---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Suus: Fijn hoor dat de echo goed was en jullie weten dus al wat het wordt, lijkt me zo moeilijk om mijn mond te houden als ik het zou weten.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe foto’s

Janinepien: spannend hoor morgen, heel veel plezier met het bewonderen van jullie kleien hummeltje

Mees: vervelend zeg dat je nog steeds last hebt van die blaas, slaan je medicijnen nog niet echt aan?

Hier alles z’n gangetje, voel nog niet echt iets bijzonders, de normale kleine dingetjes, zoals af en toe wat krampjes of steken in mijn borst en veel plassen maar ja allemaal dingen die net zo goed op een naderende :twisted: kan wijzen dus weet het echt niet.

Vorige maand was ik al een dag eerder ongesteld dus dan zou het morgen al zijn.

Hoop nu meer dan ooit dat het gelukt is, erg behoefte aan even iets positiefs zeg maar.

Zal een beetje uitleggen wat er aan de hand is hier, het huwelijk van mijn zus staat op instorten zeg maar.

Met de pasen te horen gekregen dat het al een poos erg slecht gaat tussen hun.

Hadden al wel gemerkt dat mijn zwager vaak weg was maar nu blijkt het dus zo te zijn dat hij dan ergens anders is zeg maar…

Hij weet dus niet waar hij voor kiest en het is niet zo dat mijn zus van niks wist dus die heeft het al die tijd zo laten gaan en tegen iedereen gezegd dat hij aan het werk was maar nu is voor haar (eindelijk)de maat vol en heeft ze gezegd dat ze het niet meer accepteerd, dus nu afwachten maar

Het is heel moeilijk en vooral heel dubbel, aan de ene kant ben ik zo boos dat hij zijn gezin zo op het spel zet en vind ik het zo zielig voor mijn zus en nichtje maar aan de andere kant heb ik altijd een hele goede zwager aan hem gehad en ken ik hem al 15 jaar en hoop ik dat ze er toch nog uitkomen samen.

Maar goed laat ik het zo zeggen dat ik hem voorlopiog niet tegen wil komen want dan gaat het even niet goed denk ik en dan zal de boosheid overheersen

Goed elk verhaal heeft 2 kanten en mijn zus zegt ook dat het ook aan haar ligt en vind niet dat hij haar echt bedrogen heeft omdat ze alles wist maar toch ik ben zelf zo anders en het zou bij mij na 1 keer al over zijn maar goed…

Maar is alles al aan het navragen enz. hoe alles evt. geregeld zou moeten worden maar zegt ook dat als zij besluit het nog te proberen dat wij dat dan moeten accepteren.

Zijn eigen familie heeft ze het al eerder verteld en die willen hem dus allemaal al niet meer zien.

Dus jullie zullen hopelijk nu wel begrijpen dat het hier niet zo lekker gaat, veel tranen gelaten hoor de afgelopen dagen

Maar nu maar besloten om af te wachten en het aan hun zelf over te laten meer kan ik niet doen

Sorry dat het zo’n lang verhaal geworden is

Och meiske, kan me voorstellen dat je daar erg beroerd onder voeld. Wat een rot situatie zeg :frowning:

Al helemaal voor je zus. Hè bah…

Dikke knuf van mij en ik zal nu nog extra hard duimen voor je deze dagen!!!



:-* :-*

Dank je is toch idd wel even fijn om mijn hart te luchten.

Mijn zus wil er nu liever niet teveel over praten dus ik heb het er erg veel over met mijn moeder maar soms heb ik ook wel even zoiets van nu wil ik het er ook niet meer over hebben want je wordt er alleen maar depri van.

Het vervelende is ook het gevoel dat je je zo in iemand kan vergissen want dit had ik van hem nooit verwacht dacht echt dat het goed zat tussen hun maar goed zo zie je maar weer he.

Bedankt voor het :pray: hoop dat het helpt :wink:

Hoe gaat het verder met jou?

