---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Nieuw deeltje en nieuwe kansen voor de niet zwangeren :dance:

:-* :-* :-*

Zo weer een nieuw deeltje zie ik!

Ga zo mijn bed opzoeken.

Tot morgen

Trusten anoniempje

Hier gaat alles oke.

Gister bij mijn ouders en de ouders van vriendlief geweest.

Vandaag zijn we naar Schiphol geweest. Mijn vriend is militair-vliegtuig spotter (en werkt als verkeersleider bij de luchtmacht) en er kwam vandaag een japanse kist van de militaire luchtmacht.

Dus we hadden een dagje schiphol gemaakt. Ik vind vliegtuigen zelf ook mooi.

We hadden de hondjes lekker mee genomen. :inlove: Als het even kan neem ik ze altijd mee. Ik voel me er niet goed onder als ik ze alleen thuis laat. Dan ben ik erg paranoide dat er iets gebeurt (huis in brand ofzow) :shifty: :wall: :oops:

Tja voor de meiden die de nod naderen :thumbup: en :pray: ik hard.

Voor de dames waar de NOD is gekomen :thumbdown: BLEEH

En voor de klussers…klus ze…ook ik :inlove:

:-* :-* :-*

Altijd leuk he schiphol, gewoon al de hele sfeer die daar hangt is leuk.

Gelijk een vakantiegevoel als je daar bent

Ben vandaag lekker wezen wandelen met de hond om even afleiding te hebben en daarna naar intratuin geweest, was echt heel erg druk gewoon niet leuk meer.

Verder met mijzelf alles goed hoor, wel af en toe wat steekjes in mijn buik en borsten maar verder niks wat echt kan duiden op goed nieuws deze maand dus wacht maar af nog een paar daagjes onzekerheid

Ga nu echt naar bed hoor! :wink:

Hihi nou nu echt weltrusten dan :wink:

Hoop dat je dag er morgen beter uit ziet :-*

Ja het word even spannend voor je de aankomende paar daagjes…zal hard duimen hoor :wink:

Ben blij dat ik niet naar tuincentrums ben geweest…ind te druk. Bleeh.

Bij Schiphol was het trouwens ook erg druk. Allemaal dagjes mensen die er even lekker op uit gingen met de kids. Gezellie hoor :dance:

Mijn vriens vlliegt zelf kleine vliegtuigen en helicopter. Ik zie ze dus ook regelamatig vliegen :lol:

@lenie wrote:

Mijn vriens vlliegt zelf kleine vliegtuigen en helicopter. Ik zie ze dus ook regelamatig vliegen :lol:

:mrgreen:

Even aanmelden weer hier

Goeiemorgen allemaal

Lenie: ga jij zelf ook vaak mee vliegen?

Ik ben vorig jaar een weekendje op Texel geweest, toen had ik mijn vriend voor zijn verjaardag een rondvlucht boven Texel gegeven in zo’n klein vliegtuigje.

Ik wilde eerst zelf niet mee gaan, leek me eng in zo’n klein ding maar ben gelukkig toch mee geweest en was echt super, echt een aanrader!

Vandaag is even flink aan de slag hier

Krijg vanavond nog 2 mensen op visite voor onze verjaardag dus dan moet het wel weer een beetje glad zijn

Ik ben 2 keer meegevlogen met hem. NIet vaak dus, omdat hij altijd klanten mee heeft vliegen.

Ik heb gevlogen in een 2 persoons helicopter en in een 4 persoons helicopter. We vlogen toen terminale nierpatientjes voor stichting doe een wens in samenwerking met de ferrari club.

Ook even aanmelden hiero!!

hoi meiden,

alweer een nieuw deeltje… ik kon jullie zowat niet meer vinden.

helaas nog steeds niemand zanger las ik, maar we blijven de moed erin houden hoor!!

ben zelf een beetje chaghie (of hoe je dat ook moge schrijven). heb dus nog steeds blaasontsteking en wat ik van het weekend in de babykamer had willen doen is ook niet gelukt, dus heb even een off-day. maar komt wel weer goed…

groetjes Mees

Check ben er ook weer bij!!!

Morgen 20 weken echo, spannend!

Suus heeft het vandaag gehad, dus ben benieuwd hoe het was…

Daar ben ik dannnnn! Alles was goed met de echo, heel mooi om te zien, ik ga ze binnenkort nog even hier zetten, vandaag niet meer denk ik… We weten inmiddels ook wat het wordt, hubbie had het al gezien die zat goed op te letten :inlove: maar dat blijft nog geheim, maar wel meteen een pakje gekocht voor ons ukkie vandaag, het wordt al vanaf het begin aangesproken met hem of hij en ukkie dus daar hoeven jullie lekker niks over te denken :stuck_out_tongue:

Janine jij heel veel plezier morgen! Hoop dat jouw echo ook zo leuk wordt!

Mees balen dat je nog steeds niet van je blaasontsteking af bent! Ik hoop dat je volgend weekend wel lekker kan klussen in jullie kamertje!

Wow fijn dat alles goed was Suus!!!

Heb ook zin in morgen…

.NEEEEEEE…heb ik net een heel verhaal getypt…WEG :wall: :wall:

Na gaan we weer…

Hier de ongi weer losgebarsten.

Eigenlijk vind ik het deze maand niet zo erg, nu kan ik lekker alles doen en schilderen in ons nieuwe huis.

Mees, beterschap :!:

Janine, veel plezier morgen :!:

Enne Suus, leuk dat jullie het nu weten, maar ik hou je goed in de gaten als we binnenkort gaan shoppen :wink:

Nee hoor hou maar maar lekker voor jezelf :-* (al wil ik het wel weten) :wink:

Ik ga ff soppen, hubbie is weg en morgen komt er hier een nieuwe tafel, en dan is alles lekker schoon…

Hahaha, suus als je man heeft opgelet dan was het vast snel duidelijk een v**tje

Dat dacht ik ook al Bibi-Jane. Of zou hij de baarmoeder of de eierstokjes gezien hebben?? :stuck_out_tongue:

Nou er hangt iets of niks en laten we zeggen dat ukkie de boel even helemaal open gooide om het te showen…

@Tante Soesa wrote:

Nou er hangt iets of niks en laten we zeggen dat ukkie de boel even helemaal open gooide om het te showen…

Toppie meid dat ook alles weer goed is en ja is wel leuk als je weet wat het is kun je ook inderdaad makelijker gaan shoppen hahaha.

Janinepien: Ook voor jou weer spannend morgen leuk hoor !!!

Lieke: Balen zeg dat die ongie er weer is maar op naar de volgende ronde…

Anoniempje: hoe is het bij jou voel je al iets ik duim voor je meis :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Mees: Verelend dat de blaasontsteking nog niet over is. Hopelijk gaat het weer wat beter met je zo dat je weer lekker aan de babykamer verder kan gaan.

Groetjes West xxxx