Jeetje wat een keus dan he!
Maar heb je ook krampen, en is het veel bloedverlies?
Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat komen met je.
Heel veel sterkte!
Bibi-Jane: Heel erg veel sterkte meid. Hopelijk blijft alles goed gaan. Ik ga heel erg hard voor je :thumbup: :thumbup:
Ik ga zo een kaarsje voor je branden.
Anoniempje: Het blijft spannend he meis !!! Hopelijk is ie als je weer gaat testen POSITIEF !!!
Natascha: Gelukkig gaat het goed met je en is de misselijkheid wat minder hopelijk gaat dat snel weg !!! Tja het is afwachten nu weer he maar ik las bij de januaristoppers dat je 6 dagen van de maand vruchtbaar bent dus ben benieuwd.
Groetjes West xxxx
Sterkte Bibi ik hoop dat het bloeden gauw stopt!!!
Suus, van harte gefeliciteerd met je hubbie!!!
En een zoon :inlove: :inlove: Leuk joh 8) (Ik lees dit nu pas en afgelopen nacht heb ik een hele nacht wakker gelegen van nieuwsgierigheid. Ben dus blij dat ik vannacht weer gewoon rustig kan slapen :mrgreen: :lol: )
Anoniempje, je maakt het wel spannend, hoor! :thumbup: :thumbup:
Veel plezier vanavond
Bibi-Jane, ik
dat alles goed is en goed blijft gaan.
Kes, voor het geval ik het anders vergeet, alvast heel veel plezier weer bij de vk maandag
Hier een beetje tegenstrijdige gevoelens :? Aan de ene kant weet ik bijna zeker dat ik helaas weer ongi ga worden. Ik heb namelijk alweer wat bruin-roze afscheiding gehad Maar aan de andere kant voel ik heel af en toe wat dingetjes die eventueel met een zwangerschap te maken zouden kunnen hebben, waardoor ik toch nog wat hoop houdt
Ik vrees dus eigenlijk het ergste, maar wil de hoop nog niet helemaal opgeven.
@Tante Soesa wrote:
Angel kan je dan ook uitleggen hoe zo’n slikfobie kan ontstaan? Ik neem aan dat dat om een bepaalde reden ook begonnen is…
Dat is ontstaan door hyperventilatie
Suus gefeli :dance:
Ik ga zo snel naar bed, ben doodop
Vannacht bagger geslapen. Sliep bij vrienden in Eenmes.
Vandaag naar brandweer opendag van Almere geweest en daarna naar brandweer wedstrijden in Loenen aan de vegt met vriendlief en dochtertje van de goede vrienden…haar vader moest wedstrijd spelen.
Het was iig een lange dag maar wel gezellig hoor
Verder weinig nieuws…aan de klus hè :inlove:
Voor de meiden die in spanning zitten en :thumbup:
Voor de meiden die zich niet lekker voelen :-*
En voor de klussers, werk ze :inlove:
Bibi Jane: ik steek hier een kaarsje voor je aan en denk aan je!!!
Morgen naar de elffantasy fair!!! :dance: :dance: :dance:
Vandaag feest gehad. Mijn oma wordt deze week 80 en dat hebben we met de familie geviert.
Nou het theater was erg leuk hoor.
Janine uit Gtst speelde er in mee en die ene vrouw die in Kees en Co de vriendin speelt van Simone Kleinsma, die is echt heel goed kan je echt mee lachen.
Dus weer een leuk avondje gehad.
Antoinet: ik ook voor jou hoor!
Ik ga lekker slapen en dan morgenochtend : Testen!!! :!:
Goeiemorgen!
Noi ik heb getest en ik snap er echt helemaal niks van hoor
Weer negatief!
Gisteren geen bloed meer verloren, nu bij het afvegen wat oud bloed wat me wel wat logisch lijkt. Het is afwachten nu
Wat balen anoniempje, echt niet leuk. Hier word je niet blij van… Maar zolang het niet komt, is er nog wel hoop!!!
