Tjee…echt rustig hier!!! :shock:
Zo ik heb nu weekend tot en met dinsdag :!:
Morgen ga ik ff met mijn schoonma een bril kopen…jaja voor de 1ste keer in 6 jaar ga ik iets met schoonma doen :!: :oops:
Verder hier alles goed…
Halllooooo! Rustig hier hoor! Lieke nu al weekend :shock: Hoef je dus vanavond ook niet te werken :dance:
Vandaag echt zooooooo’n drukke dag achter de rug het was echt niet normaal meer. Veel harde buiken gehad ook, ik moet van mijn collega daar de volgende keer even over overleggen met de vk. Heb er alleen last van bij stressdagen en dat is dus altijd aan het einde van de maand bij ons op het werk… Dit moet ik dus in juli een week gaan doen (twee secretaresses op 12 advocaten en geen telefoniste…) heb al aangegeven dat ik niet 5 dagen wil werken die week, maar degene die er over gaat en dus vandaag zelf haar vrije dag had geregeld, wuifde dat meteen weg omdat er verder niemand was…
Genoeg geklaagd weer! Vandaag lekker op tijd naar bed! Morgen het staartje van deze dag.
Tjee suus, doe maar een beetje rustig aan meid, veel harde buiken is meestal wel een seintje van je lichaam dat je iets teveel hooi op je vork neemt.
Nou dames, ik wilde het eigenlijk pas doen met een flinke toeter, ivm mijn figuur :oops: Maar aangezien die toeter toch wel duidelijk begint te komen plaats ik toch maar eens een fototje :inlove:
Effe ter vergelijking, mijn buik had 2 rolletjes :shifty: Die zijn zo goed als verdwenen en mijn borsten staken het meest uit (cup D) :mrgreen: Maar nu dus mijn buik die meer naar voren zit :shock:
Deze is pas gemaakt, dus met bijna 15 weken, wat gaat het toch snel zeg :dance:
Kes mooi buikje al hoor, hier is toch geen twijfel meer over mogelijk, dit is echt een zwanger buikje hoor!
Op mijn werk was er ook iemand die dat zei, kreeg meteen de vraag of het er toch geen 2 zijn :shock: :mrgreen:
Kes, mooi buikje hoor!!
Voor iedereen: fijne koninginnedag!!
Dames fijne koninginnedag allemaal!! Ik ben er even een weekje niet, wij gaan lekker naar Gran Canaria… Ik hoop dat er in de tussentijd weer goed nieuws bij komt, ik kom op 7 mei weer lezen.
Groetjes Mees
Fijne vakantie Mees :!: :!: :!:
Geniet nog ff met z’n tweeen :!:
Mees als je dit nog leest een hele fijne vakantie! Geniet er van!
Hier de naweëen van de drukke dag van gisteren achter de rug. Met andere woorden vandaag weer een superdrukke dag en weer harde buiken :shock: mijn collega die het zo nodig vond gisteren vrij te nemen heeft mijn andere collega meteen maar even gezegd dat het gisteren veel te druk was en dat dat ook voor mij niet te doen was. Dat de kleine meteen opspeelt met dat soort drukte… ze was nogal gepikeerd en heeft eigenlijk de hele dag het hoognodige gezegd en mij niet eens gevraagd hoe het ging, ze was ook al naar huis voor ik klaar was niet erg collegiaal dus…
Genoeg gezeurd, verder weinig nieuws hier, maar ik wilde jullie toch nog even wat fotootjes laten zien…
Nog een paar van het kamertje zoals het nu is…
en de laatste…
Hey Suus wat een mooie echo foto’s :inlove:
En super leuk kamertje!!! :inlove:
@Mees wrote:
Dames fijne koninginnedag allemaal!! Ik ben er even een weekje niet, wij gaan lekker naar Gran Canaria… Ik hoop dat er in de tussentijd weer goed nieuws bij komt, ik kom op 7 mei weer lezen.
Groetjes Mees
Hele fijne vakantie!!!
Kes mooi buikje :thumbup:
Iedereen een fijne koninginnedag en een fijn weekend :-*
Thanx Angel!
Mees, fijne vakantie!!
Suus, super toffe foto’s! Wat gaat het hard he?
Vandaag heb ik een kamer geboekt voor een overnachting in Volendam. Daar wilden we allebei nog een keer naar toe. Hubbie weet het nog niet. Het is als verrassing. Hij komt woensdags thuis en zaterdag gaan we daar heen. Leuk he?
Leuk hoor Janine! Ik hoop dat het weer dan beter is dan vandaag (zie de koninklijke familie aardig verregenen op tv, iemand nog het kapsel van Wim Lex gezien :shock: volgens mij kapper uitgewisseld met JP…)
Meiden een fijne dag vandaag! Wij gaan naar Amsterdam, hubbie moet klussen bij zijn ouders…
Hallo Suus,
Wat een leuke kemertje zeg. Die tijgertje is echt gaaf die koppeltje duikt. Mijn neefje ging de eerste keer bijna huilen en dook telkens weg. Nu vind hij hem wel leuk.
Een zoontje van mijn vriendin moet zingen voor de koningin.
Zooo Suus, dat hebben jullie snel gedaan hoor :!:
Heel mooi, maar we komen het snel bekijken.
Hier alles goed…
JanineB leuk hoor zo’n nachtje weg :inlove:
Hallo allemaal.
Sorry dat ik even niet veel geweest ben de afgelopen dagen maar erg druk gehad met werken en steeds ook s´avonds van alles te doen.
Vandaag ook gewerkt tot 13.00 en vanmiddag op wacht gezeten maar niks meer gehoord.
Jullie nog leuke dingen gedaan vandaag?
Kes: mooie buik al hoor!
Suus: Kamertje ziet er super gezellig uit, en wat een schattig mannetje op de foto :lol:
Mees: je zal dit wel niet meer lezen :oops: maar toch een hele fijne vakantie gewenst
Hier eigenlijk weinig nieuws, de :twisted: hebben weer afscheid genomen en die wil ik voorlopig niet meer zien
Ben aan het aftellen om naar Euro disney te gaan, vandaag mijn zus even overgehaald om samen met mijn nichtje lekker mee te gaan zodat ze er ook lekker uit zijn en het kostte moeite maar het is nog gelukt, helaas wel het hotel er naast maar goed maakt niet uit!