September 2007 stoppers deel 2

Britt, ik denk aan je hoor. Helaas weet ik hoe je, je voelt…

Ik had toendertijd op vrijdag gehoord dat het def mis was met het vruchtje en zou dinsdag een curreatge krijgen. En op zaterdag ertussen zat ik op een babyfeest. Dat was achteraf natuurlijk niet slim. Ik voelde me zo ellendig. Maar ja het was het feestje van een neefje dus toch gegaan.

Voel je je nu anders in de zwangerschap Danielle? Ik bedoel: Waarschijnlijk had ik hier al niet zo’n goed gevoel over. Adriaan mocht me namelijk niet meer prikken. Ik zei alsmaar, als het dan mis gaat dan is het jouw schuld. Ik heb dat nooit gehad toen ik van Stijn zwanger was. Dan klusten we gerust verder…

Maar hoe voelt je zwangerschap, heb je er vertrouwen in of blijft het nu na een miskraam altijd onzeker voelen???

Ik ben niet meer zo onbezorgd als bij Lucas. De schrik van een MK zit er toch in. Maar ik voel me niet perse anders of doe dingenw el of niet. Ik wacht gewoon af. Het voelt wel goed nu.

Ik heb de MK trouwens goed kunnen verwerken. Ik had wel zoiets van: het was gewoon niet goed. Ik voelde het ook niet direct als het verliezen van een kindje. Daar vond ik het te pril voor.

Britt, veel sterkte vandaag!

@Britt, sterkte vandaag :hug:

@Tasie, hoe is het met jou? je banner geeft 5 dagen overtijd aan zag ik.

Groetjes Chico.

Uit de echo bleek dat mijn baarmoeder nog niet schoon is en nog steeds weefsel bevat van de zwangerschap en de laag is te dik. :cry:

Eigenlijk wilde ze een curretage, maar aangezien ik aangaf dat ik daar toch wel heel erg tegen op zag gaan ze het nu met Misoprostol pillen proberen. Heb er acht meegekregen en de 1e twee tegen 12.30 uur ingebracht. Volgende week nogmaals een controle of het wel leeg is, zo niet dan alsnog een curretage.

Hebben jullie ervaring met deze pillen???

Britt, ik heb geen ervaring met die pillen.

Ik wens je sterkte en duim voor je!

Britt, hoe is het nu met je.

Hey Britt, hoe gaat het met je meis??

En dames wie is de volgende met zijn NOD???

Vlinder, Iuno, Chico??

Hoi,

Ik moet nog even wachten.

Ik denk dat mijn eisprong een paar dagen later was, dus als de ongie uitblijft ga ik pas volgend weekend testen :wink:

Hoe voelen jullie je, veel last van kwaaltjes?

Britt, hoe gaat het met je?

Groetjes Chico.

Nou, ik ben dus vanochtend ongi geworden :think: . Zou betekenen dat m’n cyclus deze keer 2 dagen korter was als de laatste 2 keer (28 ipv 30)…

Gekke is alleen dat m’n borsten sinds een paar dagen een kleverig, melkachtig vocht afscheiden… :shock:

Geen idee dus wat er aan de hand is…

Overigens kwam ik er net bij het narekenen met kalender bij de hand, dat ik toch al half august met de (mini)pil gestopt ben ipv begin september zoals ik dacht… :oops: :naughty:

Chico spannend!

Iun, wat jammer zeg. :frowning:

Balen iuno! vreemd van je borsten :think:

Ik heb dat nooit gehad.

Ik heb helemaal geen klachten alleen buikpijn, maar dat had ik vorige maand ook.

Verder zijn mijn borsten normaal en ik ben ook niet moe ofzo.

Vorige maand waren mijn borsten juist gezwollen en donkerder en was ik moe en misselijk.

Ach het lichaam zit raar in elkaar :mrgreen:

We wachten wel af.

Groetjes Chico.

Heeeee meiden, kom me hier even officieel afmelden. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.

Echo was nog niet goed vandaag. Denk wel dat ik het aardig aan het verwerken ben daar niet van. Maar voor mijn lichaam weer op orde is zijn we denk ik zo weer een maand of twee verder. In die tijd wil ik gewoon in mijn hoofd niet zo met zwanger worden bezig zijn. Ik zie wel weer wanneer het weer es gaat lukken. Maar als ik hier blijf kijken en schrijven ben ik er toch teveel mee bezig…

In ieder geval bedankt voor jullie steun, en heel veel geluk met zwanger zijn/worden…

Britt, ik wens je alle goeds… :inlove:

Wat is het stil hier… hoe is het met iedereen?

Hoi,

Het is hier altijd vrij stil, haha.

Met mij gaat het goed hoor.

Ik ben aan het wachten op wat komen gaat :mrgreen:

Hoe gaat het met jou?

En Vlinder hoe is het met jou?

Groetjes Chico.

Spannend Chico… hoe voel je, je? Wat denk je zelf wat er komen gaat …?

Met mij gaat het goed. Ik ga van de week de vk bellen. Het wordt heel echt nu opeens.

Ben er nog wel hoor :wink:

Maar probeer weer wat minder achter de computer te zitten en wat meer met mijn zoon (en hond) te doen. computer werkt zo snel ‘verslavend’, moet daar echt oppassen!

Verder geen nieuws. Die ‘lekkende’ borsten schijnen wel meer vrouwen en zelfs ook enkele mannen :shock: :? ‘last’ van te hebben… Zegt dus helemaal niets…

Komende week is onze klusperiode, maar weet niet of het wat wordt, omdat m’n moeder er die week is en in de kamer direct naast slaapt :silenced: . Oefenen nu toch maar alvast in ècht geluidloos klussen :mrgreen: .

Hoi,

Nou op naar ronde 3.

Gister was er heel de dag niks en eind van de middag toch een ongie

Toch een cyclus van 33 dagen dus

Stiekem hoop je toch dat het in de tweede ronde weer lukt, net als bij Jorrit, maar helaas.

Spannend Danielle! En fijn dat je je goed voelt.

Ben je ook niet misselijk ofzo? dat zou helemaal super zijn :mrgreen:

@Iuno, kan me voorstellen dat dat lastig klussen is, haha.

Ik ga wel even ovulatietesten bestellen, ik dacht nl mijn eisprong echt later te hebben gehad, en ik had eerder altijd een langere cyclus.

Ik voel ook helemaal niet aankomen dat ik ongie wordt.

Ja buikpijn, maar dat heb ik altijd ongeveer 14 dagen, haha.

@Vlinder, hoe is het?

Groetjes Chico.