---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Suus, leuk dat jullie het geboortekaartje al hebben uitgezocht 8) Ik ben benieuwd, maar we zullen hem over een paar maanden vast ook wel te zien krijgen, hè? :wink:

Balen dat je zo’n last hebt van je bekken. Ik hoop dat fysio wat verlichting kan geven.

Mooi buikje heb je al (Ben stiekem wel een beetje jaloers, hoor) :oops: :wink:

Bibi-Jane, geweldig dat je het hartje hebt gehoord :stuck_out_tongue:

Diddle, wat een mooie foto’s van jullie kleintje!! :inlove: :inlove:

JanineB, gaaf dat je zaterdag naar je hubbie toevliegt :smiley: En het afvallen gaat ook lekker, hè? :wink:

Chelleke, wat een lief mannetje is Jasper.

Wat een gedoe met je vader zijn been, zeg. Vind het wel een beetje belachelijk dat je twee uur moet wachten voordat er iemand komt kijken :shock:

Slijm en draadjes kunnen de dagen voor je eisprong ook al aanwezig zijn, dus ik zou deze dagen toch nog maar goed benutten :wink:

Lenie, ik hoop dat de arts jullie ene beetje gerust heeft kunnen stellen en dat je neefje snel weer wat meer energie heeft.

Anoniempje, ik :thumbup: en :pray: weer voor je hoor!! Ik hoop dat je eitje iets later is gesprongen en dat jullie dus toch nog op de juiste tijd hebben kunnen klussen.

Jentel, hoe was het gisteren trouwens bij de vk?

Beebje al uit zichzelf gedraaid? :pray:

@@ntoinet wrote:

Chelleke, wat een lief mannetje is Jasper.

Wat een gedoe met je vader zijn been, zeg. Vind het wel een beetje belachelijk dat je twee uur moet wachten voordat er iemand komt kijken :shock:

Slijm en draadjes kunnen de dagen voor je eisprong ook al aanwezig zijn, dus ik zou deze dagen toch nog maar goed benutten :wink:

Heey dank je wel,
we gaan zeker nog lekker saampies knuffen :inlove:
Liefs Chelleke

Ja het is zeker magisch dat geluid van een locomotiefje in je buik.

Hier een buikfoto, ik wist niet of jullie dat wel leuk vonden. maar Soesa heeft hem ook geplaatst dus hier ook mijn foto. Als jullie het liever niet hebben moeten jullie het zeggen hoor.

Vind het soms een beetje vervelend voor de dames die nog niet zwanger zijn. Tenslotte was ik de laatste in de rij helaas, en staat de “klok” lijkt wel een beetje stil voor jullie

Hoi Dames,

Ik voel sinds een paar daagjes onze uk af en toe :dance: Zijn hele zachte bewegingen, voel het alleen als ik stilzit/lig.

Wij willen het geslacht niet weten, maar als ik uitga van de hartslag dan zou het weleens een jongen kunnen zijn, meestal zit ie tussen de 140-145 hartslagen per minuut.

Volgende week woensdag moet ik weer naar de verloskundige, ik moet er om 9:10 al zijn.

Ook heb ik die ochtend de 20 weken echo, iets eerder dus ben dan namelijk 18w 4d. Daarna gaan we lekker een paar daagjes weg, maar kom als er tijd is wel effe snel vertellen of alles goed was :wink:

Ik heb sinds een week of 2 best vaak last van zeurderige hoofdpijn, dus hoop wel dat me bloeddruk nog goed is :? Ik drink in elk geval veel water dus daar kan het niet aan liggen. Ook ben ik s’ochtends nog steeds misselijk maar tegenwoordig is dat bijna altijd weg als ik eenmaal ontbeten heb. Af en toe een dag dat het heel de ochtend blijft, maar dat is inmiddels gelukkig uitzondering. Nu net weer een gezinnetje gehad vorige week, ging best goed en natuurlijk veel leuker dan op kantoor :wink:

Ga zometeen boven bezig in de toekomstige babykamer :shock: staat bomvol met een hoop rommel/spullen dus daar ben ik nog wel een tijd zoet mee :shifty:

Gisteren waren hubbie en ik 3 jaar getrouwd :dance: Gaat snel zeg die tijd :shock:

Suus, wat een mooie buik al! :thumbup: :inlove: Enne wij moeten overal nog mee beginnen, kamertje…namen…kaartjes :shifty: Mijn bekken begin nu en dan ook te protesteren, hoop dat het hierbij blijft. Wel raar hoor van je verloskundige, een hoop ellende bij bekkenklachten kan namelijk voorkomen worden door op tijd met therapie te starten.

