SEPTEMBER/OKTOBER 2005 12 dames waarvan 2 zwanger (DEEL 3)

Wij hebben lekker chinees op, we hadden extra veel gehaald want morgen moeten we snel eten.

We gaan om 18.00 naar een huis kijken en zijn om 17.15 thuis…dus dat wordt haasten…



Maar het is ook wel leuk om huizen te kijken…



Er komt zo dalijk een nieuw programma op talpa :oops: :oops: gooiese vrouwen ofzo…ik ga toch ff kijken :oops: :oops: :oops:

:-*

Spannend Lieke! En leuk huizen kijken… is het serieus of is het gewoon een leuk huis?



Ik zit nou eindelijk effe, vandaag samen met mijn mannie de raampjes gedaan en de gordijnen gewassen volgend weekend even boven de raampjes en gordijntjes binnen doen… Dan kunnen we weer voor uit tot na oud en nieuw…



Morgen ga ik 's morgens lekkere hapjes van bladerdeeg met feta en gehakt (niet samen) maken voor mijn collega’s voor bij de lunch, 's avonds komen er wat collega’s op de koffie waarvan eentje bang is voor honden, dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Dus ook morgen een hoop gedoe en dat op mijn verjaardag, maar ja ik heb het zelf zo gepland natuurlijk :lol: (En ik moet ook nog een beetje poetsen…)

Het is op zich wel serieus, mar het foldertje een beetje raar van het huis…



we zien morgen wel, ik breng wel verslag uit :wink:



Je bent lekker druk geweest vandaag suus…

:-*

Ja druk druk druk… als we hier een verjaardag hebben gehad doe ik dat altijd, en dan nog na oud en nieuw en in de zomer, blijft het een beetje schoon.



Ben benieuwd of het wat is morgen! We lezen het hier wel! Is het trouwens wat Gooische vrouwen? Ik zit film te kijken…

Ik kan er eigenlijk nog niks over zeggen, het is een rare ´saop´

Nu is ff reclame maar ik weet nog niet of ik verder ga kijken :roll:



Ik doe mijn ramen altijd na kerst en voor de zomer…zo heeft ieder zijn eigen systeem :wink:

:-*

Ik heb gisteravond niet op Talpa gekeken. Die zender zit eigenlijk nog niet in mijn bestand. Vergeet steeds dat we die ook nog hebben. Ik heb gisteren weer ouderwets de bevalling gekeken. En daarna kwam ‘volgens mama’. Dus heb een lekker avondje tv gehad. Ik vind het altijd zo leuk om programma’s te kijken waar baby’s in voorkomen :smiley: .

Goedemorgen, ik ben weer op mn werk gearriveerd na een tijd in de file te hebben gestaan.



Ik woon vlakbij Eindhoven trouwens.



spreek jullie straks.



Jo

Goede morgen allemaal…



Ik ben net bij de huisarts geweest omdat ik vaak misselijk en duizelig ben.



Morgenvroeg moet ik bloedprikken in het ziekenhuis voor suiker enzo…

(hoop maar dat mijn chef me vrij geeft in de ochtend)



En 11 november moet ik een echo laten maken van mijn buik, omdat ie zeer deed als de arts erop drukte :? :? :?

Nou maar hopen dat er niks aan de hand is en dat ik gewoon zwanger kan en mag worden… :pray: :pray:

Jullie horen en lezen het allemaal wel…



Ik ga straks werken en dan naar huisje kijken…



:-*

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: lang ze leven…lang ze leven…lang ze leven in de gloria, in de gloria …

hiep…hiep…hiep…hoera…
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:





Suus gefeliciteerd met je verjaardag :!: :!: :!: :!:





Knuffel en dikke :-*

Thnx Lieke! Leuk dat je aan me gedacht hebt! :-*



Balen dat je je niet helemaal lekker voelt, duizelig kan met ijzer of lage bloeddruk te maken hebben, maar dat misselijk zijn… en dan je buik… je zal je vast stiekem wel een beetje zorgen maken, ik hoop voor je dat het allemaal heel erg meevalt!



Oh enneh je chef moet je vrijgeven voor doktersbezoek hoor, dat kan hij niet verbieden lijkt me zo!



Was het huisje leuk?



Knuffies Suus

Mijn bloeddruk was goed, heeft ie ook gemeten…je maakt je toch een beetje druk…maar we wachten af…



Ik voel me al 4 weken zo, het eene moment heb ik nergens last van en het andere moment ben ik duizelig en misselijk :x :x



We wachten af…



Ga je nog iets leuks doen vandaag :?: Heb je al iets van hubbie gekregen :?:

Wij geven elkaar geen kadoos meer, maar wanneer we zin hebben doen we dat i.p.v. met verjaardagen :wink:



we gaan vanavond om 18.00 naar het huisje kijken…



:-*

Ook vanaf deze kant van harte gefeliciteerd!!!

