September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

Whoooooooooo Het huis gaat door :!: :!: :!:

Mees balen dat je zo moe bent…ik hoop dat je snel bent opgeknapt en weer meeklets…

Lieke gaaaaaaaaaaaaaaf, gefeliciteerd!!!

Wanneer is de housewarming? :wink:

@Janinepien wrote:

Wanneer is de housewarming? :wink:

Na die van jou, goed?

negatief getest en ongi

Ohhh neeeeee :evil: :evil: :evil:

Ik kan niet anders zeggen dan KL#TE voor je meid…

Ik leef met jullie mee. (al heb je daar misschien weinig aan)

:-* :-*

Zo kletskousen! Weer aardig wat vol gekletst! Enneh ik wist heus wel dat Maja ging trouwen en niet Antoinet… had het gewoon niet ingetypt… :wink: Lekker gelachen om mij? :naughty: Ikke wel! Enneh Janine is dement: die zei dat Maja gaat testen morgen maar het is Bianca …

Mwaaaaahaaaahaaa ben niet de enige!

Ik dacht ook altijd dat dat onzin was, maar ik word echt vergeetachtig… en ik ben niet van de briefjes, doe altijd alles uit mijn hoofd, moet ik mezelf toch maar briefjes gaan aanwennen… zal nog lachen worden op mijn werk want daar vragen ze tussendoor altijd kan je even dit of dat… moet ik ook briefjes op mezelf gaan plakken al rennen door het kantoor :lol: 8)

Tja het is soms (meestal) wel jammer dat mijn moeder niet overal meer bij kan zijn. Mijn moeder is maar 42 geworden en was toen al een jaar of 6 ziek. Ik ben er dus al aardig aan gewend dat zij bij bijzondere dingen niet meer is, maar op mijn trouwdag heb ik haar wel gemist hoor, alleen ben ik er niet zo emotioneel meer over. Het is inmiddels ruim 13 jaar geleden, dus het heeft wel een plaats voor mij. Maar ik zal haar als deze zwangerschap goed loopt wel gaan missen…

Beetje lang gedaan over mijn antwoord… lees ik Bianca’s berichtje…

Balen Bianca, het was je echt gegund! Ik vind het echt heel rot voor jullie!

Ben er toch stiekem nog even, voor ik weer lekker op de bank ga hangen.

Lieke: gefeliciteerd dat het allemaal gelukt is met je huis!!!

Bianca: Balen dat de :twisted: er weer zijn!!

Soesa: Die vergeetachtigheid is erg he? Mijn hersenen laten me ook af en toe in de steek. Iets anders: ik zat gisteren voor het eerst weer op mijn werk, bakkie thee voor mijn neus (we zaten met z’n zessen) zeg ik: is de concierge er nog niet? Zat hij gewoon aan het andere eind van de tafel!!! Dom, dom, dom. En zulke dingen heb ik nu dus aldoor. Erg vervelend.

Ja stom Liekeeeeee gefelie! Gaaf hoor!

Mees hihi dat is wel een beetje een domme actie van je ja… maar goed we hebben toch een goede smoes? Ook al kent niet iedereen die smoes al :wink:

Bij mij op het werk weten de meesten het al, veel mensen vragen het gewoon aan me en dan ga ik niet moeilijk doen, als het niet goed zou gaan komen ze het ook te weten, alleen mijn bazen (familiebedrijf) heb ik het nog niet verteld.

Lieke, gefeliciteerd!!! :dance: Fijn dat het allemaal geregeld is.

Bianca,balen hoor :frowning: Stomme :evil: ook.

Mees, ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt.

Enne, wij lopen niet weg, hoor :wink: Als je maar wel af en toe even komt vertellen hoe het met je gaat.

He Bianca: Balen zeg ik had het je echt van harte gegund hoor, wat valt het dan weer vies tegen he.

Maar kop op he we gaan met z’n allen gewoon de nieuwe ronde in.

Mees: Ben het met je eens hoor we kletsen gewoon te veel :lol: het is echt niet bij te houden als je niet echt elke dag even mee leest,.

Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt.

Lieke: Gefeliciteerd he met het huis, fijn dat alles nu helemaal rond is.

Ik ben weer aan het werk sinds vanmiddag, bij een gezin met het 1e kindje, lekker in de buurt en gezellige mensen dus ik ben weer 8 dagen onder de pannen.

Ga even lekker in bad, kom misschien straks nog even

Dank jullie allemaall!!!

Ik ben heel blij dat het rond is :dance: :dance: :dance: :dance:

Lieke gefeliciteerd.

:-* jentel

Dank je Jentel. :!: :-*

Alles goed met jou en de kleine :?:

Ja hier alles goed, bij jullie ook?

:-* jentel

Bianca, balen dat het er weer is!! Net zoals mijn voorgangers al zei: het is je zo gegund!!

Lieke, gefeliciteerd!!! Echt tof!!

Bij mij kwam mijn mannetje thuis met het nieuws dat hij weer gevraagd is om in Sicilie te gaan werken voor een maand of 3. Hij komt dan om de 4 a 5 weken een paar dagen naar huis. Vorig jaar is hij 5 weken in Japan geweest, en dat jaar daarvoor heeft hij ook 3,5 maand in Sicilie gezeten. Ik gun het hem wel, want het brengt extra geld in het laadje en het is een ervaring voor mijn mannetje. Maar tegen die tijd zij we (pas) een jaar bezig. Zo ver is het nog niet maar toch…

Nou nou wat doet je man Janine dat hij de halve wereld af mag reizen? Nou ja zo lang jij niet hoogzwanger bent… dan is het extra geld ook wel lekker inderdaad, voor een baby?

@Tante Soesa wrote:

Nou nou wat doet je man Janine dat hij de halve wereld af mag reizen? Nou ja zo lang jij niet hoogzwanger bent… dan is het extra geld ook wel lekker inderdaad, voor een baby?

Ben ik het wel mee eens. alhoewel ik zelf niet goed tegen alleen zijn kan.

Moelijk hoor, maar wel leuk werk lijkt me…met al dat reizen.

Nou ik kan wel goed tegen alleen zijn, en ik heb een grote hond die op me past :lol: maar te lang lijkt me ook niks als het niet gewend bent…

Ik heb ook een grote hond en zonder hem zou ik al helemaal niet tegen alleen zijn kunnen…bange poepert ben ik he

Nou zo erg is het nu ook nog niet gelukkig…