Tuurlijk is het fijn om je hart luchten. Soms is het fijner dat het kan aan mensen die niet zo heel dicht bij je staan…zoals ons dus :wink:

Ik hoop dat hun er samen nog uit gaan komen. Ook al gaat het lang duren voordat bij iedereen het vertrouwen terug is. :frowning:

Je hoord best wel vaak over mensen waar je het niet van verwacht.

Bleeh. Nou meid als je nog meer je hart wil luchten…ga je gang bij ons en als je er niet over wil praten meer doe je het lekker niet :-



Hier gaat alles zijn gangetje.

Vandaag weer naar het GGZ geweest. 2e en laatste intake gesprek…

Eindelijk naar jaren gaan ze aan mijn probleem werken.

Heb al zoveel therapieen gehad maar niet echt voor mijn angsten.



Ik ga eerst EMDR krijgen en ik word in een angstgroep geplaatst, daar zitten we met 8 personen in. Die bestaat uit 2 delen. 1e deel ga ik alles leren over mijn lichaam en wat er gebeurt als ik aan aanval krijg en heb. Ik ga er dan mee leren omgaan. Ik kom er nooit meer van af.

2e deel gaan we een stappenplan maken, en die gaan we met hele kleine stapjes afhandelen net zolang dat ik alles weer durf (Heb straatvrees en slikfobie). Eindelijk weer alleen ergens naar toe. Eindelijk weer uiteten kunnen. :dance:



Ik ben zo blij dat ik eindelijk echt eens geholpen word. Ik kan me nu nog geen “normaal” leven voorstellen…maar ik heb er vertrouwen in!



Ik ga nu lekker naar bedje. Denk er niet te veel aan he anoniempje :-


Trusten

Jeetje ik begrijp nu dat jij ook niet zo´n makkelijk leventje hebt zeg.

Ik hoop dat de therapie je een eind de goede weg op gaat helpen en dat je er baat bij krijgt.

Ik ga ook lekker slapen, dat gaat gelukkig goed :wink:

Weltrusten en bedankt voor je luisterend oor :-*

Ach zo heeft iedereen hun kleine probleempjes…de 1 wat meer als de ander maar allemaal even minder leuk…hhmm kromme zin :eh:

Nouja je snap het wel :wink:

Maar komt allemaal goed met ons joh :wink:

Nu lekker slapen :mrgreen:

Trusten :-*

Hier alles z’n gangetje, voel nog niet echt iets bijzonders, de normale kleine dingetjes, zoals af en toe wat krampjes of steken in mijn borst en veel plassen maar ja allemaal dingen die net zo goed op een naderende :twisted: kan wijzen dus weet het echt niet.

Vorige maand was ik al een dag eerder ongesteld dus dan zou het morgen al zijn.

Hoop nu meer dan ooit dat het gelukt is, erg behoefte aan even iets positiefs zeg maar.

Zal een beetje uitleggen wat er aan de hand is hier, het huwelijk van mijn zus staat op instorten zeg maar.

Met de pasen te horen gekregen dat het al een poos erg slecht gaat tussen hun.

Hadden al wel gemerkt dat mijn zwager vaak weg was maar nu blijkt het dus zo te zijn dat hij dan ergens anders is zeg maar…

Hij weet dus niet waar hij voor kiest en het is niet zo dat mijn zus van niks wist dus die heeft het al die tijd zo laten gaan en tegen iedereen gezegd dat hij aan het werk was maar nu is voor haar (eindelijk)de maat vol en heeft ze gezegd dat ze het niet meer accepteerd, dus nu afwachten maar

Het is heel moeilijk en vooral heel dubbel, aan de ene kant ben ik zo boos dat hij zijn gezin zo op het spel zet en vind ik het zo zielig voor mijn zus en nichtje maar aan de andere kant heb ik altijd een hele goede zwager aan hem gehad en ken ik hem al 15 jaar en hoop ik dat ze er toch nog uitkomen samen.

