September 2007 stoppers deel 2

Britt, hoe is het met Stijn zijn handje?? Kan me voorstellen dat je je giga rot geschrokken bent!



Vlinder, hoe is het daar??? Denk je dat …



Volgens mijn banner moet ik nog tot maandag wachten maar ik had de laatste keer een cyclus van 25 dagen dus ik heb zelf niet echt een idee wat me te wachten staat. Maar goed na vlinder ben ik dus :pray:



Vandaag ben ik lekker een dag thuis, ze zijn hier met de uitvalswegen bezig en ik heb dus maar besloten dat ik vandaag niet moest werken :mrgreen: Wel is Lotte naar mijn ouders dus het is hier stilletjes, best lekker op zijn tijd.



Vanochtend al wat muren geverft in haar nieuwe kamer en de ondervloer voor het laminaat gelegd. Het wordt echt leuk, al zeg ik het zelf!



Hoe is het met de rest van de meiden??



Chico, hoe is het met je paard??



XX

hallo meiden,



nou vandaag ben ik ongie geworden :frowning:

Ik hoop volgende maand meer geluk te hebben.



Hoe gaat het met je britt? Lekker gevoel zeker dat je zwanger bent :smiley:



Nou sabrina ik duim voor je!



Hoe gaat het verders met iedereen?

:hug: Vlinder, balen zeg… maar goed we zijn ook nog maar net bezig. Zelf ben ik ook niet meer zo hoopvol zegmaar :think: ik ga er nu gewoon vanuit dat het wat langer duurt. :-*

ja precies dat heb ik ook. Ik hoop er niet te veel op.

Ik probeer er ook wat minder mee bezig te zijn.

Hi meiden, k’voel me ook wel een beetje schuldig hoor dat het hier zo maar in 1x raak was…

Probeer me ook aldoor te verontschuldigen dat het met Stijn ook een jaar geduurd heeft.



Vlinder: Balen joh van je ongi. Maar gelukkig heb je geen lange cyclus moet je dan maar denken toch?

Euhm hoe voelt dat zwanger, op zich natuurlijk heerlijk, op de misselijke momenten na… Maar ook dat neem je wel voor lief, alleen heb ik er meer last van dan met Stijn.



Sabrina: Ik duim wel voor je hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Met Stijn zijn handje gaat het al beter, op aanraden van mijn zus er toch nog even mee naar de dokter geweest, maar het gaat al beter. Wel een rotplek overigens…



Chico: kom dan??? :lol: :lol: :lol:

Britt, ik vind dat je je zeker NIET OF NOOIT bezwaard moet voelen. Ik vind het echt super voor jullie dat het in één keer raak is! Ik vertelde het nog tegen mijn man, ook dat jullie voor Stijn lang bezig zijn geweest, en die vond het ook heel mooi.



Toch wel slim dat je nog even naar de HA bent geweest met Stijn zijn hand, heeft die er nog iets aan gedaan of niet?



Chico, heb je wat te vertellen ofzo??? :think:

@Britt, hoe gaat het met Stijn zijn handje?

Enne, je hoeft je toch niet te verontschuldigen? bij de 1 gaat het zo en bij de ander zo, daar is niks aan te doen.



@Vlinder, balen meid, maar kom op naar de volgende ronde! :mrgreen:



@Sabrina, ik heb niks te vertellen hoor, haha. Mijn cyclus was nu ineens 33 dagen en ik ben echt de volle 7 dagen ongie geweest ( heb ik nooit ) dus ik ben echt niet zwanger, haha.

We gaan er weer voor en ik wil Britt best volgen deze maand :wink:



Met mijn paard gaat het redelijk goed, hij heeft weer stijve spieren ( heel gevoelig voor spierbevangenheid ), dus dat kan er ook nog wel bij.

Zijn been is goed, alleen is het bij de wond nog wel wat dik.

Hij gaat zondag wel verhuizen naar iemand die stallen aan huis heeft. Daar is het een lekker klein clupje, zonder gewissel in de kudde ( nu gaat hij van de ene groep naar de andere, wat ik dus niet echt geweldig vind ).



Nog een paar dagen Sabrina, zeg nooit nooit :mrgreen: :wink:



Groetjes Chico.

