---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Hihi Anoniempje dat was ook al in mij opgekomen, maar wilde het niet zeggen om je onnodige hoop te geven… duimen dus maar!

ja ik weet het niet hoor, verder geen klachten ofzo.

En na vorige maand durf ik toch nergens meer op te hopen voorlopig want toen was ik er echt van overtuigd dat het gelukt was maar helaas 4 dagen later dan normaal … :twisted:

Dus wacht maar af.

Blijft moeilijk want al die mogelijke zwangerschapskwaaltjes kunnen net zo goed op iets anders duiden, het enige wat echt zekerheid geeft is die + op je teststripje :lol:

Voel je je weer iets beter nu je rustiger aan doet?

Niet echt, overdag weer veel last gehad, nu gaat het wel weer nu ik aan het bankhangen ben…

dan weet je wat je te doen staat he, lekker blijven hangen op die bank! :wink:

Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg op, nog 2 dagen werken en dan lekker vrij

Jentel: ik hoop dat je kleintje gaat draaien!!!

Suus: even een tip voor op de bank…een kussen onder je knieholtes… ik weet niet of je dat al doet maar ik moest diet dien toen mijn bi op zijn ergst was en ik veel last had…zit heerlijk…

Als jullie zo aan mij denken dan moet het toch onderhand wel gaan draaien. :smiley:

En anders lijkt het op zijn papa hoor :wink:

Met jullie alles goed?

:-* jentel

Hier ben ik weer even…

Druk met klussen enzo, maar vandaag ff een relax dagje.

Net bij de kapper geweest…weer lekker kort en donker, en dalijk naar mijn tante en nog ff boodschappen doen.

Vandaag niet naar het huis, volgende week zijn hubbie en ik een paar daagjes vrij, dus dan kunnen we ook veel doen.

Ik zal binnenkort wat foto’s van het klussen plaatsen.

Jentel: Vervelend dat het niet gedraaid is, maar het kan nog

Anoniempje: ik :pray: weer voor je…

Suus: rustig aan doen he :!: :wink:

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, maar ik reageer snel weer meer…

Als we in het nieuwe huis zitten heb ik tijdelijk geen laptop meer , dus zal ik boven achter de gewone pc moeten gaan zitten kokken en msn-en…zal hubbie leuk vinden :wink:

Suus, wanneer moet je naar de fysio? Ik hoop dat hij/zij iets voor je kan betekenen en dat je snel wat minder last zal hebben.

Jentel, balen dat de kleine nog niet zelf gedraaid is. Ik ga heel hard voor je duimen dat hij toch nog uit zichzelf gaat draaien en anders dat de vk/gyn hem gedraaid krijgt :pray:

Anoniempje, wel fijn dat je nu zelf mag kiezen wat je wilt. Weet je al welke keuze je dan zou maken?

Ik :thumbup: en :pray: nog voor je, hoor :wink:

Lieke, ik ben benieuwd naar de foto’s.

Hier begint de nod ook weer dichterbij te komen en ik voel gewoon echt nog helemaal niks, nada, noppes. Heel af en toe een klein steekje in mijn onderbuik, maar die stellen heel weinig voor.

Ik weet het dus echt niet en wacht maar weer gewoon ‘rustig’ af.

Ja Antoinet voor jou gaat het ook opschieten he, ik :pray: hard voor ons allebei :wink: , wij gaan samen weer even het goede voorbeeld geven hoe het ook alweer moet en dan volgt de rest er snel achteraan, goed idee he! :thumbup:

Als ik idd mag gaan kiezen dan weet ik wel waarvoor ik kies ja, er waren dus 2 opties

• net als nu, 8 dagen werken, de eerste dagen van 8 tot 4, de laatste 4 dagen tot 12 en dan s’middags steeds naar een 2e gezin toe om weer op te starten en dan 8 dagen vrij.

*Of 8 dagen werken, zelfde tijden alleen dan op de dagen tot 12 uur s’middags vrij en dan wat minder vrije dagen tussendoor dus 5 of 6 i.p.v. 8

Ik zou gaan voor de 2e omdat het steeds s’middags weer opnieuw opstarten erg rommelig is en ik het ook wel lekker vind om een paar halve dagen vrij te hebben, dan maar wat minder dagen helemaal vrij, ik heb er dan nog genoeg toch? :wink:

Bij mij ook niet echt duidelijke klachten, nog steeds erg duizelig steeds en erg moe dus we wachten maar af weet niet wat ik ervan moet denken

Lieke: Kan me voorstellen dat je af en toe even een klusvrije dag houdt hoor, even ontspannen moet je ook doen, kan je weer op een andere manier klussen :lol:

Ben erg benieuwd naar je foto’s

Dat vind ik nou eens een heel goed plan, dat wij het goede voorbeeld weer even geven en dat de rest dan komende maand volgt :stuck_out_tongue:

Ik zou inderdaad ook voor de tweede optie gekozen hebben. Je hebt dan nog best wel wat dagen tussendoor vrij en zoals je al schrijft, is het ook wel eens lekker om wat halve dagen vrij te hebben.

