---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Heey heej meiden,



Ben denk ik de komende tijd hier niet te vinden, hubbie komt morgen thuis :inlove: :inlove:



Daarna lees ik alles weer en reageer ik ook!!

Janine veel plezier de komende dagen!

chelleke,

het is een perssonlijke vraag en als je niet wilt antwoorden snap ik het ook hoor… misschien klinkt het raar maar wat houdt een slikfobie in???

Ik kan het wel raden aan de naam maar ken het niet…vandaar…

Goedemorgen, nu mijn humeur weer wat is opgeknapt ben ik er ook weer even.



JanineB: Veel plezier de komende dagen :inlove: Geniet ervan!!



Anoniempje: Wat een vervelende situatie met je zus. Lijkt me heel vervelend om mee te maken als dat in je naaste familie gebeurt. En dan ook nog een spannende dag vandaag wat betreft de :twisted: Succes en sterkte en ik kom vanavond zeker nog even kijken of je getest hebt!! Ik :pray: voor je.



Suus: Fijn dat alles weer goed was op de echo. Jammer dat jullie geheimpje al geen geheimpje meer is, maar volgens mij is dat ook heel lastig om voor je te houden… Dat is ook 1 van de redenen waarom wij het gewoon niet willen weten. Kun je niks verklappen ook. En wat raar is: dan zeg je dat je het niet weet en dan zeggen ze: jaja je wilt het gewoon niet zeggen. Grrr… Nou ja, laat ze maar denken.



Angel: Fijn dat er actie wordt ondernomen om je problemen op te lossen. Ik hoop voor je dat de therapie het gewenste effect heeft, dan kun je lekker gaan genieten van het leven!!



Janinepien: Ook alweer dik 20 weken, wat gaat het hard zeg! Fijn dat de echo goed was. Blijft inderdaad altijd leuk om je beebje weer te zien :inlove: Ik wil ook weer!! Moet nog 7 weken wachten, want met 30 weken krijg ik weer een echo, omdat mijn placenta een klein beetje voor de in/uitgang lag.



Met mij gaat het dus weer stukken beter. De blaasontsteking is helaas nog steeds niet weg, maar ben ook pas twee dagen vitamine C en cranberrytabletten aan het slikken… Heb er gelukkig niet echt veel last van, maar het is gewoon een vervelend idee. Verder gisteren lekker wat gedaan in de babykamer. Het raam + kozijn is nu af, dus ik hoef alleen nog maar een stukje muur en dan is de basis van de kamer af. Verder staat het ledikant in de grondverf, dus van het weekend kan ik de eerste aflaklaag erop smeren. Ben zo benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaan zien…

Gisteren mijn eerste zwangerschapsyogales (wat een woord) gehad. Was heel leuk, kwam ook nog een bekende tegen. Was echt heerlijk ontspannend, echt een aanrader! Alleen een beetje jammer dat ik met pijn in mijn rug weer vertrok, had toch niet zo eigenwijs moeten zijn en gewoon een kussen onder mijn heupen moeten leggen :oops:



Zo, ik ga naar mijn werk. Kom vanavond nog even kijken/kletsen.



Groetjes Mees

Effe snel, moet zo naar kantoor, Anoniempje meis ik draai me duimen :thumbup: rond en weer terug voor je :pray: :pray:

Hopelijk kom je vanavond met heel goed nieuws? :pray: :pray: :pray:

Dat kun je wel gebruiken nu :-*



Groetjes en tot later Natascha.

he meiden dat gaat snel zeg weer een nieuw deeltje erbij !



@ anoniempje

ik duim heel hard voor je dat je ondanks de narigheid waarin je nu bent

dat je je positief de NOD doorkomt…

en hopenlijk nu vlug een mooie dikke +





en ook naturrlijk voor de andere dames

die heftig aan t klussen zijn…



:: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: ::

@lenie wrote:

chelleke,

het is een perssonlijke vraag en als je niet wilt antwoorden snap ik het ook hoor… misschien klinkt het raar maar wat houdt een slikfobie in???

Ik kan het wel raden aan de naam maar ken het niet…vandaar…




Dank jullie wel lieve meiden :-* Hier gaat het helemaal goed komen.

Jullie mogen alles vragen :wink:



Slikfobie…tja hoe leg ik dat uit :think: Euhm…ik heb moeite me eten. Als ik een hap neem dan verkramt mijn keel. Ik krijg letterlijk geen brok door mijn keel zeg maar.



Paar jaar geleden was het erger dan nu. Toen kon ik echt niet eten of drinken. Ik woog ook nog maar 45 kilo totdat ik aan de seroxat ging. De 1e 2 weken waren een hel omdat ik gelijk de volle dosis kreeg 40 mg…niet echt slim :naughty:

Maar daarna kon ik weer wat eten en dat heb ik weer opgebouwd.

