Diana, mijn NOD was 23e September. Dus ik ben bang, dat het te vroeg voor een zwangerschapkwaaltjes is. :? En ik ben ook niet misselijk???
Ik moet nog 12 dagen afwachten en dan wij zullen zien.
Hallo meiden
Ik moet morgen voor een echo dus dan hoop ik eindelijk meer te weten.
Het bloedverlies is al 2dagen gestopt en heb geen krampen of stolsels gehad dus ik hou tegen beter weten in een klein beetje hoop.
Mochten ze een vruchtje zien dan is nog niet zeker of het leeft want ze kunnen het hartje niet horen kloppen dat is pas met 7weken dus dan zou ik volgende week weer terug moeten komen maar ik ben nu al lang blij als ik maar weet of er nog wat zit.
Ik hou jullie op de hoogte
Mirjam, ik duim voor je meid :thumbup:
Laat ons weten …
ik brand een :kaars: voor je.
Heb helaas toch een miskraam gehad waarschijnlijk al meteen vandaar dat ik het kwijt ben geraakt en er niks van gemerkt heb.
Het positieve nieuws is dat mijn baarmoeder helemaal leeg is en dat er alweer een nieuw eitje aan het rijpen is dus heb over 10dagen weer een eisprong.
Mirjam, nou ik heb goede hoop voor je, bloedverlies komt schijnbaar vaker voor, en zolang je geen krampen of stolsel heb is er natuurlijk hoop.
We duimen voor je.
Elly ik ben ook nooit misselijk geweest bij de zwangerschap van Mike.
Gelukkig maar, want je hoort soms van die verhalen dat ze 9 maanden misselijk zijn.
Vandaag weer onzettende krampen in mijn buik, net zoals ik altijd ongi moet worden. Loop de hele dag al naar de WC maar nog niks te bekennen.
Zit op dit moment op dag 44.
Als ik net zo’n cyclus had als voor mijn zwangerschap van Mike moet ik rond Mike zijn verjaardag ongi worden. Eingelijk 3 dagen na zijn verjaardag.
Hallo allelmaal,
Daar ben ik weer. Heb zo’n druk weekend gehad dus ff geen tijd gehad.
Mirjam dit zijn wel spannende tijden zeg. Ik zal voor jullie :thumbup:
Ocean en Elly ik vind het idd ook leuk om te lezen hoe dat allemaal daar in het buitenland gaat… Tja elly & ocean ik weet ook hoe het zonder moeder is. Mijn moeder woont op dit moment in het buitenland. En als het nou zover is zou ik ook zo graag alles met haar willen delen maar dat is helaas niet mogelijk. En via de webcam is het toch anders he…
Ik heb een vraagje:
Ik was afgelopen do ongi geworden. dat duurde 3 dagen zaterdagavond zo en ma. had ik last van afscheiding. Nu ging ik net weer naar het toilet en ben ik weer ongi geworden. Alleen nu is het heel helder roze bloed (sorry voor mijn omschrijvingen klinkt niet zo lekker)
Hebben jullie er ook last van gehad nadat je gestopt was met de pil?
Ik vind het allemaal maar raar hoor zo’n vrouwen lichaam. Maar ja misschien hoort dit bij het ontpillen…
Als iemand dit wel eens heeft meegemaakt of iets weet ik hoor het graag.
Sorry ties ik kan je op dit moment niet helpen.
Ik zou gewoon een paar dagen afwachten, maar zodra je flinke krampen krijg zou ik voor de zekerheid toch maar effe naar de HA gaan.
Maar het zal inderdaad wel te maken hebben met het stoppen van de pil.
Ga nu toch maar eens effe schoonmaken, maar heb geen zin…
Tries, ik had helemaal geen last toen ik met de pil stopte. Maar nu heb ik af en toe krampen ik mijn buik. Misschiem is het reactie van mijn lichaam. Ik heb 13 jaren een pil gebruik, dus schoonmaken duurt een effe.
Diana, misselijk 9 maanden??? :shock: Het moet verschrikkelijk zijn.
Ik ben vergeten… na hoeveel dagen vanaf klusdag kan ik even checken of ik zwanger ben? Na 10 dagen??? Dat heeft iets te maken met de HHG hormonen of zo?? :think:
Mirjam heel veel sterkte!
Goed nieuws dat er weer een eitje aan het rijpen is!!
Vorige maand (dus eerste maand na t stoppen van de pil) had ik ook steeds krampen en gedoe in mijn onderbuik. Ben ook behoorlijk ongi geweest, dus ik denk dat mijn buik een grote schoonmaak heeft gehouden, haha. Dus misschien is t idd het ontpillen Tries.
Ik ben moe van mijn werk vandaag, dusss ga even lekker bankhangen
Hoi Mirjam,
Had niet goed gelezen maar je had de uitslag al. :oops:
Tjee wat een nieuws allemaal. Gelukkig maar dat er alweer een nieuw eitje aan het rijpen is.vind het wel rot voor je dat je een miskraam heb gehad. Hopelijk komen er nu wat leukere tijden aan.
