Nou, volgens mij zijn de :evil: :evil: gearriveerd. Aan de ene kant gelukkig, aan de andere kant jammer.
In ieder geval wel weer regelmatig, op de 33 dagen, was de vorige keer ook zo.
Slaap lekker!
He Janine balen zeg!
Had het je zo gegund( alle andere net zo goed hoor )
Hier weinig nieuws te melden.
Net ook even temptation gekeken, wat een stom wijf is die Bianca zeg, zo schijnheilig.
Ik had vandaag mijn laatste werkdag, dus nu weer heerlijk vrij.
Ben er ook wel weer aan toe moet ik toegeven ben de laatste dagen erg moe.
Maar goed vrijdag lekker naar Eurodisney, heb er echt zin in.
Alleen geven ze daar niet echt lekker weer op voor het weekend dus dat is minder want het is hier nu heerlijk.
Begint een beetje op de zomer te lijken he! :thumbup:
Ja, ik heb ook net TI gekeken. Pff heej wat een mens die Bianca. Ben erg benieuwd hoe dat gesprek tussen haar en Bjorn gaat lopen.
Anoniempje, alvast onwijs veel plezier!!!
Over 3 weken komt hubbie weer thuis, nu zit ik er over na te denken om het op te halen in Sicilie. Een vriend wilde ook mee, maar dat weekend heeft hij van alles aan de hand. Morgen hoor ik of hij gaat. Want als hij niet gaat vind ik het wel moeilijk om een beslissing te maken of ik wel of niet ga.
Toedels!
Jammer zeg janine van de :evil: :evil:
Hier weinig te melden. Heb de halve dag staan schuren en gronden maar ja, ik krijg er wat moois voor terug.
Nou, de peper helpt wel iets tegen de mieren, maar helaas niet zo goed als ik zou willen. Oftewel, ik heb nog steeds mieren in de keuken :evil: Lenie, bedankt voor je tip van die stift. Ik denk dat ik daar maar eens naar op zoek ga dan. Kijken of ze daar wel van onder de indruk zullen zijn. Het nest zelf hebben we nog niet gevonden
Ik weet niet of jullie je nog herinneren dat ik een paar weken terug een blaasontsteking had? Nu had ik daar toen natuurlijk een kuurtje voor gehad, waarna het toch meestal over is.
Nu heb ik inmiddels al ruim twee weken wat last van mijn onderbuik. Een wat drukkend gevoel. Gisterochtend voelde ik dat ik weer een blaasontsteking had. Tenminste ‘weer’, ik denk eigenlijk eerder ‘nog steeds’. Dat zou ook verklaren waarom ik al twee weken die last van mijn onderbuik heb. Ik vermoed dat die laatste kuur niet helemaal geholpen heeft en dat het toch de hele tijd een beetje aan het sluimeren is geweest en nu dus weer heeft doorgezet. Gisteren dus maar weer een plasje ingeleverd bij de dokter. Eind van de ochtend gebeld en kreeg de assistente aan de lijn. Ze had toevallig net met de dokter overlegd. Ze had het testje gedaan, maar het was niet helemaal duidelijk, zei ze. Ze wilde nog een ander testje doen. Of ik daar morgen (vandaag dus) over terug wilde bellen. Achteraf vraag ik me af waarom ze dat andere testje niet gelijk kon doen, zodat ik gewoon gisteren al aan een kuurtje kon beginnen (heb één keer een nierbekkenontsteking gehad door een verwaarloosde blaasontsteking en dat wil ik echt niet nog een keer meemaken). Maar ja, straks dus maar weer even bellen. Mocht het toch geen blaasontsteking zijn, dan maak ik maar even een afspraak met de huisarts, aangezien ik me dan toch wel een beetje zorgen ga maken over die pijn in mijn onderbuik.
Kes, fijn dat het er eindelijk op lijkt dat je van je misselijkheid af bent. Ik hoop dat dat zo blijft en dat je maandag weer lekker in een gezin kan beginnen.
Ook fijn dat je normale eetlust weer een beetje terug is. Zal je hubbie vast ook wel blij mee zijn
Leuk hoor, dat jullie nu regelmatig even naar het hartje van jullie ukkie kunnen luisteren :inlove:
Angèl, wordt jij op dag 29 ongi of is dag 29 de laatste dag voordat je ongi wordt?
Janine, balen dat de :evil: :evil: gearriveerd zijn.
Ik heb het pas ook gevraagd, maar ik denk dat je erover heen hebt gelezen.
Maar wat doet jouw hubbie voor werk? En is het elke keer zo dat hij een aantal weken weg is en dan weer een tijdje thuis?
Anoniempje, ik wil je alvast heel veel plezier wensen in Euro Disney. Ik hoop dat het weer toch een beetje mee zal vallen. Als het in elk geval maar droog is, hè? Heel heet is natuurlijk ook niks als je een hele dag in het park loopt
Lenie, succes met opknappen van jullie huisje.
Janine balen hoor dat de :twisted: er zijn! Maar aan de andere kant wel lekker dat je cyclus nu weer regelmatig is, even geduld het zal nu vast niet lang meer duren, de meeste meiden die aan Clomid beginnen zijn snel zwanger volgens mij!
Antoinet balen van die mieren en ook van je blaasontsteking! Ik hoop dat het dat “gewoon” is en niks anders geks!
JAaaa TI die Bianca wat een raar wijf! Hebben jullie in de huiskamer nog de topic over TI (of eigenlijk meer over haar) gelezen? Die is raar die griet!
Hubbie is hier lekker naar de mac dus zal zo wel thuis zijn, hij heeft in de tuin gerommeld en dan hoef ik echt niet te gaan koken, want die moet eerst alles af hebben voor hij dan naar binnen komt… Lekker macen dus weer zo :drool:
Zo Suus weer lekker een big mac vandaag? :lol:
Heb idd even gekeken bij dat stukje over TI en ook dat filmpje gezien, wat een stom wijf zeg en die wil dan zo preuts overkomen. nou zo moeilijk is ze dus ook weer niet.
Ik ga even inpakken voor morgen, dus meiden niet teveel kletsen de komende dagen en tot disndag! :-*
@anoniempje wrote:
Zo Suus weer lekker een big mac vandaag? :lol:
Heb idd even gekeken bij dat stukje over TI en ook dat filmpje gezien, wat een stom wijf zeg en die wil dan zo preuts overkomen. nou zo moeilijk is ze dus ook weer niet.
Ik ga even inpakken voor morgen, dus meiden niet teveel kletsen de komende dagen en tot disndag! :-*
Hey Meis fijne dagen en maak er wat moois van daar zo !!!
Groetjes west
Anoniempje heeeeel veel plezier in Eurodisney! Ga je voor mij een keertje in zo’n achtbaan (naam weer eens vergeten…) ik mag niet…
Wij gaan al 11 jaar naar Eurodisney, maar het komt er steeds niet van. Sowieso omdat we met de hond (nu twee) zaten, die wilden we niet alleen naar een pension doen, nu met zijn tweetjes vind ik dat wat makkelijker, maar ja, voorlopig zit het er weer niet even in natuurlijk…
@JanineB wrote:
Nou, volgens mij zijn de :evil: :evil: gearriveerd. Aan de ene kant gelukkig, aan de andere kant jammer.
In ieder geval wel weer regelmatig, op de 33 dagen, was de vorige keer ook zo.
Slaap lekker!
Hè balen

Op naar de volgende ronde maar weer

@@ntoinet wrote:
Angèl, wordt jij op dag 29 ongi of is dag 29 de laatste dag voordat je ongi wordt?
Hoi hoi
Ik tel vanaf de eerste dag dat ik ongi ben en dan word ik ind op de 29e dag weer ongi. Volgens mij tel ik fout ofzow?

Angèl, dan heb jij een cyclus van 28 dagen De dag dat je ongesteld wordt is namelijk dag 1 van je nieuwe cyclus en die dag moet je niet meer meetellen bij je oude cyclus. De dag voordat je ongesteld wordt is de laatste dag van je oude cyclus en dat is bij jou dus dag 28.
Anoniempje, nogmaals heel veel plezier in eurodisney :-*
Nou, ik ben gistermiddag naar de dokter geweest, aangezien ik dus blijkbaar geen blaasontsteking had.
Normaal gesproken zou ik daarvoor niet langs een dokter gaan, maar omdat we toch al 8 maanden aan het proberen zijn om zwanger te worden, maakte ik me toch een beetje zorgen om dat zeurende gevoel in mijn onderbuik.
Dat heb ik haar ook verteld en ze begreep dat ik me daarom wat zorgen maakte en stelde voor een inwendig onderzoek te doen om te kijken of alles in elk geval goed aanvoelde :shifty:
En dat was gelukkig het geval. Alleen ligt mijn baarmoeder aardig achterover gekanteld. Wat het zwanger worden iets kan (is niet altijd het geval) bemoeilijken, maar het zeker niet onmogelijk maakt.
Ik moet nog bloed laten prikken om te kijken of met mijn schildklier ed alles goed is.
Waar dat zeurende gevoel vandaan kwam kon ze me dus niet meteen zo vertellen. Ik hoop dus maar dat het net zo vanzelf weer weggaat, als dat het gekomen is
Ik heb een voorliggende baarmoeder, vreemd hé dat soms de dingen niet helemaal op de juiste plaats zitten. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen voor jullie.
Anoniempje veel plezier in Euro disney, ik zou er best ook wel eens heen willen met de kids. Maar ja 5 honden, 5 katten onderbrengen is wel een hele klus hihihih
Hai hai dames,
wat een geluk toch weer vandaag. Eigenlijk moest ik van 14.00 tot 22.00 werken. Daar had ik totaal geen zin in omdat ik lekker een vrij weekend heb. Toen vroeg mijn collega of ik wilde ruilen, die moest bij de overburen werken van 9.00 tot 16.00. Dus ik ja gezegd. Kom ik daar vanmorgen, was er ook al een uitzendkracht, dus was ik daar voor Jan doedel. Terug gegaan naar mijn eigen groep, wat financien op orde gemaakt en om 11.15 zat ik terug in de auto naar huis. Relaxed he?
Antoinet, jeetje balen zeg hoor (nog steeds) pijn heb in je buik! Mijn hubbie is electomonteur in de tuinbouw. Tegenwoordig wordt er vantui het buitenland veel spullen gevraagd aan Nederland, vandaar dat hij daar zit.
Suus, ohh ik zou een moord doen voor een Big Mac, helaas voor mij even uit de ban, anders vliegen de kilo’s er zo aan en daar ben ik zo gevoelig voor!
Ik moet zo naar de ha, heb al 2 dagen last van een tranend oog en ik zie er ook minder door! Fijn weekend alvast met hopelijk veel zon!
@@ntoinet wrote:
Angèl, dan heb jij een cyclus van 28 dagenDe dag dat je ongesteld wordt is namelijk dag 1 van je nieuwe cyclus en die dag moet je niet meer meetellen bij je oude cyclus. De dag voordat je ongesteld wordt is de laatste dag van je oude cyclus en dat is bij jou dus dag 28.
Ah, dank je. Dan heb ik het gelijk aan gepast!! :D
Lekker rustig hier vandaag! Het weer was een beetje minder hier, wel warm maar niet echt zonnig…
Ik heb eigenlijk verder weinig te vertellen… heb al een paar weken last van een flinke snotneus (geen waterige maar groene zooi die er uit komt, echt zoooo vies :sick: ) en dat maakt me erg benauwd helemaal als ik op een bepaalde manier zit echt zoooo vermoeiend en ik krijg er zelfs een beetje spierpijn van, geloof niet dat het nut heeft de ha te bellen aangezien ik toch nergens medicijnen voor krijg nu… :wall:
hallo allemaal,
Ik moet dit weekend werken… 2 avonden heb ik…
Ik weet nou niet of ik er echt zin in heb. Ik heb zin om eens niets te doen en gewoon te hangen in de zon met een boek ofzo. Maar ja je hebt werkpaarden en… luxe paarden…
Zoooooo stil hier geweest vandaag zeg! :shock: Iedereen lekker van het weer aan het genieten en aan het bbq-en?
Heb vandaag lekker in de tuin gehangen boekje gelezen hubbie gepest. Ook zijn we nog even naar de Prénatal geweest, daar had ik dus 2 weken geleden een spijkerbroek gekocht en daar paste ik een S die zat goed, maar er zitten kraaltjes op en er zaten er een paar los dus ik had een andere uit het rek gepakt en die gekocht. Toen ik hem dus vorige week korter wilde gaan maken kreeg ik hem niet dicht :shock: Vandaag dus een S voor een … S geruild, echt heel vreemd… maar goed, ik heb dan ein-de-lijk een leuke spijkerbroek! Nou maar hopen dat ik niet ineens dichtgroei en hem niet meer pas :lol: Ik heb er ook nog eentje van mijn schoonzusje maar die is voorlopig ook nog te groot en te lang, maar ze heeft laatst gezegd dat ze die niet terug wil, dus als ze dat echt zeker weet kan ik die nog altijd korter maken en gaan dragen…
Hoi meiden,
Ik had gisteren ook al vrij, dus een lekker lang weekend! Na een dagje strand, vandaag op de tennisbaan van het zonnetje genoten. Met een zeewindje erbij was dat goed uit te houden.
Maarreh, jullie lezen zelden meer iets van mij. Zoals sommigen waarschijnlijk nog wel weten, rommelde het in mijn relatie. Aangezien ik dat voorlopig niet meer tot een zwangerschapswens zie leiden, kom ik hier ook niet meer zo vaak. Ik lees nog wel regelmatig mee hoor, maar ik kan dus wel uit het lijstje.
Morgen lekker nog een dag vrij. 's Middags heb ik kantinedienst, maar voor die tijd ga ik weer lekker van het zonnetje genieten. Eerst nog even skeeleren denk ik. Ik heb een leuk rondje bij ons in de buurt, dus dat probeer ik nu regelmatig te doen. Lekker met de mp3-speler op met een beetje opzwepende muziek, hihi.
Fijn weekend nog!
Liefs,
Garfield
Zo vandaag ga ik weer werken. Ik ben nog onwijs moe en heb hoofdpijn maar hopelijk trekt dat zo weg. Ik heb denk ik te diep geslapen dan heb ik daar weleens last van. Dinsdag is mijn vader jarig en als ik dan niet ongi ben dan ga ik testen, dat zou wel een leuk kado zijn.