SEPTEMBER/OKTOBER 2005 12 dames waarvan 2 zwanger (DEEL 3)

LIEKE: 27 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 14-11

BIBI-JANE: 29 JAAR, 3DE KINDJE, SEPTEMBER 2005,NOD 04-11

JOLANDA: 26 JAAR, 2DE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 16-11

MEES: 26 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD 03-11

DIDDLE: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 23-11

TANTE SOESAl 30 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 24-11

ELLY: 25 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD ??

LEEUWTJE: 31 JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, ZWANGER

ESTHER: 29 JAAR, 2DE KINDJE, ?? 2005, NOD ??

GARFIELD: 28 JAAR, 1STE KINDJE, AUGUSTUS 2005, NOD 10-11

JENTEL: 25 JAAR, 1STE KINDJE, OKTOBER 2005, ZWANGER

JANINEB: 25 JAAR, 1STE KINDJE, MEI 2005, NOD ??

NIKKI: 27 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD 30-11

KES, 26 JAAR, 1 STE KINDJE, OKTOBER 2005, NOD 25-11

LENIE, 24 JAAR, 1STE KINDJE, NOVEMBER 2005, NOD??

PUMBA, … JAAR, 1STE KINDJE, SEPTEMBER 2005, NOD??

Verjaardagen:



Jolanda: 28 januari

Lieke: 18 maart

Mees: 21 september

Janine: 3 oktober

Bibi-Jane: 8 oktober

Diddle: 28 oktober

Tante Soesa: 31 oktober

Kes: 2 november

Garfield: 17 november

Dames, zijn we al verhuisd ofzo? Ik kom het oude forum niet meer op. Ik zal meteen even mijn verjaardag doorgeven: 21 september. Nou ja, het is rustig, dus ik ga maar weer. Misschien tot morgen.



Groeten Mees

Idd mees, andere topic is gesloten :?: :!: :?: :!: :? (30 pag. denk ik)



Nee ik heb iets stukgetrokken of zo :doh: :doh: :doh:



ik ga zo slapen…tot morgen ofzo…

:-*

vreemd hoor, dus na 30 pagina’s is het op

nee hoor, na 30 pagina’s is het niet “op”

na 30 pagina’s sluiten we idd veel topics, zodat je met een nieuwe lijst kunt beginnen.



maar vooral omdat jullie een nieuw deel hadden geopend, heb ik de vorige op slot gedaan.

Bedankt voor jullie felicitaties. Weer een jaartje ouder en wijzer…



Ik weet even niet meer zo snel wie het vroeg, en aangezien ik niet meer kan quoten, doe ik het even zo. Ik heb de teunisbloemolie en monnikspeper gewoon bij de drogist gehaald. Nu had onze drogist het niet, dus ben ik bij De Tuinen geweest. En na 4 dagen slikken ben ik ongesteld geworden. Voor mij dus even een wondermiddeltje. Nu hoop ik ook dat die pillen mijn cyclus helpen en ik nu een normale cyclus zal hebben. Vanaf nu ben ik dus wat positiever gesteld en hoef ik niet langer meer te wachten op de duiveltjes.

Hoi meiden,



Dan gaan we hier toch gewoon weer verder?!

Handig Suus, dat je de verjaardagen op volgorde hebt gezet, lekker duideljk!

Mijn vriend heeft mij het bed uitgepest en nu ligt hij zelf dus weer te slapen :naughty:

Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat de winkels open gaan, vast pas om tien uur. Misschien ga ik zo maar alvast boodschappen doen, hoewel… we zijn het hele weekend weg. Eindelijk weer eens naar Brabant om mijn neefje te bewonderen. Vanavond lekker in een hotelletje :inlove:



Groetjes Garfield

Hai hai



Nieuw deel, nieuwe kansen!



Lekker weekend. Pff heb alleen gigagantische spierpijn. Ben gisteren weer wezen sporten maar dan onder begeleiding. Kan moeilijk gaan zitten ivm spierpijn in mijn benen, en mijn oksels/bovenarmen doen ook aardig zeer! Ach ja, gelukkig hoeven we niet te werken.



Hoe gaat het met jullie??



Fijn weekend alvast!



Groetjes Janine

was vanmorgen echt misselijk, mijn maag draaide helemaal. Nu is het gelukkig minder.



