September 2007 stoppers deel 2

Druk bezig, zodat ik niet aldoor met een mogelijke zwangerschap bezig ben, anders word ik GEKKKKKK.

We krijgen eind oktober een nieuwe keuken, dus druk bezig uitpakken en in dozen doen en zoveel mogelijk kastjes afbreken. Zaterdag gewerkt en vandaag vrij. Weer tijd voor de keuken zeg maar…



Maar de vorige test was zo dubieus, dat het ook de reflectie van de lijn kon zijn, dus kon nog niet zeggen dat een lijn een lijn was. Daarom de discussie tussen ons beiden. Vind het wel vreemd had bij Stijn 1 dag na mijn NOD een duidelijke streep.



Ik ga pas morgen weer testen heb ik met Hub afgesproken. Hij mocht kiezen vandaag of morgen. Die nuchtere koos helaas voor morgen, :stuck_out_tongue: .



Update tot zover: Bruine drap is er gistermiddag ineens mee opgehouden. Voel verder niet veel meer hoor. Helemaal niet het idee dat ik ongi moet worden. Af en toe wel pijnlijk (lees spierpijn) gevoel in mijn borsten, en errruggggg moe. Dus ik kan tellen en bij mij is 1 + 1 + 2 binnenkort vier. hahaha.

Ahhh Britt, maak me gek, spannend :shifty:

AAAARRRRGGGGGHHHHHHHHH SCHOK ME DE LAPLAZERUS VANMORGEN!!!



We zijn gewoon zwanger!!! In 1 keer…

Wauw!!! gefeliciteerd!

Had vanmorgen ook al ff gekeken, maar nu eindelijk een berichtje van je. Heerlijk na het lange wachten voor de eerste, ongelooflijk he?



Groetjes Nienke

Jihoeeeeeeeeeeee gefeliciteerd Britt!!



Dat is een streep!!!



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

zo britt GEFELICITEERD :thumbup:

Hey Britt,

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

SUPER SUPER SUPER, de eerste septemberzwangere is een feit :thumbup:



Leuk leuk, dit geeft de burger weer moet…



Had ik je al gefeliciteerd???



Bij deze!

Bedankt voor de felicitaties, kan het zelf ook nog niet echt geloven.

Echt zo snelllllll!?!?!?



Mooier verjaardagskadootje kun je niet krijgen toch? Ben de 25e jarig, haha.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ik doe nog steeds een vreugdedansje voor je Britt





:-* :thumbup: :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :: :: :: :: :**: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



(ik doe weleens vaker raar… :roll: )

Who’s next???

Mhh ik denk niet…



Vruchtbare dagen zijn zoooooo vaag… met die laatste cyclus… we zullen zien.



Vlinder jij bent nu toch bijna weer toe aan je NOD?

GEFELICITEERD BRITT !!! :thumbup:



Zo en nu is het tijd voor hubbie… :mrgreen:

Britt hoe voel je, je??

En heb je het al aan mensen verteld??

@Sabrina wrote:

Mhh ik denk niet…



Vruchtbare dagen zijn zoooooo vaag… met die laatste cyclus… we zullen zien.



Vlinder jij bent nu toch bijna weer toe aan je NOD?




ja volgende week is die :smiley: dus nog even afwachten voor mij…

Ben ook zo blij Sabrina, niet te geloven, volgens mij moet iedereen het wel aan mij zien…



Eigenlijk gaat het wel heel erg goed met me. Sinds ik een positieve test heb, ben ik minder misselijk en heb minder last van mijn borsten etc…

Ik blijf wel ontzettend moe, niet normaal meer. Zei al tegen Adriaan, je bent een jaar bezig om te ontzwangeren en meer energie te krijgen en je hebt binnen een paar dagen gewoon weer helemaal verkl**t, haha…l



Ben er wel veel nuchterder onder als met Stijn. Het is natuurlijk ook niet nieuw meer allemaal. Ik zit wel steeds te denken zal het de laatste keer zijn??? En ik heb zo’n zin in een eerste echo, wil het zo graag bevestigd ZIEN.

Denk dat ik met 6 weken de VK ga bellen. Wil namelijk een dubbeltest laten doen en voor de bloedtest moet al ergens in week 9 geprikt worden volgens mij…



We hebben het nog niemand verteld, heb er wel heel erg moeite mee, ben namelijk nogal een flapuit, en heb heel erg moeite met geheimpjes bewaren. Ik weer bv dat mijn ouders het geweldig zullen vinden, dus dan word het helemaal moeilijk he? We hebben bij simple colors een shirtje besteld voor Stijn met de tekst Binnenkort BIG BROTHER. We proberen het tot zo’n 7 weken voor ons te houden. Vorige keer met 6 weken op sinterklaas avond verteld. Volgende week ben ik jarig, dan ook 6 weken, leek mij eerst wel leuk om de ouders en broers en zussen op de koffie het te vertellen en de rest op de borrel te vragen… Maar dan verl*llen hun zich wel tegenover de rest volgens mij, en ik wil nog niet dat iedereen het weet, dus vandaar dat we het waarschijnlijk voor mijn ouders een week uitstellen. We gaan dan met mijn ouders naar de dierentuin een dag, dus lijkt me wel een geschikt moment, en Adriaan zijn ouders moeten we nog even bekijken. We krijgen een nieuwe keuken, en willen hun als lukt dan uitnodigen onder de noemer kom es keuken kijken en dan Stijn het shirtje aan doen zeg maar…



Oh ben me net rot geschokken, Ik liet Stijn met een glazen :doh: kommetje lopen :doh: Hij viel natuurlijk en heeft nu een beste jaap in zijn hand, ohhhhhh ben me echt rot geschokken Ik :cry: :cry: :cry: janken joh, Stijn zat me wat schaapachtig aan te kijken. Hij heeft nu zijn handje in het verband. Vanaf nu dus niet meer met glas lopen :naughty: :naughty: :naughty: . Maar het was best dik glas dus dacht dat het geen kwaat kon :shifty:



Voel je al iets vlinder???

Och arme stijn. Wat moeten jullie geschrokken zijn.

Gefeliciteerd Britt :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat fijn dat het zo snel gelukt is :mrgreen:



Groetjes Chico.

Ja werkelijk niet te geloven, maar de vraag is nu…wie volgt er!!!



Vlinder hoeíst???

Hoi,

Ik wil je wel volgen hoor, haha. Alle mogelijkheden liggen weer open :mrgreen:



Groetjes Chico.