Goedemorgen meiden,
Alles goed hier?
Hier wel hoor…maar ik wil de zon :roll: 8)
Ik snap het trouwens niet hoor…ik lees altijd dat iedereen hun ei voelen en allemaal andere dingen voelen voor de ongi…
Ikke nooit :roll:
Zal ik uberhaubt wel steeds een ei hebben? Mijn cyclus is heel netjes…steeds 29 dgn.
Nouja ik maak me waarschijnlijk druk om niks :oops: Sorry!
@Chelleke wrote:
Goedemorgen meiden,
Alles goed hier?
Hier wel hoor…maar ik wil de zon :roll: 8)
Ik snap het trouwens niet hoor…ik lees altijd dat iedereen hun ei voelen en allemaal andere dingen voelen voor de ongi…
Ikke nooit :roll:
Zal ik uberhaubt wel steeds een ei hebben? Mijn cyclus is heel netjes…steeds 29 dgn.
Nouja ik maak me waarschijnlijk druk om niks :oops: Sorry!
Heyy meissie,
Hier is ook alles goed hoor. Je hebt gewoon een eisprong als je gewoon ongie word. Anders word je ook niet ongie…Dus hoop dat je hier wat aan hebt meis…
We gaan vanmiddag naar de kwantum met vrienden enzo erg leuk denk ik hahaha…Gisteren zijn we naar een rommelmarkt geweest…En bij mijn ouders koffie gedronken…Vraagje aan jullie hebben jullie dat ook dat jullie reuk vermogen nu sterkers is als met de anticonceptie???
Groetjes West xxx
Ow kijk dat scheeld alweer Dan ligt het aan mijn mannetje en heeft hij geen goed zaad :lol:
Veel plezier vanmiddag hè meiske
-xxx-
Ik ben het niet helemaal eens met die ongi/eisprong. Want als je gesteriliseerd bent komt er geen eitje meer in je baarmoeder maar je wordt wel ongesteld. De baarmoeder want ververst zich iedere maand en die laat los en dan wordt je ongi. Dus dat hoeft niet perse te betekenen dat je ook een juiste eisprong hebt lijkt mij
Ik denk dat ik volgende ronde is ga tempen…leer ik weer wat van. En baat het niet schaad het niet
Trouwens je cyclus tel je toch van dag 1 dat je ongi bent geworden tot de dag dat je weer opnieuw ongi word?
@Chelleke wrote:
Trouwens je cyclus tel je toch van dag 1 dat je ongi bent geworden tot de dag dat je weer opnieuw ongi word?
Bibi-jane: Heb ik ook maar gehoord hoor sorry meis weet er ook niet heel veel over !!!
Ik temp nu ook en weet weer iets meer over mijnlichaam dus succes meid !!!
Groetjes West xxx
Angèl, als je naar beneden scrollt in dit topic staat er een stukje gequote waar je misschien wel wat aan hebt
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=18893
Ik voel mijn eisprong overigens ook niet, maar weet, doordat ik een paar maanden heb getempd, wel dat ik er wel één heb.
Kes, mooi zwanger buikje al, zeg
Janine, je hubbie weer al voor 4 weken weg Pfff, ik weet niet of ik dat zou trekken hoor als mijn vriend zoveel weg zou zijn. Je zal het wle al eens eerder vertelt hebben, maar wat doet jouw hubbie voor werk? En is dat altijd zo dat hij zolang weg moet en dan weer eventjes thuis is?
Leuk dat je een overnachting in Volendam hebt geboekt. Zal je hubbie vast heel blij mee zijn
Anoniempje, de keer dat ik in euro-disney ben geweest zaten we in de newport bayclub. Maar zoals je al schrijft, je bent daar eigenlijk alleen om te slapen. De rest van de dag ben je toch lekker op pad 8)
Lieke, fijn dat jullie de nieuwe auto al konden ophalen.
Suus, hele mooie foto’s van jullie ventje :inlove: En het kamertje ziet er ook geweldig uit.
Hier gisteren een dagje vrij geweest. Was wel lekker, maar het hoeft voor mij niet elke week zo. Want gisteren vrij, betekende vrijdag een dubbel zo drukke dag. Daarnaast besloten de visserboten, die wij van vlees voor het avondeten voorzien, om straks twee weken weg te blijven ipv één week, dus daarvoor moest ook alles dubbel klaar gemaakt worden. Normaal gesproken maken we dus in twee dagen voor één week klaar en nu moesten we in één dag voor twee weken klaarmaken. Een erg drukke, lange en chaotische dag dus. Was dan ook behoorlijk gebroken toen we eindelijk klaar waren.