Chico, mhh jij was eerst nog niet echt begonnen dan… had jij nu de spiraal dan of was dat Britt. Nou iig knallen nu!!! :lol:



Heel irri ja als je paard steeds wisselt van kudde, steeds weer zijn plekkie veroveren… volgens mij niet echt handig nee. Veel plezier op je nieuwe stal! :thumbup:

Hoi,



@Sabrina, ik was 6 september gestopt met de pil ( halverwege een strip ).

Normaal heb ik een cyclus van 36 dagen, en dat heb ik aangehouden toen ik 11 september mijn ontrekkingsbloeding kreeg.

Nu werd ik na 33 dagen ongesteld, dus nu weet ik in ieder geval dat mijn cyclus normaal doorgaat en dat is toch wat handiger om te weten.

Maar we zijn er wel gelijk voor gegaan hoor.



Ik hoop trouwens dat we allemaal volgen binnen korte tijd :mrgreen:



Groetjes Chico.

Vlinder wat jammer zeg…



Hier alles goed, geen bijzonderheden. Druk op het werk.

Ik had de spiraal…

Dat kan het ook geweest zijn he? Ik had voordat ik van Stijn zwanger werd zeker 20 jaar de pil gebruikt. (Was erg vroeg omdat ik vreselijke pijnen had als ik ongi werd, was op de lagere school al ongesteld, dus dik feest.) Ze zeggen dat het dan ook langer duurt voor alles goed op gang is enzo. En nu had ik natuurlijk iets van 10 maand een spiraal gehad ofzo en een spiraalhormoon verlaat super snel het lichaam.



Heb de VK gister gebeld, zijn vertelde dat het inderdaad wel heel ongewoon snel was, want waarschijnlijk ben ik niet eens goed ongesteld geweest omdat het wat zij noemt meer een ontrekkingsbloeding is geweest. Snap het verschil overigens niet helemaal. :think: Bloed is bloed bij mij…



Geven jullie je nieuwe NOD nog even door zodat ik het lijstje nog even bij kan werken, anders weten we natuurlijk niet voor wie het spannend is of niet???



Chico: Duurt dan niet te lang dat de wond dik is? Zit er geen infectie bij???

Is het nieuwe plekkie voor je paard ook dichterbij voor jou of niet?



Sabrina: Huisarts heeft verder niets met Stijn zijn hand gedaan, goed gevoelt en gekeken, maar de wond was alweer aardig gesloten (ondanks dat het op een rare/onhandige plek zit) Hij heeft er nu volgens mij al geen last meer van of het is gewoon een ontzettende bikkel.

Kijk stijn zijn handje in het verband, toen het net gebeurd was… De stoere. Een pleister pulkte hij steeds weer los.

:shock: lekker ding hoor die Stijn… :inlove: best stoer zo je hand in het verband :silenced: :doh:



tomdidom, nog vijf dagen wachten :roll:

Spannend Sabrina… :thumbup:

Stoer met Speen :think: Zie iets over het hoofd, maar het is ook zo’n spenenkind. Ik was zo antispeen voor ik kinderen had, nu vind ik het een geweldige uitvinding. Wat kunnen dingen toch veranderen he?



Sabrina: Voel je al iets??? Heb je enig idee???

Ik voel niets… geen gevoelige borsten niet misselijk, niet extra moe, eerder energieker :think:



Ach ik wacht nog geduldig af tot maandag denk ik, als mijn cyclus mij echt voor de gek aan het houden is dan is het toch slim om die 28 dagen maar aan te houden, is het niet.



En over die speen ja… ik was en ben ook antispeen maaaaarrrrrr hij is zooooo handig, voor mij ja :oops:



Britt, hoe is het met jou, lekker aan het :sick: of valt het mee?



Snel weer terug naar Lotte want die zit beneden Dora te kijken.



Fijne dag dames!

nou sabrina spannend hoor :smiley:



ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oei oei ik maak mezelf gek :wall: Ik heb een test gedaan, die gaf natuurlijk niet zwanger aan… :doh: ooooooh wanneer heb ik nou eens geduld :roll:

OOOOHHHHH Sabrina, ik begrijp het zo goed dat je getest hebt. Ik zei ook ik laat me niet weer gek maken. Maar als je in de laatste twee weken van je cyclus zit, kun je niet meer helder denken lijkt het wel.



Ik teste trouwens 4 dagen overtijd pas positief!!!

Nou volgens mijn vorige cyclus moet ik vandaag ongi worden… ik wacht nog geduldig af :angel: (heb wel nieuwe testen gekocht vandaag :wink: )