JanineB, je leest dit niet meer voordat je terug bent, maar ik wens je geweldig veel plezier samen met je hubbie
Meiden, bedankt voor de hormoontjes
Suus, doe je wel een beetje rustig aan? :-*
Alvast gefeliciteerd met jullie één-jarige huwelijk
Ehhh :think: :think: :think: Suus de 27ste toch :?: :?: :?:
Wij vandaag 3 en een half jaar…
Nou ik ga weer verven :dance: :liar: :dance: :liar: :dance: :liar: :dance: :oops: :oops:
Lieke goed onthouden hoor!
Gisteren werd ik nog gebeld door stiefje, op 11 juni is er (van haar familie) een familiedag doen ze 1x per jaar en wij moeten er echt ook bij zijn :shifty: . Nou houden ze die dit jaar in Roermond (daar woont een broer van haar) maar dat is hier bijna 2 uur rijden vandaan, op een zondag, dat zou betekenen dat we daar om een uur of 2 in de middag moeten zijn, iets leuks doen met zijn allen (als ik het al trek om de hele dag rond te hangen met mijn rug/heupen) en dan eten en de eerste wedstrijd van Nederland kijken. Dat zou dus betekenen 's avonds na 8 uur weer naar huis (als het niet later is) 2 uur rijden, meestal vette files rond Eindhoven op de A2 en dan zijn we dus rond 10 uur 's avonds weer thuis. Dat kan ik mijn hondjes toch echt niet aandoen! Dat vinden ze dan raar. En mijn schoonouders dan? Uhm die wonen hier ook een half uur vandaan, zitten midden in een verbouwing, schoonzus net geopereerd en heeft een kleintje en zelf een jonge hond, die zouden dan hier naar toe moeten rijden, want daar kunnen we ze niet brengen (zouden we ze op zaterdag moeten brengen en op maandag pas weer kunnen halen, en die werken ook gewoon allemaal weer die maandag). Dus heb gezegd dat we niet komen. Grote teleurstelling maar jammer dan! Ik vind het niet te rijden. Onze jacky trekt het niet zo lang alleen, max. 8 uur, dan zijn we langer onderweg dan dat we daar zijn… Volgende dilemma ook die dag (11 juni) van twee hele goede vrienden allebei rond dezelfde tijd en ik wil bij allebei heel graag zijn… wil ook niet een van de twee teleurstellen moeilijk hè? Misschien dat we bij allebei dan maar niet naar de kerk gaan en achteraf komen, dan dus alleen hapje drankje kadootje…
Tjee Suus, moelijk hoor :think:
Maar wat gaan die vrienden dan doen 11 juni…dat zinnetje snapte ik niet helemaal…
:-*
Suus: kan me voorstellen hoor dat het niet de moeite is al je zo ver moet rijden, zouden ze toch wel moeten begrijpen.
Dacht idd al dat het om die zelfde collega ging van dat programma.
Lieke: hoe gaat het met klussen, wanneer kunnen we de foto’s zien?
Vandaag ook weer even geklust bij mijn schoonouders, schieten nu goed op.
Kunnen morgen al wel wat gaan schoonmaken en dan is gelukkig het einde in zicht :lol:
Bianca: wanneer ga je naar Marco?
Ik ga 29 okt., heb er echt zin in, heb je goeie kaarten?
Ik heb net heel je verhaal zitten lezen, wist al wel een paar dingetjes natuurlijk maar meid wat heb jij een moeilijke tijd achter de rug zeg, en wat een hoop hebben jullie meegemaakt.
Ik hoop zo dat jullie een kindje in je armen mogen sluiten binnekort
Anoniempje en @ntoinet, effe zeggen dat ik ontzettend hard duim voor jullie! Hopelijk geven jullie de dames die hun NOD begin juni hebben een goed voorbeeld
Hier nog wat hormonen :dance:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Lieke fotooooo’s :mrgreen: Wil het een beetje opschieten in jullie huis?
Groetjes Natascha.
Het wordt wel weer tijd voor een zwangerschap, de eerste dames hebben er al bijna 9 maanden op zitten ik alweer 3 maanden en ik was de laatste dus dames ik duim :thumbup: voor jullie allemaal
Allemaal bedankt voor de hormoontjes hoor :-*
Hier nog geen spoor van de :twisted: te bekennen maar goed vorige maand was het voor het eerst 32 dagen dus weet niet zo goed wanneer ik het nu kan verwachten.
Heb mijn banner maar op 28 laten staan omdat het steeds heel constant was, op de dag af zelfs maar de afgelopen maand dus opeens 4 dagen later dus
geen idee wanneer het nu zal komen.
ga nog maar nergens vanuit omdat ik nog steeds op dat duizelige en vaak hoofdpijn na niet echt iets bijzonders voel.
Ga nu lekker een dvd-tje kijken en we zien wel.
Anoniempje weer spannend dus! Ik ben hard aan het duimen hoor voor je!
Lieke Nannie en Chantal hun kindjes worden allebei gedoopt, de ene om 13.30 uur en de andere om 14.00 uur, we kunnen dus niet bij allebei in de kerk zijn en dat wil ik wel graag… heb dus zitten denken dan maar bij allebei niet naar de kerk te gaan en dan eerst een uurtje bij Nannie langs te gaan en op de terugweg naar Chantal. Zijn we toch bij allebei geweest en heb ik geen van beide teleurgesteld…
Ja het begint idd wel weer spannend te worden.
Ik had steeds zoiets van ik reken deze maand nergens op maar nu begint het toch wel weer te kriebelen.
Net eens getempt, mijn temp. is hoger dan normaal, vorige maand had ik getempt omdat ik er toen vrij zeker van was maar toen had ik 36,2 en nu 37,2
Verder nog niet veel nieuws
Oeh wel spannend dus Anoniempje! Wanneer wil je een testje proberen als er niks gebeurd? Over een dag of 3 dan of zo?
Nou als mijn cyclus even lang is als vorige maand dan zouden de :twisted: donderdag komen.
Dus voor die tijd ga ik niet testen.
Misschien dan vrijdag of anders zaterdag.
Zal moeilijk worden hoor om zolang te wachten maar goed is anders ook weer zo zonde van de testen.
Heb je gelijk in, maar als je eerder wilt testen gewoon doen hoor! Je weet wel meteen waar je aan toe bent… Ik weet nog precies hoe spannend het was voor het eindelijk mocht en ik was dan ook lekker een dag te vroeg (tot grote ergernis van hubbie want stel dat…) maar goed ik had een heel licht vaag streepje en twee dagen later een dikke vette streep… je weet dus maar nooit!
Ik heb het 5 dagen overtijd vol gehouden, en toen was het een dikke + ik hoop dat ook jij snel een + zult zien
Anoniempje
:thumbup: :thumbup:
Ik zie dat ik mijn duimen weer even flink moet laten draaien, komtie :thumbup: en natuurlijk nog een extra rondje en wat hormoontjes kan ik ook wel missen: :: :: :**: Ik hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn… ik houd jullie in de gaten al reageer ik momenteel even niet zo heel veel. Heb het erg druk en op de momenten dat ik even niks te doen heb lig ik lekker op de bank of in bed, heb mijn rust wel nodig momenteel. Over twee weken weer een week vrij, dus dan kom ik zeker elke dag even kijken.
:-* Mees
Weer even aanmelden in het nieuwe deeltje en de :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: laten draaien…
Anoniempje, die hogere temp klinkt wel heeeeeel gunstig