---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Anoniempje dat is ook zo hoor, ik voel het zelf wel natuurlijk, maar het is toch weer een bevestiging. Het ging er nog even over dat mijn moeder aan borstkanker overleden is en mijn oma ook iets van baarmoederhalskanker heeft gehad (dan is de kans groter dat het een erfelijke vorm is als die combinatie voorkomt) ze vroeg me of ik bv wil geven, omdat dat ook de kans op kanker kan verminderen. Maar als het echt genetisch bepaald is lijkt me dat niet het geval, bovendien zijn er ook andere manieren om kanker te voorkomen (wel wat rigoreuzer, borstamputatie of bm laten verwijderen). Voor mij nog steeds geen reden om met bv aan de gang te gaan, dan zou ik de reden verkeerd vinden…

Ja ik denk dat je daar wel gelijk in hebt hoor, als het genetisch bepaald is kun je daar lijkt me met bv. niks aan veranderen

Een vriendin van mij heeft zich ook pas laten onderzoeken, want haar oma en tante waren aan borstkanker overleden en dus kon ze idd laten onderzoeken of bij haar de kans ook groter is ,maar gelukkig was dat niet het geval.

Zij heeft haar dochtertje wel bv. gegeven en had steeds last van wat dan achter af bleek een opgezette melkklier dus die heeft wel wat spannende momenten gehad met echo´s en puncties enzo.

Toch hoor je het tegenwoordig steeds vaker he, dat jonge mensen kanker hebben hoorde pas via een vriend van ons dat een kennisje van hem van 23 jaar een hersentumor heeft en een ander van 22 jaar had lymfeklierkanker.

Maar goed, je hebt gelijk dat je gewoon om de goede reden moet beginnen met bv. en anders gewoon lekker de fles gaan geven hoor

Je hoort het momenteel idd veel. Tis niet eerlijk dat iemand op zo’n jonge leeftijd al zo veel ellende moet meemaken!

Ach de meningen over het geven van fv zijn hier op het forum vrij hard soms. Er is weer een topic geopend in het discussieforum waar de kritiek over wel of geen bv soms niet van de lucht is!

Ja irritant is dat dan he, waar maken mensen zich toch zo druk over?

Er zijn echt heel veel dingen die veel erger zijn dan je kindje de fles geven hoor :wink:

Maar goed ieder zijn mening daarover zullen we maar zeggen.

Nog naar Temtation Island gekeken?

Snap die Bjorn niet hoor, dat hij toch nog met die Bianca een paar dagen weg gaat.

Zie het nog wel gebeuren dat hij alles weer vergeeft.

@anoniempje wrote:

Ja irritant is dat dan he, waar maken mensen zich toch zo druk over?

Er zijn echt heel veel dingen die veel erger zijn dan je kindje de fles geven hoor :wink:

Maar goed ieder zijn mening daarover zullen we maar zeggen.

Nog naar Temtation Island gekeken?

Snap die Bjorn niet hoor, dat hij toch nog met die Bianca een paar dagen weg gaat.

Zie het nog wel gebeuren dat hij alles weer vergeeft.

Ja erg irritant is dat vind ik ook laat een mens in zijn/haar waarde er zijn wel ergere dingen in het leven die belangrijker zijn dan borstvoeding…

Ja ik heb het ook gezien en ik durf te wedden dat bjorn overstag gaat en bianca nog een kans geeft…

Ik duik mijn mandje in morgen weer werken truste Dames !!!

Groetjes west xxx

Nou dames ik vind dat je je zelf fijn moet voelen bij de voeding die je kiest. Ik heb bij alle 2 kinderen BV gegeven maar ik ga het zeker nu niet meer doen…ik heb het geduld er echt niet voor. Voel me opgefokt als er iemand zit te wachten. Bij Chayenne ging het nog toen was ik vaak alleen. Met Quinten stond Chayenne (toen 2) steeds om mama te roepen. En dan was ik gelijk van mijn concentratie. En nu met 2 mama, mama, mama kindjes neeeeee mij niet meer gezien. En ik vind ook niet dat ik dit kindje tekort doe.

Bibi-Jane: Bijna over de magische 12 weken grens he! :thumbup:

Hoe gaat het met je?

Lenie: Bij jou al nieuws?

Ja gelukkig wel, het gaat prima. Wel moe en ik kan geweldig slapen 'snachts maar niet misselijk of zo. Mijn darmen zijn wat bol gaan staan dus het lijkt of ik al echt een zwangerbuikje heb. Maar ik voel me verder niet echt zwanger nog. Maar dat komt nog wel

nog geen nieuws nee…

Gisteren mij rot geschokken. Mijn neefje heeft waarschijnlijk een epilepsie aanval gehad… Mijn zusje belde dat ze met spoed naar de ha post ging met Stein.

Nu moet hij naar een kinderneuroloog…

Jeetje heb er hoofdpijn van…

Lenie spannend! Hoe is het met je neefje? Vast allerlei onderzoeken in het zkh voor de boeg? Mijn zusje heeft vroeger ook epilepsie gehad, maar die is daar gelukkig overheen gegroeid!