Laten we maar hopen dat het een goed teken is dat we niet echt duidelijke kwaaltjes hebben :wink:

Dames hier nog wat hormoontjes:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Lieke: foto’s foto’s!

Hier een rustig dagje ook. Beetje gekke dag wel op het werk… mijn ene collega heeft vandaag opgezegd en zal er begin juli voor het laatst zijn Mijn andere collega haar man heeft de ziekte van Kahler (vorm van leukemie en in principe ongeneeslijk tenzij hij een beenmergtransplantatie krijgt). Het loopt sinds hij ziek is steeds raar, hij reageert altijd net anders dan verwacht op de medicijnen en een 100% match met een donor bestaat voor hem niet omdat hij wat rare dingen in zijn bloed heeft. Vandaag heeft hij te horen gekregen dat ze toch op 13 juli de transplantatie gaan doen, met of als resultaat dat hij “beter” wordt en hopelijk nog heel lang kan blijven leven. Maar mijn collega’s grootste angst is dat het niet aanslaat en dat hij overlijdt aan de afstotingsverschijnselen heel verdrietig en dat met twee meiden van 9 en 11… Behoorlijk indrukwekkend allemaal en het haalt ook bij mij weer wat herinneringen naar boven alhoewel mijn moeder een heel ander ziektebeeld/verloop had…

Nou hier ook wat hormoontjes, van mij mogen jullie ze hebben :: :: :: :: :: ::

Mijn vriend vind dat ik er wel een paar kan missen :wink: :lol: :lol:

:-* jentel

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

En hier nog meer hormoontjes. Hopelijk werken ze deze keer wel

He Suus

Wat erg zeg van de man van je collega, is dat nou diezelfde van toen bij dat tv programma?

Een kennis van mij heeft ook dezelfde ziekte, toevallig want het schijnt geloof ik niet iets veel voorkomends te zijn.

Die Gaat steeds naar een homeopaat ofzo in ieder geval de alternatieve geneeskunde zeg maar en die heeft er heel veel baat bij, zijn behandelende arts ( de gewone zeg maar uit het ziekenhuis) staat steeds verbaasd dat zijn bloeduitslagen zo goed zijn en het gaat verder goed met hem heeft weing last.

Lieke: Suus had het over foto’s maar ik zie niks, of heeft alleen Suus ze al gezien? :wink:

Gisteravond lekker uit eten geweest was erg leuk.

Nu lekker vrij, kreeg vanmiddag ook vrij dus mijn vrije dagen zijn begonnen, was er ook wel aan toe want voel me nog steeds niet echt fit, dezelfde klachtjes nog steeds.

Ga weer even klussen

Hello,

Meiden, een super fijn weekend!

Ik ga zo naar schiphol! Nog een paar uurtjes van mijn ventje verwijdert!

Heb daarnet nog een boek gewonnen, zie huiskamer!

Mijn weekend kan niet meer stuk!

Janine een super tof romantisch weekend!

Anoniempje dat is idd die collega van marry me again. Het gaat ook wel goed met haar man, maar ze hadden twee behandelmogelijkheden, de ene is niet aangeslagen en de andere daar zijn ze nu dus mee bezig. Het is een vorm die voornamelijk bij ouderen voorkomt geloof ik.

Wij hebben vandaag van alles opgehangen hier, op de babykamer, trouwfoto’s (wij zijn dan ook zondag pas een jaar getrouwd :? ). Weer iets te veel voor mij blijkbaar, want ik heb er flink last van. Nu lekker shoarma aan het bakken hmmmmmm

@Tante Soesa wrote:

Wij hebben vandaag van alles opgehangen hier, op de babykamer, trouwfoto’s (wij zijn dan ook zondag pas een jaar getrouwd :? ). Weer iets te veel voor mij blijkbaar, want ik heb er flink last van. Nu lekker shoarma aan het bakken hmmmmmm

He meid rustig aan doen, denk om je guppie en jezelf hoor!!

Eet smakelijk :-*

oooo dames ik zie dat er voor verschillende de NOD eraan komt…

hier nog vlug wat hormoontjes zodat het nu eindelijk zo mag zijn…

:: :: :: :: :: :: :: ::

Bianca leuk dat je nog even komt meelezen! Hoe is het nou met je?

af en toe efkes om t hoekie zien he hiero :mrgreen:

met mij redelijk hoor.

:-* :-* :-* ( voor alle meiden natuurlijk he, en degene die hun nod hebben toytoytoy.’)