---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

We :thumbup: uiteraard weer voor je, zou een leuke verrassing voor je vader zijn

Garfield, goed je weer eens te lezen. Verstandige beslissing van je. Als je twijfelt over je relatie is een kind geen goede oplossing hiervoor vind ik. Eerst er samen maar uit komen, toch? Succes daarmee!

Ik lees mee hoor meiden, schrijf ff wat minder, sorry. We zijn druk aan het klussen in ons nieuwe huis, het schiet al aardig op. Vrijdag verhuizen!!! Dan heb ik ff geen internet, dus word lezen helemaal moeilijk… Jullie horen me dan dus vanzelf wel weer, zal wel eind mei worden ofzo…

Hopelijk dan veel nieuwe zwangeren!!!

X Janine

Hallo Janinepien: hoe gaat het verder met je??? Ik lees onder je naam dat alles goed gaat. Doe wel voorzichtig met het klussen in huis.

Hey meiden,

Even snel een berichtje…de :evil: :evil: zijn aanwezig hoor! En een buikpijn dat ik heb, kan bijna niet lopen van de pijn :? Nouja even 2 paramolletjes en ik ga weer op pad.

Mijn nieuwe nod zal ik hebben in Benidorm.

Ik duim voor de rest!

Garfield, jammer dat je je zwangerschapswens voorlopig naast je neer moet leggen. Ik hoop dat je relatie snel weer de goede kant op zal gaan en dat we je dan weer hier terug zullen zien.

Sterkte met alles, meis :-*

Lenie, hier wordt druk geduimd voor je :thumbup: :wink:

Janinepien, heel veel succes met de verhuizing.

Ik hoop dat we snel weer wat van je zullen horen.

Angèl, balen :frowning: Hopen dat de pijn snel weg is. Het is toch al elke keer een teleurstelling als de :evil: :evil: er weer zijn, en als je er dan ook nog eens zoveel pijn bij hebt, is dat alleen nog maar rotter.

Hier niet zoveel te melden. We hebben een lekker rustig weekend gehad en mijn ventje vertelde me gisteren dat hij morgen lekker nog een dagje vrij is :stuck_out_tongue: Nu maar hopen dat het dan weer wat mooier weer is als vandaag, want het zonnetje hebben we hier vandaag niet veel gezien.

@@ntoinet wrote:

Angèl, balen :frowning: Hopen dat de pijn snel weg is. Het is toch al elke keer een teleurstelling als de :evil: :evil: er weer zijn, en als je er dan ook nog eens zoveel pijn bij hebt, is dat alleen nog maar rotter.

Hier niet zoveel te melden. We hebben een lekker rustig weekend gehad en mijn ventje vertelde me gisteren dat hij morgen lekker nog een dagje vrij is :stuck_out_tongue: Nu maar hopen dat het dan weer wat mooier weer is als vandaag, want het zonnetje hebben we hier vandaag niet veel gezien.

Ja achja het is niet anders, we gaan gewoon weer verder met klussen :inlove: Pijn was weer wat minder naar de paramolletjes, nu komt het beetje terug. Lekker met kruik naar bed en dan is het morgen weer helemaal toppie :wink:

Lekker dat je mannetje vrij is morgen! Lekker genieten met zijn 2en :dance: En ook ik hoop op wat meer zon, viel inderdaad tegen vandaag :naughty:

Liefs en kussies

@Chelleke wrote:

@@ntoinet wrote:

Ja achja het is niet anders, we gaan gewoon weer verder met klussen :inlove: Pijn was weer wat minder naar de paramolletjes, nu komt het beetje terug. Lekker met kruik naar bed en dan is het morgen weer helemaal toppie :wink:

Lekker dat je mannetje vrij is morgen! Lekker genieten met zijn 2en :dance: En ook ik hoop op wat meer zon, viel inderdaad tegen vandaag :naughty:

Liefs en kussies

Heyy balen meissie en hopen dat je buikpijn snel weg gaat. Hopen dat het morgen ook lekker weer is want ik ben vrij !!!

Groetjes west xxx :-*

Ik ben nog niet ongi…kan ook zijn dat ik fout tel omdat ik eerst iets roze verloor en later ongi werd. Ik wacht in ieder geval dinsdag af en probeer er niet teveel aan te denken.

oh ja chelleke, erg jammer hoor, had het zo gehoopt voor je…

Hier ff een berichtje van mij. :oops:

Ik heb nog niet bijgelezen, dus kan niet reageren :oops: we zijn echt druk met het huis…maar over 3 weken gaan we pas over…dan wil ik ook echt helemaal klaar zijn pfffffffffffffffff

Alles goed hier…

Suus, had ik gister de msn aan was jij er niet :cry: :cry:

Allemaal dikke :-* en ik kom snel weer wat vaker dan reageer ik ook :oops:

@west wrote:

Heyy balen meissie en hopen dat je buikpijn snel weg gaat. Hopen dat het morgen ook lekker weer is want ik ben vrij !!!

Groetjes west xxx :-*

Lekker genieten van je vrije dag :dance: :-*

@lenie wrote:

Ik ben nog niet ongi…kan ook zijn dat ik fout tel omdat ik eerst iets roze verloor en later ongi werd. Ik wacht in ieder geval dinsdag af en probeer er niet teveel aan te denken.

Blijf nog heel hard voor je :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :-*

@lieke1 wrote:

Hier ff een berichtje van mij. :oops:

Ik heb nog niet bijgelezen, dus kan niet reageren :oops: we zijn echt druk met het huis…maar over 3 weken gaan we pas over…dan wil ik ook echt helemaal klaar zijn pfffffffffffffffff

Alles goed hier…

Suus, had ik gister de msn aan was jij er niet :cry: :cry:

Allemaal dikke :-* en ik kom snel weer wat vaker dan reageer ik ook :oops:

Geeft niks, eerst lekker aan je zelf denken en jullie huisje :wink: :-*

Hallo dames,

Zal eerst mijn excuses aanbieden, heb namelijk niks gelezen nog.

Ben gisterochtend om 7 uur geland op schiphol en lag om 8 uur op bed. Toen om half 1 er weer uit en 's avonds om 10 uur er weer in. Raar dagje dus. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Lekker genoten van het mooie weer en elkaar. Kwam eigenlijk dit alleen even melden, want ik ben heel moe (moest vandaag weer werken…)

Als ik echt belangrijke dingen heb gemist, willen jullie dit dan even schrijven of een pb-tje sturen? Ik heb namelijk echt de puf niet om alles te gaan bijlezen, maar vanaf vandaag kom ik elke dag weer even kijken.

Groetjes Mees.

Deze gave buikfoto is gemaakt op het strand, lekker in de zon.

Hihi Mees ik moest even mijn laptop op zijn kantje zetten, maar mooi bescheiden buikje hoor! Hoe was de vakantie? Lekker genoten?

Angèl jammer dat je :twisted: er weer zijn, weer op naar een volgende ronde dus…

Lieke en Janine klus ze!

Hier weinig nieuws eigenlijk het weekend lekker genikst en zondag met de schoonfam. gebbqt. Weer een hoop consternatie want midden onder het eten vond het vriendje van schoonzus opeens dat de kleine naar binnen moest omdat het te koud was (uhm jasje/vestje?) en daar was schoonzus het dus niet mee eens, maar meneers wil is wet. Het jochie is al wel een paar dagen aan het hoesten, maar met een vestje of jasje in die hitte (kind heeft het altijd warm, altijd aan het zweten) zal het vast niet erger worden en had ie best nog even buiten kunnen zitten. Uiteindelijk zaten zij binnen en wij met schoonouders buiten (bij schoonzus thuis dus) en dat was het einde van de bbq… Zo gaat het nou altijd daar…

Hey hoi

@ mees leuke foto, was de vakantie leuk? Vast wel :wink:

@ Tante Soesa, wat balen zeg van die bbq. Dat is best jammer dat het zo moet gaan.

Hier niks te melden…vandaag wat huishouden gedaan en vanaaf temptation gekeken en nu kijk expeditie rob.

Maar vond het net niet zo leuk. Bij het slachten van een kip. Dat arme beest heeft 5 min zitten leiden :cry: Moest er gewoon van huilen. Ja sorry wat dieren betreft ben ik een enorme emo doos :frowning:

Zo lekker slapen, weltrusten allemaal :-*

Hallo allemaal,

Ik ben weer in het land.

Super gezellig weekend gehad hoor, was hardstikke leuk in Euro Disney, wel behoorlijk druk natuurlijk i.v.m vakantie maar goed we hebben de meeste dingen wel gedaan.

Ook nog een dagje naar Parijs geweest dus we hebben ons heerlijk vermaakt.

Jullie hebben goed geluisterd zeg dat jullie niet te veel moesten kletsen, was snel bijgelezen :wink:

Mees: Fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad, lekker hoor nog even samen.

Buik begint nu goed te groeien he, leuk hoor al kreeg ik mijn computer niet op z’n kant zo makkelijk als Suus dat deed met haar laptop :lol:

Lieke:Volop aan het klussen begrijp ik, succes meid, maak er iets moois van ( zal vast wel lukken)

Angel: Balen dat de :twisted: er weer zijn zeg, maar kom op he!

Suus:Wat een schoonfamilie joh, toch nog wel lekker gegeten?

Lenie: Bij jou is het nog spannend zag ik, :pray: vor je hoor.

Garfield: Leuk dat je nog wel regelmatig mee leest hoor!

Ben ik nog iemand vergeten die iets bijzonders had :oops: hoop het niet!

Heb trouwens nog een hele lieve knuffel gekocht, Bambi, voor nou ja dat weten jullie wel he! :wink:

Hij staat nu nog in mijn slaapkamer maar vond dat ik toch wel iets mee moest nemen want de komende jaren kom ik daar niet meer.

Klussen ging natuurlijk niet het weekend :wink: met een snurkende moeder naast ons :x maar goed als mijn cyclus weer langer is net als de vorige keer dan was gisteravond misschien nog op tijd, wat denken jullie, was dag 15 na mijn 1e dag. :oops:

Ik ga nu eerst mijn hondje uit het pension halen hoor, want die heb ik nu al lang genoeg gemist! :dance:

Hey meis,

Toppie dat jullie het leuk hebben gehad!!! :-*

Liefs

@Chelleke wrote:

Hey meis,

Toppie dat jullie het leuk hebben gehad!!! :-*

Liefs

Hoi Dames,

Ik ben net ongesteld geworden… Op naar de volgende ronde mijn nieuwe nod is nu 5 juni wil jij dit in het lijstje vermelden meis… OOk bij de januaristoppers dank je wel !!!

Groetjes west xxx