---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Hier is het balen :evil:

Zitten we net een week voor de verhuizing en over 2 weken krijgen we de nieuwe auto…STOPT MIJN BELLA ERMEE :!:

Nou hij dat het nog wel, maar schakelen lukt niet meer…

We laten hem niet meer maken, maar het is deze week wel ff Kl#te.

We gaan nu ff aan schoonma vragen of we vrijdag en zaterdagmorgen ff haar auto mogen lenen. We moeten namelijk wat spullen voor het huis ophalen.

Nu maar hopen dat we de skoda 2 mei i.p.v. 8 mei op kunnen halen…

Ach ja, ik ga eens kijken of ik nog kan fietsen :oops: :oops:

Nou meiden dit was dus niet zo´m vruchtbare maand he!

Allemaal op naar 2007 dan maar.

Heb alleen net zitten uitrekenen wanneer mijn beste klustijd is :wink: en dat valt dus precies in het weekend dat we in eurodisney zijn, hardstikke leuk natuurlijk alleen 1 probleempje: mijn moeder gaat met ons mee en we gaan dus met z’n 3-en op 1 kamer :roll:

Dat wordt dus niks, goed voor en na klussen dan maar :lol:

Lieke: Balen zeg van je auto, hopen dat je de nieuwe idd wat eerder kan halen.

Suus: was idd heerlijk weer om in de tuin te rommelen he, heb gister ook het gras gedaan en al het onkruid weg gehaald en de tuinmeubels staan weer klaar dus hopen dat het vandaag net zo lekker wordt.

Bibi-Jane: weer een beetje rustiger kunnnen slapen vannacht?

Vandaag nog even mijn huis glad maken, even stofzuigen van boven naar beneden en de was weg werken dan ben ik weer bij voordat ik moet gaan beginnen met werken

@anoniempje wrote:

Lieke: Balen zeg van je auto, hopen dat je de nieuwe idd wat eerder kan halen.

:dance: :dance: :dance: Mijn hubbie heeft net geregeld dat we de nieuwe auto vanmiddag al op mogen halen :!: :inlove:
Goed he :!: En hij is nog niet eens helemaal betaald :!:
Ik denk dat ik maar een doos merci chocolade meeneem naar de garage :clap: :clap: :clap:

Ikke is helemaal blij..
Maar mijn bella gaat waarschijnlijk naar de sloop :cry:

Zo dat is lekker zeg, goeie garage :lol:

Gelukkig want als je zonder vervoer zit is het toch erg lastig

Hoi Dames,

Ik ga zo eens lekker naar de wibra voor kids spul mijn vriendin is bevallen van een meisje en ga er over 2 weken naar toe en ze vroeg rompertjes en nu bij de wibra 3 voor 2,99 dus zo even daar heen en slabbetjes 7 voor 2,99 dus eventjes wat inslaan en dan nog even kijken voor een leuk pakje erbij en ze is weer gesteld.En het is heerlijk weer dus lekker de buitenlucht in vanmiddag !!!

Nou ben dus bij de wibra geweest zeeman en hanstextiel bij de wibra waren wel leuke rompertjes maar ze wilde perse witte die daar nergens te krijgen ja of 1 en dan de rest gekleurd dus toen naar de zeeman daar waren ook wel witte maar geen leuke naar mijn zin en mijn vriendin is er 1 van de oude stempel dus tja beetje haar smaak genomen qwa rompertjes en ben toen naar hans textiel gefiets en heb daar 2 witte rompertjes en een licht rose en wit gestreepte t’shirtje en een wit broekje en aan de pijpen ietsje wijder geen kant ja weet ff niet hoe ik het moet uitleggen. En rose en witte sokjes in dezelfde kleur als het t’shirtje !!!

Enne prijs viel ook reuze mee gelukkig 6,50 voor 2 rompers een t’shirt een broekje en 2 paar sokjes echt heel erg mooi en als zei het niet mooi vind houd ik het voor mezelf hahaha.

Zelf heb ik vandaag een hele dag al een zeurende pijn bij mijn eierstokken in de buurt zeg maar dus misschien me eisprong?? Heb echt geen idee eerlijk gezegt.

Groetjes West xxx

Heey hallo!

Daar ben ik weer eens!! Jullie hebben veel gekletst!! Bijna alweer tijd voor een nieuw deel :!: :wink:

Mees, balen zeg van je blaasontsteking!! Is het al over?? Heerlijk lijkt me dat zwangerschapyoga!! Ben ook zeer benieuwd hoe de beebkamer er uit ziet!!

Anoniempje, voor jou waren het ook spannende dagen. Jammer dat de :twisted: weer gearriveerd zijn, maar je hebt in ieder geval dan wel weer een bevestiging. Gaaf dat je naar euro disney gaat!! Welk hotel?? Echt, ik zou zo ook weer gaan!

Suus, wauw een zoon!! Geweldig!! Als ik zwanger zou zijn, zou ik ook willen weten wat het geslacht van de beeb is! Aardig geshopt ook, en geslaagd zo te lezen!!

West, jeetje wat erg voor je vriendin. Het lijkt mij zo erg dat er bij jezelf thuis wordt igngebroken. Gewoon het idee dat ze aan je privéspullen hebben gezeten. Bah…

Dat is trouwens wel snel, 3 dagen na je ongi een eisprong. Balen zeg, van dat onregelmatige!

Bibi-Jane, voor jou waren het ook spannende tijden zeg!! Dat was schrikken toen ik het las. Gelukkig dat toch alles goed is!! Leuk kamertje trouwens!! :inlove:

Lenie, leuk hoor een fantasyfair. Ik ben helemaal weg van droomvlucht in de efteling. Kan ik daarmee de elfjes vergelijken??

Antoinette, dat is zeker schrikken op de snelweg!! Van dat soort situaties slaat gelijk mijn hart op hol!

Kes, super dat alles goed gaat!

Lieke, balen van de auto. Als je gaat fietsen hoop ik dat het mooi weer is!

Over formule1, ik vind alleen de start leuk, wie rijdt weg en wie heeft autopech?!, en de crashes vind ik altijd wel spannend (beetje leedvermaak)

Hubbie is weer vertrokken. We hebben het 5 dagen druk gehad (nee, niet alleen daarmee hoor! :stuck_out_tongue: ) Veel geshopt, familiebezoekjes afgelegd, ondertussen nog een feestje en vooral lekker geluierd!! Nou komt hij over precies 4 weken thuis, dus dat ik 2,5 korter dan de afgelopen periode. Voor nu heb ik veel last van mijn onderrug, en eergister had ik zere tepels, ik voelde mijn hartslag erin kloppen. Dat heb ik nog nooit gehad!

Heel verhaal maar dat wassie weer!! Fijne avond!

JanineB: hier een foto van 1 van de elfjes die ik spaar:

Nog 2 foto’s van dingen die ik op de fantasyfair heb gekocht:

JanineB: Leuk hoor dat je hubbie even thuis was, en wie weet…

Ik ga naar hotel: Santa Fe in Eurodisney daar ben ik vorige keer ook geweest, gewoon 1 van de simpele hotels maar ik vond dat het er prima was en wat ben je er nou eigenlijk?

Als je een douche,wc en een bed hebt is het goed, slapen doe je toch wel als je daar heel de dag loopt :lol:

Ook het ontbijt vond ik daar uitgebreid genoeg,wij hebben er toen sávonds ook een keer gegeten en dat was ook erg lekker.

Dus heb er echt super veel zin in.

