@anoniempje
idd je bericht is ontvangen,
en hier lees ik nu net dat je idd morgen wer gaat testen !!
ik hoop voor jou en natuurlijk alle andere klussers dat het deze keer een vette + mag verschijnen !!!
Bibi-jane heeft nu haar echo als het goed is… Effe flink voor haar :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Hopelijk is alles goed en komt ze ons straks een mooie foto showen :inlove:
Natascha, ik ben volop aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
voor Bibi-Jane, maar ben ondertussen ook wel benieuwd naar jouw bezoekje aan de vk, hoor
Heerlijk kunnen genieten van het hartje van jullie ukkie??
Vanmiddag weer naar de VK geweest, alles was prima eigenlijk :thumbup:
Hartje klopte heel mooi en duidelijk :inlove: Ze moest wel een poosje zoeken, maar toen ze hem eenmaal had was het luid en duidelijk :mrgreen:
Bloeduitslagen waren ook allemaal keurig, dus geen enge ziektes, ijzergehalte was perfect en suiker was ook keurig.
Was 2 onsjes zwaarder dan 6 weken geleden, maar zit dus nog steeds onder mijn startgewicht. Mijn bloeddruk was vorige keer 120/80 en nu was ie 140/70 dus was nog keurig. (onderdruk is belangrijkste dat die niet stijgt)
En kreeg nog een heeeeel leuk nieuwtje :dance: Ik kan weinig voordelen inzien van dik zijn, maar heb er nu toch 1 gevonden :shifty: :mrgreen:
Om straks te checken of onze kleine goed groeit (ivm mijn figuur dus :oops: ) Krijg ik naast de 20 weken echo, nog 2 extra groei-echo’s met 28 en 34 weken :inlove:
Goh zei ik, wat vind ik dat nou vervelend :eh: :mrgreen: Niet dus :dance:
Anoniempje, hier nog wat hormoontjes, die plus moet morgen toch wel komen hoor
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
@ntoinet, lekker he als ze dat flikken :evil: Ik reed een poosje terug op een provincieale weg 80km p uur en op een klein weggetje stond een trekker met kar erachter te wachten. Toen ik er vlakbij was reed hij toch ineens de weg op :shock: Mijn hart zat toen ook in mijn keel, moest vol in me remmen en heb de claxon uitvoerig getest :twisted: Toen ik terugkwam stond er een behoorlijk remspoor van mijn auto op de weg :wall: Zulke mensen zou je toch wat doen he :evil: :wall: :silenced: :snooty:
Bibi-jane, mooi kamertje hoor! :thumbup: Wij hebben wel voor een deel aqua en lime met wit hemeltje ed van pooh :inlove:
Mees, hoop dat je nu snel van die vervelende blaasontsteking af bent hoor.
Hopelijk horen we je snel met goed nieuws :-*
Groetjes Natascha.
Was dus al bezig met het antwoord @ntoinet Lief dat je ernaar vraagt :-* We hebben er dus heerlijk van genoten, was effe spannend maar werd daarna volop goedgemaakt :inlove: Zo’n mooi geluid, en nog steeds niet voor te stellen dat dat van ons kindje is :inlove:
Zo gek hoor, je weet dat je zwanger bent, is bevestigd met een echo, je kan het hartje horen en toch blijft het onwerkelijk :shifty:
Ik was vanmorgen op kantoor vroeger begonnen omdat ik naar de VK moet, maar dat was dus geen succes :eh: Ontbijt weer aan de wc gedoneerd :sick: Had het er met de verloskundige over om volgende week weer te proberen in een gezin, maar die vond dat niet zo’n goed idee :think: Ze vond dat ik me eerst maar weer helemaal goed moest voelen (dus niet alleen de middag en avond) maar ook s’ochtends en dan kon ik weer beginnen.
Dus morgen maar met mijn leidinggevende overleggen of dat goed is :?
Hallo allemaal, en vooral Lieke.
Wat leuk dat je nog steeds aan me denk, (ik kijk ook altijd naar jou laatste berichtje of er al een andere banner staat)
Maar jou tijd komt nog.(die van de rest natuurlijk ook)
Hier gaat alles goed, druk bezig met alle babykleertjes wassen.
