---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Nee niet nu ik zwanger ben daarvoor wel vaker getest.

Zolang er niks is is er hoop toch

Yep, hier zijn ze inderdaad weer gearriveerd, Anoniempje :frowning:

Ik ben inderdaad een liefhebber van de formule 1. Tenminste, als je nagaat dat ik zelfs om 5 uur mijn bed uitkom om een race te kunnen zien(drie weken geleden), denk ik dat ik me wel een liefhebber mag noemen :mrgreen:

Ben een beetje aangestoken door mijn vriend. Vond er eerst nooit zoveel aan, totdat hij een race aan het kijken was en ik hier achter de computer zat. In die race gebeurde het één na het andere en ik merkte dat ik zelf ook steeds uit mijn ooghoeken mee aan het kijken was :mrgreen: Sindsdien ben ik het dus ook echt gaan volgen. Mijn vriend is vorig jaar met zijn vader naar de race in Belgie geweest. Ik wil zelf ook ooit nog wel eens naar een race. Lijkt me geweldig om live mee te maken. Het is alleen zo jammer dat de kaartjes zo stervensduur zijn. Een kaartje voor de race in Belgie kostte 280 euro per persoon :shock: Je had dan vrijdag, zaterdag en zondag toegang. Nu is Belgie wel één van de duurste circuits, maar rond de 150-200 euro ben je zowiezo altijd wel kwijt voor een kaartje.

Grappig Antoinet. Vind het ook altijd wel leuk om naar te kijken. Maar ja, ik vind alle sport leuk om te zien eigenlijk. Als excuus zeg ik altijd maar dat ik dat aan mijn beroep als gymlerares verplicht ben, maar ik vind het eigenlijk gewoon heel leuk… hihi…

ik vind het zelf eerlijk gezegd nooit zo leuk die formule 1, heel de tijd diezelfde rondjes die ze rijden :lol:

Maar mijn vriend vindt het wel ook erg leuk.

Hij is vorig jaar met zijn werk naar Milaan geweest naar de race, ze kregen dat van de zaak dus dat was erg leuk.

Zijn er zaterdag heen gevlogen en maandagavond terug gekomen, zijn kaartje was voor de tribune bij de 1e bocht na de start, zegt jou als liefheber misschien wel iets toch? :wink: en kostte 215 euro.

Hij vond het super en wil absoluut nog een keer.

Maar vooral erg leuk als je het krijgt want anders wordt het idd een hele dure hobby maar goed als je het leuk vind moet je het zeker eens gaan doen.

Hihi, ik vind lang niet alle sport leuk om naar te kijken.

Voetbal vind ik soms leuk, ligt er een beetje aan wie er moeten spelen. Formule 1 vind ik dus helemaal geweldig. En hondensporten (behendigheid, flyball, doggydancing etc.) vind ik ook heel leuk om naar te kijken, alleen komt dat natuurlijk bijna nooit op tv :mrgreen:

Heb je vanmiddag ook de race gezien? Christian Albers, die drie keer over de kop slaat en dan zonder kleerscheuren de auto uitstapt…echt onvoorstelbaar :shock:

nee ik heb het niet gezien :lol:

Stond hier beneden wel op, mijn vriend was te laat moest eerst zelf voetballen dus die had dat niet gezien.

Ik vind voetbal als het nederlands elftal speelt ook wel heel leuk hoor, zoals het Ek hebben wij op vakantie in Spanje toen gekeken dat was super gezelig en echt spannend

Ga nu even lekker uit eten met vrienden kom vanavond nog even kijken

De eerste bocht na de start, dan zat hij toch aardig goed 8) Meestal heb je vlakbij de start toch het meeste overzicht op de race.

Veel plezier en eet smakelijk :wink:

Lenie:

Hoe was het bij die fancyfair?

Gaaf zeg, waar was dat? Ik ben helemaal erfjes gek…

Vraag me niet waarom.

Gefeli met je oma!

Anoniempje

Hè vervelend dat je weer negatief hebt getest. :thumbdown:

Maar we blijven duimen hoor!!! :thumbup: :pray:

Het kan nog steeds.

