---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

dank jullie wel hoor allemaal.

Mees: ik heb die extra hormoontjes snel gevangen hoor, wie weet zijn dat net die paar extra die een mooie + gaan geven. :wink:

Hier nog steeds hetzelfde, geen :twisted: te bekennen.

Nu niet echt misselijk, wel nog steeds licht in mijn hoofd.

Ga evt. zondag pas weer testen :pray:

ik blijf duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Tante Soesa wrote:

We weten inmiddels ook wat het wordt, hubbie had het al gezien die zat goed op te letten :inlove: maar dat blijft nog geheim!




Ja Suus, goed geheim gehouden hoor :!: :wink: (my lips ar sealed)

Leuk he een DOON :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier alles goed, lekker weer en nog maar een dikke week en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje :dance: :dance:

Anoniempje ik :pray: nog steeds voor jeā€¦

Spannend Lieke bijna de sleutel, moet er nog veel aan gedaan worden?

Suus: ben ook erg benieuwd wat het gaat worden hoor, houd het maar lekker geheim we komen er van zelf een keer achter toch :wink:

@anoniempje wrote:

Spannend Lieke bijna de sleutel, moet er nog veel aan gedaan worden?

Suus: ben ook erg benieuwd wat het gaat worden hoor, houd het maar lekker geheim we komen er van zelf een keer achter toch :wink:




Nee, we moeten alleen wel alles verven, dus volgende maand weinig op KOK :? :?

Suus en Janinepien, geweldig dat het zo goed gaat met jullie ukkies en dat jullie weer even van ze hebben kunnen genieten op een echo 8)

Suus, je maakt ons wel heel erg nieuwsgierig, hoor. Ben benieuwd of je het geheim kan houden totdat hij/zij geboren is (voor degenen die het nu nog niet weten) :mrgreen:



Anoniempje, wat een ontzettend vervelende situatie voor je zus. Ik kan me voorstellen dat dat voor jou en je familie ook een behoorlijke klap is. Heel veel sterkte :-

Balen van die negatieve test :frowning: Maar ik ben nu heel hard voor je aan het duimen dat je gewoon nog te weinig hcg aangemaakt hebt en dat je over een paar dagen een dikke vette + hebt :thumbup: :thumbup:



AngƃĀØl, ik hoop dat deze therapie je gaat helpen en dat je vanaf nu alleen nog maar stapjes vooruit gaat :-




JanineB, mocht je dit lezen, heel veel plezier :wink:

Hier nog steeds niks te bekennen van de :twisted: .

Nog een beetje de zelfde klachtjes, duizelig, hoofdpijn en erg moe.

Na het eten een weeƃĀ«ig gevoel.

Balen dat die tests zo duur zijn want anders had ik morgenochtend nog een keertje willen testen maar nu wacht ik tot zondag.

Durf het nog niet goed uit te spreken maar ik heb er zelf echt wel een goed gevoel over :pray:

Hoi allemaal! Ben ik effe snel! Alle boodschapjes voor hubbies verjaardag morgen zijn binnen en ik heb wat opgeruimd (toch nesteldrang? Moest opeens een la schoonmaken en gisteren het kamertje helemaal soppen :think: )



Ik zal jullie niet langer in spanning houden we houden het maar niet meer geheim, onze ouders en zussen weten het al en ach met raampjes in de kastdeurtjesā€¦ kan moeilijk steeds alle kleertjes er uit halen als er bezoek komtā€¦



Dussssss we krijgen eenā€¦





ZOON :inlove: :inlove:



Ik hoop dat jullie allemaal weer kunnen slapen nu jullie nieuwsgierigheid bedwongen is!



Hubbie zei dus van de week tegen zijn vader: je hebt helemaal niet mij gevraagd hoe het dinsdag ging met mijn zoontje :shock: ikke in een deuk dus hij keek me zo hulpeloos aan ik zeg nog zootje, dus hij probeerde er nog wat van te maken, maar zijn pa begreep er niks van hubbie zei maar laat maar, maar ja die man begreep er niks meer van en bleef doorvragen, dus heeft ie het maar verteldā€¦ :inlove:



Anoniempje :pray: :pray:

@Tante Soesa wrote:

Hoi allemaal! Ben ik effe snel! Alle boodschapjes voor hubbies verjaardag morgen zijn binnen en ik heb wat opgeruimd (toch nesteldrang? Moest opeens een la schoonmaken en gisteren het kamertje helemaal soppen :think: )



Ik zal jullie niet langer in spanning houden we houden het maar niet meer geheim, onze ouders en zussen weten het al en ach met raampjes in de kastdeurtjesā€¦ kan moeilijk steeds alle kleertjes er uit halen als er bezoek komtā€¦



Dussssss we krijgen eenā€¦





ZOON :inlove: :inlove:



Ik hoop dat jullie allemaal weer kunnen slapen nu jullie nieuwsgierigheid bedwongen is!



