:-*

hoi linda welkom hier klets lekker mee

ik hoor hier eigenlijk niet thuis hoor hihi ben een aug stopper maar ach we zitten allemaal met zelfde gevoel enzo dus klets hier ook mee

nou tot schrifjfs en succes met je zwanger willen worden wens!!!

groetjes bianca

hallo Lieke,

allereerst gefeliciteerd met je broer.

ik voel af en toe wel dingetjes maar weet niet wat het inhoudt.

Een paar dagen na mijn ovulatie heb ik wat oud bloed verloren (beetje), hier na alles weer rustig. Ik ben 1 keer niet zo lekker geworden (flauw), af en toe heb ik het idee dat mijn buik wat hard lijkt helemaal onder en is gevoelig…maar ik zie wel wat het inhoudt, misschien zit alles wel tussen de oren en wil ik gewoon graag. En zo niet, dan de volgende maand weer.

Maar als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben dan kom ik in de buurt… nog even wachten…

oh ja, ik lees vanavond denk ik niet meer want ik ga zo iers dansen en daarna heb ik een verjaardag van mijn nicht…

Voor de gene die haar nog kennen…een bericht van leeuwtje74.

Ze heeft hier in het begin gepost en toen ze zwanger was is ze weggegaan, maar alles is ok:

Wat leuk dat je iedereen een beetje in de gaten houd… Ja alles gaat prima… Omdat ik totaal nergens last van heb en omdat ik nog niet zo ver heen ben dat ik de kleine al kan voelen, ben ik inderdaad wel eens onzeker… volgende week weer naar vk, hartje luisteren… dan ben ik weer een tijdje van die onzekerheid af…

Ik hoop inderdaad dat dit jullie jaar wordt

Het is natuurlijk cliche, maar geduld is een schone zaak …

Ik was, voordat we voor het echie gingen, al bijna een jaar met de pil gestopt… Waren we gelijk voor het echie gegaan had het mss ook veel langer geduurd…

Heel veel succes en knuffelse met hubbie

Aldus pb van leeuwtje74

ik heb deze maand allemaal van de gekke dingen die ik voel waarvan ik denk dat ik zwanger ben maar volgens mij kan het of tussen mijn oren zitten of het heeft met mijn NOD te maken

Hoi meiden, gelukkig niet veel gekletst vandaag,nu kan ik het wel bijhouden.

Lindaa, welkom, het is hier hardstikke gezellie, kletsen dat we kunnen.

Lieke, proficiat met je broer, en zo erg is het niet om 30 te worden, voel je niks van :slight_smile: :slight_smile:

Bianca,jij natuurlijk ook welkom( ik was je een beetje vergeten) :oops:

verder hier alles nog goed, voel nog niks en ik verwacht ook niks(een vaag voorgevoel dat het deze keer nog niet gelukt is)

Er is trouwens wel in rap tempo gekletst deze ‘maand’ van 6januari tot nu zitten we al op 28 pagina´s.

Bianca je hoort hier wel thuis ook al ben je in augustus gestopt, was je toch ook in oktober aan het klussen :wink: :lol: :-*

Lindaa ik wist een week voor mijn NOD (waarschijnlijk dus ongeveer een week na de bevruchting) dat ik zwanger was. Had het al tegen Ramon gezegd en die vond dat maar raar en was bang dat ik me van alles in mijn hoofd haalde en weer teleurgesteld zou zijn… Ben dus blijkbaar wel intuïtief ingesteld… wist namelijk toen ik de vorige keer zwanger was diep van binnen dat dat niet goed was… had ik ook gelijk in…

Maar goed je moet toch nog even geduld hebben en niet te snel willen testen, dat geeft ook weer onzekerheid als het niet meteen positief was (ik heb deze keer op 20 december getest een heeeeel licht streepje maar daar was ik onzeker over de 23 ste super duidelijk!)

malle meid ben je toch ook hihi, soesa, ach ja ik weet niet meer wie het ooit es tegen me zei,maar ik hoor bij het meubilair van kok ofzoiets was het hhihihi :lol: :lol: ik zwerf overal rond.

heb toen straks idd getest ik wist al dat het niks opleverde maar ik dacht misschien doet ie het wel maar nee helaas moet gewoon geduld hebben

ach lindaa mss over een dag of 3 nog es ,mocht je zwanger zijn is ie dan vast positief,

ik baal alleen zelf altijd als ikeen test verknoei heb jij dat ook ,

maar andre zegt dan dan ben je iig rustig hihi

ja idd ik baal zeker want ik onzekere trut, ik heb die clear blue digitaltest maar ik vertrouwde hem niet helemaal heb ik er voor de zekerheid nog 1 bij gedaan van de apotheek hahahaha dom he mijn man zei al tegen mij dat ik niet moest testen en gewoon moest wachten maar ja toch eigenwijs he nou heb ik me eigen voor genomen om gewoon een vrijdag af te wachten en dan zaterdag of zondag te testen als die duivels er nog niet zijn.

ach ja wij vrouwen zijnrare wezensals we ongedudlgi zijn

hahahahaahahhahahahaahaha ja idd maar we zien wel weer het heeft allemaal geen zin om eigenwijs te doen

neenu ja ik leer er telkens niks van hoor,

haha ach nou andre zei al kan me der niet druk om maken ,

Ach ja Linda weer wat geleerd hihi!

Maar ja als het je geruststelt… lekker doen hoor, alleen zonde van het geld.

Bianca jij hoort inderdaad wel bij het meubilair denk ik, zeker als ik naar het aantal berichten dat je hebt geplaatst kijk… pfjeuw