Kes

Ja mijn nacht was vandaag gelukkig prima. :smiley:

Bib-Jane:

Hoop dat het goed blijft gaan!! :pray: :pray:

@ntoinet

Hè balen zeg…bleeh!! :frowning:

Ik zal je nod veranderen

Hier vandaag niet veel gedaan…geklust :inlove: en mijn foto’s van gisteren online gezet. Nu zit ik lekker op het forum en wat tv te kijken samen met 1 van mijn hondjes :inlove:

Zoooooooo daar ben ik ein-de-lijk weer eens! Echt een superdruk en vol weekend achter de rug…

Allereerst Bibi-Jane ik ben wel geschrokken van je nieuws, maar gelukkig wil bloedverlies niet altijd meteen het ergste betekenen, bij de aug. mama’s zaten ook een paar meiden die bloed verloren en daar bleek niks aan de hand te zijn, ik hoop echt dat dat bij jou ook het geval is :pray:

Anoniempje balen dat je nog geen duidelijkheid hebt nu! Ik duim nog steeds voor je voor een positieve test!

Dames bedankt voor jullie felicitaties! Ik heb dit weekend flink gewinkeld voor ons ventje: van mijn pa en stiefmoeder hebben we een maxi cosi tobi gehad, de autostoel waar hij in moet na de maxi cosi, en een matrasje voor het bed. Van mijn schoonouders een box en een diaper champ, zelf ook nog wat dingetjes gekocht ook vandaag nog maar een keer naar de Prénatal geweest, voor mezelf eindelijk een mooie positiebroek gevonden (maat S :shock: ) en een leuk groen doorzichtig shirtje met topje eronder, twee grote en twee kleine oranje manden, een ander leuk oranje doosje, oranje badje en thermometer, borsteltje en kammetje, waskussen, lakens (heel leuk met oranje letters lief erop) een oranje dekentje en hubbie heeft voor zijn verjaardag een gave lamp voor de beeb gehad. Verder heb ik van mijn kadobon voor secretaressedag twee leuke setjes en een truitje bij de Hema gekocht (grotere maten voor de winter) en vandaag van mijn schoonmoeder nog twee leuke setjes kleine maatjes gekocht. Nu ben ik dus bekaf!!

de fantasy fair was geweldig!!!

Heerlijk genoten van alle menesen verkleed om mij heen. Ik vind het leuk om er naar te kijken maar zelf ga ik niet verkleed.

Ik ben gek op elfjes en heb thuis dan ook een verzameling elfjes in de kast staan…

Normaal danste ik op de fair met ierse dans maar ja… dat doe ik niet meer met die bekkeninstabiliteit dus dan maar lekker shoppen… ik heb een keltische armband en een ketting gekocht… die ketting is gemaakt door iemand op een poppenforum waar ik mee klets…

Volgende keer plaats ik wel een foto.

Vanavond een echo laten maken bij de VK, bloeden is gestopt. Dus ik ben er wel wat geruster op wat natuurlijk geen 100% garantie geeft maar het is een beter teken dan eerst

Bibi-jane: Wat vervelend dat je wat bloed verloren hebt. Gelukkig is het weer gestopt en zoals al eerder gezegd: het hoeft helemaal niks te betekenen. Ik :pray: voor je dat alles goed blijft gaan, het is je gegund!

Anoniempje: Ik kom elke dag even kijken, maar helaas nog geen nieuws zie ik. Maar zoals je al zei: geen nieuws is goed nieuws, toch?? Ook voor jou :pray: ik dat het raak is deze maand.

Verder ben ik vergeten wat iedereen te vertellen had, sorry :oops:

Ik blijf voor de niet-zwangeren heel hard :pray: en :thumbup: dat het snel raak mag zijn… Succes!!

Hier gaat alles goed, behalve dat ik bang ben dat ik nog steeds blaasontsteking heb, dus ik ga vandaag de VK maar weer bellen. Wil er namelijk wel duidelijkheid over, voor ik aanstaande zaterdag op vakantie ga. Wordt er wel een beetje moe van onderhand…

Groetjes Mees

Bibi-Jane: ik denk aan je hoor!!!

Straks lekker genieten in de suana dus vanavond kijk ik weer even…

Vanavond om 18:10 mogen we langskomen. Voel me vreemd, vanmorgen nog misselijk geweest, gal gespugd. Maar ik durf niet te hopen op een goede afloop. Verlies wat oud bloed bij het afvegen nu, we zullen vanavond meer weten. Ik moest een videoband meenemen want als het goed is gaan ze het filmen schijnbaar…een dubbel gevoel vandaag dus. En bij iedere blub ren ik naar de wc…kijken of er iets veranderd is in de structuur. De baarmoeder mond was nog wel gesloten zaterdag, maar er zat oud bloed voor. Dit kan slecht nieuws zijn, maar dat hoeft niet perse…het is echt afwachten nu.

Daar ben ik ook weer eens…

Hier ook een druk weekend gehad.

Zaterdag gewerkt en 'savonds ook weg geweest,

Gister ben ik met een vriendin de hele dag gaan shoppen in Amsterdam.

Het was supergezellie, maar druk :shock:

Voor mijzelf heb ik een leuk t-shirt van diesel gekocht , maar die blijkt kapot te zijn, dus vandaag maar ff naar Den Bosch om te ruilen ofzo…

Bibi-Jane:Ik hoop voor je dat het niet mis is :pray:

Anoniempje: Geen nieuws is idd goed nieuws :!:

Suus: goed he :!: Maat S :!:

Maare niet teveel kopen he, ikke moet ook nog met iets aan kunnen komen wat je nog niet hebt :wink: :mrgreen:

Hier zijn de :evil: :evil: gelukkig weer weg, en ik hoop dat ik ze nu 9 maanden niet meer zie :wink:

lenie :Wat leuk dat de fantasy fair geweldig was en dat je hebt genoten er van toppie meis :!: :!: :!:

Bibi-jane:Ik blijf voor je :thumbup: :pray: dat vanavond alles goed is.Ik denk aan je meis.

Mees: Wat vervelend dat je nog steeds denkt dat je blaasontsteking hebt Hopelijk gaat het snel over en ja ik zou ook inderdaad even bellen van hoe of wat. En dat je lekker zaterdag gerust op vakantie kan gaan zonder blaasontsteking :!: :!:

Lieke: Lekker aan de klus hier ook :!: :!: :!: En hopelijk worden we 9 maanden niet ongie :!: :!:

Anoniempje: Het blijft spannend he meis maar zo lang er geen :twisted: :twisted: te bekennen is is er nog hoop dus lekker zwanger zijn meis :!: :!:

Suus: Lekker hoor shoppen het is voor een goed doel he :!: :!:

Natascha: Succes vanmiddag en ik bel je rond 16.00 even hoe het is gegaan bij de vk.

@ntoinet: Balen dat die :twisted: :twisted: er weer is maar dan gaan we samen door naar de volgende ronde :!: :!: :!:

Ik hoop dat ik nu niemand ben vergeten en anders sorry !!!

Groetjes west xxxxx

Stoer hè Lieke? Ik had een M aan maar het kruis hing zo raar, dus ik zeg wat nou als ik een maatje kleiner doe? De andere broeken bevielen me niet zo, en ik wilde er eigenlijk eentje met zo’n elastieken band, maar die zijn er momenteel niet zo veel schijnbaar, ja of alleen maar hele grote maten… deze broeken vallen gewoon iets groter, want voor de rest heb ik wel gewoon maatje M ook al vallen die ook wel groot (lang leve die elastiekjes die ik al sinds ik die broeken heb op zijn strakst heb zitten…) mijn buikje moet nog maar eens wat gaan groeien dus!

Bibi-Jane ik hoop echt dat je vanavond een hele mooie echo hebt met een kloppend hartje! Ik ga heel hard voor je duimen!

Bibi-Jane: Spannende dag voor jullie vandaag, ik hoop dat alles gewoon goed is en dat je een mooie film mee terug krijgt.

Mees: Vervelend zeg dat je nog steeds last hebt van je blaas, moet je idd wel vanaf zijn als je lekker naar de zon gaat hoor, heerlijk ik ben ook al aan het aftellen :wink:

5 mei gaan wij een lang weekend naar Eurodisney en 3 juni gaan we al op zomervakantie voor 3 weken naar zuid frankrijk dus dat schiet allemaal al op.

Verder hier nog steeds niks te bekennen dus straks maar testen kopen voor morgen.

Ik hou de spanning er goed in he :lol:

Gisteren lekker wezen eten al zat ik erg snel vol voor mijn doen, normaal kan ik best aardig eten maar nu dus niet maar het was erg gezellig.

Morgen alweer mijn laatste vrije dag dus ik hoop wel dat ik wat weet voordat ik weer aan het werk moet

Suus: Lekker hoor shoppen!

Je hebt al aardig wat gekocht zo te horen.

Ik heb een jaar lang de intake gesprekken gedaan voor het kraamcentrum zo rond de 7 maanden maar bijna niemand had toen het kamertje al af.

Lijkt me juist zo leuk om alles snel klaar te hebben.

Gaat volgens mij bij jou ook wel lukken he :wink:

Ooohhh anoniempje je houd het wel spannend hoor…we duimen voor je