ChellekeLeuke knul dat neefje van je :inlove:

Enne lekker hoor dat been :shock: vreemd dat het er eerst uitspoot en toch vanzelf gestopt is.

LenieMeis ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, familie staat veeeeel dichterbij dan je werk, dus is heel menselijk. Ik hoop dat het hierbij blijft en hij snel weer de oude is :-*

JanineBVast heel veel plezier met je hubbie daar, en goed hoor dat je al bijna 5 kilo kwijt bent :dance: :thumbup:

AnoniempjeIk :thumbup: toch voor je hoor, misschien is je ei wel wat later gekomen ofzo :wink: :pray:

Groetjes Natascha.

Tuurlijk vinden wij (ik tenminste wel) het wel leuk om te zien hoe jullie buikjes groeien, Bibi-Jane.

Ooit hè, ooit komt de dag dat ik ook zo’n mooie foto kan plaatsen.

Maar je hebt al een mooi buikje, Bibi-jane.

Bibi-jane, mooie buik al hoor!! :inlove:

Vond hem een beetje erg dik, dacht dat het mijn darmen waren. Maar het blijkt dat mijn baarmoeder al 10 cm onder mijn navel zit. Had ik niet gedacht hoor. Maar je alles is daar natuurlijk al 2 keer eerder opgerekt dus het kleintje heeft alle ruimte

Hey Kes, wat gaaf dat je je ukkie af en toe al voelt :stuck_out_tongue:

Ik hoop dat je volgende week nog even tijd hebt om ons een mooie foto te laten zien voordat je weggaat :wink:

Balen van die hoofdpijn en dat je misselijkheid nog steeds niet helemaal weg is.

Gelukkig kan je wel weer gewoon in een gezin werken. Lijkt mij ook veel leuker als op kantoor.

Succes met de toekomstige babykamer.

En nog gefeliciteerd met jullie 3-jarige huwelijk :dance:

Bibi-Jane: niet denken dat wij het niet leuk vinden hoor om al die mooie zwangere buiken op de foto te zien, hoe kom je daar nu toch weer bij :naughty:

Zo kunnen wij vast afkijken bij jullie hoe het gaat en we leven uiteraard met jullie mee en gunnen jullie het van harte, ik zeg wel steeds we maar ik denk dat de andere het er wel mee eens zullen zijn toch dames klussers???

Kes: Was lang geleden dat we je hoorde, vroeg me van de week nog af hoe het met je zou gaan.

Fijn om te horen dat alles goed gaat en dat je weer "gewoon"kan werken.

Denk dat als je eenmaal de gezinnen gewend bent dat kantoor idd veel minder leuk is.

En super zeg dat je je kleintje al voelt, geniet ervan!

Iemand een idee hoe het met Nes gaat, is ook toch al een poosje geleden?

@ntoinet, zal dan mijn best doen met de foto volgende week :wink:

En anders moeten jullie een paar daagjes wachten :mrgreen:

Anoniempje, ja ik las wel mee maar had geen zin om ergens te reageren :oops: Maar zal vaker wat laten horen nu :wink:

Tja van Nes weet ik het ook niet, heb haar een poosje terug al een PB gestuurd hoe het ging, maar niks terug gehoord :?

@Bibi-Jane wrote:

Ja het is zeker magisch dat geluid van een locomotiefje in je buik.

Hier een buikfoto, ik wist niet of jullie dat wel leuk vonden. maar Soesa heeft hem ook geplaatst dus hier ook mijn foto. Als jullie het liever niet hebben moeten jullie het zeggen hoor.

Vind het soms een beetje vervelend voor de dames die nog niet zwanger zijn. Tenslotte was ik de laatste in de rij helaas, en staat de “klok” lijkt wel een beetje stil voor jullie

Tuurlijk willen we jou buikie zien :dance:

Onze tijd komt echt nog wel :wink:

Mooie buik heb je in ieder geval :smiley:

@Kes wrote:

Hoi Dames,

Ik voel sinds een paar daagjes onze uk af en toe :dance: Zijn hele zachte bewegingen, voel het alleen als ik stilzit/lig.

Wij willen het geslacht niet weten, maar als ik uitga van de hartslag dan zou het weleens een jongen kunnen zijn, meestal zit ie tussen de 140-145 hartslagen per minuut.

Owww kei leuk :inlove:

Volgende week woensdag moet ik weer naar de verloskundige, ik moet er om 9:10 al zijn.
Ook heb ik die ochtend de 20 weken echo, iets eerder dus ben dan namelijk 18w 4d. Daarna gaan we lekker een paar daagjes weg, maar kom als er tijd is wel effe snel vertellen of alles goed was :wink:

Spannend. Leuk!!

