Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die niet zo romantisch is aangelgd
Ben best moe, maar heb nog geen zin om te slapen…dus maar hopen dat er nog iemand komt om te kletsen over alles en niks
:-*
Ik ben er weer…
dat is snel…lekker he…ff douchen
ja weer lekker schoon… nou kom maar op met je kletspraat :lol:
Eigenlijk heb ik niet veel te kletsen… :oops: :oops:
Gister een menings verschil met mijn man gehad :x was niet leuk, maar ja ook dat hoort erbij…
Gelukkig is het al weer goed,maar toch.
Ik kan nooit slapen als er oneenigheid is,man wel en dat is wel eens frusterend…
We hebben het toch maar ff uitgepraat voor dat we gingen slapen
OOOOOhhhh zooooo irritant, die mannen slapen overal doorheen lijkt het wel! Alsof er niks aan de hand is! Mijn man kan ook gewoon rustig gaan slapen als er iets is voorgevallen… en wij maar piekeren en de volgende dag zijn zij lekker uitgerust en alles is vergeten en wij doodmoe met wallen…
Nog even een nieuwtje: Kes is vandaag jarig! Heb haar meteen even op het lijstje erbij gezet, had het even niet meegekregen… sorry Kes, maar bij deze:
:dance: :dance: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
Hebben wij dezelfde man :think: :think: :think: :think:
Ik weet het niet, doet ie wel goed dan :lol: :doh:
Mannen zijn gewoon universeel, wij ook trouwens, als onze mannen dit lezen denken ze vast: hebben wij dezelfde vrouw? :think:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb me even verstopt, Ajax moet voetballen en zo te horen aan het “aardige commentaar” van mijn mannie gaat het niet helemaal goed… dat wodt dus heel aardig doen zo, want dan is hij vast chaggie… maar goed dat het nog geen klustijd is, tegen die tijd verstop ik de gids
Bij ons deze maand geen zwangerschap denk ik
Omdat ik veel last ha d van misselijkheid hebben we niet zoveel geklust
Ik vond mijn lichaam even belangrijker dan deze maand zwanger worden.
Heb je helemaal gelijk in hoor, als je lichaam niet gezond is is het niet zo’n goed idee… wanneer hoor je meer?
Ik moet volgende week de ha opbellen voor de uitslag van de bloedafname en 11-11 heb ik een echo in het ziekenhuis omdat ik last heb van mijn buik.
Ik vind het wel een beetje spannend allemaal, 'k maak me toch een beetje druk. Het is toch je lijf he :? :?
Maar hopen dat alles goed is
Hoi Dames, zitten jullie nou te chatten via het forum? :mrgreen: Hebben ze hier geen chatbox dan? haha
Nog bedankt voor je felicitatie tante Soesa
Doen we altijd zo kes daar is dit forum toch voor :think:
Maar gefeliciteerd met je verjaardag…heb je geen visite nu :?:
Ja Kes, zo gaat dat hier, leuk hè? Heb je een leuke dag gehad?
Lieke je moet jammer genoeg nog even wachten, geduld is een schone zaak (helaas). Probeer je niet te druk te maken, ik duim voor je en laat je nog even weten hoe het was? (Kan natuurlijk ook via pb).
Ik ga even beneden kijken, het is daar stil, dus voetbal zal wel afgelopen zijn!
Ik ga zo toch maar naar bed, ga morgen vroeg naar een vriendin en dan moet ik 40 km rijden
Is wel belangrijk dat ik dan uitgerust ben
Weltrusten allemaal…enne niet te veel kletsen he
knuf en dikke :-*
Truste zo!!! :-* Suus
Nee heb zaterdag de meeste visite gehad, vandaag alleen buurvrouw, zwager en mijn zus met dochters van 3 jaar en van 3 weken :inlove:
Nog gefeliciteerd Kes ! :dance:
Ik zit hier nog steeds in spanning. Heb gisteren heel licht bloed verloren en had kramp en verwacht dus ook dat het vandaag of morgen door gaat breken. Als er nou vanmiddag na mijn werk nog steeds niks gebeurd is dan denk ik toch dat ik even ga testen, of misschien wacht ik wel tot zaterdag. We zien wel. Heb me er nu eigenlijk al bij neergelegd dat ik gewoon ongi word deze maand. Op zich wel mooi, want dan is mijn cyclus mooi regelmatig (30 dagen).
Ik moet nu maar mijn werk. Groeten Mees
In gedachten…
In gedachten hoor ik je huilen
Maar mijn eigen tranen probeer ik te verschuilen
In gedachten lig je in mijn armen
en je glimlach doet ons hart verwarmen
In gedachten maak je al deel uit van ons leven
en zullen we je al ons liefde gegeven
In gedachten hebben we al een naam
en staat de ooievaar voor het raam
In gedachten ben je er al zo vaak
Maar wanneer is het dan eindelijk raak?
In gedachten weten we het ook niet meer
Die grote onzekerheid, keer op keer
In gedachten schuilt veel verdriet
Waarom je niet mag komen, weten wij niet
In gedachten moet ik steeds aan pappa denken
die jou zo graag het leven wil schenken
In gedachten voelt mamma zich zo falen
Omdat zij die ene test maar niet kan halen…
Dit gedicht vond ik bij een andere topic en vond hem zo onwijs mooi…
Ik zal dit gedicht bij een volgend deel op de 1ste pagina zetten als jullie dat goed vinden…(onder het lijstje dan)