Zo ik kon even niet van de tv afstand doen…
Wij hebben digitale tv, en dan een extra pakket waardoor we onwijs veel zenders hebben, waaronder ook 4 MTV’s. Nou was er op 1 van die zenders hits van Take That. Dar ben ik fan van geweest, en dat is dan zo leuk om te zien!!! Ben na 2,5 uur gestopt met kijken, toen kwamen alleen nog maar de video’s van Robbie Williams!
Genachies!!!
Goedemorgen,
Ik kom even zeggen dat ik voorlopig niet zo heel veel hier zal zijn.
Wij moeten om 10.30 bij het huis zijn en dan kunnen we gaan verven en rommelen.
Ik blijf meelezen en probeer ook af en toe te schrijven en foto’s te plaatsen.
Janinepien jij ook heel veel geluk in jullie nieuwe huis.
Allemaal dikke :-* enne Suus ik bel je :-*
Heel veel suc6 met het huisje :dance:
Lieke1 en Janinepien,
Succes met al dat geklus!!! (hihihi als ik er weer over na denk is het ook maar een raar woord hoor, klussen )
@lieke1 wrote:
Goedemorgen,
Ik kom even zeggen dat ik voorlopig niet zo heel veel hier zal zijn.
Wij moeten om 10.30 bij het huis zijn en dan kunnen we gaan verven en rommelen.
Ik blijf meelezen en probeer ook af en toe te schrijven en foto’s te plaatsen.
Janinepien jij ook heel veel geluk in jullie nieuwe huis.
Allemaal dikke :-* enne Suus ik bel je :-*![]()
Succes met klussen meis wij mogen in aug aan de slag want dan krijgen wij ook de sleutel van ons nieuwe huisje hahaha Moeten jullie veel in huis doen meiss>???
Janine:Ik ga heel hard voor je duimen dat je lekker zwanger mag zijn :thumbup: :thumbup:

Groetjes West xxxx
Hier nog iemand die het constant druk heeft :wall:
Vandaag tot 12.00 gewerkt maar mijn schoonouders hebben vorige week de sleutel gekregen van hun nieuwe huis dus ook ik ben volop aan het klussen in mijn vrije uurtjes.
Vanavond een avondwacht en dan nog tot en met woensdag werken en dan lekker vrij, heerlijk!
Lieke: succes met klussen, snap dat je de komende tijd niet veel hier zal zijn maar wel af en toe bij lezen hoor.
Voor alle meiden met een naderende Nod: zet hem op he!
We hebben een maand over geslagen waarin er een zwangere bij kwam dus hebben we wat in te halen he
Verder weinig nieuws hier, klustijd he :lol: gaan weer goed ons best doen.
Vandaag te horen gekregen dat het gaat veranderen op het werk m.b.t contracten, i.v.m. het gewijzigde aantal zorguren wat mensen nog maar krijgen.
Voor fulltimers en mensen met een contract tot 75% veranderd er niks en voor mensen met 62.5% of minder die moeten gaan kiezen of minder vrije dagen tussendoor of minder procent gaan werken en dus meer vrije dagen.
Nu werk ik 70% dus val er precies tussenin en daar staat dus niks over :x dus morgen maar even bellen met mijn leidinggevende wat voor mij de bedoeling is,
Leuk hoor al die veranderingen en bezuinigingen in de zorg, wie gaat hier nou op vooruit?
de clienten niet en het personeel niet dus wie dit nou weer bedacht heeft :naughty:
Haai meisjes! Vandaag weer lekker aan de poets geweest… volgens mij wel last van de hormoontjes wat dat betreft, want tussendoor ook nog een kast uitgemest en opgeruimd (hubbie maakt van zijn deel nog wel eens een puinhoop :roll: ). Gisteravond laat kon ik het echt niet uitstaan dat ik vlekken niet uit de magnetron kon krijgen en dus heb ik die met een speciaal sponsje (om 11 uur 's avonds) staan schuren (wat dus eigenlijk niet mag, maar ik doe het lekker toch ) en die is weer mooi schoon van binnen…
Anoniempje vervelend hoor dat gedoe met die uren! En dat bezuinigen snap ik al helemaal niet, we zijn allemaal stukken meer gaan betalen voor zorg die je toch bijna niet krijgt, dat moet toch ergens naar toe gaan? Ik vind het bijv. al belachelijk dat je bij de meeste zorgverzekeraars als je niet de allerduurste verzekering hebt voor kraamzorg een eigen bijdrage hebt van EUR 3,50 per uur of verblijf in het zkh een eigen bijdrage van rond de EUR 250,–. Dat is ook nieuw sinds 1 januari, was vorig jaar volgens mij ook nog niet (schoonzus heeft in ieder geval zelf niks hoeven betalen)…
Lieke en Janinepien veel plezier en succes met klussen in jullie nieuwe huisje! Dat het maar lekker vlotjes mag verlopen zodat jullie snel in jullie nieuwe huisje kunnen gaan genieten!
Nou Suus: die eigen bijdrage per uur is er altijd al wel geweest hoor en die ziekenhuisbijdrage ook, tenminste als je er voor kiest om daar poliklinisch te gaan bevallen.
Ik geloof dat alleen de particuliere verzekerden geen eigen bijdrage hadden maar dat die een bepaald bedrag uitgekeerd kregen wat ze dan aan kraamzorg mochten besteden maar dat verschilde dus nogal per verzekering
Het is idd belachelijk als je kijkt hoeveel we aan premie betalen en wat je er dan voor terug krijgt.