:-* jentel
@jentel wrote:
Hallo allemaal, en vooral Lieke.
Wat leuk dat je nog steeds aan me denk, (ik kijk ook altijd naar jou laatste berichtje of er al een andere banner staat)
Maar jou tijd komt nog.(die van de rest natuurlijk ook)
Hier gaat alles goed, druk bezig met alle babykleertjes wassen.
:-* jentel
Lief dat je nog steeds naar mijn banner kijkt :-*
Nog maar 2 maandjes voor jou toch???
Leukkkkkkkk :!: :!:
Hallo Ben ik weer
Om 18.10 hadden we de echo, ik moest een videoband meenemen dan zou de echo eropgezet worden.
We waren vrij snel aan de beurt, het werd een inwendige echo maar dat had ik wel verwacht. En gelijk bij het goed inbrengen een donker rondje met daar in een zwart/wit vlekje dus een mooi kindje…en toen kijken ja het beweegt iets…de VK kijken en ja hoor het hartje klopt alles was prima.
De rest van de baarmoeder zag er ook prima uit, geen rare dingen te zien. Ook waren we precies zo ver als we dachten te zijn.
Kort om heb een 3,5 minuut band met een mooi bewegend kindje erop. Ons kindje.
Geen foto nog dus, maar alles was goed
Mooi zo Bibi-Jane :dance: :dance: :dance:
Fijn voor jullie dat alles goed is met jullie uk, en nu gaan genieten hoor :!:
Nog geen nieuws van Bibi-Jane???
Ik kom net terug van behendigheid met Jody en denk, ik ga gelijk even kijken of er al nieuws is, maar niet dus.
Ik hoop zo dat alles goed is
Natascha, geweldig dat jullie weer even het hartje hebben kunnen horen. Is toch weer even een bevestiging dat er echt een ukkie in je buik zit Ook fijn dat alle uitslagen en je bloeddruk goed waren.
En wat gaaf dat je twee extra echo’s krijgt 8)
Ik heb onze claxon vanmiddag ook weer even goed getest, hoor. Alleen heeft dat volgens mij meestal weinig nut bij zulke lui :evil: :? Een trekker of een vrachtwagen, je zal er maar tegen zo’n kolos aanzitten. Dan ben je echt niks in je autootje, hoor :?
Heb jij je kamertje ook al? Fotootje???
Ik hoop dat je je snel 's morgens ook wat beter voelt, zodat je het weer in een gezin kan gaan proberen (of maakt het je zelf niet zoveel uit of je op kantoor of bij een gezin zit?)
Jentel, fijn dat alles goed gaat met jullie. Gaat echt al opschieten, hè?
Hihi, je hebt gepost in de tijd dat ik mijn berichtje aan het typen was Bibi-Jane :lol: :lol:
Maar wat heerlijk dat alles goed is :dance: Wat moet dat een opluchting voor je zijn. Nu kan je weer lekker gaan genieten
Bibi-Jane: Super meid, wat een opluchting dat alles goed is, ik ben zo blij voor jullie.
Kes: ook voor jou natuurlijk, leuk dat je je kleintje weer gehoord hebt en idd extra echo’s zijn nooit weg toch?
Nou dan hier nog even iets minder leuk nieuws
Wat wij hier absoluut niet meer verwacht hadden is toch gebeurd, jullie raden het al: die rot :twisted: zijn toch nog gearriveerd dus de tests hebben niet gelogen met die dikke -
Was er echt van overtuigd dat het goed zat, en zo stom dat ik allerlei klachten had, snap er echt niks meer van.
Had het ook echt niet meer verwacht, was helemaal verbaasd op de wc.
Altijd hooguit 28 dagen en nu opeens 32 dagen.
Helaas dus hier geen 2006 mama.
Ik hou voor mijn banner toch maar even gewoon 28 dagen aan want ik weet het anders ook niet.
Mijn nieuwe Nod wordt dus ongeveer:21 mei
@anoniempje wrote:
Was er echt van overtuigd dat het goed zat, en zo stom dat ik allerlei klachten had, snap er echt niks meer van.
