SEPTEMBER/OKTOBER 2005 12 dames waarvan 2 zwanger (DEEL 3)

welkom je staat erbij

Kes en Nikki, welkom hier!



Suus, gefeliciteerd.



Lieke, mijn vriend heeft vandaag de makelaar gebeld om een afspraak te maken om te gaan kijken, maar het huis is al verkocht… als de kopers de financiering rond krijgen…



Hier zijn de dagen van afwachten aangebroken!!



Groetjes Garfield

Daar ben ik weer…



Huis was wel mooi, maar omdat er nu een gehandicapte vrouw woont zijn er best veel dingen die aangepast moeten worden om het voor ons leefbaar te maken.



De keuken was op rolstoelhoogte en voor mij dus te laag om aan te werken. Op de trap zat een rolstoellift die als die wegging lelijke gaten achterliet…enzo waren er nog veel meer dingen.

Volgende keer beter…



Balen Garfield dat het huis verkocht is :x nu maar hopen voor jullie dat de andere kopers het financieel niet rond krijgen… :thumbup: :thumbup:

Wij hebben dat bij de verkoop van ons oude huis ook meegemaakt, en voor de verkopers is dat niet zo leuk…maar ach. :wink: :wink:



:-*

Hoi Lieke,



Ik heb alweer even op funda gekeken en een paar woningen op het oog om in ieder geval eens langs te rijden en wellicht te gaan kijken. We wilden eerst persé een hoekwoningen, maar qua geld zijn we daar toch van teruggekomen. Voorlopig nog niks concreets in ieder geval, maar ik zag dat het zaterdag bij een paar huizen open huis was, dus wie weet!!



xx Garfield

Hee Kes, Welkom!!! Gezellig hoor, weer iemand erbij!!! Tuurlijk kan je hierbij, want wij gaan ook allemaal in november weer voor een kleintje. En om nou iedere maand een nieuw topic aan te maken, we schuiven gewoon elke keer weer mee.



Balen zeg dat het huis onder voorbehoud verkocht is. Ik zal duimen dat de financiering niet rond komt. :thumbup:

Hee Lieke!! Ga eens weg hier!!! Je moet je met hele andere zaken bezighouden zie ik aan je banner. :naughty: Het is wel al weer een uur geleden dat je hier was, maar eigenlijk moet je je hier helemaal niet melden in deze periode :snooty:

Sorry diddle :oops: :oops: maar 'k kan het niet laten om af en toe hier te kijken…'t is toch een soort verslaving :oops: :oops:

Vergeef je me :pray: :pray: :pray:



:-*

Ben je er nou alweer :naughty: .



Nee hoor, ik snap het wel :wink: . Toch moet je wel de tijd benutten he, anders krijg je nooit een positieve test.

Ik weet totaal mijn cyclus niet, dus moet straks het zekere voor het onzekere gaan nemen. En dat is in ieder geval vanaf dag 10 om de dag. Het grappige is ook nog dat mijn mannetje precies weet wanneer dat is.

Ik ga nu lekker slapen. Lekker een keertje vroeg naar bed.



Weltrusten allemaal!!!

Hallo allemaal,



Even een kort berichtje van mij.



Allereerst: Soesa, gefeliciteerd met je verjaardag :dance: , hoop dat je een leuke dag hebt (gehad).



En dan: Welkom aan de twee nieuwkomers! Gezellig clubje hier hoor en altijd leuk als er nieuwe mensen bijkomen :slight_smile:



Ik heb van mijn kant nog niet veel te melden. Heb al een week ontzettend zere borsten en moest net tennissen, dat was dus geen succes. Ik heb elke stap driedubbel gevoeld. Het is nog even een paar dagen afwachten en dan weten of het misschien komt van goed nieuws. :pray: Als dat niet zo is en het blijft zo, dan ga ik toch maar eens naar de dokter, want ik vind het echt niet leuk meer.



Ik ga nu even lekker onder de douche en dan mijn bedje opzoeken. We zitten dan wel niet in een klusperiode, maar oefenen kan nooit kwaad :oops: :inlove:



Ik kom morgenavond zeker weer even langs (manlief moet oefenen met de band).



Groeten Mees

hier alleen maar misselijk misselijk misselijk, gisteren avond een vreed bui maar nu weer misselijk, mijn darmen zijn ook van slag.

Ik kan nog niet zeggen dat het er op lijkt dat ik ongi moet worden, normaal heb ik dan wat krampen. Mijn tepels zetten wel snel op, maar last heb ik er niet van.



Tja welke rare dingen heb ik nog meer ontdekt, soms lijkt het of ik vloei. Maar dan is er niks (beetje witte of transparante slijm).



Die misselijkheid 'smorgens is noghet vervelends, echt overgeven hoef ik nog niet. Maar mijn maag draait wel steeds. Ach we zien het wel.