Dus je hebt last van de schoonmaakkriebels? :lol:
Schijnt erbij te horen he!
Verder alles goed met je, nog veel last van harde buiken?
Klopt die eigenbijdrage van 3,50 per uur is altijd al geweest. Ik heb alleen bij Chayenne 7 jaar geleden bij de amicon wel de kraamzorg vergoed gehad (weet neit precies waarom) maar bij de Unive met Quinten 5 jaar geleden niet, daar werdt pas het bedrag boven de 250 gulden vergoed. Ik had toen maar halve dagen dus daar kwam ik niet boven. En 3,50 was zo wie zo p.u voor jezelf.
Dit is nu ook weer zo tenzij je een dure polis hebt
Bij VGZ moet je ook als je op medische indicatie moet bevallen nog EUR 250 eigen bijdrage betalen en dat moest mijn schoonzus vorig jaar ook… ikke heb gelukkig de duurste polis, dus ik heb geen eigen bijdrage als het goed is…
dat is echt raar dan hoor want het is volgens mij altijd zo dat als je op medische indicatie bevalt je dan geen eigen bijdrage hebt omdat je de keus niet hebt zeg maar maar goed zal wel kloppen als jij het zegt, ik geloof je hoor
Gaat het verder goed met je?
Nou ja, ik hoef het lekker niet te betalen maar misschien is dat per verzekering verschillend?
Hier gaat het verders goed hoor, morgen weer werken, blegh geen zin, maar ja het moet hè?! Hoest met jou verders?
Hier ben ik nog even.
Zo vandaag best veel gedaan, nu ff tv kijken en dan naar bed.
Morgen zijn we allebei nog vrij, dus hopelijk kunnen dan we dan ff opschieten voordat we weer moeten werken.
Zo’n eerste dag is altijd rommelig, mensen die komen kijken enzo.
Is wel leuk hoor, maar je kunt niet vooruit.
Maar ach, als ze niet komen vind ik het ook niet leuk. :oops:
Ik krijg ook niet alles vergoed, maar aangezien dat ik zowiezo in 2007 pas kan bevallen, kijk ik dat volgend jaar wel.
Meiden ik ga slapen, ik kom misschien morgen nog ff.
Dikke :-*
Kreeg vanmiddag post in de brievenbus.
De verzekering dekt niet rechtstreeks de kosten voor de clomid. Of ik ze nog even wil komen betalen en het dan met de zorgverzekeraar wil afhandelen. Leuk ook altijd die rompslompen!
Meiden, slaap en droom lekker!! Nu ik dit tik bedenk ik me een vraag voor de zwangere meiden onder ons:
Het schijnt dat als je zwanger bent 's nachts meerdere malen wakker wordt. Dit zijn waarschijnlijk ook de tijden dat je beeb straks wakker wordt. Ook gebeurt dit omdat je lichaam je aan het voorbereiden is wat er straks te wachten staat. Is dit al bij jullie?? Of hebben jullie dit nog nooit meegemaakt.
Ook heb ik weleens gehoord dat aanstaande mama’s de gekste scenario’s dromen over hun beeb. Is dat ook zo??
xxx
Waar is iedereen??
Genieten van het weer??
Aan het werk of aan het soppen??? :roll:
JanineB: idd aan het werk geweest vandaag.
Het wordt spannend he bij jou, voel je iets bijzonders?
Zou wel heel mooi wezen he als het toch gelukt is deze keer?
ik voor je hoor :!:
nee, ik voel niks bijzonders. Heb ook geen test in huis gehaald. Als ik echt niet ongi wordt test ik na 7 dagen over tijd. (zeg ik nu, maar misschien sta ik dan toch niet helemaal sterk in mijn schoenen )
Janine wat betreft je vraag, ik durf het niet te zeggen of dat nu (of in het begin) al is… ik ben in het begin vaak midden in de nacht wakker geworden, maar dan moest ik meestal gewoon naar de wc, meestal tussen 2 en 4 uur… nu standaard om 6.30 uur. Ik heb 1x een gekke droom gehad over dat de hele beeb niet goed in elkaar zat en dat daar heel nonchalant over gedaan werd, en dat hij bovendien ook nog uit en weer in elkaar werd gezet :shock: verder kan ik me niks herinneren…
Meiden ik ga eten, vandaag tot 18.15 uur gewerkt (normaal tot 17.30 uur) en hubbie is ook overwerken… de hondjes zijn uit geweest en nu heb ik honger. Laterrrrrrr!
Heeey meiden, hoe is het hier?
Hoe gaat het met de klussers? Goed vissen hè :lol:
Voor de wachtende
:thumbup: :thumbup:
En hoe gaat het met de zwangeren?
Hoop dat alles goed met iedereen is.
Hier komt mijn NOD weer langzaam aan dichterbij…maar ik voel niks bijzonders…heb niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, helaas
Maar we wachten af
Ik ga nu lekker slapen, heb vannacht weer niet geslapen, lukte niet en sliep vanmorgen rond half 9 tot half 12…niet echt veel dus :wall:
Trusten alvast allemaal :-* :-* :-* :-*
Trouwens ik moet zondag ongi worden…dat is dan toch over 5 dgn??
Waarom staat er in mijn banner dan 6 dgn??
:-* :-* :-*