Nog een paar dagen en dan weten we meer, voel nog geen dingen die erop wijzen dat ik ongi ga worden. Maar ja je weet het niet hé



Hopelijk kan ik het geduld opbrengen te wachten met testen tot volgende week bij een cyculs van 28 dagen daar hou ik het op maar volgens het gemiddelde is het 26 dagen.



Ik hou jullie op de hoogte

Spannend he Bibi-Jane? Ik heb al de hele week zere borsten, af en toe lijkt het net of ze er spelden in prikken en heb afgelopen zondag en maandag krampen gehad die op ongi leken. Ook af en toe weinig eetlust (niet echt misselijk). Ik hoop natuurlijk dat het van een zwangerschap komt, maar ook ik moet nog even wachten. Donderdag ga ik testen als er dan nog niks gebeurd is. Als het niet van een zwangerschap komt, ben ik er lekker klaar mee. Straks krijg ik dit iedere maand als ik ongi moet worden, daar heb ik dus echt geen zin in. Maar goed, we zien wel.



Ik ga zo even met manlief de stad in en vanavond met mijn vriendin ‘meidenavond’. We gaan mijn trouwalbum en de dvd van mijn huwelijk bekijken, gezellig!!



Ik weet dus nog niet of ik tussendoor nog kom kijken, anders alvast een fijne dag vandaag en tot morgen.

Wat is het hier rustig op zatermiddag zeg…heb net boodschappen gedan auto van hubbie gepoets en nu lekker auchter de pc :wink: :wink:



Dalijk ga ik hubbie ophalen, omdat mijn auto kapot is heb ik de auto van hbbie vandaag… :inlove: :inlove: :inlove:



Spannend Bibi-jane :pray: :pray: :pray: :pray: nu maar :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Morgen gaan wij lekker naar het strand :dance: ff lekker genieten van het mooie weer nu het nog kan… :dance: :dance:

thuis zitten kunnen we nog genoeg als we oud zijn toch



:-*

Goedemorgen dames, allemaal plannen vandaag met het mooie weer. Ik moet nog een hoop doen, maar doe alles lekker op mijn gemakje. Ben nu echt helemaal klaar met ongesteld zijn en dus gaan we er binnenkort voor. Moet wel zeggen dat het wel een beetje gepland gevoel geeft. Ook al gebeurt het spontaan, je weet dat je in de vruchtbare periode zit, dus dat gevoel heb ik toch wel. Al weet ik totaal niet wanneer mijn eisprong zal zijn, dus moet ik ook nog eens extra lang klussen. Ik hoop dat ik deze maand mijn eisprong wel zal voelen, maar we beginnen met een ding tegelijk en dat is dat ik deze maand niet zo’n lange cyclus heb. Hoop ik. Zijn er bij jullie nog leuke ontwikkelingen. Hebben we al weer bijna een nieuwe zwangere erbij???

Hello,



Ik ben trouwens 28-1 jarig



net een hele berg was gestreken, ppffff maja ik heb mn goede daad weer gedaan.



Mees en Bibi voor jullie wordt het spannend zeg…ik duim voor jullie.



Hier vrij weinig te melden verder



xxx Jolanda

Erg hé? die huishoudelijke taken? Het was de bedoeling dat ik ff de badkamer ging doen. Maar dit heb ik afgelast vanwege spierpijn. Heb wel even lekker de buitenboel gedaan!



Ik ben 3 Oktober Jarig.



Meiden, waar komen jullie vandaan? Zelf kom ik uit het Westland.



Fijne zondag nog en geniet van het weer!!



Liefs, Janine

Ik kom uit doetinchem (achterhoek)

Ik woon in Maarssen, maar oorspronkelijk kom ik uit Den Bosch…



Wat een hoop jarigen in oktober op ons topicje eigenlijk… misschien moeten we nog een oktober-jarigen topicje openen? :lol:

Ik kom uit de kop van Noord Holland, vlakbij Den Helder.

Neeee…geen oktober jarigen topic maken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ik woon in Oss (vlakbij den bosch)…

Wij zitten nu midden in de klusperiode…dus niet veel tijd om te kok-en :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Verder weinig te vertellen, vandaag lekker naar het strand geweest…



:-*

Nou Lieke omdat jij het zo graag wil doe ik het niet meer… Maar het is wel grappig!



Ga zo effe eten maken… lekker frietjes met varkenshaasje… Het was gisteren gezellig hier, maar vanochtend vond de hond dat we vroeg uit bed moesten, dus mannie is in slaap gevallen…



Eet ze zo!