Wij zitten nu (als ik de allereerste ronde, na pilstop niet mee tel), in ronde 7 en mijn baalpeil gaat zoân beetje als mân temperatuurcurve (op en neer ). Heb momenteel een beetje op âkoudâ geschakeld en klussen gaat ook niet zo super, dus probeer het allemaal maar ff los te laten voor nuâŠ
Bij Jorrit was ik gestopt met de pil, na 43 dagen ongie en toen zwanger.
Stiekem hoop je dan dat het weer zo vlot gaat.
Mijn baal momenten gaan ook op en neer hoor, haha.
Maar 1 ding, ook wij zullen vast wel weer zwanger raken en ik hou altijd maar voor ogen dat we al een kleintje hebben, dus dat we al zoveel geluk hebben!
Dit topic is een beetje âdoodgebloedâ vrees ikâŠ
Britt is zover ik weet nog niet zwanger, maar schrijft hier allang niet meer (sinds mk) en Tasie heeft ook al heeeel lang niets meer van zich laten horen.
Marielle is inmiddels alweer 30 weken zwanger (schrijft ook allang niet meer hier), dus uiteindelijk schreven alleen Chico en ik hier nog: en wij zijn allebei sinds kort dus ook zwanger!
Zie dat jij tegen je NOD loopt, spannend! Ooit mĂÂČet het gewoon toch eens lukken!
Ik was zwanger na 3 rondes tempen, waarvan de laatste 2 ook met ovu-testsâŠ
Had ook helemaal geen gevoel erbij, wist alleen dat er âietsâ aan de hand was, omdat mân temp. op een gegeven moment al 6 dagen achter elkaar idioot hoog Ăšn stabiel was. Merkte toen ook dat het w.c. papier âzoetigâ rook (na het afvegen en nee, was geen geurpapier :lol: ). Voor de rest helemaal niets en nu eigenlijk nog steeds niets. Heb wel een paar dagen zoân zeurderige rugpijn gehad, maar dat is alweer over. Merk alleen dat mân buik het nu al niet fijn vindt als ik te lang/te diep buk of âte drukâ bezig ben, maar heb de vorige keer ook nauwelijks kwaaltjes gehad. 8)
Ben benieuwd⊠laat je het wel ff weten hoe het dan is afgelopen (NOD of WOD )?
wat grappig dat het een beetje zoetig rook. Op zich wel lekker dat je niet zoveel kwaaltjes hebt. Ik kan me voorstellen dat bepaalde kwaaltjes ook niet hoeven te komen hahaha.