September & Oktober 2005 klussers! Deel 8

ja hoor vindt ik ook normaal zeker met bepaalde dingen , dagen die gebeuren enzo dat wil je delen , maar kan dan niet lijfelijk,

ik ben blij dat ik mn Mams nog heb, maar helaas is mn schoonmoeder vorig jaar overleden op 54 jarige leeftijd, :cry:

met haar had ik een heel erg goed contact !

en mis haar nog iedere dag !

Als Ivy* geboren zou zijn, dan was ik uitgeteld op haar sterf dag !

Nu hoop ik dat ik op die dag naar t graf kan gaan met mooie nieuwtjes…

:**:

verder gaat t met mij wel ok !

ben nu op mn werk, en tis rustig momenteel…

overigs ik heb gisteren met mn zusje gebeld ( in Nieuwegein) en zij vertelde me dat ze binnenkort ook gaat stoppen met de pil !

:dance:

Mooi gebaar hoor Bianca.

Mijn moeder is uitgestrooit over zee, em ik kan er dus niet naartoe.

Wij gaan vaak naar zee, dan ben ik toch een beetje bij haar.

Sorry Janine

De rest zal vanavond ook wel mopperen…

moonfire wat leuk joh voor je schoonzusje, spannend hoor.

Of het nu je moeder of s moeder is maakt niet uit een dierbare verliezen is verschrikkelijk en ieder heeft zo zijn manier om bij diegene te zijn

wel byzonder dat je dan uitgerekend zou zijn op die dag, toch ms een soort teken

ik hoop ook dat je op die dag iets moois mag meedelen ,

ik ben er van door meiden ga wendy halen boodschappen doen en dan eten

doegie en tot laters

ik heb het altijd ervaren als een heel mooi teken :wink:

we haaden voordat mn schoonmoeder stierf afgesproken dat ze ons een teken zou geven als ze er was en als t goed ging met haar aan de “overkant”…

:**:

en idd misschien als mn zusje vlug gaat stoppen, dan zijn we wellicht nog samen zwanger, word mams ineens 2x oma ( ze is al 3x oma)

haha ja zal je zien dan komt het ineens in 1 x,

och dat zou niet verkeerd zijn toch !

mn nichtje is ook in verwachting, ze is nu 9 weken…

Gisteren kwam mijn mannetje ook thuis:

Een collega van hem wordt vader.

Liever wil ik dat nieuws helemaal niet horen, hoe blij ik ook voor hun bent.

Iedereen om me heen lijkt wel zwanger te worden/te zijn.

Ja dat is altijd zo, normaal gebeurt dat ook wel maar dan valt het je niet op. Nu je zelf bezig bent kan het niet snel genoeg gaan

Maar, wij horen er ook vast en zeker een keer bij!!!

ik heb de test in huis hihi ow spannenddddd

En ga je nog wel tot morgen wachten of test je vandaag al?

Lijkt me moeilijk om nog te wachten als je de test eenmaal in huis hebt

hhi nee morgen

Dadelijk met mijn dochter zwemmen, kletsen jullie niet zo veel dan want anders kan ik het niet bijbenen hoor hahahah :wink:

ow lekker zwemmen

wendy morgen weer hihi allenenu ze 4 is zit ze alleen en mag niet meer het water mee in haha

zwemplezier gewenst

blablablalbalblalbalblabla

Ik hoef niet te zwemmen, het is zwemles dat heb ik lang geleden al gehad hihihi.

haha ow zo , ja wendy had eerst puppyzwemmen tot 4 jaar nu echt zwemles idd

@JanineB wrote:

Liever wil ik dat nieuws helemaal niet horen, hoe blij ik ook voor hun bent.

Iedereen om me heen lijkt wel zwanger te worden/te zijn.

Dat heb ik ook, iedereen is zwanger…maar onze tijd komt…

Hallllooooooooo heeeeeeeeeeeeee!

Dit is toch achterlijk zo veel als jullie geluld hebben! Niet normaal! :wink:

Ben bijgelezen, ff snel dan.

Over zonder moeder zijn: ik heb mijn moeder nog, maar snap niks van mensen die tegen jullie zeggen dat je er nu maar eens over moet zijn. Het lijkt me vreselijk om mijn moeder kwijt te raken. Ik kan me goed voorstellen dat je dat echt niet zomaar opzij kan schuiven. 't Is toch je moeder, niet je tante ofzo!!!

Anoniempje: leuk ook een nieuwe avatar. Grappig hoe verschillend ze toch weer allemaal zijn!

Moonfire: wowooow spannend morgen testen! Ben heel benieuwd. :pray:

Ik heb vandaag weer voor t eerst gewerkt sinds 2 weken. Dat was wel weer ff wennen zeg. Poeh die kinderen ook af en toe…

:-*

Meiden sorry hoor, ik kan het allemaal niet meer bijhouden. De laatste keer dat ik hier las waren jullie op bladzijde 7 en nu op 23. Ik heb er gewoon de puf niet voor. Ben zo verschrikkelijk moe van de zwangerschap (helemaal nu ik ook weer aan het werk ben), dat ik na mijn werk alleen nog maar op de bank of in bed lig. Ik probeer af en toe nog wat te lezen, maar zal niet zo vaak reageren…Hopelijk is die vermoeidheid over een paar weken over en kan ik alles weer volgen.

Voor de meiden die weer in een spannende periode zitten: ik :pray: en :thumbup: evengoed voor jullie hoor, ik vergeet jullie niet!!

Groeten Mees