Pijn lijkt me ook niet juist bij een zwangerschap…
Ik hoop het bianca81.
Ik heb deze maand eigelijk helemaal nergens last van. Geen misselijkheid geen krampen, ik voel me beter dan al de maanden hier voor.
Alleen mijn tepels blijven vanaf vorige maand wat gevoelig, maar verder voel ik me helemaal geweldig.
Vreemd omdat ik vorige maanden toch steeds krampen had enzo. Ik kan alleen 'smorgens erg slecht uit mijn bed komen. ben steeds wel heel moe maar als ik er eenmaal uit ben voel ik me verder geweldig.
Vanavond lekker niet werken, dus ik kom hier veel kletsen vanavond hahah
ik blijf er bij dat hoe zwanger je ook kunt voelen ook al denk je het echt te weten had ik nu ook erg, dan toch kun je ongi worden
maar ik hoop voor jou niet hoor, hopelijk is het een voorteken en ben je zwanger zou erg mooi zijn he?
liefs van mij
Ik rekenen nergens meer op, dan kan het alleen maar meevallen toch.
Vermoed wel dat ik nu pas pil vrij ben, omdat de pil die ik had een soort van slijmprop achterliet bij mijn BMM en ik vorige maand erg veel slijm verloren ben. Ik had ook steeds een soort van krabbend gevoel ik vermoed dat die slijmprop toen aan het loslaten was.
Maar goed we weten dus niks zeker, ik zie het aan het eind van mijn cyclus wel weer. We hebben deze maand alle dagen goed benut dus wie weet
Gezellie bibi-jane…Ik ben er vanavond ook, maar wel laat pas.
Mijn broerwordt vandaag 30 en hubbie en ik gaan het huis versieren met slingers en balonnen waar 30 op staat…
gefeliciteerd vast met je broer
:oops: sorry Bianca ik wilde je niet kwetsen met mn vraagje :oops:
ik leef alleen erg met je mee…
hallo aanstaande moeders,
Ik ben nieuw hier en ben in oktober gestopt met de pil en had begrepen dat jullie ook rond deze tijd gestopt zijn
hoi hoi
Ik wilde even weten hoe jullie die meters toevoegen
sorrie het is me toch gelukt
Welkom Lindaa.
Ja, wij zijn in sept of okt gestopt met de pil, en hebben hier een heel gezellig forum :dance: :dance:
Zoals je ziet op de 1ste pag. hebben wij alle gevens van iedereen in ons lijstje…als je jouw gegevens doorgeeft zetten we die er erbij…
Veel pleziet hier…maar pas op het is verslavend :!:
hoi lieke,
Was al een paar dagen op zoek naar meiden die in de zelfde tijd gestopt zijn met de pil het is gezellig om daar mee te kletsen en je raakt hopelijk misschien in dezelfde tijd ongeveer zwanger en dan is het ook leuk om je ervaringen te vertellen.
Ik ben dus een klusser van oktober 2005 ben 23 jaar en vrijdag a.s is mijn NOD het is voor ons het eerste kindje
Je staat erbij…geef nog ff door wanneer je jarig bent, zet ik dat er ook bij…
3 augustus
welkom Lindaa,
Ik ben nu zo’n 2 maanden bezig en het wordt weer spannend.
Ik heb kim26 van het lijstje gehaald…ze heeft hier maar 1 keer gepost 2 weken geleden ofzo…
Linda je staat erbij hoor, klets maar gezellie mee
Lenie: Alles goed met jou? Voel je al rara dingen
Hoi allemaal.
Welkom Linda bereid je maar vast voor want er wordt echt veel gekletst hoor hier, bijna niet bij te houden
En het begint al gelijk spannend te worden he bij jou nog 2 daagjes, ben benieuwd.
Bianca gaat het weer een beetje beter met je?
Ik weet niet meer precies wie het schreef ik dacht lieke maar ik hoop dat we ons allemaal aan kunnen sluiten als oktober mama :lol: en sommige natuurlijk nog als september mama want er zijn er nog wel een paar voor wie het weer spannend wordt.
Suus Hoe is het met jou?
Jaaaa, allemaal en september of oktober mama :!: :!: :!: :!: :!:
Hoihoi ben ik weer eens even :lol:
Lieke balen dat je niet lekker was… nou wel weer een stuk beter geloof ik hè? Leuk hoor het huis versieren voor je broer, hij komt het dus thuis vieren dan?
Lindaa welkom hier, het is hier echt heel gezellig, de meesten blijven hier trouw terugkomen en ook bijna allemaald dagelijks… dat zegt geloof ik genoeg!
Anoniempje bedankt voor het vragen! Het gaat wel hoor, heb alleen echt zooooooo’n last van mijn rug. Dat is al een zwakke plek heb er al jaren last van, maar normaal pak ik dan lekker een ibuprofennetje en dat werkt goed, maar nu mag dat dus even niet :naughty: heb er al een paracetamolletjes inzitten, maar dat werkt dus niet… nou hang ik even op de bank, mannie gaat zo wat te eten halen, koken trek ik effe niet, misschien later vanavond vast voor morgen… Verder is vandaag dus voorbij gekropen… weet niet wat het was, ben niet zo met mezelf bezig geweest zeg maar dus dat is wel fijn… dinsdag komt gelukkig snel dichterbij…
Mijn broer komt morgen thuis uit Italie, en dan wil ik het huis versierd hebben.
Hij wil nl niet weten dat hij 30 wordt…hij zegt 29+1 hihihihihi