Moet vannacht de wacht weer in dus nog 1 weekje werken en dan lekker weg.

ik ben ook in santa fe geweest. Je bent toch de hele dag weg. Het ontbijt is hetzelfde als in de dure hotels (ben ik ook geweest) en je bed is goed en dat is echt op zo’n moment het belangrijkste…

Zelf zijn wij de eerste keer in Newport Bayclub geweest, dat was onwijs luxe. Daarna met 2 vrienden en hubbie op 1 kamer in Santa fé, dat was ook onwijs gezellig, maar met 4 volwassenen op 1 kamer was best veel. En afgelopen januari ben ik met bewoners in de DavyCrocketRanche geweest. Op zich ook een aanrader voor als je met de auto bent. Maar je moet dan wel een eind lopen voordat je bij Disney village bent vanaf de centrale parkeerplaats. Dus voor mij ook gewoon liever een hotel op het park. Mijn droom is om ooit een nachtje in het Disneyhotel te slapen, dan heb je chocolaadjes op je kussen :slight_smile:

ja het echt disney hotel zal idd wel heel gaaf zijn maar ja ben bang dat daar ook een aardig prijskaartje aanhangt :wink:

Lenie: leuk hoor die elfenspullen!

Mooi hoor die engeltjes :thumbup:

JanineB, fij dat je je hubbie weer hebt gezien ik vind het knap van jullie dat jullie dat kunnen, zo vaak bij elkaar weg. Ik weet niet of ik het zou kunnen.

Wij hebben de auto…net ff naar Bemmel op en neer gereden.

Cruise control getest en dinnetje meteen de auto laten zien.

Nu ga ik lekker slapen met hubbie :inlove: :wink:

Morgen vergadering tot laat en donderdag koopavond pffffffffffffffffffff

Hey meiden, hier weer een rommelavondje achter de rug maar kom me nog even melden hier!

Lieke balen dat je bella stuk is, zou toch wel leuk geweest zijn als ie nog even mee kon… als je schakelbak stuk is zal het idd wel een duur grapje zijn… Gelukkig dat je mannetje de nieuwe auto al eerder heeft kunnen regelen!

JanineB fijn dat je het leuk hebt gehad met je mannetje! Nou weer aftellen naar de volgende keer!

Hier verders weinig nieuws, ben alweer verkouden, ben nooit ziek, maar dit is al weer de derde keer sinds ik zwanger ben dat ik me niet lekker voel :shock: Schijnbaar word je weerstand toch een stuk minder… ach ja, het mooie weer komt er aan, het wordt vast wel beter… alleen is het weer precies in de drukste week van de maand, dus dan vind ik het erg moeilijk om een dagje thuis te blijven… het valt nog te doen nu dus we gaan er maar vanuit dat het niet erger wordt…

Geweldig Lieke dat je de auto zo snel kon ophalen

Hallloooooooo!!! Zijn jullie allemaal met vakantie? Ik hoef helemaal niks te lezen! Verder ook weinig te melden eigenlijk… Vandaag flink last van een verstopte neus, en dat is altijd zooooo vermoeiend… maar gelukkig was het niet zo druk. Morgen wordt het wel echt superdruk, en een collega die normaal op donderdag werkt heeft gewoon vrij genomen. En aangezien zij degene is die beslist over de dagen van het secretariaat vond ze het zelf natuurlijk geen probleem :?

:lol: nee hoor Suus was het maar waar, moet nog even gedeuld hebben en dan mag ik op vakantie.

Moest dus eigenlijk gisteravond om 0.00 de wacht in maar werd om 22.40 al gebeld voor een bevalling.

Kindje was daar al geboren maar ben daar nog geweest van 23.00 tot 1.00

Toen vanochtend om 8.00 weer begonnen in een ander gezin.

Dus ik ben weer onder de pannen in ieder geval tot en met maandag.

Verder hier weinig nieuws.

ik ben er ook nog hoor. Duik zo mijn bedje in want ik moet om 7:00 weer beginnen op het werk. Vrijdag heb ik een bruiloft van vrienen in kasteel de Haar. Ben erg benieuwd hoor, zo romantisch…

Tja, waar is iedereen!??

Oww leuk hoor een bruiloft!! Ik vind dat zo emotioneel altijd!!

En bij mijn eigen bruiloft geen traan gelaten! (nou ja, bijna dan :slight_smile: )

Hahah Janine ik ken dat, op andere bruiloften moest ik ook altijd 6 keer slikken maar bij mijn eigen was ik de koelte zelf. Alleen toen mijn vader een lied ging zingen in de zaal heb ik een traantje gelaten het sloeg zo op ons…slik…maar verder ben ik niet aan het huilen geweest