September 2007 stoppers deel 2

Hoi,

Ja ik ben ook weer rond gegeten, haha.

Ik heb nog getest maar weer niet positief.

Ik baal nu wel want ik ben nog steeds niet ongesteld :think:

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen eigenlijk.

Vandaag is het cyclusdag 43, nog langer als toen ik na 15 jaar met de pil stopte ( toen we voor de eerste gingen ).

Iemand een idee wat dit kan zijn? :think:

Groetjes Chico.

wat vervelend zeg! weer een negatieve test.

messchien moet je anders gewoon even naar de huisarts gaan.

Dan kunnen zij je messchien verder helpen wat om zo in onzekerheid

te moeten zitten is echt naar.

Heb je wel zwangerschapskwaaltjes?

Hoi,

Het enige wat ik heb is donkere randen om mijn tepelhof ( maar volgens mij kan dat net zo goed toeval zijn ) en ik ben heel erg moe en zo’n buikpijn die je ook rond je menstruatie hebt.

Maar alle kwaaltjes kunnen volgens mij bij zowel een zwangerschap als een naderende menstruatie voorkomen.

Ik wacht nog even en dan ga ik naar de huisarts.

Ik zoek me rot op het net, en ik zie toch ook wel dat het best regelmatig voorkomt dat mensen overtijd zijn en negatief testen.

De huisartsen zeggen dan gewoon dat dat kan :think:

Lekker zo weer zeg :evil: :wink:

Groetjes Chico.

Ze zijn er :mrgreen:

Nou hou ik maar 43 dagen aan en bestel wel een megapak ovulatietesten, haha.

Want je zal net zien dat mijn eisprong nu weer eerder komt :roll:

Groetjes Chico.

oh wat balen zeg!! :frowning:

ik dacht je bent zwanger…

Wel vervelend hoor dat je een onregelmatig cyclus hebt.

Op naar de volgende ronde en dat het maar raak mag zijn!!

Hoi,

Normaal is hij niet onregelmatig alleen wat langer.

Ik weet niet wat er nu aan de hand was, maar gelukkig kunnen we er weer tegen aan.

Ik hoop voor ons dat het deze ronde raak is :mrgreen:

Groetjes Chico.

Hoi hoi,

Ook hier gaan we op naar de volgende ronde… Cyclus was deze keer 31 dagen… :think:

Balen Iuno.

Wat was jou cyclus normaal dan ook alweer? was hij nu ook langer?

Dinsdag gaan we Jorrit zijn eerste verjaardag vieren. De tijd is echt snel gegaan :shock:

Ik heb er wel zin in :smiley: wordt hij weer verwend :silenced: :mrgreen:

Groetjes Chico.

@Vlinder, hoe is het? je banner staat op overtijd :mrgreen:

Groetjes Chico.

@Chico wrote:

Balen Iuno.

Wat was jou cyclus normaal dan ook alweer? was hij nu ook langer?

Dinsdag gaan we Jorrit zijn eerste verjaardag vieren. De tijd is echt snel gegaan :shock:

Ik heb er wel zin in :smiley: wordt hij weer verwend :silenced: :mrgreen:

Groetjes Chico.

De laatste keren (sinds het stoppen) waren 30,30,28,26 …

Was nu trouwens weer op dezelfde datum ongesteld als 2 jaar geleden, daarna bleek ik zwanger, dus wie weet… :roll: Zou wel erg toevallig zijn! :mrgreen:

Ik hoop dat jullie een hele gezellige verjaardag hebben gehad! Zo’n 1e verjaardag blijft toch heel bijzonder. Nog veel aan één jaar eerder gedacht :wink: ?

Hoi,

Nou dan duim ik met je mee dat het nu dan weer raak is :mrgreen:

Zijn verjaardag was super! hij is schandalig verwend door iedereen.

Taart lust hij trouwens niet, haha. Hij wil er niet eens aan zitten :roll: :mrgreen:

Op zondag hebben we dat nog een keer geprobeert, want toen vierden we het voor vrienden, maar zelfs toen wilde hij nog geen taart, haha.

