September 2007 stoppers !!!!!!

Oh ja, pas op voor Lotte hoor. Die probeert met alle topics mee te kletsen. Ze zit nu bij de augustus, september en oktober stoppers mee te kletsen!



Grapje Lotte, gezellig he dit forum?

welkom hier Nienke!



wat naar zeg een missed abortion :frowning:

Gelukkig voel je je wel goed maar het is niet leuk.



hahaha iedereen is idd een cp fan! Ik ook hoor!

Je idd even lekker laten verwennen daarzo dat is een goed idee :mrgreen:

Wij gaan dit keer naar de Huttenheugte in drenthe. We zijn in mei in Zandvoort geweest. Bevalt inerdaad lekker hoor, je hebt het idee helemaal op vakantie te zijn.



Nienke; Jij ook welkom hier. Vervelend meid, die missed abortion. En heet jammerlijke ook nog van twee. Maar met goede moed op naar de volgende ronde.



Hoe ging je curretage overigens is dat erg pijnlijk??

Ik ga me zo even inlezen maar ik zal me ook even voorstellen.



Mijn naam is Sabrina ben 28 jaar en zoals jullie kunnen zien hebben ik en mijn man al een dochter van bijna twee.



Ik wilde al een tijdje weer een kindje en mijn man heeft dus maandag JA gezegd. Ik vind het allemaal weer reuze spannend!



Gr. Sabrina

Hallo dames,



Inderdaad erg rustig. heel wat anders nog dan bij de augustus stoppers. Maar daar kan ik niet meer bijhouden wat er met wie gebeurd…



Chico nog weg zeker?



Britt, het was helemaal niet pijnlijk. Ik had voor de curretage nergens last van, het was dan ook een complete shock dat het tijdens de echo niet goed was. Ook na de curretage heb ik vrijwel geen last gehad. Wat menstruatie achtige krampen. Nu is het bloedverlies ook over. Dat vind ik snel, want de curretage was vorige week woensdag.



Vorige week donderdag (1 dag na de curretage) heb ik een zw.test gedaan. Gewoon om bij te houden wanneer het HCG uit mijn lichaam is. Toen sloeg de test direct donker positief uit. Vanochtend weer gedaan, het duurde even voordat er een 2e streepje kwam en hij verscheen pas na ongeveer 2 minuten. Dus het hormoon wordt minder. Ben ik wel blij om, want dan weet ik bij een volgende positieve test dat het niet van de miskraam komt.

Ben wel benieuwd wanneer ik nu ongesteld wordt. Kan na een miskraam tussen de 4 en 6 weken na de miskraam komen. Toch volgende week (2 weken na curretage) maar beginnen met geregeld klussen :inlove:



Nog nieuws verder?



gr. Nienke

Hey,



Nienke, ik lees net dat je net een mk hebt gehad, tjee &^$ zeg, sterkte ermee. Idd als je je goed voelt moet je er gewoon weer voor gaan!



Mhh ik zag wat cp fans, wij zijn dit jaar twee keer naar Landal geweest. Is ook leuk!



Nou heb ik weer zitten suffen wie er voor de eerste gaat en wie voor de tweede, derde of vierde enz. Mijn vraag is: wanneer was je zwanger van je eerdere kind(eren).



Met Lotte was het direct raak, mhhh dat zou je toch niet meer durven dromen.



De :twisted: hebben zich iig vandaag aangediend, maandag de laatste pil geslikt, dus dat is rap. Ik ga gewoon maar uit van een 28 daagse cyclus.



Fijne avond!

@nienke2 wrote:

Oh ja, pas op voor Lotte hoor. Die probeert met alle topics mee te kletsen. Ze zit nu bij de augustus, september en oktober stoppers mee te kletsen!



Grapje Lotte, gezellig he dit forum?




He, ik zie hier ineens mijn naam nog een keer voorbij komen.



Jullie hebben al een mooi cluppie bij elkaar.

De hoogste tijd om me terug te trekken :wink:

Ik was hier tenslotte om Chico gezelschap te houden, maar dat is nu niet meer nodig.

Maarre, ik blijf wel meelezen hoor.

Ik wil wel weten hoe het met jullie gaat.



