September 2007 stoppers deel 2

Heel veel succes dames en laat de zwangeren maar komen!

Mocht je wijzigingen hebben dan mag je ze uiteraard doorgeven dan zal ik ze aanpassen in het lijstje.

Iuno: wil je je leeftijd en NOD nog even doorgeven?



Tasie: wat is jou leeftijd dan is het lijstje helemaal ingevuld.



Danielle, Sabrina: hoe is nou met jullie??? Voelen jullie al iets/niets



Nienke: Echt!!! Heb je blauwe aders op je borsten??? Dat was mijn 1e signaal vorige keer toen ik zwanger was, zulke dikke blauwe aders, niet normaal!!! Spannend hoor?

Spannend Nienke!



Ik ben ook benieuwd hoe het met de andere meiden gaat!



Groetjes Chico.

He een nieuw deeltje…

Ik heb een mody al een berichtje gestuurd om op de oude een lotje te zetten.



Britt, Ik voel nog niets maar dat klopt want deze maand gingen we er nog niet voor. Na deze menstruatie pas.

Ik voel wel een ongi aankomen…

Jaaa ben ik weer, de pc stond losgekoppeld op zolder :roll: We zijn nl. de verhuizing van Lotte aan het voorbereiden. Zij gaat nl. straks op de computerkamer slapen, deze krijgt ze een soort van voor haar verjaardag.



Ik ben vandaag ongie geworden. Pfff eindelijk wat spanning eraf. Ik vond het eigenlijk minder erg dan ik gedacht had. Vandaag 3 jaar getrouwd, jij ook gefeliciteerd schat :frowning:



Dus op naar de volgende ronde, meteen maar even mijn banner aanpassen.



Ben morgen weer terug!



Oja nieuwe NOD is 29 oktober

Zo bijna iedere gaat voor een 2e. Toen hier voor Lucas schreef was bijna heel de groep zwanger van de 1e…

Ik ben zojuist ongi geworden. Snap er niks meer van. De eerste bloeding was 10 dagen na de curretage en deze weer 24 dagen erna. Op deze manier heb ik natuurlijk geen eisprong!!! :x

Ik hoop niet dat die gevoelige borsten er vanaf nu bijhoren, ik had er namelijk nooit last van. He, het wordt steeds vervelender dat zwanger worden. Waarom moet het zo moeilijk gaan!



groetjes Nienke



ps: ik denk dat ik me maar afmeld bij deze topic. Als het zover is zal ik me melden bij de 9-maanden-mama’s.

ik ben 27 jaar.( voor het lijstje)



Zondag moest in ongie worden, dat ben ik alleen niet geworden. Maandag zwangerschaptest maar die is negatief.



Maar ik heb geen last van me rug niet van krampen. Heb wel last gehad van pijnlijke borsten, maar dat is eigenlijk ook weg. Wel heb ik een raar gevoel onderin mijn buik.



Ik zal dus moeten afwachten. of dat de test wat anders gaat zeggen of dat ik ongie word. :? Heel vervelend dus, maar ik durf niks er over te zeggen bij de andere 2 zwangerschappen was ik in 1 maand zwanger. Nu wil dit natuurlijk voor nu niks zeggen, maar ja we wachten af, maar daar ben ik zo slecht in!!!



Succes met de 2de ronde voor wie al kan beginnen.

Nienke, tja voor mij is het wel anders maar ik ben ook drie dagen te vroeg :twisted: . Misschien nog eventjes geduld, het is tenslotte niet niks een MK. 24 dagen betekent toch dat je lichaam langzaam weer op de rit komt denk ik. Geef de moed niet op meis :hug:



Tasie, dat is spannend voor jou zeg. Misschien heb je wel de genen van een konijn :mrgreen:

@nienke2 wrote:

ps: ik denk dat ik me maar afmeld bij deze topic. Als het zover is zal ik me melden bij de 9-maanden-mama’s.




Waarom?? Is toch leuk om hier te schrijven??

Heel leuk! maar wil er gewoon wat minder mee bezig zijn. En als ik hier schrijf, kijk ik ook elke dag. Niet dat ik er dan niet elke dag mee bezig zal zijn, maar het is iets afstandelijker…

@nienke2 wrote:

Heel leuk! maar wil er gewoon wat minder mee bezig zijn. En als ik hier schrijf, kijk ik ook elke dag. Niet dat ik er dan niet elke dag mee bezig zal zijn, maar het is iets afstandelijker…




Begrijpelijk.

Danielle: Bedankt voor het sluiten van het vorige deel, wist niet :oops: precies hoe dat moest.

Ik had er zeker overheen gelezen dat deze maand nog niet voor je echie was. Maar dan kan dus bijna veranderen??? Spannend hoor.

Inderdaad veel 2e kindjes hier. Bij ons was het gemeleerd vorige stoppers topic.



Sabrina: Leuk hoor, dat je dochter een nieuwe kamer krijgt, heb je ook een thema? of speciale kleuren?

Gefeliciteerd met je huwelijksdag. (vanwaar de sarcasme: was hub het vergeten?)



Nienke2: Ik zou het erg jammer vinden als je hier niet meer komt kletsen. Maar begrijp het wel hoor.

Trouwens als je na 14 dagen een bloeding (ongesteldheid) hebt, heb je wel degelijk een eisprong gehad. Als je geen eisprong hebt word je namelijk niet ongesteld. Ongeveer 14 dagen na je eisprong word je ongesteld, dus je ei is wellicht heel snel gerijpt dit keer. Je kunt het natuurlijk ook positief zien. Als je ei sneller rijpt heb je vaker een cyclus in een jaar en dus vaker de kans om zwanger te worden. Er zijn meiden die maar vier keer per jaar een ei/ongi hebben, dan heb je echt weinig kans. Dus kop op meid, in weet dat je teleurgesteld bent dat zou ik ook zijn als het niet raak is deze maand, maar we kunnen elkaar er toch ook bovenop kletsen. Enneh zoiets als er niet mee bezig zijn… bestaat volgens mij niet… :-*



Tasie: Bij jou is het echt vet spannend zeg??? Had helemaal niet door dat je NOD afgelopen zondag was. Nog steeds niets aan de hand??? En wellicht inderdaad de genen van een konijn, hihi :lol:



Lijstje is weer bijgewerkt. Hier ook steeds het idee dat ik al dingen voel en dat ik wellicht toch of wellicht toch niet… Jeetje om gek van te worden en ik zou er toch zo nuchter mee omgaan. :naughty: Lijkt me dus niet mogelijk tussen mijn ei en nod :naughty:

Ga er onbewust gewoon van uit dat het niet raak is hoor. Vorige keer 13 rondes nodig gehad, zal toch gek zijn dat het nu de 1e keer raak zou zijn.

Ik zag net Minou haar foto, wat een moppie zeg!

Britt, ow nee ik heb een mooie bos bloemen gekregen maar ik vond de dag waarop ik ongie ben geworden wat zuur. Het was minder erg dan dat het eruit zag zeg maar :wink:



Lotte zit in bad dus ik ben nu eigenlijk iets aan het doen wat niet kan :?

Helaas dames, bleek het vals alarm gisterochtend ongie geworden. Dus ook ik mag naar de 2de ronde. mijn nod zal 31 oktober zijn.



Het is dit keer zo anders dan de eerste keer dat we zwanger wilde worden. Toen leken we inderdaad konijnen waren ook pas een 4 maanden getrouwd. Nu hebben we het allebei druk. Met onze dochter met onze baan en ik nog extra met mijn opleiding en de start van mijn eigen bedrijf. wat aardig loopt.



Dus ben ik vaak blij als ik naar bed kan. Dus klussen schiet er wel eens bij in. Herkennen jullie dit dat het bij de 2de keer zwanger willen worden anders is?



Ach ik probeer rond de eisprong te klussen zelfs als ik moe ben. Hopelijk zijn we snel zwanger allemaal en gaat onze droom uit komen

Ach Tasie, wat jammer… wel een lang cyclus dit keer zeg???

En het is volgens mij ook anders dan bij de 1e keer zwanger worden. Alhoewel ik recent nog wat kilo’s van de 1e zwangerschap aan het wegwerken ben (zo’n 10 kilo lichter nu) En dat laat het mannetje niet helemaal onberoerd zeg maar :oops: . Hij zit weer ouderwets lekker aan me te friemelen…

En euh, vervelend is anders :lol:



Sabrina: Ik schrok al, gelukkig wel bloemen dus. Inderdaad jammer dat je geen beter nieuws had die dag.



Hier allemaal zo raar???

Ik heb zo sterk het gevoel zwanger te zijn. Maar kan niet zeggen waar het op gebasseerd is. Vind het ook helemaal niet logisch… Immers de eerste zijn 13 rondes voor wezen klussen, dan is het toch raar dat het nu in 1 keer raak zou zijn. Dus realistisch gezien wil ik er niet aan geloven, maar dan gevoelsmatig…tja :think: We zien het volgende week wel.



Nog zoiets ik heb aldoor jeuk aan mijn keizersnee. Zijn er dames die ook een keizersnee gehad hebben en daar ook last van hebben?

Danielle hoest eigenlijk bij jou? NOD is al geweest gezien je banner…

@tasie wrote:

Helaas dames, bleek het vals alarm gisterochtend ongie geworden. Dus ook ik mag naar de 2de ronde. mijn nod zal 31 oktober zijn.



Het is dit keer zo anders dan de eerste keer dat we zwanger wilde worden. Toen leken we inderdaad konijnen waren ook pas een 4 maanden getrouwd. Nu hebben we het allebei druk. Met onze dochter met onze baan en ik nog extra met mijn opleiding en de start van mijn eigen bedrijf. wat aardig loopt.



Dus ben ik vaak blij als ik naar bed kan. Dus klussen schiet er wel eens bij in. Herkennen jullie dit dat het bij de 2de keer zwanger willen worden anders is?



Ach ik probeer rond de eisprong te klussen zelfs als ik moe ben. Hopelijk zijn we snel zwanger allemaal en gaat onze droom uit komen




Heel herkenbaar ja, bij Lotte was ik dus direct zwanger en nu ga ik de tweede ronde in. Uiteraard vond ik het best jammer dat het niet direct raak was. Wat jij ook schrijft is zoooo herkenbaar, ik ben nog steeds afgedraaid als ik uit mijn werk kom. Ik doe dit nog maar vanaf februari en had totaal geen kennis van hetgeen wat ik ging doen. We zijn het kamertje van Lotte dus aan het opknappen, ik wil graag 2 keer per week sporten en ik ga nog naar school (weliswaar niet zo vaak). Ook heb ik me per december aangemeld voor een nieuwe cursus en zal rond mei examen doen en dan de rest er nog bij…



Britt, wie weet :pray:



Vlinder waar ben jij eigenlijk, hhmmmm vast aan het klussen :mrgreen:

@tasie wrote:

Dus ben ik vaak blij als ik naar bed kan. Dus klussen schiet er wel eens bij in. Herkennen jullie dit dat het bij de 2de keer zwanger willen worden anders is?



Ach ik probeer rond de eisprong te klussen zelfs als ik moe ben. Hopelijk zijn we snel zwanger allemaal en gaat onze droom uit komen




Herkenbaar… dat heb ik bij m’n 2e keer zwanger worden ook een beetje zo ervaren. Zal nu ook wel zo gaan. Ik was toen wel de 2e maand zwanger. Maar de eerste maand hadden we het ei niet goed benut omdat we moe waren en ‘geen zin’… druk met andere dingen, liever slapen dan verplicht klussen. Maar toch was ik teleurgesteld dat ik niet zwanger was. Dus de maand wat beter ons best gedaan en ik was gelijk zwanger. Maar dat is helaas 2 maanden later misgegaan. Maar het feit dat ik snel zwanger was is wel fijn. Ik was van Lucas de eerste maand zwanger. Ik weet dus niet hoe het voelt om heel lang te wachten.