Ik heb heel veel aan een jaar ervoor gedacht en stiekem moest ik ook wel even slikken dat het hele kleine beebje echt een dreumes geworden is :inlove:

Komt je bekend voor zeker?

Groetjes Chico.

@Chico wrote:

Hoi,

Ik heb heel veel aan een jaar ervoor gedacht en stiekem moest ik ook wel even slikken dat het hele kleine beebje echt een dreumes geworden is :inlove:

Komt je bekend voor zeker?

Groetjes Chico.

Ehhh, nee hoor! 8) :mrgreen: :wink:

Hoi meiden ,

Alweer een tijd niet geweest hier. Hoe is het met jullie??

Hier gaat alles goed!

Groetjes Sabrina

Nou, hier dus weer een cyclus van 26 dagen gehad… :?

Ben nu toch eens begonnen met temp. Misschien kom ik dan achter wanneer m’n eisprong is…

Verder eigenlijk niets te melden.

Hoe is het met jullie ‘andere dames’…? :mrgreen:

Balen zo he?

Ik denk dat ik ook weer ongie wordt, dan is het wel inderdaad 11 dagen na mijn ei ( ik heb getest en had precies mijn ei te pakken, alleen jammer dat het weer niks uitmaakt dan :roll: ).

Ik zou dan weer een cyclus van 35/36 dagen hebben.

Dus ook zo regelmatig :roll:

Ben benieuwd of jij je eisprong kan vinden zo :mrgreen:

Hoe is het met jou vlinder?

Groetjes Chico.

Hé, misschien trouwens een ideetje eens een deel 2 te beginnen…?

We hebben dan nog wel niet zoveel pagina’s, maar nu Britt weg is (hoop dat het haar goed gaat!), is het lijstje op de 1e pag. flink verouderd en kan niet meer worden aangepast…

Ben zelf niet zo handig in lijstjes en erg onregelmatig in KOK-ken, dus misschien iemand anders, Chico…? :roll: :slight_smile:

Hoi,

Nou dat van dat lijstje gaat mij ook niet lukken hoor :mrgreen:

Maar ik ben wel regelmatig op KOK :mrgreen:

Een deel 2 is wel een goed plan, al schrijven we niet zoveel hier, haha.

@Vlinder hoe is het nu met je?

Groetjes Chico.

Hé chico, misschien een idee anders te vragen bij de augustusstoppers om mee te schrijven? We zijn geloof ik nog met z’n 3-tjes hier (jij, ik en Tasie)…

Ik heb me daar al aangemeld (want had me dus verrekend en ben eigenlijk augustus-stopper :oops: ). Zijn daar nu buiten mij weliswaar maar nog 2 andere niet zwangeren en héél véél wel zwangeren, maar het is er iig wel gezellig (veel reacties). :wink:

Hé Chico en vlinder,

Hoe ist-ie? Hier nog steeds :thumbdown: . Heb inmiddels wel al 1 cyclus getempt. en eergisteren met ovu-tests begonnen (volgens die zou ik gisteren, dag 14, m’n LH-piek al hebben gehad. :think: )…

Hey Iuno,

Balen he? hier is het ook :thumbdown:

We gaan nu voor ronde 6.

Ik weet dat we niet mogen klagen, maar ik doe het toch :oops:

Ik heb de periode hiervoor ook testen gedaan en we kluste toen op het goede moment maar het heeft niet mogen helepen helaas.

Mijn cyclus is wel weer vrij regelmatig nu.

Ik ga deze ronde ook weer testen bestellen.

Voor jou wordt het klussen nu dan :mrgreen: als je gister al je piek had, dan heb je een deze dagen je ei!

Ik ga voor je duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Verder ben ik hier even niet zoveel, omadt ik er toch wel erg mee bezig ben en ook erg baal.

Gelukkig kunnen we elkaar opvrolijken, haha :wink:

Groetjes Chico.