Enne, Nienke ik heb je bij de augusutus-stoppers gespot :mrgreen:

Tuurlijk moet je gewoon lekker mee blijven kletsen, ik neus ook overal en nergens. Je leeft op den duur toch echt mee met iedereen…



Ik voel me inderdaad klaar voor de volgende zwangerschap. Ik ga ook uit van 28 dagen, hoewel dat na een miskraam onduidelijk is. Voor de miskraam had ik 10 cycli van rond de 30 dagen, dus hoop dat dit gewoon doorzet nu…



Sabrina, wij gaan voor de 2e. Van de eerste was ik in maart 2005 zwanger, in december 2005 is onze dochter geboren. We waren toen 10 maanden bezig. Dit kwam omdat mijn cyclus maar niet op gang kwam na het stoppen met de pil. Ben toen maar 2 keer ongesteld geweest en geklust op de gok (heb daarvoor waarschijnlijk niet eens eisprong gehad) en dus eigenlijk nog heel veel geluk gehad dat het toen raak was.

Wauw jij de eerste keer, geeft veel hoop voor deze keer. Ik heb toch ook wel veel hoop, omdat het voor de miskraam de 2e maand al raak was.



Vandaag zit ik alleen op het werk, dus wel veel verleiding om veel op Kok te spieken. :lol:



gr. Nienke

zo ben even een dagje niet geweest…

ik was gisteren lekker even gaan shoppen met een vriendin. Ik was s’avonds echt helemaal dood hahahaha.

Ik heb wel een heel leuk fotoboekje gekregen van me vriendin zodat je kan bij houden hoe je zwangerschap vergaat en je kan foto’s inplakken en ook voor als de baby geboren is het fotoboekje gaat tot twee jaar.

Dus nu maar hopen dat ik snel zwanger wordt!! :mrgreen:



Hey sabrina ik ga ook voor de eerste, ik vind het echt heel spannend allemaal.



Volgende week is alweer me laatste week vakantie, de tijd vliegt echt voorbij… :?

Foto’s plakken…mijn hobby! Niet dus, maar ik wil het wel bijhouden, want je hoort altijd verhalen van mensen die kinderen van 4 jaar hebben en nog geen foto ingeplakt. Mijn ouders hadden ook alles in dozen, nooit iets terug te vinden. Dat wil ik dus niet, heb alles (nou ja, er ligt 1 pakje foto’s) bijgewerkt, op volgorde ingeplakt met datum erbij. Netjes he? :oops:



Vlinder, tijdens de vakantie vliegt de tijd ALTIJD voorbij! irritant he? Ga je deze week nog wat leuks doen?



Lotte, is het al wat drukker bij de Oktober stoppers? Misschien kletsen we straks wel weer samen bij de 9 maanden mama’s :wink:



Lekker dagje met onze dochter vandaag. Even een lekker stukje fietsen denk ik als het weer het toelaat…



groetjes Nienke

ja dat is zeker netjes nienke dat je maar 1 pakje foto’s hebt liggen die je hoeft in te plakken.

Ik heb van de week ook nog allemaal foto’s zitten inplakken… Ik wil het ook bijhouden maar ik vind het wel leuk om te doen.



Ik hoop ook dat het lekker weer wordt vandaag. Volgens de weerberichtenb zou het vanmiddag wel beter worden het zonnetje zou er door gaan komen. :smiley:



Ik heb nog niet zoveel plannen voor volgende week maar zo en zo ga ik woensdag met een vriendin naar het dolfinarium. Dus dat is wel gezellig.





Hoe gaat het met de rest? Chico alweer terug van Center Parcs??

Hoi,hoi,



Ik ben weer thuis!!!



Als eerste welkom BrittW, Nienke2 en Sabrina!



@Sabrina, Dat is wel heftig lijkt me een miskraam en curretage :hug:

Maar kanp van jullie dat jullie gelijk door gaan!



@Brittw, ga je ok lekker naar center parcs? ( volgens mij ben je er al, haha ).

Ik hoop dat jullie goed weer hebben.



@Nienke2, jullie gaan ook voor de tweede dus :mrgreen: ( jullie alle drie toch? ).



Wij gaan ook voor de tweede, onze eerste, Jorrit, is nu pas 8 maanden :mrgreen:



Center parcs was erg leuk op een paar grote minpunten na!

Er was echt niet goed schoongemaakt ( muizenkeutels in de berging en zelfs een muis toen ik op de wc zat :evil: :twisted: :mrgreen: ) en nog meer dingen die niet schoon waren.

