September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Gefeliciteerd Lieke met jullie huisje

En jammer bianca dat de duiveltjes toch gekomen zijn. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Zolang we ongesteld worden zijn we ook nog vruchtbaar moet je maar denken al zijn we allemaal liever zwanger nu…

Hai hai

Mijn mannetje is electromonteur in de tuinbouw.

Echter komen er steeds meer Holanders die een bedrijf beginnen in het buitenland, maar geven nog wel de opdrachten in Nederland. Puur omdat het toch goedkoper is. Daarbij komt ook nog dat het in dezelfde taal blijft en dus makkelijk communiceren.

Zou leuk zijn als ik zwanger zou zijn, elke keer als ik hem zou gaan halen op Schiphol ben ik ‘dikker’ :roll:

Maar dan moet het eerst wel zover zijn haha! En dan kan ik ook niet een paar dagen langs, alhoewel, tot hoeveel maanden mag je vliegen??

@bianca

he sh*t zeg…

ik had t zo voor je gehoopt :cry:

ik merkte al t niet goed was, je banners waren weg toen ik bij aan t lezen was…

maar t is wel zo wat Bibi-Jane zegt zolang als we ongi worden dan zijn we ook vruchtbaar…

:**:

Bianca, echt heel erg balen voor je!!!

Lieke, gefeliciteerd met je huis!!!

Mijn vriend is helikopter piloot en vliegt kleinere vliegtuigen… Ze zijn bezig met een bedrijf opstarten en we hebben wel positief nieuws gehad. Hopelijk horen ze voor februari of alles goed is gekeurd en definitief is…

ow dat is wel erg spannend nou deze tijd dan…

een eigen bedrijf !!

ik :thumbup: dat beide wensen vlug gaan uitkomen bij jullie…

Ik dacht even vlug bij te lezen, na gisterenavond wel 10 pagina’s…

Jullie kletsen echt veel.

Lieke, gefeliciteerd met je huis.

Bianca, balen voor je joh.

Hallo Maja,

gelukkig wordt het niet ons bedrijf hoor…het gels wat er in gaat zitten. Mijn vriend helpt wel veel met het opzetten ervan en gaat voor hun vliegen… maar hopelijk gaat alles dit jaar goed!!! hij wacht hier al zo lang op…

oeps had ik t verkeerd begrepen :wink:

toch veel suc6

He Bianca,

Wat jammer voor je meid, ik had het zo gehoopt voor je. :frowning:

Lieke, wat fijn dat alles rond is!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! :dance:

Hier begint het weer op te schieten, word nu toch wel weer spannend :shifty: Borsten zijn weer voller, maar ook weer last van flink gevoelige tepels, dus kan weer beide kanten opgaan :wink: Nog geen tekenen van de :twisted: tot dusver :pray:

Ik ga lekker naar bed, net visite gehad. En morgen weer heel de dag werken. Houden jullie je morgen een beetje in? Stelletje kletskonten :naughty: :mrgreen:

Mees, ik kan me voorstellen dat je het allemaal niet meer bij kan houden :wink: Maar dat geeft niks hoor meid, je komt toch wel af en toe effe vertellen hoe het gaat he?

Groetjes Kes :-*

Janine, vanaf 7 maanden moet je toestemming van je vk hebben om te vliegen als dan alles goed is mag je tot 8 maanden gewoon vliegen dacht ik.

Maar ik meot zeggen ik ben er al 5 jaar uit dus dat kan wel veraderd zijn inmiddels

dank je meiden , het gaat wel weer hoor behalve dan die krampen maar ach hoort erbi he

we gaan weer verder we zien wel ,

tot laters,

Sh#t zeg…

Ik zit ziek thuis…Giga hoofdpijn en vannacht moeten braken :sick:

Ik houd nu wel een beschuitje en een kopje thee binnen, dus waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gegeten.

Vandaag maar goed vitamintjes eten dan kan ik morgen weer werken.

Verder alles goed hier…

Beterschap Lieke!!!

@bianca

hoe gaat t met je ??

hopenlijk gaat t wel weer ietsjes…

@lieke

veel beterschap…

Zo, ik heb ff geslapen…was wel nodig vannacht weing gedaan…

Ik moet zeggen dat ik me ietsje beter voel dan vanmorgen.

Straks ga ik ff douchen, eerstnog ff wat eten…

Bianca voel je je al iets beter? We gaan gewoon samen voor een oktober 2006 baby :wink:

lieke beterschap meid ws griepje ofzo?

hier wel oke , weinig ongi heel raar , maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen :mrgreen:

effe stomme vraag misschien, maar is t geen innesteling Bianca81 ??

Ik denk dat ik gister iets verkeerds gegeten heb want ik voel me nu al een stuk beter, en ik heb al wat gegeten en alles blijft erin…

Ik hoop dat ik morgen weer kan gaan werken…

@Moonfire wrote:

effe stomme vraag misschien, maar is t geen innesteling Bianca81 ??

Daar dacht ik ook aan maar durde het eerlijk gezegd niet te typen :oops:

nee denk ik niet test was negatief en bij zwangerzijn mag je toch geen pijn hebben?