September 2007 stoppers deel 2

goedemorgen dames!

hoe gaat het met iedereen?

Ik ben lang niet geweest ik heb het erg druk met me werk en met

school dus als ik thuis kom wil ik even geen comp meer zien :shock:

Ik ben in afwachting tot ik ongie ga worden. Ik voel wel dat ik het moet worden maar het komt maar niet.

Volgens mij gaat er echt een bom barsten hahahaha

Toch weer ongie geworden Vlinder?

Ach nu gaan we gelijk op :mrgreen:

Hopen dat het onze ronde wordt :mrgreen:

Hoe gaat het met de zwangere dames?

Groetjes Chico.

Hier is het goed, veel misselijk maar nog niet gespuugd en moe :zzz:

Morgen alweer 8 weken, tjee wat vliegt de tijd!

Meiden ik duim nog voor jullie :pray:

Zo, dat gaat zeker snel zeg ( behalve als je zwanger bent, dan kan de tijd niet snel genoeg gaan, haha ).

Fijn dat je nog niet gespuugd heb :thumbup:

Wanneer heb je een echo?

Groetjes Chico.

Op 18 december een echo en a.s. donderdag naar de VK. Wel weer spannend allemaal hoor.

Hoe is het met je paardje, ben je al van stal veranderd?

Hoi, spannend hoor!

Gelukkig schiet de echo al op.

Ja mijn paard is verandert, maar de afspraken die gemaakt zijn worden helaas niet nagekomen ( stal niet goed uitgemest, de wei is de bak en ik vroeg voor de meest open stal maar na nog geen 2 weken is hij al in de meest dicht gezet omdat hij geschopt had ).

Helaas moet hij dus woensdag weer verhuizen naar een hopelijk betere stal ( open stallen zonder tralies, en ze staan echt in de wei en het zag er ook schoon en fris uit ).

Ik baal hier enorm van, want zo’n dier moet iedere keer weer wennen.

Maar dit is gewoon niks en ik ga lang genoeg mee in de paardenwereld om te zien dat het ook niks gaat worden helaas :evil:

Groetjes Chico.

Ben er nog wel, maar gewoon niets (nieuws) te melden… :wink:

goedemorgen!

hoe gaat het met iedereen! De tijd gaat echt snel ik zag niet al op de banner van sabrina dat je al 9 weken bent!

Echt spannend allemaal.

hier is het wel rustig ik hoop dat het deze maand raak is, maar we zien wel even afwachten.

Chico goed geklust deze maand?

Hoi,

Ja hier kletsen we niet zoveel, haha.

We zijn nog goed aan het klussen want mijn ei is nog niet geweest ( ik heb ovulatietesten :wink: ).

Vorige maand dacht ik al dat ik hem later heb dan aangegeven op de banner nl.

Bij een normale cyclus is hij ook tussen dag 12 en 18 dacht ik, dus het kan wel kloppen allemaal.

Spannend he?

Ik hoop voor allebei op een positieve test :mrgreen:

Groetjes Chico.

Hey Chico en Vlinder,

Jullie NOD is op dezelfde dag, duimduimduimerdeduim!

Verder weinig te melden, ik voel me gelukkig steeds beter. Maandag alweer 10 weken!

Hallo allemaal,

Volgende NOD zou rond oud en nieuw moeten zijn. Vrees dat het deze maand echter niets wordt. Snotter nog steeds voor me uit :frowning: en heb dus niet echt veel zin om te klussen. Weet ook niet wanneer m’n eisprong nu is, zou tussen 14e en 20e moeten zijn, afhankelijk of m’n cyclus nu 26, 28 of 30 dagen is, maar denk dat ik misschien wel een hele late eisprong zou kunnen hebben. Toen ik net van Mika zwanger was, zou ik volgens de berekening goed 7 weken zijn, maar de gyn gaf me a.d.h.v. een inwendige echo maar net 5 weken…

Sabrina alweer 10 weken! Gaat snel hè. Geniet ervan!

