September 2007 stoppers !!!!!!

En Lotte jij ook veel suc6 he, begrijp dat jullie er ook weer voor gaan!!

Duim voor jullie natuurlijk ook!!



Liefs

Hoi,



Welkom Vlinder!



Volgens mij hebben we eerder samen bij de feb/mrt stoppers gezeten toch?

Spannend hoor, vind je niet? :mrgreen:



@Martje, :naughty: :naughty: :naughty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoe gaat het met je?



Groetjes Chico.

Ja het gaat weer wat beter met me Chico…gelukkig.

Kan al dat gezeur van de fam (lees schoonfam) nog niet helemaal van me af zetten, maar het gaat wel steeds beter, en een vette smile en een lekker brabbel verhaal van Robin doet wonderen, hihi



Liefs

hoi Martje en Chico!



ja ik heb toen ook bij de feb/maart stoppers gezeten!!

Vanwege me opleiding voor me werk ben ik weer begonnen toen.



Ik vind het ook erg spannend allemaal :smiley:

Hadden we het toch goed onthouden Vlinder :wink:

Enne grappig dat jullie dan nu met zn drietjes (ook zit lotte in de okt versie) nu weer met elkaar kunnen kletsen zeg maar…



Liefs

:think: Martje, volgens mij denk je dat ik een andere Lotte ben.

Voordat Chico zich melde bij de oktoberstoppers “kende” ik haar niet.





Chico, zie je wel dat ik gelijk had :mrgreen:

De 2e septemberstopper is ee feit.

Goedemorgen!



Ja de tweede stopper is een feit :mrgreen:

Ik denk dat Martje Lotje bedoelt, van de feb/mrt stoppers, maar die zit hier niet hoor Martje :mrgreen:



Ik heb weer wat met hetnet/kpn.

Wij hebben een bellen onbeperkt en snel surfen abbo. Nu is sinds gister mijn telefoon al heel de dag in gesprek. Bellen kunnen we ook niet.

Nu hebben wij in de mobieltjes altijd 10 euro beltegoed zitten voor noodgevallen onderweg enzo. De klantenservice daar is 0,45cent per minuut en minimaal 10 minuten aan de lijn hangen is wel gewoon.

Hoe kan ik ze nu bereiken? de e-mail reageren ze zoals altijd niet op.



Ik raak altijd zo geirriteerd door dit soort dingen :evil: :twisted:



Groetjes Chico.

Gelukt hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Groetjes Chico.

gelukkig is het opgelost!!!

Wisten ze hoe het kwam dat je telefoon de hele dag in gesprek was?!



Het is hier nog wel rustig met stoppers… Ik ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk toch een september stopper zijn :wink:



Chico ik las dat je naar centerparcs ging maandag. Wat leuk naar welk park gaan jullie?

Ik ben in april naar het Heijderbos geweest was erg leuk vooral de wildwaterbaan en de glijbaan heb ik veel gezien :mrgreen:

Oh sorry dat ben ik idd in de war denk lotte, :oops:

@Martje wrote:





PS Vlinder heb jij toen ook niet met de feb/mrt 2006 stoppers meegeschreven ???




Nee, ben pas in mei op dit forum gekomen geloof ik.

Oh andere vlinder, hihi

Toch wel verwarrend, al die namen die zo op elkaar lijken :mrgreen:

@Vlinder wrote:

gelukkig is het opgelost!!!

Wisten ze hoe het kwam dat je telefoon de hele dag in gesprek was?!



Het is hier nog wel rustig met stoppers… Ik ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk toch een september stopper zijn :wink:



Chico ik las dat je naar centerparcs ging maandag. Wat leuk naar welk park gaan jullie?

Ik ben in april naar het Heijderbos geweest was erg leuk vooral de wildwaterbaan en de glijbaan heb ik veel gezien :mrgreen:




Ze wisten het alleen heel simpel op te lossen, door mijn box aan en uit te zetten :mrgreen: Als het vaker gebeurt moet ik weer bellen :eh: :mrgreen:



Het Heijderbos zijn wij ook al een aantal keer geweest. Ik ben gek op center parcs ( ben alleen niet zo’n wilde zwemmer ).

We gaan nu voor het eerst met Jorrit ( in maart waren we een weekend bij Landel Green, dat is toch wat minder vind ik ).

Ben benieuwd hoe hij het zwembad vind :inlove: en de kinderboerderij ( hij is nu al helemaal gek op mijn paard, kat, konijnen en de hond van mijn ouders :inlove: ).



Het is zeker stil met de september stoppers :think: , misschien blijven we wel samen, haha.



Nou ik ben morgen dus een weekje weg ( tot vrijdag ), dus het is even stil van mijn kant 8) :mrgreen:



Groetjes Chico.

chico veel plezier in centerparcs!!!

je zal het nu vast wel niet meer lezen hahahaha.

Ik kom me ook melden, gisteren de pil weggegooit :thumbup:

Dus wachten op de eerste :twisted: en dan :dance:

hoi Sabrina!!



welkom bij de september stoppers!



Veel succes :mrgreen:

Druk op de dinsdag.



De kogel is hier door de kerk. We gaan vrijdag nog even een weekendje centerparcs doen en volgende week wil ik ergens mijn spiraal laten verwijderen. Op naar nummer 2!!!

hoi Britt welkom hier!



veel succes!



lekker ook even naar centerparcs! Chico is daar nu ook lekker aan het genieten?

Naar welk park gaan jullie?

Hallo dames,



allemaal Centerparc fans…hihi. Ik zat ook al te denken om een extra weekendje weg te plannen in het najaar. net de zomervakantie achter de rus, maar genoeg reden om onszelf extra te laten verwennen.

We hebben namelijk net een Missed abortion van een tweeling achter de rug.



Precies een week geleden ben ik gecurreteerd. Ik voel me verder goed nu en we willen er direct weer voor gaan. Vandaar dat ik hier lekker mee wil komen kletsen. Na een curretage is het de vraag wanneer je weer ongesteld wordt, maar ik neem een beetje aan dat het toch wel in september zal zijn…ik heb een gewone banner aangemaakt voor een cyclus van 28 dagen. De vorige keren waren iets langer, maar zo kan ik makkelijk zien wat mijn cyclus nu doet.



Verder ben ik 26 jaar en heb een dochter van ruim 20 maanden…



groetjes Nienke