Gisteren waren hubbie en ik 3 jaar getrouwd :dance: Gaat snel zeg die tijd :shock:

Gefeliciteerd :dance:

Suc6 met de rotzooi :wink:

@Kes wrote:

En anders moeten jullie een paar daagjes wachten :mrgreen:

Nah, dat kan je ons echt niet aandoen, hoor Natascha :naughty:
:mrgreen: :mrgreen:

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Nes gaat.

Halloooo! Ben ikke ook weer! Chelleke wat betreft dat slijm en die draadjes sluit ik me bij Antoinet aan hoor!

Bibi-Jane mooie buik!

Ben benieuwd of de beeb van Jentel nog steeds lekker eigenwijs is… iemand al bij de juni mama’s gekeken? Ga ik zo maar eens even doen…

Antoinet je mag best jaloers zijn hoor! Zou ik ook zijn! Ik hoop echt dat er gauw weer iemand bij komt, het groepje klussers moet de komende tijd echt drastisch gaan krimpen hoor, zet uhm op meiden (en mannen)!

Heb vandaag de fysio gebeld en die wilde toch wel dat ik even langskwam om wat testjes te doen of mijn pijn echt van mijn bekken afkomt dinsdag kan ik daar naar toe. Morgen zou ik eigenlijk bij een collega thuis gaan knutselen, zelf een boekje maken, maar ik heb zo’n last nog steeds, kan niet te lang staan heb moeite met zitten… het is in Leerdam dus sowieso 3 kwartier in de auto op de heenweg, ik denk dus dat ik dit maar aan me voorbij laat gaan, ze zal wel teleurgesteld zijn denk ik maar ja, ik moet wel een beetje aan mezelf denken nu.

bibi jane… mooie buik!!!

Tante Soesa: hoop dat alles goed komt met je klachten, ga voor je duimen…

Verder: ik vond het wel weer jammer deze maand maar we gaan er weer tegenaan… NIeuwe meubels zijn binnen gekomen…oh wat ben ik er blij mee zeg!!!

Suus: vervelend dat je zoveel last hebt zeg, doe maar lekker rustig aan totdat je bij de fysio geweest bent hoor.

Hier weinig nieuws te melden, ben alleen verschrikkelijk moe, ben aan het werk, elke dag aan het klussen bij mijn schoonouders dus ben wel weer aan mijn vrije dagen toe maar goed dan ook nog even flink aanpakken met klussen want volgende week vrijdag gaan ze over.

Verder ook erg duizelig steeds als ik even buk sta ik te draaien op mijn benen.

Vanavond ook nog werkoverleg tot 22.00, dan hoor ik hoe alles precies zit met het landelijke indicatie systeem voor de kraamzorg en hoor ik wat er voor mij gaat veranderen m.b.t. mijn contract dus wel nuttig om te gaan

Nou hier is de beeb nog lekker eigenwijs.

Het is nog niet gedraaid, dinsdag moet ik terug komen en gaan we een afspraak maken voor het laten draaien.

Ik hou jullie op de hoogte.

:-* jentel

Balen Jentel! Ik hoop dat draaien lukt!

Anoniempje let je wel een beetje op jezelf? Duizelig is niet goed hoor… misschien lage hb?

Ik ben lekker thuis gebleven nu mijn collega’s aan het knutselen zijn, wel jammer maar goed, het is niet anders… verders eigenlijk geen nieuws hier!

Jeetje wat rustig hier zeg!

Werkoverleg was gelukkig redelijk op tijd afgelopen.

Even uitleg gehad over de laatste veranderingen, was ook nog lachen want ik wilde dus weten wat de regeling voor mij zou betekenen m.b.t. mijn contract omdat ik precies met mijn dienstverband tussen de 2 opties inviel.

Directeur wist even niks te zeggen, hij dacht dus alle percentages behandeld te hebben en wist niet dat mijn percentage ook bestond dus heel de zaal lag dubbel.

Het wordt nu uitgezocht en waarschijnlijk mag ik nu zelf gaan kiezen.

Suus: ik dacht zelf ook al aan een lage bloeddruk of een laag hb maar ik kijk het nog even aan.

Kijk als het evt. gelukt zou zijn deze maand kan het natuurlijk daarbij horen maar anders zal het misschien vanzelf wel weer over gaan hoop ik.

Jentel: Wat een eigenwijsje zeg dat kleintje van jullie, dat beloofd nog wat te worden :lol:

Verder alles goed met je?