SEPTEMBER/OKTOBER 2005 12 dames waarvan 2 zwanger (DEEL 3)

Ben er vanmiddag ook mees

Hallo, is er iemand?

ja

hoi bibi-jane,



gezellig!



ik las dat je :evil: toch gekomen zijn helaas? ik ben ze nog aan het opwachten. heb vandaag wel krampjes en dit is al de derde dag dat ik een paar druppels bloed verlies, dus ik ben bang dat ik gewoon weer aan de beurt ben deze maand. maar we zien het wel.



hoe is het verder. is het bij jou in de buurt ook zulk rotweer? echt weer om eens op kok te zitten dus.

ja hier is het ook erg regenachtig, niet leuk. Lekker bij de kachel zitten vanavond.



Tja nieuwe ronde nieuwe kansen hé.

dat zeg ik ook elke keer tegen mezelf, maar stiekem wil ik gewoon zo snel mogelijk zwanger zijn. ach ja, in deze hebben we niet veel te willen denk. het komt als het komen moet. ik zou het, als ik ongi word, ook niet heel erg vinden, ben dan wel vrij regelmatig (rond de 30 dagen). kan ik tenminste wel goed de vruchtbare dagen berekenen.

ja dat heb ik gelukkig ook 26 dagen. Had het deze maand ook gehoopt dan was het een juli kindje geworden. Augustus is hier al zo’n drukke maand met verjaardagen



Maar ja we kunnen niet kiezen hé

nee inderdaad.



wat planning betreft kan ik beter nog twee maanden wachten. dan wordthet september en heb ik extra lang verlof, omdat ik ook zes weken zomervakantie heb. lijkt me ook niet verkeerd. maar aan de andere kant: een juli-kindje is ook leuk, want dan heeft mijn man vier weken bouwvak en kunnen we lekker samen genieten van ons nieuwe gezinnetje. ach ja, hopen mag altijd, maar ik weet best dat ik er weinig zelf over te vertellen heb.

Zo weer een dagje gewekt.



Alles goed hier :?:

Met mij wel hoor. :!: :!:

Ik kom straks hier nog wel meer kletsen maar ga eerst ff in bad liggen zo, ff tijd voor mezelf :wink:



Mees, ik :thumbup: nog steeds voor je, ook al heb je krampjes gehad in je buik

:-*

dank je lieke en badder ze (zo zeg ik dat altijd). is trouwens een goed idee, ik heb het de hele dag al koud. eens kijken of manlief zin heeft om mee te gaan :inlove:

Heeeee hallo! Ik ben er ook weer even! Weinig nieuws hier vandaag eigenlijk… Mees ik hoop voor je dat de :twisted: weg blijven!



Ik heb geen bad, lijkt me soms wel lekker, maar aan de andere kant heb ik er het geduld niet voor…



Nou effe verder lezen, misschien komt er straks nog iemand…

normaal heb ik ook niet zoveel geduld hoor (behalve op mijn werk). maar als ik het ijskoud heb of spierpijn heb dan vind ik het toch wel lekker. in mijn vorige huis had ik een jacuzzi, dat was helemaal lekker, maar nu een gewoon bad bevalt ook wel goed hoor.



voorlopig liggen we er alleen nog niet in. we zijn maar weer eens de financien op een rijtje aan het zetten, saaaaaiiiii, maar wel nodig.

Hoi meiden,



Bibi-Jane, jammer van de :twisted: :twisted:! Maar je was toch wel misselijk enzo?!



Nikki, leuk hoor… op naar je eerste NOD!!



Mees, nog even geduld, tja, dat is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Ik duim voor je :-*



Groetjes Garfield

ja ik was wel misselijk, en ik had die kleine bloeding. Maar helaas…misschien dat het wat anders was

Je hebt in ieder geval een korte cyclus, dus het spannende wachten komt er weer snel aan :wink:



Garfield

Tjonge jonge, rustig hier… heeft er nog iemand iets leuks te vertellen?

He Suus,



Weinig nieuws vrees ik.

Ondanks het feit dat we naar koopwoningen aan het kijken zijn, gisteren naar Ikea geweest en al wat dingetjes geklust in onze huidige huurwoning. Misschien duurt het nog wel een tijd voordat we daadwerkelijk gaan verhuizen en dan moeten we toch maar een beetje investeren in dit huis.



Groetjes Garfield

Tsja je moet het inderdaad wel leuk houden in je huisje! Wel leuk hoor een huizenjacht, maar het valt niet mee om iets naar je zin te vinden denk ik… het is ook zo duur! (hier in ieder geval)!



Ik ga effe douchen!

ja, ben ik er weer gaat iedereen weg :x :x



Wij hadden in ons oude huis ook geen bad,maar soms als je niet zo lekker in je vel zit, is het toch wel lekker hoor… :smiley:

Met z’n tweeen in bad vind ik nooit zo fijn…eht is dan zo krap en ik wil juist dan ff alleen zijn…

Is dat raar :?: :?:



:-*

Nee hoor Lieke! Toen ik thuis woonde hadden we ook een bad, hebben we wel eens geprobeerd, maar ik vind het echt niet romantisch, moet je denk ik echt een tweepersoonsbad voor hebben… en dat er dan ook mensen zijn die het voor elkaar krijgen in bad van alles te doen met elkaar vind ik helemaal knap, bij ons wilde dat ook niet echt lukken allemaal :lol:



Ik ga nu even douchen, maar daarna ben ik er wel weer even hoor!