---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

He Balen West, jij ook al.

Het wordt echt hoog tijd voor een nieuwe zwanger hoor meiden!

Volgens mij was Bibi-Jane de laatste en dat is toch echt alweer een poosje geleden.

Kom op zwangere, strooien met die hormonen :wink:

Wat een heerlijk weertje he, vandaag voor het eerst dit jaar weer eens lekker gebarbequed,mmm!!!

@anoniempje wrote:

He Balen West, jij ook al.

Het wordt echt hoog tijd voor een nieuwe zwanger hoor meiden!

Volgens mij was Bibi-Jane de laatste en dat is toch echt alweer een poosje geleden.

Kom op zwangere, strooien met die hormonen :wink:

Wat een heerlijk weertje he, vandaag voor het eerst dit jaar weer eens lekker gebarbequed,mmm!!!

Tja ach op naar de volgende ronde !!! Het word wel weer eens tijd ja voor een paar zwangere onder onsā€¦Heb je een leuke vakantie gehad trouwens meis :?: :?: Hier was het aan het regenen toen wij wilde eten dus zijn we maar binnen gebleven met etenā€¦Het was benauwd vandaag vond ikā€¦

Groetjes West xxx

Klopt hier wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

sorry daes ik kom niet meer vaak hier,

heb t momenteel erg druk

maar zeker wil ik wat hormonen hier uitstrooien en hopenlijk mogenwe binnen kort allemaal zeggen dat we zwanger zijnā€¦

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:

:

:

Balen West ook jij op naar de volgende ronde weer!

Hier ook van mij:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hier verders weinig nieuws eigenlijkā€¦ :think:

Morgen mag ik weer naar de vk, ik moet een bed gaan regelen voor de bevalling (we hebben een waterbed) maar ik heb geen idee vanaf wanneer ik dat ding in huis moet hebbenā€¦ proberen dus dat te onthouden zodat ik het nog kan vragen.

Heb sinds gisteren last van mijn heupen als ik opsta van de bank/stoel/bed. Ik weet niet of het nou komt omdat ik gisteren hier in huis bezig ben geweest en ook hubbie even buiten geholpen hebā€¦ (veel gebukt). Ook maar even in de gaten houdenā€¦

Nou Suus ik denk dat je het beste hetzelfde aan kan houden als wat er gezegd wordt over je bed omhoog zetten nl. met 37 weken want dat is ook de tijd vanaf wanneer je thuis mag gaan bevallen, als je eerder bevalt moet je toch in het ziekenhuis bevallen.

Verder allemaal bedankt voor de hormoontjes, we zullen ze eerlijk verdelen, he meiden! :wink:

@anoniempje wrote:

Nou Suus ik denk dat je het beste hetzelfde aan kan houden als wat er gezegd wordt over je bed omhoog zetten nl. met 37 weken want dat is ook de tijd vanaf wanneer je thuis mag gaan bevallen, als je eerder bevalt moet je toch in het ziekenhuis bevallen.

Verder allemaal bedankt voor de hormoontjes, we zullen ze eerlijk verdelen, he meiden! :wink:

Deelt de hormoontjes wel hoor hiihihiiā€¦

En tja op naar de volgende ronde !!!

Groetjes West xxxx

Anoniempje goede tip! Had ook al een mail gestuurd naar de kruisvereniging hier, maar daar heb ik dus gewoon geen antwoord meer op gehad :x Maar idd had ik zelf ook al zoiets van half augustus in gedachten!

Hai hai

Meiden, allereerst bedankt voor de lieve reacties. Zoals vele onderons had ik het ook zo gehoopt!!

Antoinet, hopelijk weet je snel wat het is, de pijn in je buik.

Suus, nog steeds verkouden??

Garfield, jammer zeg dat het nog niet zo goed loopt met je relatie. Heel veel sterkte meis!!

Lenie, bij jou is het ook weer spannend zeg!! Ik :thumbup: voor je!!

Janine, succes met verhuizen en al de toestanden er om heen. Ben erg benieuwd hoe het geworden is! Plaats je dan wat fotoā€™s??

Chelleke, he balen zeg!! Op naar de volgende ronde maar weer.

Lieke1, ook veel succes en plaats je ook fotoā€™s van het eindresultaat??

Mees, oww wat heerlijk zeg die foto in de zon!! Zo te lezen heb je wel een goede vakantie gehad!!

Anoniempje, fijn dat je het naar je zin heb gehad!! Ik kan niet wachten om weer een keer te gaan!!

West, jij ook weer veel succes en hopelijk is het deze ronde raak!!

Ben afgelopen weekend met mijn broertje naar de film geweest in Rotterdam, bij pathe de kuip. We hebben Mission Impossible III gezien! Wat een superfilm is dat zeg!!

Fijne nacht!

Hoi Janine,

Ik ga waarschijnlijk zaterdag naar MI deel 3 met een vriendin. Op de een of andere manier ga ik met haar vaak naar films met Tom Cruise erin, dus dat proberen we er een beetje in te houden, ha ha!

Maar het is dus wel een aanrader begrijp ikā€¦

Groetjes,

Garfield

Hey JaninB! Hier nog steeds een vieze snotneus, maar het wordt wel ietsje minder geloof ikā€¦

Leuk dat je naar MI geweest bent. Zo cool als Tom Cruise in zoā€™n film is zoā€™n ei is hij tegenwoordig in het echt geloof ik! Wat een engerd is dat geworden zeg! Misschien dat de film daarom ook zo slecht loopt momenteel!

Hallo allemaal,

Ik heb net getest en helaas was deze negatief. Ik ben nog nietb ongi, als dat zo blijft dan test ik over een aantasl dagen weerā€¦

Ik vang wel wat :: :: :: :: op als dat okee is, kan ik wel even gebruikenā€¦

Lenie: Hier nog wat extra hormoontjes voor je: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Spannend hoor, ik zie dat je vandaag al 3 dagen overtijd bent. Ik ga heel hard voor je :pray: en :thumbup: . Het wordt ook wel weer eens tijd dat er iemand zwanger is/wordt, want het is alweer een tijdje geleden volgens mijā€¦

Soesa: Een vriendin van ons had ook gevraagd wanneer ze het bed neer moest zetten en haar verloskundige had gezegd dat op het moment dat de eerste weeen beginnen vroeg genoeg is. Lijkt mij een beetje aan de late kant, maar goed, als hubby op dat moment (snel) thuis is dan kan het ook wel weer makkelijk denk ik, want tussen de allereerste weeen en de daadwerkelijke bevalling zit natuurlijk wel een hele tijd. Ik denk zelf dat ik met 37 weken ook een prettiger idee vind, maar bij ons moet het bed beneden staan en dan zit je misschien nog wel 3 tot 5 weken met een bed beneden. Ik weet nog niet hoe we het gaan doen. We hebben nog even om er over na te denken.

Anoniempje: Fijn dat jij ook lekker bent weggeweest. Ik vind Euro Disney zelf ook ontzettend leuk, maar helaas houdt hubby er niet van. Die vindt achtbanen enzo helemaal niks, dus dan is het een beetje zondeā€¦ Maar misschien als ons lieve guppy de leeftijd heeft dat we eens heengaan. Kan mama met hem/haar in alle attracties en kan papa met beide benen op de vloer wachten bij de tassen, haha.

Ik heb inderdaad een heerlijke vakantie gehad. Helaas maandagmorgen om 7 uur de wekker weer. Op zich ging het wel op mijn werk, alleen was het echt ontzettend warm. We hadden alle ramen al open en de zonneschermen dicht, maar ik heb al twee dagen hoofdpijn van de hitte. Gelukkig vandaag maar een ochtendje, dan ga ik vanmiddag in het zonnetje even bijslapen, want ik ben erg moe.

Fijne dag allemaal, wie moet werken werk ze! en tot de volgende keer.

Mees

@lenie wrote:

Hallo allemaal,

Ik heb net getest en helaas was deze negatief. Ik ben nog nietb ongi, als dat zo blijft dan test ik over een aantasl dagen weerā€¦

Balen meis dat hij negatief is Ik hoop voor je dat als je over een paar dagen weer test hij lekker positief is !!! Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Ik moet dus een hele dag werken vandaag :frowning: :frowning: Maar goed dat overleven we ook weer welā€¦

Groetjes west xxx

@west wrote:

@Chelleke wrote:
Hey meis,

Toppie dat jullie het leuk hebben gehad!!! :-

Liefs

Hoi Dames,

Ik ben net ongesteld gewordenā€¦ Op naar de volgende ronde mijn nieuwe nod is nu 5 juni wil jij dit in het lijstje vermelden meisā€¦ OOk bij de januaristoppers dank je wel !!!

Groetjes west xxx

He gatver wat balen! :-

Ik zal het vanaaf even gauw aanpassen!

Liefs en kuzzz

@lenie wrote:

Hallo allemaal,

:pray: :pray: en :thumbup: :thumbup:

Nou het is rustig hieroā€¦ mijn lichaam doet nog nietsā€¦

Nou Lenie: Je houdt het wel spannend zeg, ik blijf hard voor je :pray:

Hier alles prima, wat een heerlijk weertje he?

Vandaag geklust bij mijn schoonouders en net wezen sporten dus actief bezig geweest :lol:

Ik moet zaterdag weer beginnen met werken.

Maar over 3,5 week ga ik al lekker op zomervakantie, dus dat schiet al op.

Lekker vroeg, we gaan meestal wel voor het seizoen maar nu hebben we toen we gingen boeken toch zoiets van stel dat het al snel lukt dan moeten we niet te laat gaan want met zoā€™n dikke buik op vakantie is ook niet zo fijn maar goed voorlopig gaan deze vakantie gewoon mijn oude vertrouwde vetrolletjes mee :wink:

Even een vraagje aan jullie. stel dat het ook deze ronde niet gelukt is dan zou mijn volgende Nod net nog in mijn vakantie zijn :twisted: en dat lijkt me niet zo prettig, maar zou ik het dan met pilletjes uit kunnen stellen of zou ik dan weer mijn hele cyclus in de war sturen en stel dat ik dan net een paar weken zwanger zou zijn , kan dat dan kwaad vraag ik me af.

Misschien tegen die tijd maar even bij de huisasrts navragen

Anoniempje er is idd een pilletje om het uit te stellen. Ik weet alleen niet wat voor invloed dat heeft op je cyclus. Dat zou je dus even aan je ha moeten vragen!

Vandaag weer naar de vk geweest, alles is goed (had niet anders verwacht) ons ventje is wel een kleintje, maar ik had ook dat al wel verwacht. Verder eigenlijk weinig te vertellenā€¦

Suus fijn dat alles goed was met jullie kleine ventje :wink:

Toch altijd weer fijn om te horen he, ook al zal je het zelf ook wel voelen.