Maar goed laat ik het zo zeggen dat ik hem voorlopiog niet tegen wil komen want dan gaat het even niet goed denk ik en dan zal de boosheid overheersen

Goed elk verhaal heeft 2 kanten en mijn zus zegt ook dat het ook aan haar ligt en vind niet dat hij haar echt bedrogen heeft omdat ze alles wist maar toch ik ben zelf zo anders en het zou bij mij na 1 keer al over zijn maar goed…

Maar is alles al aan het navragen enz. hoe alles evt. geregeld zou moeten worden maar zegt ook dat als zij besluit het nog te proberen dat wij dat dan moeten accepteren.

Zijn eigen familie heeft ze het al eerder verteld en die willen hem dus allemaal al niet meer zien.

Dus jullie zullen hopelijk nu wel begrijpen dat het hier niet zo lekker gaat, veel tranen gelaten hoor de afgelopen dagen

Maar nu maar besloten om af te wachten en het aan hun zelf over te laten meer kan ik niet doen

Sorry dat het zo’n lang verhaal geworden is[/quote]



Sjee meis heel veel sterkte ermee. Ik ga nu dubbel hard voor je :thumbup: :pray: Dat de ongie weg blijft…



Groetjes West xxx

Anoniempje ik wil je heel veel sterkte wensen.

Ik weet een beetje hoe je je voelt. De broer van mijn hubbie en zijn vrouw zijn vorig jaar 2 weken uitelkaar geweest. Nu sta ik daar iets verder vanaf, maar hubbie is toen ook heel veel daar geweest enzo.

Ik denk aan je en we zijn er voor je :-*

Bedankt meiden, ben blij met jullie hoor :-*

Hier alles nog rustig had vanochtend even buikpijn dus dacht al daar komt de :twisted: maar was tegelijkertijd ook een beetje misselijk, niet erg ofzo hoor maar zo´n weeëig gevoel.

Nu nergens last van dus ben heel benieuwd

Hallo ,

Nou zit ik hier al vanaf 8 uur te wachten op die tafel…nu is het 11.10 en ze zijn er nog niet :x Maar ze zouden er voor 12 uur zijn…

We wachten af…

Hier veel buikpijn, maar ja , hoort erbij he :?

Anoniempje ik :thumbup: voor je…

Fijn he Lieke dat ze nooit een duidelijke tijd af kunnen spreken en je dus de hele tijd voor niks zit te wachten.

Ben je heel de dag lekker vrij?

Wat voor tafel heb je gekocht?

Ik heb wel constant wat last van mijn buik nu maar volgens mij zijn het meer mijn darmen, kan niet zo goed naar de wc de afgelopen dagen.

Maar denk nu dus steeds dat de :twisted: er aan komen, heel vervelend.

Ga zo lekker even in het bos wandelen

nou ze zijn geweest hoor…om 11.50 kwamen ze aan zetten.

Ik heb geen tafel gekocht Anoniempje, mijn pa.

Maar hij is wel mooi.

Nou ga ik eerst ff iets eten en dan lekker niksen :oops:

Spannend anoniempje, wie weet

ja Bibi-Jane: ik durf er echt niet op te hopen hoor.

Ben op van de zenuwen, moet heel de dag plassen.

Heb nu verder geen last meer van mijn buik, alleen als ik plat lig op mijn buik of rug dan voelt het of mijn buik strak staat zeg maar maar goed dat kan ook van alles zijn he.

Hoe gaat het met jou?

Hahahh, wat herkenbaar ik durfde ook niks te hopen de vorige keer (17 mrt) maar je ziet alweer bijna 9 weken zwanger.



Tja vandaag gaat het goed, maar het hele weekend was ik net een mummie moe, misselijk hoofdpijn. Maar vandaag gaat het wel weer. Kan wel weer wat doen en verdragen gelukkig.



