Hier nog een buikfotootje van moi
Mooie buik Suus!! :thumbup:
Even snel een kort verslagje van de echo. De kleine lag nu beter, nog niet helemaal geweldig, maar oke. De echo van vandaag hoefden we niet te betalen. Dat was voor hun kosten, maar de vorige echo wel. Even snel een fotootje van ons kindje MET HAAR!! Het wordt bijna zeker met een bos met haar geboren. Ben benieuwd!! Ik ga later op de rest reageren, ben zo moe…
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Verder heb ik er geen woorden voor Diddle
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Mooi hoor, mooi breed neusje heeft jullie kindje. Van wie heeft ie dat hahahah Schattig hoor die spiek foto’s
Diddle: wat een schitterende foto’s zeg, wat een mooi kindje krijgen jullie
Suus: Groeit goed zeg die buik van jou
@Bibi-Jane wrote:
Mooi hoor, mooi breed neusje heeft jullie kindje. Van wie heeft ie dat hahahah Schattig hoor die spiek foto’s
Ik zei ook al dat het mijn neusje had. Ik heb zelf een wat bredere neus (niet zo erg als de kleine hoor) en mijn mannetje een wat spitsere. Maar de vrouw van de echo zei dat alle kinderen van die ‘leeftijd’ zo’n neus hadden. Ieder kindje schijnt met een breder en platter neusje geboren te worden. We zullen het zien. Op de ene foto lijkt het ook wel erger als op de andere. Ach, ik ben nou al verliefd op het neusje :inlove:
wat een fotomodel zeg!!!
ik maak mij ongerust om mijn neefje… sinds zijn epi aanval slaapt hij veel meer dan voorheen… voel mij er gewoon rot door…
Net thuis…wat een lange dag zeg, bleeh
Heb 3 uur in het ziekenhuis gezeten in Nijmegen omdat ik daar 3 afspraken had. Daarna gelijk door naar een kinderfeest van Robs nichtje en toen eindelijk thuis beld ons pap op.
Hij was op weg naar het ziekenhuis want er spoot bloed uit zijn been en mama was er niet. :o :roll:
Dus op naar het ziekenhuis in Veghel. Nou daar hebben we drie uur gezeten :?
uiteindelijk niks aan de hand. Ons pap heeft 1 heel slecht onderbeen, wondroos enzo gehad. En nu had hij gekrapt en spoot er dus bloed uit. En niet zo’n beedje ook. Maar toen we uiteindelijk aan de beurt waren, was het al gestopt.
En nu ga ik maar eens eten :roll:
Klussen zit er niet meer in vanaaf
Verder geen nieuws
Ik duim voor alle meiden! :-
Voor de meiden die zich rot voelen een dikke knuf en :-
En voor de rest :-*
@lenie wrote:
ik maak mij ongerust om mijn neefje… sinds zijn epi aanval slaapt hij veel meer dan voorheen… voel mij er gewoon rot door…![]()
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Misschien heeft het er wel mee te maken dat zo’n aanval ontzettend veel energie kost en hij echt ervan moet bijkomen. Ik weet niet hoelang dat duurt. Ik heb op mijn vorige school kinderen met epilepsie in mijn klas gehad en die waren na zo’n aanval echt kapot en sliepen alleen maar. Maar ik weet niet hoelang dat moe zijn na een aanval ‘normaal’ is. Anders gewoon de arts bellen hoor!! Die is er niet voor niets voor opgeleid. Ik hoop dat je snel wat zekerheid krijgt!
Heey meiden,
Heel ff snel, moet zo weer weg, ik lees vanmiddag wel bij!
Maar ik ben zo blij!!
As woensdagnacht zou hubbie weer thuiskomen, maar ik vlieg er zaterdag avond al naar toe!!! Dus ik zie hem eerder dan gepland!
En dan ook nog 9 ons afgevallen, dus ben nu 4,6 kilo kwijt!!
Jihaaaaaaaa
Haai, sta wel een beetje dom te kijken op de foto…
Lenie kan me voorstellen dat je je ongerust maakt hoor! Als Jannigje en jullie twijfels hebben idd gewoon met de arts bellen hoor!
Suus: je staat niet dom te kijken hoor op de foto, is toch een leuke foto geworden!
Janine: Super zeg dat je lekker naar je hubbie toe gaat.
Afvallen gaat ook goed he :thumbup:
@Chelleke wrote:
Net thuis…wat een lange dag zeg, bleeh
Heb 3 uur in het ziekenhuis gezeten in Nijmegen omdat ik daar 3 afspraken had. Daarna gelijk door naar een kinderfeest van Robs nichtje en toen eindelijk thuis beld ons pap op.
Hij was op weg naar het ziekenhuis want er spoot bloed uit zijn been en mama was er niet. :o :roll:
Dus op naar het ziekenhuis in Veghel. Nou daar hebben we drie uur gezeten :?
uiteindelijk niks aan de hand. Ons pap heeft 1 heel slecht onderbeen, wondroos enzo gehad. En nu had hij gekrapt en spoot er dus bloed uit. En niet zo’n beedje ook. Maar toen we uiteindelijk aan de beurt waren, was het al gestopt.
En nu ga ik maar eens eten :roll:
Klussen zit er niet meer in vanaaf
Verder geen nieuws
Ik duim voor alle meiden! :-
Voor de meiden die zich rot voelen een dikke knuf en :-
En voor de rest :-*
Foto’s…ik heb overal mijn camera bij :mrgreen:

Mijn vriendje Jasper…een Downie…We zijn op de verjaardag van zijn grote zus (dochter van Robs zus) Sanne die 5 werd!
Arme paps

En vandaag bij mijn ouders in de tuin
:inlove:

He Angel: wat een lief neefje heb je zeg
En ziet er lekker uit dat been van je vader, heeft hij nu nog last ervan?
En zijn dat duiven ofzo op de foto?
Verder alles goed met je?
Hey meis,
Mijn paps heeft er nog wel last van. Maar hij moet nu echt met dat been naar de dokter.
De vogels zijn mereltjes
Verder gaat alles goed. We gaan we lekker klussen. Snap alleen niet waarom ik vandaag helder slijm had en draadjes van kon trekken zeg maar. Maarja als het mijn ei is heb ik pech want ik kon gister niet klussen :wall:
Maar we wachten af. Hoe is het met jou?
Ja bij mij eigenlijk niks bijzonders te merken.
Had vanochtend even last van mijn buik maar dat was maar heel kort, verder alleen veel eetlust :oops: maar goed dat kan ook bij een naderende :twisted: horen.
Ga er maar van uit dat het deze keer niet gelukt is omdat we niet op de goeie dagen geklust hebben maar misschien als ik net als de laatste keer een langere cyclus heb dan zou het kunnen
Ga lekker mijn bedje opzoeken, weltrusten!
Spannend weer dus…ik zal voor je :thumbup: :thumbup: hoor!
Weltrusten :-*
Hai hai
Suus, leuk hoor kaartjes uitzoeken?! Was je het snel met elkaar eens. Ik weet nog wel dat wij trouwkaarten uit gingen zoeken. Wat een ramp was dat. Op gegeven moment sloegen we steeds het boek open op een willekeurige pagina, en de eerste die ons allebei beviel was het dus ook geworden. Gave foto trouwens!! Mooi buikie!
Bibi-Jane, fijn dat je het hartje gehoord heb. Dat lijkt mij zo een magisch gevoel als je zoiets hoort!!
Diddle, wat een droppie :inlove: :inlove:
Lenie, veel sterkte met je neefje! Ik hoop dat er snel duidelijkheid is! Ook voor Jannigje veel sterkte!
Chelleke, tjee dat was even schrikken van je vader! Hopelijk geneest het snel. Wat een droppie zeg, je down vriende! Ik werk in de gehandicaptenzorg en het zijn zulke lieve, maar ook ondeugende mensen!! Wat voor beestjes zijn het eigenlijk? Sorry, maar heb niet zoveel verstand van dat soort dingen :oops: Okee, zijn dus vogeltjes lees ik een stukje verder!
Nou van het weekend dus naar mijn hubbie. Ik ga om 18.55 de lucht in zaterdag, en woensdagochtend om 01.40 landen we weer op Schiphol. Mijn vader komt ons halen, die is de hele week vrij!
Komende dagen erg druk, lees wel bij maar reageren denk niet meer.
Dus alvast een super fijn weekend, en tot over een paar dagen!
de arts is gebeld voor mijn neefje…arts denkt dat het veel energie heeft gekost en dat hij bij moet komen. Klinkt heel logisch hoor en op mijn werk had ik mij er wel minder druk om gemaakt (dagelijkse kost epi aanvallen) maar nu is het zo dichtbij…