Rustig geweest hier zeg! Ik heb eigenlijk ook weinig nieuws…

Hij moet een ctg en dan naar de neuroloog…

Ik ken deze neuroloog via mijn werk… De kids van mijn groep zijn allemaal bij haar en ik ken haar van de zhbezoeken en belafspraken… Ik ben blij dat hij die arts krijgt…

Jeetje Lenie: Kan me voor stellen dat jullie je rot geschrokken zijn zeg.

Hopelijk valt het allemaal mee met je neefje.

Hier ook weinig nieuws, vandaag weer druk geklust, net even met mijn hond wezen wandelen die heeft weer lekker even gezwommen na die warme dag van vandaag dus hij is weer afgekoeld :lol:

Mees, beetje laat, maar mooie foto van je buikje :thumbup:

Zeg Suus, wordt het niet weer eens tijd voor een buikfoto van jou? Volgens mij zijn we weer 4 weken verder sinds de laatste :wink:

Fijn dat bij de vk alles weer goed was :stuck_out_tongue:

Anoniempje, die pilletjes zou ik zelf denk ik niet zo snel durven te nemen. Ik zou veel te bang zijn dat ik mijn cyclus daar helemaal mee overhoop zou gooien.

Ik denk ook niet dat ze echt goed zijn als je eventueel al zwanger zou zijn.

Lenie, je houdt het wel spannend, hoor :wink:

Sterkte met je neefje. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Hier weinig nieuws.

We hebben onze klusdagen weer achter de rug en nu begint het fijne afwachten weer :shifty:

Verder hoefde ik vanochtend voor het eerst deze week eens niet de keuken miervrij te maken. Daniel heeft gisteren een rand langs het aanrecht dicht gekit. Daar zat een klein kiertje in zagen we van de week, dus waarschijnlijk kwamen ze nu daardoor. De peper bij de deur helpt in elk geval wel, want ze kwamen nu niet meer via de onderkant van de deur naar binnen. Nu maar hopen dat ze niet weer een andere doorgang vinden. Ik kan ook moeilijk mijn hele keuken vol met peper strooien :? Ik ben die beesten inmiddels echt meer dan zat :evil:

De :evil: :evil: zijn er… Het is nog niet veel maar de hoop is vervlogen…

Ben wel wat verdrietig maar we gaan vol goede moed door.

Volgende maand wordt ik 25 en mijn droom was eigenlijk voor mijn 25e zwanger te zijn. Dan zijn we voor de 9e maand bezig… dus had wel wat hoop… maar nu zul je zien. Ik merk wel dat ik er minder op gefocust ben hoor en nu maar afwacht. Ik maak mij er minder druk om…

Ik duim voor alle anderen… :thumbup:

Vaak als je een streven hebt dan ben je er te veel mee bezig. Als je het een stukje los kunt laten zul je zien dat je vrij snel zwanger bent.

Makkelijk zeggen, maar dat is echt mijn ervaring. Ook ik was bij de 2de erg bezig met zwanger worden ik wilde net zo snel zwanger zijn als bij chayenne (met 1 maand) maar zeker voor Chayenne 2 zou worden wilde ik er een broertje of zusje bij voor haar. Dus veel te veel er mee bezig. Toen ik wist dat dat niet meer ging lukken was ik zwanger een maand later.

@lenie wrote:

De :evil: :evil: zijn er… Het is nog niet veel maar de hoop is vervlogen…

Ben wel wat verdrietig maar we gaan vol goede moed door.

Volgende maand wordt ik 25 en mijn droom was eigenlijk voor mijn 25e zwanger te zijn. Dan zijn we voor de 9e maand bezig… dus had wel wat hoop… maar nu zul je zien. Ik merk wel dat ik er minder op gefocust ben hoor en nu maar afwacht. Ik maak mij er minder druk om…

Ik duim voor alle anderen… :thumbup:

He Lenie balen meis…Snap dat je erg baalt je hoopt toch stiekum dat het raak is he.

Groetjes West xxx :-* :-*

Lenie balen meid :!: Ik weet hoe je je voelt, maarre 25 dat is nog heel jong hoor…ik ben 28 :wink:

Lenie, balen dat de :twisted: er weer zijn, zeker omdat je al 4 dagen overtijd was…

Lenie: Balen zeg!

Had het zo gehoopt voor je maar helaas…

Hier weinig nieuws, weer verder geklust vandaag.

Heb vanmiddag kaartjes besteld voor het concert van Marco Borsato!

En nog geoie plaatsen ook, zit op rij 9 dus heb er al helemaal zin in, jammer dat het nog zo lang duurt het is pas 29 oktober.

Lenie balen hoor! En wat dat streven betreft sluit ik me bij Bibi-Jane aan!

Antoinet idd was het gisteren tijd voor de buikfoto maar hubbie was druk in de tuin en vanavond is hij overwerken. Morgen dus maar!

Trouwens wat klussen betreft, wij klusten tussen dag 8-10 en 18 moest mijn vriendin ook van haar gyn…

Lieke hoe gaat het in je huisje?

Hier verder al weer weinig nieuws eigenlijk… wordt een beetje saai zeg!