Nou ik ben nu niet meer ongi. De ha zei dat het idd met het ontpillen te maken heeft.
Tja ik denk dat ons lichaam idd ons eerst even grondig reinigd.
Ach is al die rotzooi er ook maar uit.
Nou dan we gaan maar weer eens flink klussen… :lol: :lol: :lol:
Mirjam, Echt balen dat je een miskraam heb gehad, Gelukkig maar dat je lichaam zich alweer opmaak voor een nieuwe eisprong, Toch een beetje goed nieuws.
Weet je al wanneer je volgende NOD is.
Elly je kunt een zwangerschapstest doen vanaf de dag dat je ongi moet worden, niet eerder jammer genoeg.
Hier nog steeds geen ongi, en heb vandaag ook geen krampen meer gehad. Dus we wachten nog steeds rustig af.
Nou ja rustig, wordt er toch echt niet goed van.
Misschien toch maar een testje er tegen aan gooien.
Wat denken jullie??
Diana, ik zou misschien rechtstreeks naar huisart gegaan. Effe checken. Maar een testje kan geen kwaad.
Trouwens, vandaag 1 maand zonder sigaretje. :dance:
Maar ik denk, dat ik niet zwanger ben. Pijp in mijn borsten is niet erg, geen buikpijn, alleen snacht 1-2 plassen. Maar zekerheid krijg ik over 10 dagen.
Nou elly over 10 dagen ben jij gewoon harstikke misselijk en heb je pijn je borsten, afgesproken?? Er moet nou toch iemand zwanger worden hoor.
Wat is het hier trouwens rustig, allemaal flink aan het klussen???
Heb vandaag weer harstikke ongi krampen dus volgens mij zit het er echt aan te komen, anders ga ik volgende week maar eens langs de huisarts.
Mike ligt gelukkig effe te slapen, dus misschien vanmiddag effe naar naar moeder toe.
Heb helemaal geen zin om het huis schoon te maken, kan mezelf er niet toe zetten. Hopelijk ben ik snel zwanger zodat ik eens nesteldrang krijg.
hallo allemaal,
wat een rust hier zeg!
Ik denk dat iedereen veel tijd in bed doorbrengt :mrgreen: (heb t niet over mezelf hoor :liar: )
@océan wrote:
Ik denk dat iedereen veel tijd in bed doorbrengt :mrgreen: (heb t niet over mezelf hoor :liar: )
was het maar waar. droom van een heerlijk bed maar mijn harde bureaustoel brengt me weer telkens terug in de realiteit. ik ben echt aan het aftellen naar mijn vakantie. ik zit er op het moment helemaal doorheen (wat werk betreft). nog 10 minuutjes en dan lekker naar huis. ben helaas pas om 18.00 thuis (lange woon-werkafstand).
gaat er nog iemand op vakantie de komende weken?
Hope ik ook Diana. Het kan mij ontzettend gelukkig maken.
Maar als je deze week echt geen ongi zou krijgen, ga je na huisarts. Ik denk, dat 2 maanden zonder ongi is niet gezond. :think: En heb je al een testje gedaan?
Voel iemand nog zwangerschapkwaaaltjes? Idd meiden, het is tijd om zwanger te raken.
@ellen wrote:
@océan wrote:Ik denk dat iedereen veel tijd in bed doorbrengt :mrgreen: (heb t niet over mezelf hoor :liar: )
was het maar waar. droom van een heerlijk bed maar mijn harde bureaustoel brengt me weer telkens terug in de realiteit. ik ben echt aan het aftellen naar mijn vakantie. ik zit er op het moment helemaal doorheen (wat werk betreft). nog 10 minuutjes en dan lekker naar huis. ben helaas pas om 18.00 thuis (lange woon-werkafstand).
gaat er nog iemand op vakantie de komende weken?
hihi Ellen, ik bedoelde dan ook niet slapen hoor haha!!
Ben zelf ook pas om kwart voor 7 thuis van mijn werk, en heb ook best zin in vakantie. Nog een weekje

En wij gaan op vakantie naar Nederland, familie en vrienden bezoek.
Ja ik hoop dat we deze maand een zwangere mogen feliciteren!! wie o wie das nog even afwachten!
Nou ben nog steeds geen ongi. Heb vanaf vanochtend ook een beetje gevoelige borsten.
Ga vanmiddag met mijn moeder de stad in, dus ga maar een een testje halen.
Denk dat we zondag dan maar eens gaan testen.
O, ik wordt gewoon zenuwachtig.
Duimen jullie met me mee…
Hallo meiden,
om half 11 moeten wij in Zk zijn voor de resultaten van een onderzoek van mijn man . Als ik terug ben, zou ik laten weten.
Ik heb vandaag ook gevoelige en opgezwolle borsten. Lijk er op Dolly Buster :lol:
Tot strakjes,
E.