Hoi,

Balen dat je zou verkouden bent zeg!

En het is wel lastig met die eisprongen zo he? haha.

Ik ben er achter dat ik ( volgens mij ) 12 tot 11 dagen voor mijn nod mijn eisprong heb.

Het klopt ook als ik mijn berichten terug lees toen ik mijn eisprong van Jorrit had en ook zwanger was van hem.

Al met al kan je niet meer doen dan afwachten helaas.

Vlinder merk jij al wat?

Groetjes Chico.

Hoi dames,

ik heb al even niets laten horen.

Ik ben inmiddels bijna 10 weken zwanger. Ik heb wel 12 dagen in het zh gelegen aan een infuss ivm uitdrogingsverschijnselen. Dat was geen pretje. Ik ben nu weer een weekje thuis en het gaat steeds beter.

Ik heb al 2 echo’s gehad en alles was goed. Toch wel een hele geruststelling na de MK.

Hoe gaat het hier? Ik zal even een beetje teruglezen want ik weet niet meer hoe het zit nu met iedereen.

X Danielle

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben vanaf eind septembergestopt met de pil en probeer zwanger te worden van mijn eerste kindje.

Sindsik estopt ben me de pil, ben ik erg onregelmatig. Ik was gelijk anderhalve week overtijd, maar helaas kwam dat midden in mijn vakantie en heb ik nog nooit zo’n erge menstruatie gehad.

Vorige week was ik wederom een halve week overtijd. Als ik het dus allemaal goed heb uitgerekend. Misschien kan iemand me daar mee helpen? de laatste keer dat ik ongesteld ben geworden is afgelopen donderdag 6 november.

En dan had ik nog een vraagje… Wat betekent redday in de tickers?

Groetjes Patricia

Jeetje Danielle, dat is niet fijn :hug:

Wel super dat het met de baby goed gaat :mrgreen:

Voel je je nu iets beter?

@Pattycoat, welkom hier.

Het is wel een heel rustig topic hier hoor :mrgreen:

Dat je nog heel onregelmatig bent kan komen doordat je lichaam nog even moet wennen aan het stoppen met de pil.

Redday is de dag van de menstruatie :wink:

Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent :mrgreen:

Groetjes Chico.

Britt_W,

hoe zit dat met dat lijstje op de eerste pagina? Hoe werkt dat?

Groetjes Patricia

Hoi,

@Vlinder hoe is het jou?

@Pattycoat, Britt schrijft hier niet meer en ik weet echt niet hoe dat werkt met zo’n lijstje.

Nou hier dus 1 dag overtijd en negatief getest.

Ik snap mijn eigen cyclus niet meer, haha.

De laatste 2 keer was 33 dagen en ongeveer 11 dagen na mijn ei een ongie.

Ook bij Jorrit heb ik 11 dagen na mijn eisprong positief getest.

Ik verwacht toch nog wel dat ik ongesteld ga worden en dat mijn cyclus gewoon lager is nu.

Maar ik baal wel met deze situatie eigenlijk :roll:

Groetjes Chico.

hallo dames,

nou ik ben vorige week ongie geworden :? . Op naar de volgende ronde!

hoe gaat het met jou chico? Ik zie dat je 6 dagen over tijd bent!!

Al getest?

Hoi,

Balen Vlinder :hug:

Ik ben inderdaad overtijd maar heb een negatieve test.

Nu wist ik wel dat mij ei wat later is maar zelfs dan ben ik voor mij nu overtijd.

Morgen ga ik weer testen, maar ik reken maar nergens op.

Ik vind het wel weer maf eigenlijk en ik baal er ook van.

Groetjes Brenda.

hallo dames!

hoe is het met iedereen goede kerstdagen allemaal gehad?

Lekker rond gegeten hahaha nou ik wel :oops:

Vandaag is echt zo een dag dat je totaal geen zin hebt om te werken

maar ja het moet maar.

Het is nu zo druk bij ons echt niet leuk :frowning:

Chico heb je nog getest?