Hubbie zei dus van de week tegen zijn vader: je hebt helemaal niet mij gevraagd hoe het dinsdag ging met mijn zoontje :shock: ikke in een deuk dus hij keek me zo hulpeloos aan ik zeg nog zootje, dus hij probeerde er nog wat van te maken, maar zijn pa begreep er niks van hubbie zei maar laat maar, maar ja die man begreep er niks meer van en bleef doorvragen, dus heeft ie het maar verteldā€¦ :inlove:



Anoniempje :pray: :pray:




GEFELICITEERD Leuk dat jullie een zoontje krijgen !!! en inderdaad ook erg makelijk met kleertje kopen.







Vanmiddag belde me vriendin me paniekerig op en vroeg of ik langs kon komen want er was ingebroken bij haar op klaar lichte dag ze was eventjes haar dochtertje van school halen en binnen een kwartier hadden ze alles overhoop gehaald. videocamera weg 200.00 weg en een compkast beeldscherm hadden ze laten staan. Mijn hubbie is nu biljarten en normaal heb ik nooit mijn voordeur op slot als ik alleen thuis ben heb hem nu 2 keer op slot gedraait vind het nu gewoon super eng geworden allemaal. Ik ben niet snel bang maar nu vond ik dit toch wel eng zeg.



Groetjes West xxx

Suus: Leuk hoor een klein mannetje ( een meisje is natuurlijk net zo leuk :wink: )

Het heeft idd wel zā€™n voordelen maar ik zou het zelf niet al willen weten denk ik nu tenminste.

West: vreselijk zeg die inbraak ik denk dat je je nooit meer veilig voelt in je eigen huis.

Hier alles nog prima, zit erg te twijfelen of ik niet al morgen kan testen maar wat denken jullie, zondag is misschien beter he?

Moets vandaag poffertjes bakken, heb een loge die perse poffertjes wilde eten maar viel mee ik had er geen last van.

Suus gefeliciteerd met je Hubbie

En natuurlijk Hubbie en ook en een hele fijne dag :!:

:-* :-* :-*

Ook van mijn hubbie :!:

Goedenmorgen Dames,



Ik heb gisteren me eisprong gehad na 3 dagen na me ongie

Heb ook deze ronde getemt om beter te kunnen snappen waneer ik me eisprong heb gehad. En gisteren was hij 36.7 en vandaag 37.0 En gisteren avond voordat ik naar bed ging een hele klodder wit slijm in mijn string. Dus ik vrees nu weer op een cyclus van 23 dagen net de eerste 2 keren. We hebben woensdag toen ik er van af was wel geklust dus hoop dat er nog een kans is. Maar die is nu erg klein vrees ik.



Suus: Ik wens jullie een hele fijne dag toe vandaag.



Anoniempje: Ik :thumbup: :pray: :pray: dat de ongie weg blijft en je lekker zwanger mag zijn !!!



Groetjes West xxx

Suus: gefeliciteerd met je hubbie!

Krijg je het druk vandaag?

Fijne dag he

West: wat lastig joh zoā€™n onregelmatige cyclus.

Hopen dat het klussen succes heeft gehad :wink:

Hier geen nieuws ( geen nieuws is in dit geval goed nieuws) :lol:

Alles hetzelfde hier, nu weer een beetje misselijk, niet erg hoor maar net zoā€™n vlaag af en toe.

Vannacht erg veel last gehad van mijn maag, had ik nog nooit gehad maar deed echt zeer, misschienwel die poffertjes :wink:

Gaat er nog iemand iets leuks doen vandaag?

Ik ga vanavond naar het theater, naar de voorstelling: Mama!!!