Kan niet meer dien dan afwachten

Bibi Jane, die afscheiding waar je het over hebt, had ik altijd rond me eisprong, maar ik zie nu dat je cyclus alweer bijna voorbij is, laat ik het zo zeggen, het is een goed teken, maar wacht rustig af het zegt nog niets. Mocht je toch :twisted: worden en je hebt die afscheiding weer rond de eisprong dan is dat alleen maar een teken dat je vruchtbaar bent. Is dus harstikke goed :dance:

En het kan zijn dat dit nog wat resten zijn van je eisprong, het slijm helpt namelijk de zaadjes bij het ei te laten komen, ofzoiets. hoe dan ook het is goed.



Ik zal voor je :pray:



Soesa ook namens mij nog GEFELICITEERD, ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad.



Ik kom eigenlijk nooit meer op KOK maar ik kijk af en toe alleen even hoe het met jullie gaat en met jullie wens :slight_smile:



En ik :pray: voor jullie allemaal

nee de afscheiding was een week later dan mijn eisprong

:? eh, dan snap ik het ook niet,maar nog een paar daagjes en dan heb je meer zekerheid



ik zal :pray: :pray: :pray:



gr. Sas en Max

ja ik vond het ook vreemd, het was precies op de dag van de (als ik zwanger ben) innesteling laat maar zeggen.



En het was niet veel, 2 dagen een klein beetje. Maar we zullen het zien.

Bij mij zijn vannacht de :twisted: :twisted: gearriveerd. Kan dus mijn nieuwe (of eigenlijk eerste) NOD uitrekenen: 30 november.

Paar daagjes wachten nog, en dan ga ik eindelijk de eerste ronde in! Spannend hoor!

vanmiddag ongi geworden, dus nieuwe ronde nieuwe kansen.



Mijn cyclus is 26 dagen

Hallo, daar was ikke weer :lol: :lol:



Bibi-Jane: balen dat je ongi bent geworden :x :x maar we gaan gewoon voor de 3de ronde…



Nikki: Ik hoop dat je de 1ste ronde net zo veel geluk hebt als Jentel, die de 1ste ronde zwanger was :dance: :dance:



Mees: Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor je :pray: en hoop dat je zwanger bent…



Vanmorgen hebben ze bij me bloed afgenomen voor het onderzoek dat ik soms misselijk ben, en ik heb medicijnen gekregen voor maagzuur

Ze willen kijken of het daarmee te maken heeft. :expressionless:

Die medicijnen kunnen overgens GEEN kwaad als je zwanger wilt worden, het is natuurlijk nooit goed, maar als ik merk dat ik zwanger ben moet ik wel meteen de ha op bellen en met de pillen stoppen.

Maar dat zien we wel :wink:

:-*

Hallo allemaal! Net nog verjaardagsvisite gehad…



Kes en Nikki leuk hoor nog twee gezellige dames erbij! We gaan er allemaal weer voor!



Bibi-Jane balen dat je ongi bent… en je had nog zo’n hoop! Je zal best wel even teleurgesteld geweest zijn denk ik, was ik tenminste wel zeker als je het gevoel hebt dat het wel eens wat meer kan zijn! Nieuwe ronden nieuwe kansen (gelukkig hebben we iedere maand een nieuwe kans).



Lieke wel spannend hoor, ik hoop echt voor je dat het allemaal meevalt, weet je al wanneer ze een uitslag hebben van de onderzoeken?



Mees spannend hoor, het zijn wel echte verschijnselen… maar ja, je moet niet te veel hoop hebben… mocht het niks worden zal de teleurstelling alleen maar groter zijn!



Saskia leuk dat je af en toe even bij ons binnen bliekt! Gezellig hoor, en jij hebt wat meer “ervaring” dus we hebben nog wat aan jouw kennis!



Nou damens van mij verder weinig nieuws, mijn monsters druppelen langzaam aan, vandaag de hele dag niet gevloeid, inlegkruisje thuis uit gedaan en ik ga net voor mijn vriendin komt naar de wc, hele vieze broek! Had ik de vorige keer ook, alleen toen was ik op mijn werk…

Maar het zal nu wel minder worden…

Tja het was wel balen, ik was op het zwembad met mijn dochter en toen voelde ik dat het niet goed was (zo ineens) ben er minder teleurgesteld onder dan ik verwacht had. Was aan de andere kant wel weer blij dat ik nu ongi werd nu weet ik dat mijn cyclus echt 26 dagen is

Hallo allemaal,



Even een snel berichtje voor ik naar mijn werk ga. Wat is het hier rustig trouwens. Ben vanmiddag lekker vrij, hoop dan wel dat er iemand is om lekker mee te kletsen.



Hier vooralsnog geen teken van :evil: . Officieel mag ik vrijdag pas testen als er dan nog niks te zien is, maar dan moeten mijn man en ik allebei 's avonds sporten en dat gaat mij niet lukken mocht de test wel positief zijn. Dan heb ik andere dingen aan mijn hoofd. Dus morgen gaan we testen als de :evil: er dan nog niet zijn.



Het word nu wel weer spannend, maar ik houd er ook rekening mee dat ik gewoon ongi kan worden nog en dat die verschijnselen ook daarmee te maken kunnen hebben.



ik moet nu echt weg,



Groeten Mees