En een fijne verjaardag!!

Hallo Allemaal!



Ik ben Nikki, 27 jaar en nieuw op dit forum. Mijn mannetje en ik hebben pas geleden besloten om vanaf de komende maand te gaan proberen zwanger te worden. Ik had al een topic geopend voor novemberstoppers, maar daar loopt het niet echt storm tot nu toe, en om alvast gezellig mee te kunnen kletsen meld ik me ondertussen vast hier (op aanraden van Lieke :slight_smile: )



Mijn gegevens op een rijtje (voor op de eerste pagina):

Nikki, 27 jaar, 1e kindje, november 2005, NOD vandaag! (31 okt), cyclus 28-31 dagen

Hé Nikki welkom hier! Dan maken we er gewoon september/oktober/november stoppers van hoor! Ook voor jullie spannende tijden, kan je hier af en toe lekker spuien!



Lieke vervelend hoor dat je dat nu hebt… ik hoop dat je snel meer weet, dan heb je dat maar weer achter de rug en kan je verder kijken!

Wij doen ook niet echt aan kado’s na 10 jaar heb je al zoveel gegeven aan elkaar en we weten gewoon niet wat we moeten vragen… ik had leuke kleren gezien, maar die pasten niet (viel heel klein, voor het eerst in mijn leven had ik te grote boobies) een leuk bolerootje met topje, maar ik heb nu bij de Vero Moda winkel al weer iets anders gezien. Ik koop niet te veel kleren, vind ik zonder voor als ik wel snel zwanger zou zijn, en een beetje wijd (gelukkig zijn tunieken dit seizoen in) en bolerootjes kan je dan ook wat langer aan.

Ik heb net hapjes gemaakt voor op het werk bij de lunch, bladerdaag met feta en gehakt. En nu heb ik muffins in de oven staan, vanavond komen er wat collega’s een bakkie doen en de rest is voor iedereen die er vandaag niet was op het werk… en nu ga ik verder poetsen :sick: maar ja dat gaat gewoon door natuurlijk…



Diddle bedankt!

Welkom Nikki!!!



Er zijn in dit topic nog ‘maar’ 2 zwangeren, dus we worden allemaal november klussers. Wat dat betreft maakt het eigenlijk niets uit. Ik ga nu ook voor mijn eerste ronde, was eigenlijk een september/oktober klusser, maar aangezien ik zo lange cyclus had, wordt ik een novemberklusser.

Maar als ik het goed lees, heb je vandaag je NOD, dat betekent dan toch dat je een echte oktoberklusser bent :wink: Of zijn jullie er nog niet voor gegaan en gebeurt dat in november.

Bedankt Diddle en Tante Soesa (klopt het dat je jarig bent vandaag? Gefeliciteerd!!)



Ja, ik heb vandaag mijn NOD. Ik ben al ruim een jaar geleden gestopt met de pil, niet om zwanger te worden, maar omdat ik het niet zo’n lekker idee vond om hem zo lang te slikken (15 jaar!) We hebben pas geleden besloten om in november voor t eggie te gaan. Even mijn :twisted: afwachten (die er volgens mijn verkrampende buikje snel aankomen) en dan gaan we ervoor!

welkom nikki heb je erbij gezet

@ tante soesa GEFELICIFLAPSTAART!!!



En Nikki, Welkom hieroooooooooooooooo!!!



Liefs, Janine (die 5 dagen ‘vrijgezel’ is)

Hoi september-oktober-november stoppers… :shock: :mrgreen:



Mag ik ook bij jullie rijtje? Nog net in oktober gestopt, namelijk de 29ste en dus word november waarsch. onze eerste klusmaand :inlove:



Heb me ook al aangemeld bij Nikki, nl de novemberstoppers, maar ja daar loopt het nog nie echt storm he haha… :think: Terwijl je toch zo denken dat najaar/winter een hele goede en aangename periode is om te gaan klussen :oops: Lekker warm samen onder de dekens, of op de grond bij de kachel? :silenced:



Let maar op, voor je het weet hebben we een flinke club bij de november stoppers :shock: :mrgreen:



Nou in ieder geval… :lol: Ik ben Kes, bijna 26 (2 november jarig) en werk in de kraamzorg… Mijn nod is denk ik 25 november? :-*

Leuk, 2 nieuwe stoppers erbij,altijd gezellig :slight_smile: :slight_smile:



Welkom Kes en Nikki :lol: :lol:



Ik ga zo naar een huis kijken…zal daarna hier verslag doen hoor :!: :wink:



:-*