Ik duim voor je, wie weet

Ha meiden!



Nou het was een leuke dag vandaag met de echo. Alles is goed met de baby, geen hazelip, geen klompvoetjes en organen goed aangelegd. Dat is toch het belangrijkste!

Daarnaast super om de baby weer te zien. Hij is al zo groot!! Erg veel aan het bewegen ook nog. Ik voel nog niet zoveel meer dan kleine tikjes, dat komt doordat de placenta tegen mijn buikwand aanligt. Daar moet de baby dus doorheen beuken, haha, en dat is een flinke buffer!



Ik hoop dat jullie ook snel dit mogen zien, want het is echt bijzonder.



Groetjes,

Janine

Anoniempje wat erg allemaal! Ik begrijp dat je een beetje rot gevoeld hebt de laatste dagen! Ik vind het altijd moeilijk dit soort dingen, je denkt toch dat pik je niet van je kerel, dan schop ik hem lekker de deur uit, maar ja, als het zover komt… Lijkt me heel moeillijk om die beslissing te moeten nemen! Aan de andere kant erg zwak van je zwager dat hij van twee walletjes blijft snoepen (neem aan dat ie thuis niet op de bank lag 's nachts) en ik zou me dan ook aardig misbruikt voelen als ik haar was…

Heel veel sterkte!



Angel wat een gedoe allemaal zeg! Maar wel knap dat je dit allemaal doet, je leventje wordt vast nog leuke als je alles onder controle hebt, en eigenlijk is dat ook wel heel belangrijk als je straks een kindje hebt…



Lieke lekker verspild ochtendje zo zeg. Balen dat je nooit van dat soort dingen weet hoe laat ze komen, zou een hoop ergernis schelen denk ik!

Nog iets leuks gedaan vanmiddag?



Janine leuk dat alles goed was! Weten jullie wat het gaat worden? Of moest het een geheimpje blijven??

@Tante Soesa wrote:



Lieke lekker verspild ochtendje zo zeg. Balen dat je nooit van dat soort dingen weet hoe laat ze komen, zou een hoop ergernis schelen denk ik!

Nog iets leuks gedaan vanmiddag?




Nee, heel veel buikpijn gehad vandaag, dus lekker op de bank gelegen…



Janine :dance: :dance: fijn dat alles goed is :!: :!: :!:

Janinepien: Fijn dat alles goed was met jullie kleintje en dat jullie weer genoten hebben van de beelden.

Suus: bedankt, het is idd maar afwachten nu, zij praat er liever nu even niet over dus dat is ook wel lastig want ze verteld dit dan, komt natuurlijk flink aan en dan hoor je verder even niks meer over hoe nu verder maar goed we wachten maar af en gaan ons er niet teveel mee bemoeien.

Lieke: hoop dat je buikpijn snel minder wordt, die rot :twisted: ook he.

Ik ben vanavond wezen sporten, had niet zoveel fut en steeds zo’n vlaag misselijkheid maar goed ben weer geweest.

Vreselijk zeg morgen nog zo’n spannende dag, net al met mijn viend erover gehad wanneer we evt. :pray: zouden testen, hij wil tot het weekend wachten maar dat kan ik echt niet hoor :naughty:

Als er morgenavond nog niks is dan kan ik me denk ik niet meer inhouden :lol:

Anoniempje gelijk heb je hoor, gewoon testen hoor! En het is moeilijk dat je zus er niet over wil praten met je, je wil je toch naar haar toe uiten, maar ja als zij dat niet wil… het komt vanzelf wel



Nou ons geheimpje is geen geheimpje meer, manlief heeft net zijn mond al voorbij gepraat tegen zijn vader, (die meteen in tranen uitbarstte :mrgreen: ) dus mijn schoonouders weten het nu ook… ben benieuwd hoe lang mijn schoonvader zijn mond kan houden, die is ook niet zo goed met geheimpjes…