Anoniempje K. voor je :!:
Ik ken het..een paar maanden geleden dacht ik ook echt dat het raak was, maar niet dus.
Stom he ....een vrouwenlichaam :twisted:
Wij gaan voor 2007 :!:
Nee hè, Anoniempje
Dit is echt niet leuk.
Zeker niet als je zelf zo het gevoel hebt dat het goed zit.
Dikke knuf, meis :-*
Bibi-jane: Gelukkig was alles goed !!! :thumbup:
Anoniempje: Balen meis dat de ongie is gekomen. Gaan we samen door naar de volgende ronde !!! Nou dames dan word 2007 ons jaar !!!
Groetjes West xxxx
Ik kwam nog even lezen hoe het Bibi-Jane vergaan was, en gelukkig hebben jullie een kloppend hartje mogen zien! Is er niet voor niks zo druk geduimd!
Anoniempje balen hoor, ik heb het de maand voor ik zwanger werd ook gehad, misschien een voortekentje? Op naar 2007 dus maar voor de meeste klussers hier, jammer!
Ik heb mezelf weer een lekker vol dagje gegund, zouden het de hormonen zijn? Na het soppen van het huis dacht ik ik kan nog wel even een uurtje in de tuin aan de gang, het gras stond zo hoog en we zijn de afgelopen weekenden zo druk geweest, kon het echt niet meer aanzien, dus gras gemaaid onkruid uit de borders gehaald en begonnen met het onkruid tussen de steentjes, maar mijn rug en buik begonnen uiteindelijk aardig op te spelen… de rest is dus voor de komende week. Verder veel wasjes gedraaid vandaag en ook veel strijkgoed voor mezelf, ik had lakentjes voor de kinderkamer maar vast gewassen maar die moeten ook gestreken worden :shifty: daar ben ik dus net klaar mee… pffff nu ga ik naar bed![/b]
@Bibi-Jane wrote:
Hallo Ben ik weer
Om 18.10 hadden we de echo, ik moest een videoband meenemen dan zou de echo eropgezet worden.
We waren vrij snel aan de beurt, het werd een inwendige echo maar dat had ik wel verwacht. En gelijk bij het goed inbrengen een donker rondje met daar in een zwart/wit vlekje dus een mooi kindje…en toen kijken ja het beweegt iets…de VK kijken en ja hoor het hartje klopt alles was prima.
De rest van de baarmoeder zag er ook prima uit, geen rare dingen te zien. Ook waren we precies zo ver als we dachten te zijn.
Kort om heb een 3,5 minuut band met een mooi bewegend kindje erop. Ons kindje.
Geen foto nog dus, maar alles was goed
Das heel fijn om te lezen :dance: :-*
@anoniempje wrote:
Bibi-Jane: Super meid, wat een opluchting dat alles goed is, ik ben zo blij voor jullie.
Kes: ook voor jou natuurlijk, leuk dat je je kleintje weer gehoord hebt en idd extra echo’s zijn nooit weg toch?
Nou dan hier nog even iets minder leuk nieuws
Wat wij hier absoluut niet meer verwacht hadden is toch gebeurd, jullie raden het al: die rot :twisted: zijn toch nog gearriveerd dus de tests hebben niet gelogen met die dikke -
Ik hou voor mijn banner toch maar even gewoon 28 dagen aan want ik weet het anders ook niet.
Mijn nieuwe Nod wordt dus ongeveer:21 mei
Hè bah…niet leuk

Dikke knuf en een :-*
En dan maar weer op naar de volgende ronde
bibi jane: wat ben ik blij voor je zeg!!!
Anoniempje: balen zeg. Ik had dat ook deze maand…missleijk en allerlei andere kwalen en dacht dat het raak zou zijn… niet dus …op naar 2007.
Bedankt dames, jammer anoniempje ik had het ook een beetje verwacht nu hoor.
Deze ronde geen nieuwe zwangeren?? Zet hem op dames…allemaal 00-01-2007 mama gaan worden hé