September 2007 stoppers deel 2

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



SABRINA, IK DUIM VOOR JE!!!

Ik ben al heel de dag een soort van zenuwachtig, zal ik tot morgen wachten met testen :roll: Ja ik denk van wel, ik heb tenslotte ook wat ongi krampen maar dat hoeft natuurlijk niets te betekenen…



:pray:

Spannend Sabrina! ik duim voor je :pray: :pray: :mrgreen:



Groetjes Chico.

Ik heb net tegen 17:30 uur een miskraam gehad. De VK komt zo nog even kijken naar wat naar buiten is gekomen. (Volgens mij, en dat gevoel had ik al tegen hubbie uitgesproken, was ik zwanger van een tweeling.)



Ze probeert voor morgen nog even een spoedecho te regelen om te kijken of daadwerkelijk alles eruit is gekomen. Maar naar mijn mening heb ik een complete miskraam gehad.



Ik kom nog wel even vertellen hoe het afgelopen is maar daarna zal ik wat meer afstand van KOK nemen, niet om het een of ander, maar wil er niet zo heel veel mee bezig zijn. Wil genieten van wat ik wel heb, Stijn en Hub…



Ik ben er op het moment vrij nuchter onder, wonder boven wonder. Ik heb de miskraam bij mijn zus op de WC gehad.?!?!?!!?

Denk alleen maar dat het me dus inderdaad niet gegunt is om in 1x zwanger te raken…

:cry: Ah &^%$# Britt wat onwijs klote voor jullie :cry:



Ik wens jou en je hubbie veel sterkte!



:-*



:hug:

Britt wat naar zeg… Dikke kus…

Wat erg zeg Britt, van mij ook een dikke knuffel :hug:



Sterkte.



Chico.

oh wat naar britt :hug:



Sabrina voel je al iets?



Voor mij gaat de nieuwe ronde weer in deze maand. We moeten maar extra lief zijn voor elkaar :inlove:

Update:

Vandaag om 12:00 uur een spoedecho gehad, en mijn gevoel klopte. Ik was zwanger van een tweeling. Ik heb een totale miskraam gehad van 1 van de 2 baby’s. Van de andere hebben we vandaag wonder boven wonder een kloppend hartje gezien. :shock: :shock: :shock:



Het blijft een spannende periode: Dus voorlopig even geen banner van mijn kant.



Wat ik verloren ben ga ik vanmiddag inleveren bij de HA en dat wordt opgestuurd voor een onderzoek bij de pathaloog anatoom.



Dit is werkelijk zooooooo vreemd!!!

wat goed dat er toch nog een kloppend hartje is :smiley: :thumbup:

Wel raar aan de andere kant idd ik hoop echt dat alles goed

blijft gaan.

Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen.

:shock: wow Britt, zo dat is heftig zeg… ik duim zoooo hard voor jullie.



Tja ik heb getest vandaag :roll: en zwanger gaf het scherm aan :dance:



Ikke is blij!





Vlinder klus-se!

Hallo allemaal,



Tsjee Britt… :hug:



En Sabrina, van harte! :thumbup:



Wil zelf ook niet te erg bezig zijn met het thema ‘zwanger worden’ (daarom kijk/schrijf ik hier niet zò vaak), maar heb het idee dat er hier iets gaande is. Niet dat ik me zo anders voel, maar de hond doet ineens ‘raar’. Hij blijft de laatste dagen nl steeds bij me in de buurt. Dat deed hij ook opeens zo toen ik van Mika zwanger was… :think:



Loïs

Jeetje Sabrina gefeliciteerd meid, wordt 't juni of juli???

7 juli ben ik uitgerekend :dance:



Iuno, ik had ook totaal niet het gevoel dat ik zwanger was/ben. Opeens zondagmiddag kreeg ik heel sterk het vermoeden…

@Britt, jeetje spannend hoor :hug:

Hopen dat alles goed blijft gaan verder.



@Sabrina, GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Groetjes Chico.

Britt, wat bijzonder. Ik heb het al eens eerder van iemand gehoord dat 1 van de 2 mis ging en de ander is gezond geboren. Ik duim voor je!!

Wat dubbel he… aan de ene kant verdriet en aan de andere kant blij voor he kloppend hartje.



Sabrina, van harte meid!!!

Even weer een echo update:



Ik ben intussen emotioneel gesloopt. Het bloeden werd na de miskraam zondag gestaag minder, en eigenlijk maandag middag al helemaal niets meer. Mooie echo gezien met kloppend hartje. Gegoogled, en hoop gekregen dat de tweede het inderdaad gewoon met grote kans zou kunnen halen. Tot vanmiddag: Kreeg gewoon keihard de deksel op mijn neus. In een keer weer een stroom aan bloedverlies en verlies van stolsels. Maar volgens mij geen vruchtje. VK langsgeweest en er is geen peil op te trekken. Morgen om half vijf weer een echo om te kijken of er nog wat zit en zoja of het nog klopt…

Intussen kan ik er niet meer zo goed mee omgaan. Het is ook zo’n absurt verhaal aan het worden, dat je het ook niet tweehonderd keer op het internet tegen komt.



Maar ik kan er niet in geloven dat als je veel bloed en stolsels verliest van ca 3 bij 5 cm dat het dan goed gaat komen??? Toch is het raar maar waar en neemt het bloedverlies wederom af. Ik word hier zo stront onzeker van. Ook al gaat dit goed, dit wordt nooit een zorgeloze zwangerschap voor mij.

sabrina gefeliciteerd!!! :smiley:



Britt wat naar zeg :hug: Ik hoop dat er met het vruchtje niks aan de hand is ik duim voor je :thumbup:

Britt, als het goed is ben je voor de echo geweest… ik ben zo benieuwd… ik zoek je ergens anders wel even op…

Hier het eerst een berichtje, dus stop maar met zoeken…



Ik heb gister en vannacht enorm veel bloed verloren. Dus vanmorgen is de VK langsgeweest en het leek haar verstandig om toch maar naar een gyn in het ZH te gaan.



Dus om 10.00 uur vanmorgen was ik in het ziekenhuis en heb allerlei onderzoeken gehad, van de standaard temp, bloeddruk, hartslag tot echo, baarmoedermond onderzoek en inwendig onderzoek. En hier is uitgekomen dat er nog wel weefsel in mijn baarmoeder zit wat er alsnog uit moet, maar er zit nu helemaal geen vruchtje meer en zeker was er geen kloppend hartje te vinden. De echo duurde lang en was wazig, maar dat komt omdat het bloed allemaal aan het loslaten is en dus door de baarmoeder zweeft.



Voorlopig wachten we tot de natuur zijn werk gedaan heeft, want ondanks het vele bloedverlies, was mijn HB redelijk goed.

Maandag moet ik voor controle in het ziekenhuis komen en dag gaan ze controleren of daadwerkelijk mijn baarmoeder helemaal leeg is.



Op dit moment ben ik emotioneel heel erg op, en zal dus ook wat minder op het Forum aanwezig zijn.