Zou dit een goed teken zijn :pray:

Leuk Suus een zoon!!! :inlove:



Ik denk dat wij ook een zoon krijgen, voorgevoelā€¦

Wel leuk om stoere kleertjes te kopen enzo heā€¦ Leuk man.

enneā€¦

Gefeliciteerd met je mannetje!





Anoniempje: wat leuk dat je een goed gevoel erbij hebt zeg, hopelijk houdt je lijf je niet voor de gek! :pray: :pray:

Suus, gefeleiciteerd met je hubbie en dat je een zoontje krijgt!!!

Oh wat leuk zeg!!! Als je het eenmaal weet dan is dat moeilijk geheim te houden. Zo houdt ik namelijk van themakamersā€¦

Als ik een zoon zou krijgen worden het vliegtuigen en anders elfjesā€¦ Dus zou ook erg duidelijk zijnā€¦

Hallo Meiden



Ik wilde jullie even laten weten dat het hier waarschijnlijk niet goed gaat, ik verlies bloedā€¦en moet sterk rekening houden dat het mis gaat.



Maandag moet ik bellen voor een echo, ze kunnen nu helaas niks voor me doen

:frowning: Bibi-jane,



Meid ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan, en ga hier heel hard voor je :thumbup: en :pray: Veel sterkte van het weekend, hoop zo voor je dat het vals alarm is :? Heb je ook buikpijn?



Sterkte :-*

Suus, gefeliciteerd met je hubbie, en een zoon :inlove: ik dacht al wel dat het een jongen was omdat je hubbie het meteen zag :wink: Had je trouwens al een foto van de echo geplaatst?



Anoniempje, wanneer had je ook alweer getest? Ze raden meestal aan om er 3 dagen tussen te laten, maar gewoon doen wat jij nu fijn vind :wink: Het klinkt in elk geval allemaal positief en jij was toch nog niet eerder overtijd? :pray:



West als je woensdag geklust hebt en gister je eisprong zou het in theoretische zin kunnen hoor :wink:



Janinepien, ik heb zelf ook voorgevoel voor een jongen, mijn man ook. Waarom eigenlijk geen idee :think: :eh: Hebben het beide al vanaf het begin. Wij willen het ook niet weten, willen het bewaren als verassing bij de bevalling :inlove: Wat is je echo trouwens mooi duidelijk zeg :thumbup:



Lieke, Spannend zeg, bijna in je nieuwe huisje :dance:



@ntoinet, alles met jou goed meis?



JanineB, veel plezier met hubbie, al zal je hier nu wel weinig verschijnen :mrgreen:



Hier gaat alles goed, nog steeds last van sā€™ochtends misselijk. Zit daarom aankomende week ook weer op kantoor, help daar oa de planning enz met klusjes waar ze zel niet veel tijd voor hebben. Werk dan van 11:00-16:00 dus kan sā€™ochtends rustig aan doen.

Maandag eindelijk weer naar de verloskundige, de echo is dan 4 weken geleden dus zal blij zijn als we het hartje weer hebben gehoord :inlove:



Fijn weekend allemaal,

en nogmaals :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor bibi-jane

O Bibi-Jane: Meid wat verschrikkelijk, en wat erg dat je nu niet terrecht kan zodat je zekerheid hebt.

Ik hoop zo voor jullie dat het toch mee blijkt te vallen.

Heel veel succes, ik :pray: voor jullie hoor.

Kes: Wel leuk om nu de planning is van een andere kant te bekijken zeker :wink:

Lijkt me ook wel leuk hoor op kantoor.

Gelukkig dat je je nu wat beter begint te voelen.

Ik had donderdagavond getest, en ben idd nog nooit ook maar 1 dag overtijd geweest.

Dus nog alles spannend hier al ben ik er nu al een stuk rustiger onder omdat het goed voelt.

Wel nog veel last van hoofdpijn en licht misselijk dus morgenochtend weer testen :lol:

Ben geweest, geen echo maar wel een inwendig onderzoek en een doptone.



Doptone geen resultaat, inwendig onderzoek was hij niet helemaal tevreden over maar ook dat vond ie twijfel achtig. Het verhaal, beetje bloed. Licht rood was positief dus we weten nog niks



Hij heeft me wel de keus gegeven of nu een echo maar nog niks weten of toch wachten als het erger word om dingen uit te sluiten. Heb gekozen voor het laatste. Omdat als het een MK is is het nog pril en kan het kindje gewoon nog leven.



Niks verder gekomen nog dus