Smorgens om half 8 zat ik aan de boerenkool :lol: Er mocht niemand thuis zijn als ik aan het eten was. En als ik ook maar iets hoorde had ik alweer een paniekaanval

Maar het heerst er nog steeds een beetje. Sommige dagen kan ik nog niet eten en uit eten kan ik al helemaal niet :oops: :shifty:

Het is niet zo dat ik anorexia heb o.i.d. Ik vind me zelf niet te dik…nouja niet op een ongezonde manier dan :mrgreen: Ben ook een vrouw :mrgreen:



Maar het is lastig uitleggen. Eten en slikken wat eigenlijk zo vanzelfsprekend is en hoord, automatisme, is voor mij eigenlijk niet vanzelfsprekend meer en moeilijk. Maar het is gelukkig niet meer zo erg als paar jaar geleden :slight_smile:

Voor de meiden die in spanning zitten :pray: en :thumbup:

Voor de meiden die zich niet lekker voelen :-*

En voor de klussers, werk ze :inlove:

O jongens, wat duurt zo´n dag lang zeg als je in spanning zit :x

Hier nog niks te bekennen terwijl meestal de :twisted: er al s´ochtends zijn.

Durf nog niks te hopen hoor.

Ben helemaal op van de zenuwen, blijf constant plassen en kan aan niks anders denken, wordt helemaal gek van mezelf.

En weten jullie wat nog het ergste is?

Als het wegblijft en ik wil vanavond testen dan moet ik natuurlijk wel op mijn vriend wachten en die moet gelijk uit zijn werk door naar de voetbaltraining en is dus pas rond 21.00/ 21.30 thuis :roll:

Angel: ik hoop echt dat je veel gaat hebben aan die therapie want het likt me er lastig om met zoiets om te gaan.

Heel veel succes!

Oeh anoniempjeeeee spannend! Tis nu bijna 22.00 uur, dus misschien heb je al getest? :pray: :pray:



Angel kan je dan ook uitleggen hoe zo’n slikfobie kan ontstaan? Ik neem aan dat dat om een bepaalde reden ook begonnen is…



Rustig dagje hier vandaag, ikke heb net het kamertje uitgesopt en wat dingetjes in de kast gedaan, leuk om te doen, zaterdag vast een matrasje voor het bedje kopen en wat dingetjes, er is dan korting bij Prénatal…

anoniempje: SPANNEND !!! :pray: :pray:



Hier gaat ook alles weer goed het is weer klustijd hahaha



Groetjes west xxx

Nou :cry: een dikke -

Snap er niks van, was echt voor mezelf al vrij zeker dat het positief zou zijn.

Geen teken van :twisted: , heel de dag al een beetje een misselijk gevoel, duizelig.

Maar goed misschien wel te vroeg getest, of zou s’avonds toch niet zo werken?

He anoniempje :frowning:



Tja ik had s’avonds wel een positieve test, maar had toen overdag niet zoveel gedronken :wink:

Ik hoop dat je gewoon nog te weinig hormoontjes hebt, hcg stijgt geloof ik elke 3 dagen, dus misschien over een dag of 3 nog eens testen?

Of eerder als je niet kan wachten :mrgreen:

Welk merk test heb je gebruikt?

Je kwaaltjes klinken wel positief, dus :thumbup: en :pray: flink voor je!



Groetjes en Weltrusten,

Natascha.

Anoniempje balen, zou dan even wachten tot na het weekend met testen, en dan met clear blue testen, zijn toch de beste testen… misschien was je idd te vroeg…



Ik blijf duimen hoor!!!

Ik heb ook met cleur blue getest en ben al niet zo´n drinker dus daar kan het niet aan liggen.

Maar misschien gewoon te vroeg daar :pray: ik maar op.

Voel me echt niet helemaal zoals normaal zeg maar dus wacht maar af.

Tot nu toe steeds heel regelmatig geweest met de :twisted: , steeds op deze dag zeg maar of 1 dag eerder

Balen Anomiempje :cry:

Maar zolang er geen :evil: :evil: zijn, :pray: ik voor je…

anoniempje: balen zeg!!! :cry:



Chelleke: nu snap ik het beter. Ik vraag dit omdat ik het ienteressante dingen vind. Ik heb veel over die dingen gehad in mijn opleiding maar dus niet alles… vandaar…



Net gewerkt… ga zo even bankhangen…

Nou er is echt nog hoop anoniempje!!

Wie weet is het HCG-hormoon nog niet zo veel aanwezig?! Zo lang de ongi niet komt, is er hooop!!! :pray: :pray: :pray:

Suc6!

Ik blijf :pray: hoor Anoniempje. Heb het al vaker verteld: bij mij duurde het ook bijna een week voordat de test positief was en zelfs toen was het streepje nog wat vaag. Bij de een duurt het nou eenmaal gewoon wat langer voor er genoeg hormoontjes zijn als bij de ander. Hier heb je er nog een paar: :**:



:-* Mees

Anoniempje: Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: Ik hoop voor je dat je over een paar dagen toch nog een positieve test krijgt !!! Ik hoop het voor je meis.



Groetjes West xxx