dank je wel!!!
ok gelukkig dan gaat het voor haar ook de goede kant op!
Hey Vlinder, wat leuk voor jullie. Gefeliciteerd!!!
dank je wel!! :inlove: :inlove:
Vlinder gefeliciteerd met je 13 weken! Hoe gaat het met je?
Jeetje Sabrina,
Ik zie dat je kleintje alweer 29 dagen is :shock:
Als nog gefeliciteerd hoor!
Alles goed gegaan?
@Vlinder, gefeliciteerd hoor, sorry dat ik niks heb laten horen vorige keer, maar ik moest even wat afstand nemen vanwege de miskraam :oops:
Ik hoop dat alles goed gaat?
Groetjes Chico.
Hé Chico, wat zie ik nu, weer zwanger!!! :dance: :dance: :dance: (maakt een voorzichtige vreugdedans
:lol: )
Oh wat fijn meid! Duim heel hard voor je dat het deze keer wèl allemaal in orde is en bij jullie mag blijven! :-*
Vlinder alweer 13 wekene en Sabrina alweer bijna 1 maand mama… gaat de tijd toch snel…
Ikzelf zit inmiddels op 18 weken en voel beebje dagelijks (zelfs meermaals). Zijn al echte trapjes, die je soms zelfs van buiten kunt voelen. :shock: :inlove:
Zo gek… bij zoonlief, begon ik met 19 weken pas een licht ‘gekriebel’ onderin m’n buik te voelen en nu al sinds een week of 1,5-2 een echt voelbaar ‘kickertje’…
P.S. Met Britt_W gaat het ook nog steeds goed!
ja 13 weken!! het gaat wel goed nog steeds last van moeheid en ook wel van wat kwaaljes af en toe maar verders
Donderdag naar de vk en dan zullen we ook wel naar het hartje gaan luisteren.
@sabrina zo alweer een maand mamma, hoe 'bevalt’het :mrgreen:
@chico wat goed dat je alweer zwanger bent ik duim voor je dat alles goed blijft gaan, ik geloof erin.
@iuno het lijkt me heerlijk om ook de beeb te kunnen voelen, al dacht ik gisteravond toen ik bed lag dat ik 3x een kriebeltje voelde maar ik weet nou niet of ik het me verbeeld dus ik was maar anders gaan liggen hahaha
Hey meiden,
Wat fijn dat het allemaal goed gaat met jullie!
En het klopt geloof ik dat je een tweede eerder voelt
Fijn ook dat het met Britt goed gaat, het is toch extra spannend na ene miskraam!
Ik heb vandaag weer een meting gehad van mijn hcg en die is nu 2300 ( vrijdag nog 800 nog wat ) nog wat, en wat vrijdag nog een stipje was, is nu een mooie vruchtzak met een stipje erin wat waarschijnlijk het vruchtje is.
Vrijdag heb ik weer een echo en dan weet ik weer meer!
Groetjes Chico.
ben benieuwd vrijdag naar je echo
En… Vlinder… en… Chico… hoe is het nu met jullie?
Hier is alles ok. Zoals jullie kunnen zien, ben ik inmiddels over de helft
. Gisteren het hartje mogen bewonderen (alles :thumbup: ), echt gaaf om die 2 klepjes zo snel op en neer te zien bewegen!
Verder helaas niet veel van beebje gezien; gyn. had er geloof ik niet zo’n zin in, dus die heeft alleen bekeken wat ie op moest meten, maar verder geen totaal beeld gegeven of het gezichtje bekeken, gewoon voor de lol, dat was wel balen…
Maar voel beebje zo vaak en zo goed, dat maakt een hoop goed!
hoi!
hier gaat alles goed hoor. Alleen ineens uitslag wat ontzettend jeukt
vanmiddag even naar de dokter.
wat balen zeg van die gyn, ik begrijp dat he4t voor hem routine is maar toch voor jou is het toch bijzonder.
gelukkig was alles wel goed.
wanneer voelde je de beeb voor het eerst?
@Vlinder wrote:
wanneer voelde je de beeb voor het eerst?
Rond 24 weken heel lichtjes (‘plopjes’ - al weigert de gyn. dat te geloven :wall: ) en vanaf 17 weken echt duidelijk en ook af en toe van buiten.

Vervelend, van die uitslag/jeuk :hug: . Lees het wel meer hier en op andere fora dat toch relatief veel vrouwen daar tijdens de zwangerschap last van hebben (vooral op de buik)…
je bedoelt denk ik andersom hahaha met 17 wkn plopjes
de huisarts heeft me een zalf gegeven maar die mag ik niet te lang gebruiken want dat is weer nie4t goed dus ik zit te tweifelen of ik het wel moet gaan gebruiken.
Ik heb ook maar mentholpoeder gehaald dat mag je gebruiken zovaak je wilt…
@Vlinder wrote:
je bedoelt denk ik andersom hahaha met 17 wkn plopjes![]()
Haha, niets andersom, hoor! Gewoon verkeerde knopje te pakken gehad, zie ik nu.

Met zo 14 weken dus de eerste zachte plopjes en met zo 17 weken dus de eerste beweginkjes van buitenaf…

Weet dat 14 weken ook voor een 2e wel wat vroeg is, maar weet wanneer m’n baarmoeder waar zou moeten zitten en ook hoe m’n darmen voelen (da’s dan wèl weer een ‘voordeel’ van een darmziekte

Fijn dat je een zalf hebt gekregen tegen de uitslag en de jeuk! :thumbup:
Ik heb de vorige keer in m’n 3e trimester een gel van de gyn. (!) gekregen tegen m’n rugpijn. In de bijsluiter stond dat het gebruik van die gel dus werd afgeraden in het 1e en 3e trimester van een zwangerschap… :?
Heb die gel uiteindelijk toen wèl gebruikt (gyn. wist immers dat ik zwanger was en hoever :lol: ), maar echt alleen als het ècht heel erg was en dan met zo min mogelijk gel…