Anoniempje hoe maken jullie het bedje op? Had er gisteren met mijn schoonzusje over, zij heeft alleen een hoeslakentje en molton onderleggertjes met plastic erin op het matrasje verder niks… (en een hydrofiel doek onder het hoofdje).
Ik heb dus een absorberend hoeslaken gekocht daarin zit vanaf de helft zo’n plastic laagje en het is uitwasbaar, maar moet ik dan ook nog onderleggers er op of onder gaan leggen? Heb ook een matrasbeschermer met nopjes er onder gekocht, dus dat is ademend en luchtdoorlatend (ligt dus ook nog op het matrasje). De methode van mijn schoonzus lijkt me niet zo goed voor het matrasje mocht ukkie eens een keer flink ziek worden kan je meteen je matrasje weggooien…
Suus: Ik heb je een pb-tje gestuurd
Thanx!
Dit kamertje hebben we gekocht het weekend
O Bibi-Jane: wat een schattig kamertje!
Dank je, ik wilde eerst lime met wit of creme doen, maar dit beddengoed zit bij het kamertje wat we gekocht hebben. En ik vind dit ook wel heel mooi en neutraal. De felle spullen die we gekocht hebben gebruik ik wel voor beneden dan.
Leuk Bibi-Jane! En een beetje neutraal kan je toch ook met leuke kleurtjes combineren? Mijn vriendin was hier het weekend en heeft het allemaal vrij neturaal gehouden, maar toen ze hier al die kleurtjes zag wou ze toch eigenlijk dat ze dat ook gedaan had…
Bij de andere 2 kindjes hadden we vanille met oranje. Nu wilde ik eerst lime groen maar eigenlijk zit het tot nu toe alleen in een boxkleed, de box speeltjes. Het speelgoed en 1 aankleedkussen hoes is vel rood. Dus we kunnen nog alle kanten op. En aangezien we dus nu deze slaapkindje slaap collectie erbij hebben vind ik dit ook wel mooi voor het kamertje en dan voor in de box wat felle kleuren. Om het kindje niet op alle kamertjes gek te maken van de kleuren hahahah
Leuk hoor Bibi-jane :!: :!:
ben al bijna jaloers op jullie
Enne Suus , ik kom het kamertje gauw bewonderen
Jouw kamertjes tijd komt ook zeker nog hoor Lieke, en laten we vanavond eerst maar even afwachten anders heb ik voorlopig nog geen zin in een kamertje behangen enzo.
Ik zal aan je denken straks bibi jane
@ anoniempje
ik duim heel hard voor je dat je een dikke + mag gaan zien !!!
overigens zou je me ook dat pb-tje kunnen sturen wat je aan suus hebt gestuurd over het bedje opmaken ???
dat zou heel fijn zijn !!!
@Bibi-Jane
mooi kamertjes zeg !!!
lief !!!
Dank je dames, ik hou jullie op de hoogte. Qua vloeien is het hier rustig dus een beetje stille hoop is er wel. Maar we zullen zien
Ooo sterkte Bibi-Jane! Hoop op goed nieuws.
Leuke kamertje trouwens!!
Het voordeel is dat het bloeden gestopt is, ik geen buikpijn heb. Soms misselijk ben en ik me verder goed voel. Dus dat maakt het wat positiever
Bibi-Jane: ook ik zal vanavond aan je denken hoor en heel hard voor je kom ons snel je nieuws vertellen he!
Moonfire: Pb-tje is verzonden, heb je hem ontvangen?
Hier weer 2 nieuwe testen in huis, heb maar weer dezelfde gekocht, clearblue, niet die digitale maar die met + en - en dan wil ik nu eindelijk morgenochtend wel eens zien hoe die + er in het echt uitziet hoor
Heb bij de apotheek 2 van die urine opvangpotjes gekocht, dan weet ik zeker dat ik een schoon potje gebruik.
Voel me vandaag goed, niet misselijk ofzo, alleen nog steeds hoofdpijn en weinig eetlust.
Suus, jij hebt inderdaad een druk weekend achter de rug. maar wel heel leuk natuurlijk, al dat shoppen voor jullie ukkie :inlove:
Mees, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Zou toch wel fijn zijn als het gewoon helemaal over is als je op vakantie gaat.
Bibi-Jane, ik hoop dat je een hele mooie echo met kloppend hartje krijgt vanavond :thumbup:
Anoniempje, ik duim voor een hele mooie, vette + morgenochtend :thumbup: :thumbup:
Natascha, hoe was het bij de vk?
Vanmiddag nog even lekker geschrokken. Ik heb mijn ventje naar zijn werk gebracht, omdat ik de auto nodig heb vanavond. Op de snelweg rijden er een stuk of 5 vrachtwagens achter elkaar. Dus ik ga op de linker rijstrook rijden om deze in te halen. Ik heb er twee ingehaald en op het moment dat ik bijna naast de derde zit, zet die %&&$^$*&# ineens zijn knipperlicht aan en komt gelijk naar links toe. Ik ben zo blij dat er niet iemand vlak achter mij reed, want die had gegarandeerd bovenop me gezeten. Ik moest in no-time op de rem om van 120 terug naar 80 te gaan. Nu moet ik zeggen dat ik altijd al extra oplettend ben als ik vrachtwagens inhaal, zeker als het zo’n lange rits is. Mijn remreactie had nu ook geen fractie van een seconde later moeten zijn, want dan had het gewoon te laat geweest.
Nou Antoinet jij zal wel geschrokken zijn zeg.
Ik heb het ook altijd hoor met die … vrachtwagens, vind dat die vaak zo irritant rijden.
Je schrikt je rot joh als er opeens zo´n gevaarte naar links komt :x
Bibi-Jane: ik hoop dat alles goed is vanavond. Ik zal aan je denken rond 18.00.
Anoniempje: ik duim voor je dat je morgenochtend een mooi test in je handen mag houden !!!
@ntoinet: Sjee dat is schrikken ja tjonge tjonge gelukkig is het allemaal goed gekomen ik heb dat ook wel eens ja dat vrachtwagens ineens naar links komen rijden ik toeter dan ook gelijk en rem ook op tijd af.
Groetjes west xxx