Bibi: dat zou een goed teken kunnen zijn… Want bij een MK moet het volgens mij echt wel even doorgaan met bloeden, rood ook echt… Hoop dat het goed is…
Op het november/december-forum was ook iemand die eerst de hele tijd negatief testte Anoniempje, maar is nu na 5 dagen overtijd toch zwanger: positief getest!!! Ik hoop echt voor je dat het bij jou ook zo gaat!
Ja wou het ook net schrijven :mrgreen: Anoniempje, hopelijk ben je gewoon hardstikke zwanger en duurt het bij jou gewoon ook wat langer voor je positief test! Ik blijf :thumbup: voor je!
Is inderdaad best leuk op kantoor, help ook bij het cursusbureau en bij de inschrijvingen enz. Dus eigenlijk heel afdeling kraamzorg :mrgreen:
Bibi-Jane, hopelijk blijft het hierbij en krijg je binnenkort een mooie echo met een bewegend kindje en kloppend hartje
@ntoinet, voor jou draaien ze ook hoor :thumbup: Hopelijk blijven die :twisted: weg en heb jij binnenkort ook een mooie test in handen!
Bedankt meis, word vast weer gezellig bij de VK, vind het nu wel weer een beetje spannend worden hoor, is 4 weken geleden dat we het hartje hebben gezien en gehoord :shifty: Hopelijk is alles morgen goed
Lenie, gefeliciteerd met je oma en veel plezier vandaag :-*
Chelleke, beter geslapen vannacht?
Fijn weekend allemaal!
Groetjes Natascha.
Pfffff Anoniempje, niet leuk Maar ik blijf heel hard doorduimen dat je gewoon nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt en dat je heel binnenkort wel een posi test in je handen hebt
:thumbup:
Fijn dat je gisteravond een leuke avond hebt gehad
Bib-Jane, ik hoop zo dat het goed is bij jou
Chelleke, zo te lezen heb je een aardig druk dagje gehad gisteren, maar wel leuk allemaal natuurlijk.
Succes met klussen de komende dagen
Kes, je kan voor mij stoppen met duimen. Ronde 8 is hier ingegaan.Vanochtend zijn ze weer doorgebroken hier. Compleet met buikpijn, rugpijn en hoofdpijn :? Ik voel me nu dus echt geweldig… :roll: Maar goed, dat gaat ook wel weer over.
Zo meteen lekker languit op de bank, formule 1 kijken 8)
Chelleke, zou je mijn nod willen veranderen naar 25 mei? Ik houd nu maar even een cyclus van 32 dagen aan.
Bibi-Jane: ik hoop dat alles toch nog mee blijkt te vallen.
Hier nog steeds niks te bekennen.
Heb nog steeds zelf het idee dat het allemaal wel goed zit.
Wat raar dan toch he, dat de 1 al voor zijn Nod positief test en de ander pas na 5 dagen?
Wat denken jullie wanneer zal ik nu weer testen?
Moet in ieder geval morgen maar nieuwe testen gaan halen want ik had er maar 2.
Bibi-Jane: jij testte toch ook pas later positief?
Ja 5 dagen overtijd positief, maar ik heb niet eerder getest dus ik weet niet of hij ook niet eerder positief of negatief was
O ik dacht dat het bij jou was dat je eerst negatief getest had, maar goed Mees had het ook he
Ik blijf positief hoor, vooral omdat ik vanochtend weer lichtjes misselijk was en nog nooit overtijd geweest ben.
Ook zijn mijn borsten wat voller voor mijn idee, ook die klieren voelen allemaal erg opgezet, schijven zeg maar
Anoniempje, ik zou dinsdag of misschien zelfs woensdag weer testen.
Ik blijf heel hard voor je :thumbup:
:thumbup:
Tot nu toe is er toch nog elke maand in elk geval één (of meer) van ons zwanger geworden?
Het doorzetten van deze lijn ligt nu bij jou :mrgreen:
Ik doe heel hard mijn best hoor Antoinet
Ik had het graag samen met jou gedaan maar helaas zag ik dat bij jou de :twisted: weer gearriveerd waren, balen zeg!
Ben je zo´n formule 1 liefhebber?