Dank je wel Antoinet
Ik ben het niet helemaal eens met die ongi/eisprong. Want als je gesteriliseerd bent komt er geen eitje meer in je baarmoeder maar je wordt wel ongesteld. De baarmoeder want ververst zich iedere maand en die laat los en dan wordt je ongi. Dus dat hoeft niet perse te betekenen dat je ook een juiste eisprong hebt lijkt mij
volgens mij komt dat eitje idd niet in je bm maar is dat niet omdat je eileiders afgesloten worden (sterilisatie) dat betekent dus nog wel dat je dan een eisprong hebt...alleen kan het ei niet meer door de eileider door de bm.
Als je regelmatig menstrueert ovuleer je ook...er zijn uitzonderingen natuurlijk....maar ga er maar niet vanuit dat je daar bij hoort. Als je temperatuurt weet je het 100% zeker!!!
Ps: sorry dat ik ff inbreek maar ikben ook in sept gestopt en lees weleens mee hier.
He Jolanda, leuk om weer eens van je te horen :!:
Helaas ben je ook nog niet zwanger…zo te zien…
Ik voel mijn ei wel, dus kan hiet niet overmeepraten dames…
Klopt het komt niet vaak voor dat je geen eisprong hebt maar ongesteld worden garandeerd niet automatisch je vruchtbaarheid (eisprong)
zo ik ben weer thuis…
Ik ben vandaag met mijn vriend, ouders, zusje en neefje en een vriendin van mijn zusje naar de stoomtreindagen geweest!!! Was echt heel erg leuk, nog wat ritjes gedaan…
Hai hai
Tjonge het is echt erg hoe ik mezelf zenuwachtig zit te maken. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Vanmorgen was ik in vlagen licht misselijk, maar na wat gegeten te hebben was dit wel over. Zit ik daarnet op de bank, weer licht misselijk. Daarbij heb ik het de hele dag zuur. Gelukkig niet zo erg dat het zeer doet in mijn slokdarm.
Maf he, dat je jezelf zo kan pesten!?
Ik ken het…ik zit nog wel niet zo dicht bij me nod als jij, maar als het weer zover is ben ik net zo erg als jij…iedereen trouwens. Niks geks aan dus :think:
Maar ik zal heeeeel hard voor je duimen!
Wat is het rustig hierzo…Ik word trouwens van iedere geur misselijk maakt niet uit wat en ruik alles erg sterk… Hebben jullie dit ook :?: :?:
Groetjes West xxx
Pfff twee volle dagen weer achter de rug. Zaterdag in Amsterdam geweest, niet zo veel gedaan, had al aangegeven dat ik dat ook niet wilde na die harde buiken donderdag en vrijdag, maar een dag hangen is eigenlijk ook best vermoeiend :roll:
Vandaag vast alle hydrofielluiers en washandjes en wat lakentjes gewassen en verplicht die luiers ook heel heftig moeten strijken… wat kreuken die dingen in de droger zeg!
Gisteren twee volle vuilniszakken met kleertjes gehad van mijn schoonzusje t/m maat 68 waarvan meer dan de helft nog nooit gedragen was. Kastje is aardig vol opeens. Echt hele leuke stoere setjes, wat dat betreft hebben we wel dezelfde smaak, en ook van die hele lieve pakjes voor als ons ventje nog heel klein is :inlove: Echt niet te geloven wat een kleren zij niet gebruikt heeft, ook wel tig rompertjes, dus veel kleertjes heb ik niet meer nodig voorlopig… maar andere dingen bedenken om straks aan de kraamvisite te vragen…
Net een paar broeken (korter) gemaakt en nu dus even rust.
Hier lekker rustig geweest vandaag? Iedereen leuke dingen gedaan? JanineB jij maakt het dus spannend voor jezelf… nog een paar daagjes volhouden meid! Tja en wat die eisprong betreft, ik denk dat je moet proberen je daar niet te druk om te maken hoor, ik heb hem ook niet altijd gevoeld en had het idee dat het wat dat betreft niet helemaal goed zat bij mij, ook niet nadat ik getempt had, daar werd ik alleen maar onzeker van; temp steeg tijdens mijn ongi al en bleef hoog en de keer erna ook en toen was ik toch zwanger… dus ik zou me daar nog maar niet te druk over proberen te maken (hoe moeilijk dat ook is, dat weet ik heus wel)…
Jeetje zeg, klinkt spannend allemaal, die misselijke mensen… Stuur daar ook wat van naar mij!!! misschien dat het helpt :lol: :lol: :sick: :lol: :lol:
@lenie wrote:
Jeetje zeg, klinkt spannend allemaal, die misselijke mensen… Stuur daar ook wat van naar mij!!! misschien dat het helpt :lol: :lol: :sick: :lol: :lol:
Stuurt mijn misselijkheid naar lenie toe hahaha :lol: :lol:
ik merk er nog niets van… sorry!!! :lol: