---September en oktober klussers 2005 DEEL 15---

Vandaag te horen gekregen dat mijn collega waar ik dagelijks mee zit helaas een andere baan heeft gevonden, vind het erg jammer dat ze weggaat maar haar beweegredenen begrijp ik heel goed. Ze gaat dan half juli weg, precies in de vakantietijd dus dat zal wel schrikken worden straks en heel druk, want als er niemand bij komt ga ik dat in ieder geval niet trekken…

@lenie wrote:

De :evil: :evil: zijn er… Het is nog niet veel maar de hoop is vervlogen…

Ben wel wat verdrietig maar we gaan vol goede moed door.

Volgende maand wordt ik 25 en mijn droom was eigenlijk voor mijn 25e zwanger te zijn. Dan zijn we voor de 9e maand bezig… dus had wel wat hoop… maar nu zul je zien. Ik merk wel dat ik er minder op gefocust ben hoor en nu maar afwacht. Ik maak mij er minder druk om…

Ik duim voor alle anderen… :thumbup:

Hè balen meis, hoopte het nog zo :frowning:

Zal de volgende ronde harder voor je duimen :-*

dank jullie wel…

heb gelukkig nog niet zoveel last van mijn buik en heb net lekker kunnen sporten.

Dit weekend lekker vrij en er komt een vriendin langs met haar 2 kids. Erg gezellie dus…

@Tante Soesa wrote:

Vandaag te horen gekregen dat mijn collega waar ik dagelijks mee zit helaas een andere baan heeft gevonden, vind het erg jammer dat ze weggaat maar haar beweegredenen begrijp ik heel goed. Ze gaat dan half juli weg, precies in de vakantietijd dus dat zal wel schrikken worden straks en heel druk, want als er niemand bij komt ga ik dat in ieder geval niet trekken…

Denk wel aan jezelf Suus, want jij bent dan ook al aardig hoogzwanger :!:

Ja ik weet het… ben dan ook erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Dit hebben ze ook niet aan zien komen, dus ben benieuwd naar de reacties…

Ik mocht het dus als één van de eersten weten, maar ik ben dan ook heel leuk…

chelleke, wil je mijn NOD naar 08-06 zetten :?: :cry: :cry: :cry: :cry:

We houden moet ook al is het iedere maand weer kl#te…

He Lieke: jij ook al?

Balen zeg, waar is toch die vruchtbaarheid van het begin gebleven dat we iedere maand een zwangere hadden?

Lieke balen weer :cry: Nu maar even lekker klussen in jullie huisje en dan helemaal er voor gaan als jullie daar lekker wonen!

He Lieke balen zeg :frowning: Op naar de volgende ronde en de moed niet op geven hoor meis…

Groetjes West xxx

Ik ben weer voor 8 dagen in een gezinnetje aan het werk hoor.

Ben vandaag weer begonnen, weer bij mensen met het 1e kindje, weer erg leuke mensen.

Dus tot en met volgende week zaterdag ben ik weer bezig, daarna 9 dagen vrij en dan nog 4 dagen werken en dan vakantie!!!

Lieke: Schiet het al op met klussen?

Wat blijft het toch steeds weer een tegenvaller he als die :twisted: weer komen.

Merk zelf ook dat ik steeds ongeduldiger begin te worden, heb aan het begin van de maand steeds zoiets van nou deze keer gewoon rustig afwachten en niet gaan stressen maar zodra je weer een weekje voor je Nod zit, begin je daar toch weer mee he :doh:

Angel: ik zag nog een foutje in het lijstje, ik ben inmiddels 28 :wink:

balen Lieke, ik weet precies hoe je je voelt… :cry:

@anoniempje wrote:

Ik ben weer voor 8 dagen in een gezinnetje aan het werk hoor.

Ben vandaag weer begonnen, weer bij mensen met het 1e kindje, weer erg leuke mensen.

Dus tot en met volgende week zaterdag ben ik weer bezig, daarna 9 dagen vrij en dan nog 4 dagen werken en dan vakantie!!!

Lieke: Schiet het al op met klussen?

Wat blijft het toch steeds weer een tegenvaller he als die :twisted: weer komen.

Merk zelf ook dat ik steeds ongeduldiger begin te worden, heb aan het begin van de maand steeds zoiets van nou deze keer gewoon rustig afwachten en niet gaan stressen maar zodra je weer een weekje voor je Nod zit, begin je daar toch weer mee he :doh:

Angel: ik zag nog een foutje in het lijstje, ik ben inmiddels 28 :wink:

Pffff gaat goed met mij en mijn lijstje :roll: :lol:

Ook dat zal ik veranderen :wink: :-*

@lieke1 wrote:

chelleke, wil je mijn NOD naar 08-06 zetten :?: :cry: :cry: :cry: :cry:

We houden moet ook al is het iedere maand weer kl#te…

Hè meissie kt zeg :frowning:

Dikke knuf voor je en zal het morgen veranderen!

:-
:-*

Kwam weer even kijken maar ik zie dat jullie geen goed nieuws voor mij hebben.

Nog niemand zwanger :frowning: :frowning: :frowning: jammer zeg.

Maar niet de moet op geven hoor.(ik duim voor jullie)

Met mij en de beeb is alles goed, ik hoop weer wat vaker te kunnen schrijven want ik heb lekker zwangerschapsverlof :dance: :dance:

Alleen een klein probleempje de beeb ligt in een stuit.

Dinsdag hoor ik meer.

:-* jentel

@Tante Soesa wrote:

Trouwens wat klussen betreft, wij klusten tussen dag 8-10 en 18 moest mijn vriendin ook van haar gyn…

Hier hebben we door geklust tot dag 19 (daarna ook nog wel, maar dan is het niet meer voor een beebje :wink: ) Op dag 18 had ik een positieve ovulatie test en op dag 20 was mijn temp omhoog (ik temp wel niet meer de hele maand, maar rond mijn eisprong houdt ik hem wel even bij, zodat ik weet wanneer mijn ei geweest is)
Balen dat je collega weggaat. Wel een beetje aan jezelf denken, hè? Zoals Lieke ook al schreef, je bent dan wel hoogzwanger.

Lenie en Lieke, balen dat de :evil: :evil: er weer zijn :(

Meiden, het wordt toch echt weer tijd voor wat nieuwe zwangeren, hoor. Bibi-Jane was de laatste en zij is nu al over de 12 weken.

Jentel, bij jou begint het nu echt op te schieten. Je kan al lekker van je verlof gaan genieten 8)
Wel vervelend dat de beeb in een stuit ligt. Ik hoop dat ie zich uit zichzelf nog draait of dat ie eventueel gedraaid kan worden.

Kom op dames, we geven het nog niet op toch…ik was de laatste in de rij en er zijn er al een paar die op het eind lopen. Hier nog wat hormoontjes van mij (die zijn nog vers hahaha)

:: :: :: :: :: :: :: ::

Jentel leuk dat je weer even mee komt schrijven! Wat gaat het hard zeg dat jij al zo ver bent! Balen dat jullie kleintje in een stuit ligt, mijn vriendinnetje had het ook en haar kleintje is op het laatst nog gedraaid (daar is ze echt even niet goed van geweest, maar ze wist het wel dat ie goed lag…) Waarschijnlijk gaan ze dus kijken of ze kunnen draaien dinsdag? Ben benieuwd, laat je het nog even weten?

Ik moet nog 12 weekjes werken als alles goed gaat, dan pas mag ik met verlof! (Heb sinds een paar dagen flinke last van mijn heupen dus ik hoop dat dat niks ernstigs is, anders zal ik toch 2 weekjes eerder moeten gaan stoppen misschien :? hihi wat zal de baas dan balen twee secretaresse tegelijk uit de roulatie)

Meiden houd de moed er in hoor het komt echt wel! Misschien allemaal maar lekker op vakantie rond jullie ei? Dan lukt het altijd zeggen ze omdat je dan met je gedachten weg bent uit de dagelijkse sleur… en de vakantietijd komt er aan dussssssss…

Jentel: Wat gaat het hard zeg, je bent er al bijna.

Geniet lekker van je verlof he, en van je laaste voorbereidingen!

Hopelijk draait jullie kleintje nog en zoniet dan komt dat ook wel weer goed hoor, gezondheid is en blijft het belangrijkste.

Kan me voorstellen dat als je evt. thuis wilde bevallen het wel een flinke tegenvaller is en een keizersnede is ook niet alles maar goed komt allemaal goed hoor :thumbup:

Suus: hopen dat je heupen niet nog erger door gaan zetten en anders heeft je baas gewoon pech hoor dan moet je gewoon lekker de ziektewet ingaan en rustig aan doen, denk aan jezelf.

Wat betreft klussen in de vakantietijd, heb je volgens mij wel gelijk in, even weg uit de verplichtingen en tijd hebben voor leuke dingen :wink:

Misschien kan ik ook volop gaan klussen in mijn vakantie ga er niet van uit dat het deze keer gelukt is ,tenzij mijn cyclus net als de laatste keer langer is dan heb ik nog hoop dat we op het goeie moment geklust hebben

Ha Jentel,

Lekker verlof…en dat met dit weer :dance:

Enn stuit is misschien niet leuk, maar het belangrijkste is dat het dalijk gezond op de wereld komt :!:

Meiden we laten de moed niet zakken hoor :!:

Vandaag hebben we een slaapkamer gekocht…dusse als ik over 2 maanden zwanger ben dan…

Gewoon een simpele kamer maar wel met een goed matras en lattenbodum. Ik geef persoonlijk liever mijn geld uit aan een mooie bank voor beneden.

Hier een rare dag vandaag…niet alleen dat het moederdag is en mijn moeder niet meer leeft, maar ze was vandaag ook jarig :cry: een beetje dubbel dus…

Hai hai

Lenie, balen zeg van de :evil: :evil: . En dat is schrikken zeg, van je neefje!!

Anoniempje, waar ga je naar toe?? Zal je vast al een keer vermeld hebben maar ik ben het kwijt!

Suus, fijn dat alles goed gaat met de beeb.

Bibi-Jane, gefelici met je eerste mijlpaal!! Over de 12 weken!!

Lieke, voor jou ook weer balen zeg, dat die vervelende :evil: :evil: er zijn!! Wat een onwijs toffe slaapkamer!! Echt gaaf!!

Jentel, geniet van je zwangerschapsverlof! Kan je beeb nog draaien alsie in een stuit ligt? Ik hoop van wel!! (Heb hier nog geen verstand van :smiley: )

Tja en over TI, ik denk ook dat Bjorn weer voor gaas gaat? Weet iemand hoelang het nog duurt?? De afleveringen dan?

Hier net vijf dagen gewerkt, ik ben versleten. Zal de hitte wel zijn. Nog 10 daagies en dan komt hubbie weer thuis :inlove: