September 2007 stoppers deel 2

Ik ben nog niet ongi. Wel jammer want dat betekent dat m’n cyclus (een beetje?) uitloopt. Lastig rekenen wordt het zo. Hiervoor was in na 28 en daarna na 33 dagen ongesteld. Nu is het vandaag 31 dagen. Ben benieuwd. Daarvoor voor de zwangerschap en MK) was ik steeds 28-30 dagen… we zullen zien. Nu vindt ik 28-33 dagen ook nog wel acceptabel. We moeten dan wel wat langer lief zijn tegen elkaar… :mrgreen: :mrgreen:

Hoi,



Danielle, dat lief zijn is toch ook zo erg niet :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb zelf normaal een cyclus van ongveer 36 dagen ( tenminste die paar keer dat ik een echte cyclus had ), het is wel lang maar nog wel te doen.



@Nienke, jammer dat je niet meer mee wilt schrijven, maar begrijpelijk.



@Vlinder, hoe is het met je?



Meiden die ongie zijn geworden, op naar de tweede ronde :mrgreen:



@Sabrina, leuk dat je dochter een nieuwe kamer krijgt!



@Britt, jij kan nu ook echt af gaan tellen!



Groetjes Chico.

Voor het lijstje: ik ben 27 (bijna 28 :slight_smile: ).

Mijn NOD weet ik niet. Heb het idee dat ik nog een onregelmatige cycles heb. Wil daar verder ook niet al te erg mee bezig zijn. Kijk wel vaak na m’n ongi wanneer de volgende ‘extra klustijd’ zou moeten zijn ;).



Overigens dacht ik feb. 2006 bijna 7 weken zwanger te zijn (gerekend volgens ‘1e dag laatste ongi-methode’), maar bleek toen pas nèt 5 weken te zijn. Las toen op een site dat het bevruchte eitje er soms wel een paar weken over kan doen om van de eileider in de baarmoeder te komen en in te nestelen…



Wij hebben voor de 1e zwangerschap overigens 5 maanden nodig gehad. Ga er dus maar vauit dat we voor de 2e ook iig zo rond een half jaar nodig zullen hebben. Hoop iig dat we niet (veel) langer nodig zullen hebben. Vind zo’n 2-2,5 jaar verschil ook wel leuk. En het wordt anders ook wel een beetje zuur - voor mij: mijn zwager hoeft mijn zus maar aan te kijken en ze is al zwanger! De eerste was bij hun een ‘ongelukje’ (had ook nog wel een jaartje mogen wachten, volgens mijn zus), na 1 jaar en 8 maanden volgde nr 2, 1 jaar en 10 maanden daarna nr 3, nog 1 jaar en 6 maanden later nr. 4 en feb. 2008 verwachten ze de 5e (= weer 1 jaar en 9 maanden later)… :shock:

Ik gun het ze van harte, hoor, dat niet, maar ik zou ook dolgraag een gezin zoals zij willen en dan is het af en toe toch wel moeilijk dat het bij hun als ‘vanzelf’ gaat en bij ons niet…



groetjes, Loïs

Ik ben gisteren ongi geworden. Dus deze cyclus was 33 dagen. De vorige ook. En daarvoor 28.

Dus vanaf nu gaan we ervoor… nou ja niet NU… maar wat later deze maand…haha

Lijstje is weer geupdated. Danielle wat is jouw nieuwe NOD???

Ennneeh, jij nu ook heel veel succes voor het echie he? Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.





Iuno: Wanneer ben je jarig dan? Ik heb je eerst nog als 27 vermeld. Ik ben overigens ook deze maand jarig, de 25e.

Heb je afgelopen maand wel geklust tijdens je vruchtbare dagen? Zeg maar voor zijn echie?? Want dan is jou NOD het eerst aan de beurt he? Dinsdag al toch? Zijn benieuwd of’t wat word. Voel je al iets anders als anders?



En wat je zegt, over hoeveel tijd je denkt nodig te hebben over zwanger raken, hoeft natuurlijk niet altijd hetzelfde te zijn. Ikzelf denk namelijk zwanger te zijn nu. Helemaal zeker weten doe je het niet, maar dat zien we dan wel weer. De eerste 13 rondes nodig en nu wellicht de 1e raak??? :think:

Erg vreemd waarop gebasseerd zou je zeggen. Nou ik heb soms van die stomme voorgevoelens. Bij onze 1e was ik bv 8 weken zwanger en was er heilig van overtuigd dat het een jongetje zou worden. Toen ik overtijd liep zei ik al tegen Adriaan (mijn man) het zal toch wat als het toch een meisje word. Ik was zo ingesteld op een jongen dat ik me aardig vernkt zou voelen als het toch een meisje zou zijn. Nu heb ik datzelfde gevoel. Ik zou me dus aardig vernkt voelen als ik ongesteld zou worden. Donderdag is mijn NOD, maar als ik het vol kan houden en ik word niet ongi wil ik eigenlijk niet eerder testen dan zaterdag. Let wel, als ik het vol kan houden he?

Britt, donderdag je nod… spannend ik duiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim. Ik wist het bij Lotte ook hoor.



Ik moet ook zeggen dat ik nu veel relaxter ben dan vorige maand, heb nu echt zoiets van het komt zoals het komt. Ik ben helemaal niet meer zo obsessed.



Morgen weer werken en dinsdag onze nieuwe bank inhangen :dance: . Donderdag is Lotte jarig dus we hebben een feesie :**:



Damesssssssss waar zitten jullie verstopt, of ligt iedereen al in bed :mrgreen: ?

Britt, spannend hoor!



Ik denk dat m’n NOD 8 november is. Dat is uitgaand van 33 dagen.

Hoi meiden, ik kom ff buurten.



Wat een gezellig klein cluppie hebben jullie.

Wel lekker makkelijk om alle verhalen te volgen.



Bij de oktoberstoppers is het ook nog vrij rustig.



Veel succes allemaal.



Liefs Lotte

Hoi Lotte,

Mocht oktober ook een klein clubje blijven dan is het wellicht ook leuk om 2 maanden samen te voegen, maar dat kunnen we natuurlijk altijd afwachten.



Sabrina: Wat wist jij bij Lotte ook? Dat je zwanger was of dat je zwanger was van een meisje???

Leuk vooruitzicht met de bank en lotte haar verjaardag.



Het blijft spannend hier. Maar we wachten nog steeds rustig af. Het idee dat het raak is wordt wel steeds groter…

hallo dames!



kom weer is even langs :oops: Ik had het zo druk de afgelopen tijd.

vandaar dat ik niet heb kunnen meeschrijven.



Nog niemand zwanger zag ik :frowning:

Hopen dat het snel mag gaan gebeuren.

@Britt_W: ik ben in november jarig.



Bij de 1e zwangerschap wist ik ook dat het een jongetje zou worden. Pas tegen het eind ging ik twijfelen, maar meer uit de ‘overweging’ niet ‘teleurgesteld’ te zijn als het toch een meisje zou blijken, als je snapt wat ik bedoel…



Gek, in mijn gevoel is altijd al alleen plaats geweest voor zoontjes (kennen jullie het spel ‘Levensweg’? :mrgreen: ), maar nu we er eentje hebben maakt het me werkelijk niets meer uit.

Kennen jullie zo’n gevoel?



P.S. Ben de 11e ongi geworden, 2 dagen later dan eigenlijk had ‘gemoeten’, vorige keer was 11 sept., daarvoor 8 aug. (maar nam toen nog minipil). misschien dus een cyclus van 30 dagen…?

Volgende NOD zou dan dus 11 nov. moeten zijn…

Hallo meiden!



Breekt in… :mrgreen:



He Danielle_M, las per toeval dat je weer probeert zwanger te worden.

Las ook dat het verwijderen van de cystes is gelukt, goed om te horen meid!

Ik wil je heel veel succes wensen met het klussen en met het zwanger worden.

Het is je heel erg gegund!



Danielle en ik kennen elkaar van de december 2006 stoppers en we zijn beide in maart zwanger geraakt dus schreven we ook bij de december 2007-mama’s.

Helaas is de zwangerschap van Danielle geeindigd in een mk.

Zo nu weten jullie even wie er inbreekt…



Danielle nogmaals succes en de ander meiden natuurlijk ook!

Ik hoop dat jullie allemaal gauw zwanger mogen raken.



Doei doei!



Breekt ook weer netjes uit… :mrgreen:



Liefs Elly.

Elly dank je wel!! :inlove:

Hoi,



Wat is het stil hier!



Britt hoe is het?



Groetjes Chico.

Overtijd hier…



Donderdag getest…NEGATIEF helaas.



Vandaag wat bruine verlies, maar helemaal niet het gevoel dat in ongesteld ga worden. Temperatuur is ook nog steeds hoog.

Mocht dat morgenvroeg nog zo zijn, dan ga ik weer testen.



Dus nog geen spannend nieuws.

Zal zo het lijstje nog even bijwerken.

Oh spannend zeg! :mrgreen:

Ik had trouwens met Jorrit een innestelbloeding een week voor mijn nod en daarna 1,5 week bruinverlies, dus bruinverlies zegt zeker niks over een naderende menstruatie!

Ik hoop voor je dat het raak is :mrgreen:



Ik mag nog even wachten maar voor mij schiet het ook op nu ( tenminste als mijn cyclus 36 dagen was ).

Ben benieuwd.



Groetjes Chico.

Vanmorgen weer getest aangezien mijn temp nog steeds 37C is.



En een meningsverschil bij ons thuis:

Adriaan zegt: Jij kijkt je rijk.

Ik zeg: Blinde



Komt erop neer dat er niet heel veel te zien is. Geen duidelijke vette streep dus. Maar ook nog geen ongi maar wel de bruine zooi(tje) is ook niet zo veel hoor!



Hoop niet dat het nog een week gaat duren voor er duidelijkheid is, welke kant het ook op gaat.

Britt spannend!

Maar bedoel je met ‘geen duidelijke streep’ dat er WEL een streepJE is???

Want streep is streep… :thumbup:

Hoi,



@Britt, is er wel een vaag streepje te zien?



Ik zelf verloor vanmorgen wat bloed met plassen, verder heel de dag niks en nu komt er weer wat dus ik denk dat mijn cyclus iets korter is en dat hij gelijk mooi op gang is na de pil :dance:

Wel apart dat ik echt nog geen menstruatie verwachtte :think:



Ik kijk morgen even en dan pas ik mijn banner aan.



Britt ik duim nog steeds voor je hoor!



Groetjes Chico.

Britt waar ben je???