En cp was altijd wel duur, maar nu is het echt niet meer normaal.

Voor een los wit broodje bij de snackbar betaal je 1 euro en voor spa blauw 2,15 euro :shock: :shock: :shock: ( dit is even een voorbeeld van de prijzen daar ).



Verder zaten we vlakbij de kinderboerderij wat jorrit natuurlijk leuk vond ( hij vind nog alles leuk, haha ) en zwemmen vond hij ook leuk!



Ik slikte de pil om niet ongie te zijn, krijg ik uitgerekend in die week doorbraak bloedingen :evil:.

Maar goed, de pil is de vuilnisbak ingegaan :dance: :dance: :dance:

En ik zit weer aan de foliumzuur.



Nu weet ik alleen mijn cyclus nog niet. Normaal is hij 5 weken, dus vanaf de eerste ongie tel ik 5 weken.



Vlinder, balen als je vakantie bijna weer om is :hug: Mijn man heeft nog 2 weken :smiley:



Groetjes Chico.

Hallo,



Zo Lotte ligt lekker op bed en mijn man is motorrijden dus kruip ik maar even achter de pc. Mhh moet ook zeggen dat het wel weer extra trekt het schrijven op KOK, nu ik weer gestopt ben met de pil :mrgreen:



Chico, lekker is dat doorbraakbloedingen op je vakantie, hihi wel lekker dat de pil weer weg is. Foliumzuur slik ik ook al, liep ik van de week te zoeken in het Kruidvat en maar steeds om me heen kijken of ik geen bekende zag :lol: Oh en ik denk dat je mij en Nienke door elkaar hebt gehaald :-*



Vlinder, ik heb van Lotte ook een boek over het eerste jaar. Alles wat ik in kon vullen heb ik gedaan! Echt leuk om zo af en toe eens terug te zien. Foto’s heb ik alleen van de eerste 8 maanden ingeplakt, de rest staat op DVD.



Ook hebben wij al uren film, pff we hadden het idee om leuk te gaan plakken en knippen en voila een leuke film, :doh: zo werkt het dus niet (bij ons iig)



Nienke, ik las ergens dat je een bloeding hebt, nu maar hopen dat het niet te lang aan houdt of zal het je ongie zijn, klote lijkt me dat die onzekerheid? In ieder geval nog veel fietsplezier vandaag.



Ik heb nog even mijn vruchtbare dagen uitgerekend en nog 8 dagen wachten vanaf vandaag, gelukkig volgende week vier dagen werken dan vliegt de tijd tenminste :roll:



Sabrina

Nienke, bij de oktoberstoppers is het nog erg rustig, maar daar zal vast nog wel verandering in komen.

Hier kwamen de aanmeldingen ok pas na 1 september.

Hoi,



Sorry hoor, ik bedoelde Nienke :oops:



Wij hebben ook een boek van Jorrit zijn eerste jaar, veel film en nog meer foto’s.

We gaan deze vakantie verder met plakken, anders zijn we dalijk ook van die mensen die met 4 jaar nog amper wat geplakt hebben :mrgreen:



Het wordt spannend voor jou Sabrina!



Ik ben niet vooruit te branden vandaag.

Ik ben met de was bezig en zou al kunnen strijken.Ook moet eigenlijk vandaag naar mijn paard maar dat wordt morgen denk ik ( staat elke dag op de wei en wordt niet meer gereden, dus vandaar dat het zo makkelijk gaat, haha ).

Ik ben gewoon suf, haha



Groetjes Chico.

Gister heb ik gelukig al gedweild, haha.

@ Lotte, dan wil ik jullie ook nog wel gezelschap houden hoor :mrgreen:



Groetjes Chico.

Hahaha Chico, je komt maar een keertje langs hoor.

Anders kunnen wij Lotte toch gewoon adopteren??? (hihi lastig voor mij twee Lotte’s)

Dat is lief Sabrina, maar niet nodig hoor.

Er komen binnenkort vast wel meer oktoberstoppers.

Tot die tijd klets ik overal een beetje :mrgreen:

@chico dat is wel slecht zeg dat de muizenkeutels er nog lagen :naughty:

ik vind cp ook best wel duur idd maar ja je bent er even tussenuit.

Wel balen zeg dat je doorbraak bloedingen had maar ja nu op naar de 1e ronden!!!